onko kukaan pässyt kokeilemaan Hummeria? Onko pahan tuntuinen kaupunkiajossa?
Myyköhän sitä Suomessa kukaan vai pittääkö hakia Amerikasta? Suolainen lie hinta? Riittäneekö etes 170 000 juuroa?
Hummer H1
13
13068
Vastaukset
- Humvee
100 000€
- Carl-Jörgen
auto enää komeammaksi voi muuttua. On muskelia...
- Riisikippo
Carl-Jörgen kirjoitti:
voit ostaa keytettyinä vaikkapa saksasta, eikä maksa paljon.
- yks H1!
Riisikippo kirjoitti:
voit ostaa keytettyinä vaikkapa saksasta, eikä maksa paljon.
Oyssä on myynnissä
- bongaaja
Carl-Jörgen kirjoitti:
Näin alkuviikosta Turussa, oli Venäjän kilvissä
parkissa.Oli muutama kateellinen sitä ihmettelemässä. - häh
Carl-Jörgen kirjoitti:
komeus on katsojan silmissä. 50 vuotta sitten tehtiin persoonallisia autoja, tänä päivänä massatuotteita valitettavasti.
- Carl-Jörgen
häh kirjoitti:
komeus on katsojan silmissä. 50 vuotta sitten tehtiin persoonallisia autoja, tänä päivänä massatuotteita valitettavasti.
tiiätkö kuule huru-ukko miltä se H1 etes näyttää? Ei näytä kyllä yhtään massatuotteelta. H2 on pyöreämpilinjainen ja näyttää liian uudelta. Mainittehan ihan noin yleisen huvin vuoksi mikä massatuote on samannäköinen kuin Hummerin Hooykkönen!
- GONE WITH A HUMMER!
bongaaja kirjoitti:
Näin alkuviikosta Turussa, oli Venäjän kilvissä
parkissa.Oli muutama kateellinen sitä ihmettelemässä.AITO,OIKEA H-1, VOISI OLLA TARJOLLA MYÖS PÄÄKAUPUNKISEUDULLA, AUTO ON KUULEMA SUOMEN HIENOIN, NO SE ON KAI JOKAISEN ITSE PÄÄTETTÄVISSÄ...KIINNOSTUNEET"HUMMERISTIT", VOISIVAT OLLA YHTEYDESSÄ, TÄLLÄ PALSTALLA TAI MUUTEN, KEKSITÄÄN JOTAIN MUKAVAA NÄIDEN VEHKEIDEN KANSSA, MUUTAKIN KUIN NAAPUREIDEN MASENTAMISTA!
- stana
Hae saksaasta ja säästät 60000e. Rekisteröit sitten vaan kuorma-autoksi.
- Ruumen
liikuskelee yksi musta Humvee, komee kuin mikä. Oon kerran nähnyt sen.
Joku tiesi kertoa, että se on Toni Halmeen entinen menopeli? - Samuli
Näin tuossa autopörssi-lehdessä myynnissä oleva hummerin.En vaan muista missä liikkeessä se oli ja hinta oli jotakin 60 tonnia.Mutta hieno se kuvassa oli.Katto telineet kahdelle mönkijälle/moottorikelkalle.En muista oliko se uusimmassa mut ainakin edellisessä lehdessä se oli.
- hessu hopo
kyseessä oleva auto on myynnissä lohjalla lohjan laatuautot oyssä hinta hieman vaille 70 ja on uusimmassakin auto pokkarissa
- Thomas
H 1:en on ajo kelpoinen ja tosi helppo ajaa vaatii vain C kortti. hummer h1 on h1 ja sivistynyt versio rajumpi humveeheen verrattuna , muuten aika sma auto paitsi uudempi tekniikka (muutamia komponnentteja) ja sitten tuu vasta sen jälkeen h2 , h3 . "DR HUMMER"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760