raskausarpien hoito

heeb

minulla on kamalat, leveät ja uurteiset raskausarvet. olen hoitanut niitä Lorealin raskausarpivoiteella mutta jos on tietoa tehokkaammista tuotteista/hoidoista (ja mielellään hinnoista) olen todella kiitollinen jokaisesta asiallisesta vastauksesta.

17

16262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu

      pääseekö raskausarvista mitenkään muuten eroon, kun jollain laserhommalla?

      onko kellään mitään poppakonstia?

    • Nimi

      http://body.planet.fi/strechma.htm

      "Suomessa ei myydä tretinoiinia Retin-A nimellä, vaan meidän apteekissa vastaava tuote on Orionin valmistama Avitcid, joka vaatii reseptin. Tutki ihoasi tarkasti huomataksesi onko sinulla näitä punaisia tai hopeahkoja arpia. Mitä todennäköisemmin sinulla ei ole, mutta jos on, ota yhteys dermatologiisi (iholääkäri) ja anna hänen lukea tämä juttu ja ota selvää onko hän kuullut tästä hoitomuodosta. Näytä hänelle raskausarpiasi ja sano hänelle, että haluat yrittää poistaa raskausarpia Avitcidin avulla. Lääkärisi voi kertoa sinulle, että älä murehdi ja anna ajan tehdä tehtävänsä. Monet lääkärit ovat melko konservatiivisia, ja mielummin antaisivat ajan hoitaa raskausarvet. Vaadi Avitcid-hoitoa arpiisi, ja jos lääkäri ei pysty osoittmaan Avitcidia vaaralliseksi tervydellesi, pyydä häntä kirjoittamaan sinulle resepti Avitcidille."

    • Tanya:)

      Mulla on aivan sama ongelma, kun sullakin. Etsin googlen avulla tietoa, miten raskausarpia voi hoitaa ja löysin tämän sun juttusi. Valitettavasti mulla ei mtn ihmekonsteja ole, mutta yves rocherilla myydään sellaista spa 3D rasvaa ihon kiinteykseen ja arville. Se tasoittaa ihoa ja häivyttää arpia. Itse en ole kokeillut, mutta sisko kokeili ja suositteli ainetta. Mulle yksi tyttö kertoi, että hän on käyttänyt arpiinsa arbutin:ia ja saanut aineella lähtemään arpensa kokonaan. Olen miettinyt, että sitä pitäisi kokeilla. Sehän on mm. arville tarkoitettua ainetta. Voisitko mailata mulle, jos sulla on joku aine tiedossa, jonka tiedät auttavan arpiin tehokkaasti? Olisin kiitollinen jos kertoisit minullekin:) Toivottavasti minusta oli apua, suosittelen kokeilemaan näitä kahta ainetta, ellet ole jo löytänyt jotain muuta ainetta, joka auttaa arpiin... Mulla on itsellä kanssa pahat arvet mahassa ja rinnoissa. Ja koko mahakin tuntuu olevan ihan ryppyinen niistä kohdista, joissa arpia on.

      • ja nuo aineet?

        Jos käyttää arbutinia tai avitcidia, ruskettuuko iho hoidon jälkeen normaalisti? ruskettuvatko arvet ollenkaan?


      • Anonyymi

        Vai että kirjoittaja raskaana kun välillä kehuu kuinka hänellä erektiopillerit tehoaa hyvin ja milloin mikäkin sairaus paranee.

        Kyllä nämä ulkomaiden lääketrokarit tunnistetaan.


    • dr. Phil

      Painon pudotus saa arvet paljon pienemmiksi ja samalla ne vaalenevat eivätkä ole nähtävissä enää kovin kaukaa. Tokihan se tympii kun niitä joskus syntyy erinäisistä syistä. Kaverilleni tuli selkäpuolelle lantiota vaakatasoon monta kymmentä arpea ja kuvitelkaa, hän on laiha kuin tikku. Pituuskasvu oli murrosiässä niin nopeaa, että iho vähän venyi ja paukkui. Mutta kokeile ihmeessä kaikkia mahdollisia voiteta ja laita infoa kuinka ne tepsivät!

      • Dinko

        Mul o sama juttu ku dr.philin kaverilla :) Mul kyl ajan kans vaalentunu iha loistavasti mut valoo vasten hävettää :) Kyl ne täst vaalenee viel :)


      • Synnyttänyt
        Dinko kirjoitti:

        Mul o sama juttu ku dr.philin kaverilla :) Mul kyl ajan kans vaalentunu iha loistavasti mut valoo vasten hävettää :) Kyl ne täst vaalenee viel :)

        Sain tuloksia aikaan kun käytin rusketupillereitä ja selluliittivoidetta samaan aikaan, enään ei erotu arvet kuin "suurennuslasilla", aloin ensin käyttää Stretch Mark voidetta ja sain sen kanssa arvet melkein kokonaan pois, kaverini kokeili rusketuspillereitä ja kehui tuloksia joten päätin yhdistää molemmat keinot.
        Nyt olen todella tyytyväinen!


      • Rusketuspilleri?
        Synnyttänyt kirjoitti:

        Sain tuloksia aikaan kun käytin rusketupillereitä ja selluliittivoidetta samaan aikaan, enään ei erotu arvet kuin "suurennuslasilla", aloin ensin käyttää Stretch Mark voidetta ja sain sen kanssa arvet melkein kokonaan pois, kaverini kokeili rusketuspillereitä ja kehui tuloksia joten päätin yhdistää molemmat keinot.
        Nyt olen todella tyytyväinen!

        Mitä rusketuspillereitä käytit?


      • Anonyymi
        Synnyttänyt kirjoitti:

        Sain tuloksia aikaan kun käytin rusketupillereitä ja selluliittivoidetta samaan aikaan, enään ei erotu arvet kuin "suurennuslasilla", aloin ensin käyttää Stretch Mark voidetta ja sain sen kanssa arvet melkein kokonaan pois, kaverini kokeili rusketuspillereitä ja kehui tuloksia joten päätin yhdistää molemmat keinot.
        Nyt olen todella tyytyväinen!

        Mistä niitä rusketus pilleireitä saa vai pitääkö olla resepti


      • Anonyymi
        Rusketuspilleri? kirjoitti:

        Mitä rusketuspillereitä käytit?

        Ja mikä selluliitti voide?


    • hankalaa

      Aika vaalentaa ja jos iho löystyy niin ei näy niin selkeästi. Hirveesti kaikkia voiteita ja ihmehoitoja, mutta todennäköisesti ainoa mikä tehoaa niin leikata arpialue pois, jos se mahdollista ja sitten tulee vielä leikkausarpi

    • mama2012
    • Tyrni

      Avitcid ja jatkuva rasvaus. Olen saanut tuloksia myös VelaShapella.

    • Bodynatural

      Lihaksiaan aineilla kehittävät ovat saman ongelman edessä...varsinkin olkapäitten ja rintojen iho "halkeilee" lihasten kasvaessa. Sick. Eipä siinä kai muu auta kuin rasvaus jos on kyseisen ainevalinnan tehnyt

    • Maminen75

      Tässä tietoa öljystä, joka auttoi ystävääni https://lapsennimi.com/2017/10/raskausarvet-hoito/

    • Expl

      Toistaiseksi raskausarpiin ei ole vaikuttavaa hoitoa. Poisto on ainoa mahdollisuus, jos ne ovat paikassa, mistä ne voi poistaa ihon löysyyden mukana ilman haittaavia arpia, niin kuin alavatsalla, mistä ne poistuvat abdominoplastian avulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe