Mielestäni on ärsyttävää, kun keski-ikäisillä naisilla on rintsikoitten olkaimet näkyvissä, kun pidetään toppeja tai pieniä puseroita. Toinen asia on niin avonaiset paidat, että tissivako suorastaan pursuaa avonaisesta kaula-aukosta.
Ei minulla muuta tällä kertaa.
Mikä sinua ärsyttää?
Rintaliiveistä ja naisista
232
1834
Vastaukset
- HTZA
tämänkin aloituksen?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9292872/thread
Nämä lapsellisuudet ärsyttävät.
H.- tomppa2006
...tuota aloitusta, kirjoitan aina rekatulla nimimerkilläni...
Lisäksi huumorintajuttomat ihmiset, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken ärsyttävät minua. - HTZA
Nittaminax kirjoitti:
tykkäät kuitenkin näistä aloituksista kun jaksat kommentoidakkin niitä. :)
tänään kiukkuisia, luin viimeyön ja illan kirjoituksia ja kilahdin.
Neiti pitää nyt ruusunnuppusuunsa supussa, niin tiukkaan että tarttuu huulipunaa nenään.
:)
H. - HTZA
tomppa2006 kirjoitti:
...tuota aloitusta, kirjoitan aina rekatulla nimimerkilläni...
Lisäksi huumorintajuttomat ihmiset, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken ärsyttävät minua.tuohon toiseen näin:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9292872/45610882
Sopinee tähänkin.
H. HTZA kirjoitti:
tänään kiukkuisia, luin viimeyön ja illan kirjoituksia ja kilahdin.
Neiti pitää nyt ruusunnuppusuunsa supussa, niin tiukkaan että tarttuu huulipunaa nenään.
H.on niin pystyssä että vaikka kuinka muikistelisin huuliani ei ne sinne asti yllä. :(
Mitäs kaikkea sitä sitten täällä onkaan kirjoitettu jos sinä kilahit.- HTZA
Nittaminax kirjoitti:
on niin pystyssä että vaikka kuinka muikistelisin huuliani ei ne sinne asti yllä. :(
Mitäs kaikkea sitä sitten täällä onkaan kirjoitettu jos sinä kilahit.Arvasin heti että tissivakoa tulee, kohta tulee ohutkankaiset liivit ja vielä ohuempi paitapusero, sitten tulee se ettei ole ollenkaan liivejä, sitten riipputissit, pystytissit, tissittömät, lättätissit... Jne.
Ja koko roska tekovitsikkäästi.
H. - Ei auennut
HTZA kirjoitti:
Arvasin heti että tissivakoa tulee, kohta tulee ohutkankaiset liivit ja vielä ohuempi paitapusero, sitten tulee se ettei ole ollenkaan liivejä, sitten riipputissit, pystytissit, tissittömät, lättätissit... Jne.
Ja koko roska tekovitsikkäästi.
H.Tämän sepustuksen älykkyys?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9291452 - HTZA
Ei auennut kirjoitti:
Tämän sepustuksen älykkyys?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9291452itse.
Se avautuu vaikeasti, kuten useimmat aloitukseni.
Pienenä vinkkinä voin kertoa että poimi siitä vaikka naisen rooli kynijänä.
Siinä on paljon pientä jekkua joka avautuu vain fiksuille.
H. - HTZA
HTZA kirjoitti:
itse.
H.on nautinnollista että tänne tulee nuoriakin, vaan vähän rassaa että niille pitää vääntää rautalangasta.
H. - impola
HTZA kirjoitti:
itse.
H.sekstistiset kirjoitteluthan loukkaavat impotentteja!
kun mulla ei niitä ole, mutta muilla. :/
Onko muuten pakko katsoa naisten tissivakoihin. :))- tomppa2006
...kääntämään katsetta pois tissivaosta...
Sitäkö ne naiset juuri haluaa? tomppa2006 kirjoitti:
...kääntämään katsetta pois tissivaosta...
Sitäkö ne naiset juuri haluaa?ne haluaa jos niitä pitää esitellä. Rohkeesti vaan tuijottelemaan, mutta muista jos se immeinen juttelee sulle, se ei puhu sulle niitten kautta. Katse ylös rohkeesti juteltaessa. :))
- tomppa2006
Nittaminax kirjoitti:
ne haluaa jos niitä pitää esitellä. Rohkeesti vaan tuijottelemaan, mutta muista jos se immeinen juttelee sulle, se ei puhu sulle niitten kautta. Katse ylös rohkeesti juteltaessa. :))
...tosi runsasmuoitoisen ja seksikkään naisen...
