Vakipano seuraa

nainen30+

hakusessa...

31

3834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran paneskella

      mutta en vakituiseksi ala.

      • meni sulta

        ohi tämä viesti, ellet pistä yhteystietojasi.


      • Omituisuus
        meni sulta kirjoitti:

        ohi tämä viesti, ellet pistä yhteystietojasi.

        Mites olis julkisilla paikoilla? Kerran kun tänne sijaintis laitat niin varmasti saat monta muuta riesakses.


    • peppupano

      Jos olet pkseudulta niin mikä ettei...

      • nainen30+

        olen. Nähdäänkö huomenna 21.00 Pihlajistossa vai 23.00-00.00 Malmilla?


      • nainen30+
        nainen30+ kirjoitti:

        olen. Nähdäänkö huomenna 21.00 Pihlajistossa vai 23.00-00.00 Malmilla?

        tänään


      • peppupano
        nainen30+ kirjoitti:

        olen. Nähdäänkö huomenna 21.00 Pihlajistossa vai 23.00-00.00 Malmilla?

        olen nyt mökillä, ei vielä onnaa. menee ens viikkoon.


      • Vesku.
        peppupano kirjoitti:

        olen nyt mökillä, ei vielä onnaa. menee ens viikkoon.

        Laita viestiä [email protected]


      • epätoivoiselle
        Vesku. kirjoitti:

        Laita viestiä [email protected]

        ... kaikki kelpaa, niin jää tykkänään ilman,,, kovasta yrityksestä huolimatta. Pahoittelen :)


      • jope924
        nainen30+ kirjoitti:

        tänään

        Voisitko tulla kaivokselaan?1


      • nainen30+ kirjoitti:

        tänään

        mulle kanssa mistä sinut löydän


    • mies30+

      Pane minulle viestiä [email protected] niin kerron itsestäni ja kerro sinäkin sitten itsestäsi.

    • Pk-alueelta
    • Hei vaan ja hei
      • torttua tänne

        pilluleväälle@jotain,jotain.com


      • inhottava
        torttua tänne kirjoitti:

        pilluleväälle@jotain,jotain.com

        lyseossa olet opiskellut, aine jossa olit paras loistaa kirjoituksestasi, luulit kai että olet huuhaa osastolla, jäi kai lukeminen vähiksi vai? mutta näyttää olevan erikois kompetentti tiedossa


      • >7>
        inhottava kirjoitti:

        lyseossa olet opiskellut, aine jossa olit paras loistaa kirjoituksestasi, luulit kai että olet huuhaa osastolla, jäi kai lukeminen vähiksi vai? mutta näyttää olevan erikois kompetentti tiedossa

        Missä tuollaisia leikkauksia tehdään, jossa aivoista poistetaan 95% ja tilalle laitetaan löysää paskaa? Paviaanithan runkkaa, jatkakaa vain samaan malliin, kuten ennenkin: http://www.youtube.com/watch?v=9ovZpxMKQ60


    • Painettako

      Hei, olen itse sinkku ja muutenkin rento.
      Pidän mutta en takerru, joten avoin peli.
      Muutan Vantaalle 16.9 alkaen, jos olet lähistöltä niin tehdään diili.
      Muussa tapauksessa siirry seuraavaan, kiitos !

    • ohoi siellä!

      Joo mullekin kelpais. Jos alle 30-kymppinen läski akka ent Keski-Suomesta kelpaa.

      • mulle...

        ...kyllä kelpais keskisuomesta hieman hmmm... tukevampikin nainen, olispahan pehmeämpi painaa. ite asun jyväskylässä.


    • Mies mies
    • M32v___

      Vieläkö seuran kaipuussa, Pihlajistosa voitaisiin tavata

    • nainen30+

      toivottavasti saatte postia.

      Itse löysin loppujen lopuksi ihan livenä seuraa, ilman netin välitystä menemällä vain kapakkaan.

      Täytyy todeta näin tässä vaiheessa avoimin mielin etiäpäin, jos ei pidempi aikasta vakipanoa niin lyhyempi, jos ei lyhyempi aikasta niin sain edes pari kertaa. Niin ja jos muuksi muuttuu niin katsellaan sitä sitten.

      • NUORIA MIEHIÄ

        TÄÄLLÄ ISO ANU HUHUU....OLEN PUUMANAINEN JA NELIKYMPPINEN


      • NUORIA MIEHIÄ kirjoitti:

        TÄÄLLÄ ISO ANU HUHUU....OLEN PUUMANAINEN JA NELIKYMPPINEN

        jopas täällä kummii tyypei olen keskisuomesta ja naiset kiinnostaa mutta terveesti mun os on [email protected]


      • M32vi___

      • voih
        M32vi___ kirjoitti:

        Laitatko minullekin vielä postia niin jutellaan lisää.
        [email protected]

        antakee joku mullekkii


    • provoilua

      Vastasitte provoon. himokkaat menee aina halpaan.

    • Kundihh
    • ideaaaa

      ei jätetä.. minulle kanssa :)

      kyllä sitä nyt yhdet varvit voisi vetää :)

      jos ei minun kasvot kiinnosta niin voithan vaikka pyllistää... EIKÖ???????

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe