Tuli käytyä vakkari baarissa viikonloppuna, yllämainitussa Onnenpäivillä.
Kummastuttaa noiden portsareiden toiminta, kerran kysyin onko esiintyjä siellä kun kamalasti oli porukkaa (en mistään lehdistä ollut katellut) Niin sanoivat että joo Anna Abreu tulee, no siinä vähän funtsasin että ahaa, no kiva... Ja ajattelin et varmaan sitten tulee kun henkilökunta niin sanoo. Noh sitten kaverille viestiä pistään että tulkaa tänne, Anna Abreu tulee myös. (Tiiän tiiän ei tartte haukkua tuskin se koskaan mihinkään onnenpäiviin edes tulis, mutta alkoholilla oli tässä vähän tekemistä) No myöhemmin sitten selvis ettei se Anna tulekkaan, portsarit oli "törkeesti!" valehdellu siitä ja menin sitten tiskille siitä kertomaan. Sanoivat että laittaa pojat puhutteluun illal päätyttyä, tuskin laittoivat!
No se ei ollut ainoa kerta mistä niistä tyypeistä valittaisin. Tää ei ole kovin paha asia, mutta kuitenkin loukkasi. Olimme porukalla siellä ja olimme lähdössä pois. Kysyin portarilta että menikö poikaystäväni jo ulos (tietää mejät kun oltiin siis vakkariasiakkaita)
No hän vastaa, että meni se pullasorsa jo!!!!!!! Oikeesti törkeetä toimintaa portsarin haukkua "asiakkaitaan" ja ilman mitään syytä!
Kysyin siltä portsarilta sit kuka on sen työnantaja että otan siihen kyllä yhteyttä, niin ei suostunut kertomaan. prkl. No laitoin onnenpäiville sitten sähköpostia ja kuten arvasin ei mitään vastausta.
No päätin ainaki että se oli viimeinen kerta kun siihen paikkaan menen jos ei työntekijät osaa olla asiakaspalveluisia ja käyttäytyä sen mukaan.
Kauhee stoori, sorry!
Onnenpäivät
3
403
Vastaukset
- todellisuudentaju
räkälän henkilökunnalta? Tuskin mitään presidentin adjutantiltaan saamaa kohtelua.
- vakioasikas myös
Olen kyllä samaa mieltä onnenpäivien pokeista,heidän käyttäytyminen on ihan törkeää ja se miten ne vakioasikkaita kohtelee! Noh ei taida muutenkaan lafkalla hyvin mennä kun on 2päivää viikossa kiinni. Niin ja ei ne baarimikotkaan parhaimmasta päästä ole,töykeitä ja nakkelevat niskojansa,ja kun itse ovat asiakkaina tulevat suutansa soitteleen. Onneksi siellä myös pari mukavaa baarimikkoa,tai no naisiahan ne ovat ;)
- no anymore
ainaki ois hyvä niist kaljuist pokeista päästä eroon. Muut ollu iha ok... kerranki en päässy sisään kun olin niin humalassa yhdestä kaljasta kuulemma... Pihalla olin niin huutelivat juopoksi jne. Oli eka ja vika kerta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244402Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132978Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141239Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.44983Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22970PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht119809Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38776- 37764
- 109733
- 135677