Huomaa kyllä ihan ilman mitään paljasteluakin ja miehenä olen sitä mieltä, että naisessa pitää olla jotain salailtavaa ja arvailtavaa. Ei kaikkea tarvitse näyttää kaikille.
Joitakin ahdistaa kaikki, minua enää tuskin mikään paitsi järjetön väkivalta...
- tomppa2006
...ne rintsikat tai tissit, ainoastaan ärsyttää...
Järjetön väkivalta on sairasta ja osoitus ihmisen raadollisuudesta. tomppa2006 kirjoitti:
...ne rintsikat tai tissit, ainoastaan ärsyttää...
Järjetön väkivalta on sairasta ja osoitus ihmisen raadollisuudesta.Minun mittapuillani asia on ahdistava jos siitä pitää avata paheksuva keskustelu anonyymien kanssa julkisella foorumilla.
- tomppa2006
yohuuhkaja kirjoitti:
Minun mittapuillani asia on ahdistava jos siitä pitää avata paheksuva keskustelu anonyymien kanssa julkisella foorumilla.
...kirjoitan paljon asioita ihan piruuttani...
Muiden mieliharmiksi tarkoittamatta pahoittaa kenenkään mieltä. Hymyssä suin, pilkettä silmäkulmassa ja hyvällä tuulella.
Mun mielestä keski-ikäisten ja vanhojenkin naisten kauniit rintsikat ja tissivaotkin saavat näkyä, siinä missä nuortenkin naisten. Ei niille pikku ritsoille anneta mitään omia etuoikeuksia. Ei vanhojen naisten tarvitse pukeutua mormoonien "preeriamekkoihin" vain siksi jos on ryppyjä, roikkuvia alleja tai selluliitteja. Jos tarkenee vaan niin saavat näkyä mun puolesta.
Ainut asia mikä ärsyttää tänä aamuna, on toi ainainen euron lottovoitto. Ei voi tulla enenpää. Nytkin on kaksi euron lappua pinossa odottamassa.En muistanut mainita, että minua ärsyttää hirveesti, etteu sieltä pakistanista voida hakea pakolaisia, nyt kun on ne tulvat. Aina työnnetään sitä rahaa vaan rikkaille. Esim Taimaan tsunamiin ja Kreikkaankin meni vain siksi, että rikkaat turistit saavat hienot hotellinsa, muttei mitään kunnon apua anneta kun ois oikea tarve. Muutama tuhat pakistanin orpoa voitaisiin hakea, ja itse olisin valmis niitä hoitaankin.
- tomppa2006
...siis olkaimet näkyä ja sitä näyttelemistä tehdään ikärasismin kitkemiseksi, hmnn...
Tosiasiassa minun mielestä se on vielä kamalampaa nuorilla naisilla. Eikös tämä ole samalla hyväksyntä heille, että näin voi toimia kun jopa 5-kymppisetkin tekee niin? - Heikunkeikku
Minua kyllä nyt ärsyttää kovasti se, että teikäläinen ehti kirjoittamaan ennen mua.
Mistäs siihen tupsahdit. Juuri kun olin naksuttelemassa sormiani siihen malliin, että saisin kirjoitettua oman vastaukseni noista rintojen vakojen näkymisistä. Näet ja nimittäin, JOS olisin ehtinyt ennen sua, niin olisin kirjoittanut jokseenkin samalla tavalla, kuin sinä.
Nyt en voi kirjoittaa sitten mitään, ettei mulle sanota, että "Mitäs Mokoma Miljoonaa Matkit, Mene Matkoihis Maan Mato". Tai jotenkin tolleen.
Siispä minulle jää vain allekirjoitus.
Allekirjoitan mielipiteesi.
Allekirjoitus: &%&¤¤#"#//¤¤¤¤¤
Selvennys: Heikunkeikku
Hahaa, naurattaa tuo euron lottovoitto :)
Ollos iloonen eurostas :) tomppa2006 kirjoitti:
...siis olkaimet näkyä ja sitä näyttelemistä tehdään ikärasismin kitkemiseksi, hmnn...
Tosiasiassa minun mielestä se on vielä kamalampaa nuorilla naisilla. Eikös tämä ole samalla hyväksyntä heille, että näin voi toimia kun jopa 5-kymppisetkin tekee niin?Jos vaan tarkenee, niin siitä vaan.
Heikunkeikku kirjoitti:
Minua kyllä nyt ärsyttää kovasti se, että teikäläinen ehti kirjoittamaan ennen mua.
