Ruotsissa PerSuja vastaava puolue Ruotsidemokraatit on joutunut TV-sensuurin kohteeksi. Puolueen vaalivideota ei tulla esittämään mainoskanavalla, koska TV-kanava haluaa estää puolueen kannatuksen lisääntymisen. Fasistinen sensuurihyökkäys johtuu siitä, että videolla kuvataan, miten muslimit etuilevat ruotsalaisten edelle rahanjaossa. Video tullaan ilmeisesti poistamaan myös You Tubesta ja puolueen toiminta kielletään lailla. On vain ajan kysymys, koska Suomessa aletaan vetää samaa linjaa PerSuja ja Muutos2011:ta kohtaan.
Uutinen:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ruotsidemokraattien kampanjavideota ei kelpuuteta tvhen/1135259675942
Kohuvideo:
http://www.resume.se/nyheter/2010/08/27/sds-valfilm/index.xml
Ruotsin mamukriitikot hyökkäyksen
22
274
Vastaukset
- Sama video persuille
Tuon videon sensuroiminen lisää puolueen äänisaalista. Suuri osa kansasta tulee näkemään ko. videon netistä kuitenkin, ja asiasta noussut kohu lisää äänestäjien määrää.
- tehdä
vielä suoraviivaisempi video...
- Mahaballe?
Senkin rasisti!
Sinä rahvas et ole vielä ilmeisesti oppinut että joistakin asioista ei puhuta tässä maassa?
Ensimmäisenä huippu,- ja moniosaajien maahanmuutto ja toisena suomen poliisivoimat, joissa päällystössä on Cocsin miehistöä.
Mamuilla miljonääreiksi ja vapaaliput Bahamalle Ry- j
äläkä kitise,toivottavasti en nää ikinä pärstääsi mikä' muuttuisi kun joutsen lento!
- j
aina SUOMALAISTEN KEHITYSTÄ TOISIIN SUOMALAISIIN,mutta nämä eisuomalaiset vaan vaatii lisää paskoja mitkä raiskaavat heidän tyttärensä ja vievät tyttäreltään elämän mitä voisi todellakin viettää tässä maassa jollei olisi yhtäkään noista turhista mitkä vievät verov. enemmän kuin yksikään köyhä
- jep jep
nyt tulevat ympärille tahtia taputtamaan kun näkevät mamun suomalaisnaista raiskaamassa.
- K
jep jep kirjoitti:
nyt tulevat ympärille tahtia taputtamaan kun näkevät mamun suomalaisnaista raiskaamassa.
tota mieltä tosi SUOMALAINEN ei oo,olisi kivaa tietää näitten ihmisten tiedot mitkä katsovat tekemättä mitään ,he syyllistyvät ainakin minun silmissä samaan kuin tekijä.ONKO TODELLAKIN TÄÄ MAA VAJONNU NÄIN ALES.Ö
- maailmanympäri
matkustelijat saavat lähteä minne lystäävät.
Ei meillä ole mitään velvollisuutta elättää tuota paskasakkia.- Rajat kiinni heti
Ja samalla saavat viedä etujensa ajajien vaaliäänet mukanaan.
- maasta
koska se on vaarallinen ja tuottaa suomalaisille ongelmia. Lisäksi Thors varastaa suomalaisten rahojaja. Vaikuttaa siltä että Thors on todella paha ihminen.
Veikkaan että Thorsin toiminta pakottaa ihmisiä veronkiertoon. Kukaan ei halua elättää Thorsia ja Thorsin elättejä. - sinuakin
auttamaan kärsivää mustaa veljeäsi. Biafra!
- pahempia kuin valkoi
sinuakin kirjoitti:
tosiaan ettei mustat ole rasisteja heh.
- sieltä...
maasta kirjoitti:
koska se on vaarallinen ja tuottaa suomalaisille ongelmia. Lisäksi Thors varastaa suomalaisten rahojaja. Vaikuttaa siltä että Thors on todella paha ihminen.
Veikkaan että Thorsin toiminta pakottaa ihmisiä veronkiertoon. Kukaan ei halua elättää Thorsia ja Thorsin elättejä.rajan yli Ruotsiin, kotimaahansa.
- Sanram
sinuakin kirjoitti:
me suomalaiset olemme todella tehneetkin, siskoista ei tunnu olevan niinkään väliä...
- Banaaninlastaaja
http://jooel.blogit.uusisuomi.fi/2010/08/28/46/#comment-331
Katselin mikä on Somalian tilanne, ja siellä olikin vain miinusta. Se on kaiketi maa josta kaikki jotka jotenkin vaan pääsee muuttamaan pois keinolla millä hyvänsä lähtee. Minnekkäs muualle kuin Suomeen tietysti. Täällä tarjotaan tulijoille paremmat tuet kuin kantasuomalaiselle. Ja järjestyy tulkit ja kaikki veronmaksajien rahoilla.
Jos vaikka suomalaisen muuttoa ja työllistymistä vaikkapa naapurimaa ruotsiin tuettaisiin vastaavin panostuksin kuin Somaleja Suomessa. Niin ruotsissa helpotettaisiin suomalaisten pääsyä töihin "positiivisellä syrjinnällä" ja järjestettäisiin tulkit erilaisissa virastoissa asioimista varten ruotsalaisten veronmaksajien rahoista. Eikä tarvitsisi osata sanaakaan maan virallista kieltä. Tietysti ruotsalaisten rahoista maksettaisiin myös kielikurssit suomalaisille ruotsiin muuttajille. Esimerkkinä oli nyt ruotsi samaa voisi toteuttaa missä maassa tahansa. Ajatella miten helpolla ne somalit saa kaiken täällä. Helppohan se on muuttaa toiseen maahan kuin tulee kuin valmiiseen pöytään. Ja jos pientä kulttuurishokkia on niin lääkäripalvelutkin veronmaksajien piikkiin saa.
