..ttäällä? kattelkaa telkkarii ville huopasalo oli venäjällä ja kattelin ohojelmaa..kyllä teksi milei venäjälle pietarissa on teininä käynä mutta kyllä tuo venäjä on hieno maa sinne tahtosin mennä pitkäksi aikaa.. aakkoset on vaan outoja ja kieli vaikea mutta eiköhän se siitä.. kattelkaa ohjelmia ja käykää maissa..mäkin vietin mekein kuukauden eurroopassa ja puoli vuotta poissa huuhalta AU I että virkistä..ihan yhtä hyvin kun tähän veetumaiseen oloon kolme pillerii ja kolme sandelsii puolen litran sandelsii vaikkei mikään pikkuperkantai ookkaan eiku onko?
mitä shontaa
3
124
Vastaukset
kaaasss.....mullaonykspäärynäsidukka.... ja huuhaalta siestaa vietin kanssa...mutta kuukausia en laskennu.....
muiskiss kissperwokki..kun lisko suukon sai.. mut mä on vähän kipee sen takii piti mennä viimesillä voimilla hakee lohdutusta (olutta) ja särkyyn muutama aspiriini.. mutta kyllä smurffimusiikki pitää aina nuorena ja hymyn suussa suositelen juutuubosta sieltä löytyy..
pervokki kirjoitti:
..kun lisko suukon sai.. mut mä on vähän kipee sen takii piti mennä viimesillä voimilla hakee lohdutusta (olutta) ja särkyyn muutama aspiriini.. mutta kyllä smurffimusiikki pitää aina nuorena ja hymyn suussa suositelen juutuubosta sieltä löytyy..
smurffit on tuttujako toi jälkikasvu dikkailee...:DDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581