Mistäs siihen tupsahdit. Juuri kun olin naksuttelemassa sormiani siihen malliin, että saisin kirjoitettua oman vastaukseni noista rintojen vakojen näkymisistä. Näet ja nimittäin, JOS olisin ehtinyt ennen sua, niin olisin kirjoittanut jokseenkin samalla tavalla, kuin sinä.
Nyt en voi kirjoittaa sitten mitään, ettei mulle sanota, että "Mitäs Mokoma Miljoonaa Matkit, Mene Matkoihis Maan Mato". Tai jotenkin tolleen.
Siispä minulle jää vain allekirjoitus.
Allekirjoitan mielipiteesi.
Allekirjoitus: &%&¤¤#"#//¤¤¤¤¤
Selvennys: Heikunkeikku
Hahaa, naurattaa tuo euron lottovoitto :)
Ollos iloonen eurostas :)Saa minua matkia, en yhtään pahoita mieltäni, ymmärrän, että on kykene keksimään mitään sellaisia ajatuksia joita ei joku muu myös olisi miettinyt. En pidä itseni mitenkään erikoislaatuisena, enkä intelligenttinäkään.
- tomppa2006
miljoona kirjoitti:
En muistanut mainita, että minua ärsyttää hirveesti, etteu sieltä pakistanista voida hakea pakolaisia, nyt kun on ne tulvat. Aina työnnetään sitä rahaa vaan rikkaille. Esim Taimaan tsunamiin ja Kreikkaankin meni vain siksi, että rikkaat turistit saavat hienot hotellinsa, muttei mitään kunnon apua anneta kun ois oikea tarve. Muutama tuhat pakistanin orpoa voitaisiin hakea, ja itse olisin valmis niitä hoitaankin.
...maahanmuuttajia kohtaan siinä vaiheessa...
Kun menin kerrostalossa huomauttamaan yläpuolella asuville iranilaisille, ettei kello kolmen aikaan yöllä saa kolistella kippojen ja kuppien kanssa. Sain vastauksen että heillä on OIKEUS valmistaa ruokaa (15 henkilöä) aivan silloin, kun he itse haluavat. tomppa2006 kirjoitti:
Kun menin kerrostalossa huomauttamaan yläpuolella asuville iranilaisille, ettei kello kolmen aikaan yöllä saa kolistella kippojen ja kuppien kanssa. Sain vastauksen että heillä on OIKEUS valmistaa ruokaa (15 henkilöä) aivan silloin, kun he itse haluavat.Samoilla linjoilla. Noita lapsia kun haettaisiin koko pakolaiskiintiömme täydeltä, voisimme kasvattaa ja opettaa ne suomalaisille tavoille muutamassa viikossa...
tomppa2006 kirjoitti:
Kun menin kerrostalossa huomauttamaan yläpuolella asuville iranilaisille, ettei kello kolmen aikaan yöllä saa kolistella kippojen ja kuppien kanssa. Sain vastauksen että heillä on OIKEUS valmistaa ruokaa (15 henkilöä) aivan silloin, kun he itse haluavat.kävit sanomassa. Eikös näillä muslimeilla ole juuri se ramadani vai mikä se oli. Silloinhan he joutuvat syömään aikaisin aamulla ennen neljää, muistaakseni. Hesarissa oli jotain juttua siitä.
- tomppa2006
Nittaminax kirjoitti:
kävit sanomassa. Eikös näillä muslimeilla ole juuri se ramadani vai mikä se oli. Silloinhan he joutuvat syömään aikaisin aamulla ennen neljää, muistaakseni. Hesarissa oli jotain juttua siitä.
...sitten, mutta samaan aikaan vuodesta...
Jouduin tapahtuman seurauksena myymään asuntoni ja muuttamaan omakotitaloon, koska en pystynyt käymään töissä, niin rauhattomasta talosta. Se ramadani toi loppujen lopuksi paljon hyvää minun elämääni. Asun nyt omakotitalossa, mutta en edelläänkään pidä maahanmuuttajista. - tomppa2006
miljoona kirjoitti:
Samoilla linjoilla. Noita lapsia kun haettaisiin koko pakolaiskiintiömme täydeltä, voisimme kasvattaa ja opettaa ne suomalaisille tavoille muutamassa viikossa...
...ehdottomasti näin sen pitää mennä...