On syytä siis ajatella mitä puoluetta äänestää seuraavissa vaaleissa nykyiset purukaluston esittäjä keepsmiling gayboystubb ja kukonpoika käteinen & co. eivät suomen suuntaa korjaa oikeaan. Joten kannattaa tutustua sellaisiin ehdokkaisiin jotka ajaa Suomen kansan etua. Nykyiset päättäjät joilla on valtaa vaikuttaa eivät tätä tee.
Nykyiset perusteettomasti suomeen tuotettuihin "pakolaisiin" käytetyt hyysäys disco rahat voisi käyttää paremminkin vaikkapa eläkkeisiin. Kehtaavat vielä epäkiitollisena valittaa miten vaikeaa on vaikka ovat tulleet valmiiseen pöytään, olisivat edes kiitollisia kun on tarjottu paljon enemmän ylimääräistä kuin vain turvapaikka ja perustoimeentulo. Ainahan on paluumahdollisuus eipä heitä kukaan takaisin jäisi kaipaamaan vaikka koko klaaninsa kera perheineen palaisivat isolla joukolla takaisin somaliaansa.- narut.
Koettakaa nyt jo ymmärtää, että on AIVAN SAMA, onko Suomessa vallassa Kok, SDP, Kesk, SKDL, SKP, Deva, PerSut, Vihr, RKP vai mikä puolue. Kaikki ovat nukkehallitsijoita - tämä maa on NUKETETTU, ha ha! Jokainen puolue joutuu vallassa ollessaan toteuttamaan sitä mamupolitiikkaa, mitä EU:n johto, bilderbergiläiset ja illuminaatti pakottavat noudattamaan. Jos ei noudateta, tulee paskaa niskaan, isot pojat lyövät rahahanat kiinni ja vielä kaupan päälle järjestetään HAARPilla valtavaia luonnonkatastrofeja, kuten Islannille tehtiin, kun se ei EU:n ulkopuolisena maana totellut EU:n vaatimuksia.
- koskaan
narut. kirjoitti:
Koettakaa nyt jo ymmärtää, että on AIVAN SAMA, onko Suomessa vallassa Kok, SDP, Kesk, SKDL, SKP, Deva, PerSut, Vihr, RKP vai mikä puolue. Kaikki ovat nukkehallitsijoita - tämä maa on NUKETETTU, ha ha! Jokainen puolue joutuu vallassa ollessaan toteuttamaan sitä mamupolitiikkaa, mitä EU:n johto, bilderbergiläiset ja illuminaatti pakottavat noudattamaan. Jos ei noudateta, tulee paskaa niskaan, isot pojat lyövät rahahanat kiinni ja vielä kaupan päälle järjestetään HAARPilla valtavaia luonnonkatastrofeja, kuten Islannille tehtiin, kun se ei EU:n ulkopuolisena maana totellut EU:n vaatimuksia.
tehty pakolaisille. Suomi on tehnyt itse omat kiintiönsä. Kiintiöt lasketaan seuraavasti;
- kuinka monta mamua 1 hyysäri tarvitsee.
- ja kun lasketaan kaikkien puolueiden hyysärit yhteensä saadaan "kiintiöpakolaisten" määrä.
En tiedä kuinka monta mamua 1 hyysäri tarvitsee tilastollisesti.
Ja sinä maksat kaiken.
Minä en enää, koska minua vituttaa niin paljon tuon paskasakin roudaus tänne.
Painukoot siat saatana töäihin, niin menin minäkin 1.kerran 12-vuotiaana, kodin ulkopuoliseen palkalliseen työhön ja sillä tiellä ollaan. EN HALUA MAKSAA PASKASAKILLE EUROAKAAN, EN !! - Sinähän maksat!
koskaan kirjoitti:
tehty pakolaisille. Suomi on tehnyt itse omat kiintiönsä. Kiintiöt lasketaan seuraavasti;
- ja kun lasketaan kaikkien puolueiden hyysärit yhteensä saadaan "kiintiöpakolaisten" määrä.
Ja sinä maksat kaiken.
Painukoot siat saatana töäihin, niin menin minäkin 1.kerran 12-vuotiaana, kodin ulkopuoliseen palkalliseen työhön ja sillä tiellä ollaan. EN HALUA MAKSAA PASKASAKILLE EUROAKAAN, EN !!Se on pakko nyt!
- Mamu Espanjassa
koskaan kirjoitti:
Ja sinä maksat kaiken.
Painukoot siat saatana töäihin, niin menin minäkin 1.kerran 12-vuotiaana, kodin ulkopuoliseen palkalliseen työhön ja sillä tiellä ollaan. EN HALUA MAKSAA PASKASAKILLE EUROAKAAN, EN !!Kuinkahan kauan tuota "meillä on velvollisuus eu-maana"-paskaa jaksetaan provota?
Itse häippäisin Espanjaan pakoon tuota paskaa. Täällä ei sellaisesta "velvollisuudesta" tiedetä. Tukea saa pikkusumman enimmillään kolme kuukautta ja sen jälkeen on tultava toimeen omillaan tai lähdettävä.
Eikö Espanaja olekaan eu-maa?
- Pörhistyttävää.
Nostaa karvat pystyyn eli pörhistyttää.
- hyi hyi yök
Minkähän näköinen on Thorsin alapää?
- Anonyymi00022UUSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733