6 euron kimppakupongilla tuli 17 euroa ja rapiat. Kiva ylläri oli jokeri; 2,50 e vielä päälle. Kyllä nyt on millä mällätä, tilaan vaikka pizzan, ja vielä jää rahaa tuoppiin.
Nyt onkin sitten ongelma; minulla on nälkä ja jano. Tilaanko ensin sen pizzan ja vasta sitten menen kaljalle? Toisaalta pizza maistuu paremmalta kaljan jälkeen, oikeastaan kaljan jälkeen on saatava jotain suolaista. Mutta jos menen kaljalle niin saatan juoda koko rahan eikä mulla ole enää varaa pizzaan... Tai sitten säästän osan pääomasta; pistän puolet pizzasta jääkaappiin, menen sitten baariin, juon loput rahat, ja kun tulen takaisin niin syön lopun pizzan! Eiks se oli niin ku win-win tilanne?
Kyllä lottovoittajallakin voi olla murheita.
Voitin lotossa
lottovoittaja.
0
319
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761