Ei minulla henkilökohtaisesti mitään niitä vastaan ole ja pystyn tekemään töitä heidän kanssaan. Mutta kotirauha on lähes pyhä asia minulle. - GloriaJoy
Nittaminax kirjoitti:
kävit sanomassa. Eikös näillä muslimeilla ole juuri se ramadani vai mikä se oli. Silloinhan he joutuvat syömään aikaisin aamulla ennen neljää, muistaakseni. Hesarissa oli jotain juttua siitä.
nyt miu tajuu paljonkin miks miun seinänaapureilla on joskus kummallisia ruuanvalmistus aikoja ja .. ja aika kummallisia jololodiajoikhujakin siellä on kausittain
- tomppa2006
GloriaJoy kirjoitti:
nyt miu tajuu paljonkin miks miun seinänaapureilla on joskus kummallisia ruuanvalmistus aikoja ja .. ja aika kummallisia jololodiajoikhujakin siellä on kausittain
...sitten riittää, sukurakkaita kun ovat...
Meillä oli naapurin kaksiossa yli 40 maahanmuuttajaa jokaikinen viikonloppu ja välillä viikollakin. Rappukäytävässä riitti ravaamista. GloriaJoy kirjoitti:
niitten pitää kuulemma rukoilla ja ensimmäinen taisi olla aika aikasin aamuyöstä. No toi ramadani on niille melkein sama juttu ku meille joulu ja uusvuosi, sekin vaihtelee vuosittain, milloin se on. Kuukauden se kait kestää.
- Shhhhhh
tomppa2006 kirjoitti:
Kun menin kerrostalossa huomauttamaan yläpuolella asuville iranilaisille, ettei kello kolmen aikaan yöllä saa kolistella kippojen ja kuppien kanssa. Sain vastauksen että heillä on OIKEUS valmistaa ruokaa (15 henkilöä) aivan silloin, kun he itse haluavat.jos ruuan laiton ääni kuuluu .
Taisivat pittää orkesteria ja soittaa kattilankansilla ilomusiikkia. GloriaJoy kirjoitti:
Me asutaan kerrostalossa, jossa ei ole yhtään pakolaisia. Virolaisten komennustyöhenkilöiden asunto on alempana, muttei mitään häiriötä. Yks Eve pudotti pankkikorttinsa kerran ja tutustuimme heihin siten kun kävimme palauttamassa kortin. Ovat kuulema maalareita. Eivät häiritse, käyvät töissä ja nukkuvat sen ajan mitä ovat kämpillään.
- tomppa2006
Shhhhhh kirjoitti:
jos ruuan laiton ääni kuuluu .
Taisivat pittää orkesteria ja soittaa kattilankansilla ilomusiikkia....jäisiä kanoja vasaralla lattiaa vasten...
Sitä ruokaa oli suuremmallekin porukalle, kokonainen suuri laatikollinen pakastettuja kanoja, joita pilkottiin vasaralla kappaleiksi. Uskomaton meteli kivitalossa. - sulakana
tomppa2006 kirjoitti:
...jäisiä kanoja vasaralla lattiaa vasten...
Sitä ruokaa oli suuremmallekin porukalle, kokonainen suuri laatikollinen pakastettuja kanoja, joita pilkottiin vasaralla kappaleiksi. Uskomaton meteli kivitalossa.uskomatonta valetta sä lauot suustas. Yölläkö jäisiä kanoja valmistetaan. Oletkos ihan kytännyt ovisilmästä.
- tomppa2006
miljoona kirjoitti:
Jos vaan tarkenee, niin siitä vaan.
....pistän housut pruhjumaan siten että kalsarit näkyvät...
Haluan seurata aikaa ja muotia, heh. - tomppa2006
sulakana kirjoitti:
uskomatonta valetta sä lauot suustas. Yölläkö jäisiä kanoja valmistetaan. Oletkos ihan kytännyt ovisilmästä.
...valittamaan siitä metelistä ja ne avasivat oven...
Ja siitä näkyi keittiöön , missä isäntä oli polvillaan vasaran kanssa pilkkomassa kanoja. Tosijuttu, en minä viitsi tällaisella pilailla. - 14+14
tomppa2006 kirjoitti:
...valittamaan siitä metelistä ja ne avasivat oven...
Ja siitä näkyi keittiöön , missä isäntä oli polvillaan vasaran kanssa pilkkomassa kanoja. Tosijuttu, en minä viitsi tällaisella pilailla.rintsikat pakastekanoilla oli. ärsyttikö
- tomppa2006
14+14 kirjoitti:
rintsikat pakastekanoilla oli. ärsyttikö
...niin ei ollut edes mitään verkkoa päällä...
