hakusessa...
Vakipano seuraa
31
3834
Vastaukset
- kerran paneskella
mutta en vakituiseksi ala.
- meni sulta
ohi tämä viesti, ellet pistä yhteystietojasi.
- Omituisuus
meni sulta kirjoitti:
ohi tämä viesti, ellet pistä yhteystietojasi.
Mites olis julkisilla paikoilla? Kerran kun tänne sijaintis laitat niin varmasti saat monta muuta riesakses.
- peppupano
Jos olet pkseudulta niin mikä ettei...
- nainen30+
olen. Nähdäänkö huomenna 21.00 Pihlajistossa vai 23.00-00.00 Malmilla?
- nainen30+
nainen30+ kirjoitti:
olen. Nähdäänkö huomenna 21.00 Pihlajistossa vai 23.00-00.00 Malmilla?
tänään
- peppupano
nainen30+ kirjoitti:
olen. Nähdäänkö huomenna 21.00 Pihlajistossa vai 23.00-00.00 Malmilla?
olen nyt mökillä, ei vielä onnaa. menee ens viikkoon.
- Vesku.
peppupano kirjoitti:
olen nyt mökillä, ei vielä onnaa. menee ens viikkoon.
Laita viestiä [email protected]
- epätoivoiselle
Vesku. kirjoitti:
Laita viestiä [email protected]
... kaikki kelpaa, niin jää tykkänään ilman,,, kovasta yrityksestä huolimatta. Pahoittelen :)
- jope924
nainen30+ kirjoitti:
tänään
Voisitko tulla kaivokselaan?1
- mies30+
Pane minulle viestiä [email protected] niin kerron itsestäni ja kerro sinäkin sitten itsestäsi.
- Pk-alueelta
Laitahan viestiä tulemaan... [email protected]
- Hei vaan ja hei
Tampereella olisi yksi... ;) [email protected]
- torttua tänne
pilluleväälle@jotain,jotain.com
- inhottava
torttua tänne kirjoitti:
pilluleväälle@jotain,jotain.com
lyseossa olet opiskellut, aine jossa olit paras loistaa kirjoituksestasi, luulit kai että olet huuhaa osastolla, jäi kai lukeminen vähiksi vai? mutta näyttää olevan erikois kompetentti tiedossa
- >7>
inhottava kirjoitti:
lyseossa olet opiskellut, aine jossa olit paras loistaa kirjoituksestasi, luulit kai että olet huuhaa osastolla, jäi kai lukeminen vähiksi vai? mutta näyttää olevan erikois kompetentti tiedossa
Missä tuollaisia leikkauksia tehdään, jossa aivoista poistetaan 95% ja tilalle laitetaan löysää paskaa? Paviaanithan runkkaa, jatkakaa vain samaan malliin, kuten ennenkin: http://www.youtube.com/watch?v=9ovZpxMKQ60
- Painettako
Hei, olen itse sinkku ja muutenkin rento.
Pidän mutta en takerru, joten avoin peli.
Muutan Vantaalle 16.9 alkaen, jos olet lähistöltä niin tehdään diili.
Muussa tapauksessa siirry seuraavaan, kiitos ! - ohoi siellä!
Joo mullekin kelpais. Jos alle 30-kymppinen läski akka ent Keski-Suomesta kelpaa.
- mulle...
...kyllä kelpais keskisuomesta hieman hmmm... tukevampikin nainen, olispahan pehmeämpi painaa. ite asun jyväskylässä.
- Mies mies
[email protected] täältä löytyy
- M32v___
Vieläkö seuran kaipuussa, Pihlajistosa voitaisiin tavata
- nainen30+
toivottavasti saatte postia.
Itse löysin loppujen lopuksi ihan livenä seuraa, ilman netin välitystä menemällä vain kapakkaan.
Täytyy todeta näin tässä vaiheessa avoimin mielin etiäpäin, jos ei pidempi aikasta vakipanoa niin lyhyempi, jos ei lyhyempi aikasta niin sain edes pari kertaa. Niin ja jos muuksi muuttuu niin katsellaan sitä sitten.- NUORIA MIEHIÄ
TÄÄLLÄ ISO ANU HUHUU....OLEN PUUMANAINEN JA NELIKYMPPINEN
NUORIA MIEHIÄ kirjoitti:
TÄÄLLÄ ISO ANU HUHUU....OLEN PUUMANAINEN JA NELIKYMPPINEN
jopas täällä kummii tyypei olen keskisuomesta ja naiset kiinnostaa mutta terveesti mun os on [email protected]
- voih
M32vi___ kirjoitti:
Laitatko minullekin vielä postia niin jutellaan lisää.
[email protected]antakee joku mullekkii
- provoilua
Vastasitte provoon. himokkaat menee aina halpaan.
- Kundihh
laita viestiä [email protected] ja kerro itsestäsi enemmän :-)
- ideaaaa
ei jätetä.. minulle kanssa :)
kyllä sitä nyt yhdet varvit voisi vetää :)
jos ei minun kasvot kiinnosta niin voithan vaikka pyllistää... EIKÖ???????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614