- Korppis
miljoona kirjoitti:
En muistanut mainita, että minua ärsyttää hirveesti, etteu sieltä pakistanista voida hakea pakolaisia, nyt kun on ne tulvat. Aina työnnetään sitä rahaa vaan rikkaille. Esim Taimaan tsunamiin ja Kreikkaankin meni vain siksi, että rikkaat turistit saavat hienot hotellinsa, muttei mitään kunnon apua anneta kun ois oikea tarve. Muutama tuhat pakistanin orpoa voitaisiin hakea, ja itse olisin valmis niitä hoitaankin.
Pakko kysyä oletko tosissasi hakisimme Suomeen pakistanilaisia lapsia pois omilta juuriltaan? Miksi emme hakisi hyvän koulutuksen saaneita aikuisia jotka hyödyntäisivät maatamme heti saavuttuaan.
Kävin kahdeksankytluvulla työnjohtokoulutusta, meille tehtiin erilaisia testejä, joilla selviteltiin tuntiden ja järjen valintoja. Yhdessä testattiin ketä uppoavalta laivalta olisi pelastettava jos vain kahdeksan sopisi pelastusveneeseen. Siellä oli syöpälääkäri, joka oli juuri saanut loppusuoralle miljoonia ihmisiä pelastavan syöpälääkkeen, sekä muita hyvin tärkeitä tiedemiehiä ja tulevaisuuden vaikuttajia, mutta myös raskaana oleva nainen kolmen pienen lapsen kanssa.
En muista tarkkaan mitä muita ammattialoja pelastettavat edustivat, mutta muistan itse pienen pojan äitinä mietin ottaisinko sen äidin lapsineen mukaan, valinta oli vaikea.
Tunteet on hallittava ja elämä jatkuu vaikka ylikansoitusta karsii luonnonvoimat eikä kaikkia orpoja voi pelastaa. Korppis kirjoitti:
Pakko kysyä oletko tosissasi hakisimme Suomeen pakistanilaisia lapsia pois omilta juuriltaan? Miksi emme hakisi hyvän koulutuksen saaneita aikuisia jotka hyödyntäisivät maatamme heti saavuttuaan.
Kävin kahdeksankytluvulla työnjohtokoulutusta, meille tehtiin erilaisia testejä, joilla selviteltiin tuntiden ja järjen valintoja. Yhdessä testattiin ketä uppoavalta laivalta olisi pelastettava jos vain kahdeksan sopisi pelastusveneeseen. Siellä oli syöpälääkäri, joka oli juuri saanut loppusuoralle miljoonia ihmisiä pelastavan syöpälääkkeen, sekä muita hyvin tärkeitä tiedemiehiä ja tulevaisuuden vaikuttajia, mutta myös raskaana oleva nainen kolmen pienen lapsen kanssa.
En muista tarkkaan mitä muita ammattialoja pelastettavat edustivat, mutta muistan itse pienen pojan äitinä mietin ottaisinko sen äidin lapsineen mukaan, valinta oli vaikea.
Tunteet on hallittava ja elämä jatkuu vaikka ylikansoitusta karsii luonnonvoimat eikä kaikkia orpoja voi pelastaa.Tarkoitin pakolaiskiintiö, en eliitti pakolaisia. Ota sinä se syöpälääkäri, mä valitsen orvot lapset. Ja kumpikohan oli enemmän tunteellinen?
tomppa2006 kirjoitti:
....pistän housut pruhjumaan siten että kalsarit näkyvät...
Haluan seurata aikaa ja muotia, heh.Hih hih...et sä voi olla huonompi...
- korppis
miljoona kirjoitti:
Tarkoitin pakolaiskiintiö, en eliitti pakolaisia. Ota sinä se syöpälääkäri, mä valitsen orvot lapset. Ja kumpikohan oli enemmän tunteellinen?
Sinun valintaa johti tunteet kun taas minun järki ; ) sillä lääkärin lisäksi ottaisin mukaan tiedemiehiä, jotka voisivat tulevaisuudessa ehkäistä maapallon katastrofeja ja avaruuden meille antamia mahdollisuuksiin ; )
- Korppis
korppis kirjoitti:
Sinun valintaa johti tunteet kun taas minun järki ; ) sillä lääkärin lisäksi ottaisin mukaan tiedemiehiä, jotka voisivat tulevaisuudessa ehkäistä maapallon katastrofeja ja avaruuden meille antamia mahdollisuuksiin ; )
siis ....hyödyntää.... avaruuden meille antamia mahdollisuuksia
korppis kirjoitti:
Minä ajattelin ihan pelkällä järjellä. Oikeasti en halua tänne yhtään pakolaista, mutta koska olemme sopineet kiintiön, niin minun valintani oli lapset. Valintaani viakutti ihan puhtaasti se että meillä on tulevaisuudessa työvoimapula. Jo valmiiksi keski-ikäisiä on tänne ihan turha rahdata, nykyiset keski-ikäiset, siis me tulevaisuuden vanhukset, olemme ne liikakansoittajat täällä suomessa.
- Korppis
miljoona kirjoitti:
Minä ajattelin ihan pelkällä järjellä. Oikeasti en halua tänne yhtään pakolaista, mutta koska olemme sopineet kiintiön, niin minun valintani oli lapset. Valintaani viakutti ihan puhtaasti se että meillä on tulevaisuudessa työvoimapula. Jo valmiiksi keski-ikäisiä on tänne ihan turha rahdata, nykyiset keski-ikäiset, siis me tulevaisuuden vanhukset, olemme ne liikakansoittajat täällä suomessa.
Eikö ole itsekästä riistää lapsilta kotimaa, juuret ja suku sen takia, että pääset hoitamaan näitä pikisilmä palleroita, jotka sitten aikuisina palveleisivat meitä vanhuksia. Eikö meillä ole jo suuri keksi-ikäisten työttömien reservi? Eilen kuuntelin kuinka kolmikymppisiä on siirtynyt työkyvyttömyyseläkkeelle erilaisista syistä ja monien sairauksien taustalla on työttömyys ja epätoivo tulevasta. Yliopistot ja korkeakoulut jättävät ovien ulkopuolele halukkaita ja nuorisotyöttömyys on korkea. Hysteria työvoimapulasta on kuin sikainfulenssa epidemian lietsonta ja mitä on nyt lopputulos.
Minua säälittää pienet pikisilmät joita tänne tuodaan pehmoleluiksi. Korppis kirjoitti:
Eikö ole itsekästä riistää lapsilta kotimaa, juuret ja suku sen takia, että pääset hoitamaan näitä pikisilmä palleroita, jotka sitten aikuisina palveleisivat meitä vanhuksia. Eikö meillä ole jo suuri keksi-ikäisten työttömien reservi? Eilen kuuntelin kuinka kolmikymppisiä on siirtynyt työkyvyttömyyseläkkeelle erilaisista syistä ja monien sairauksien taustalla on työttömyys ja epätoivo tulevasta. Yliopistot ja korkeakoulut jättävät ovien ulkopuolele halukkaita ja nuorisotyöttömyys on korkea. Hysteria työvoimapulasta on kuin sikainfulenssa epidemian lietsonta ja mitä on nyt lopputulos.
Minua säälittää pienet pikisilmät joita tänne tuodaan pehmoleluiksi.Voit ajatella ihan kaikista asiasta ihan mitä haluat.
- 10+9
korppis kirjoitti:
Siitä raskaana ollen äidin lapsesta tulisi Nobelistai, joten väärin valitsit.
Ei ammatti-ihminen tee tälläistä testiä.
- Näin on
Sinun aloituksesi
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9291452- HTZA
aloitukseni.
Jo sen fiksuus pitäisi vakuuttaa sinutkin.
H.
- GloriaJoy
sille voi jos ostaa kauniin, hyvästä materiaalista ostetun just ihku oikean sävyisen puseron ja siinä sattuu olemaan hieman antelias kaula-aukko, ei kai sitä nyt poolopaitaa sinne alle kannata yrittää tunkea tai jotain keinosuojausta. Miullakin joskus vilahtaa toinen rintsikan olkain ja oon joutunut kyllä tekemään sisäistä tsemppausta itselleni: et ei se haittaa, näkyy se olkain joskus muillakin ja joskus se on osa pukeutumisen kokonaisuutta.
- tomppa2006
...tottakai juhla-asussa voi olla anteliaampi kaula-aukko...
Mutta meidän työpaikan naiset ovat alkaneet viime aikoina pitämään työaikana sellaisia työvaatteita että huh huh. Onneksi kohta tulee talvi. - GloriaJoy
tomppa2006 kirjoitti:
Mutta meidän työpaikan naiset ovat alkaneet viime aikoina pitämään työaikana sellaisia työvaatteita että huh huh. Onneksi kohta tulee talvi.ole onnelinen et veri kiertää suonissasi vinhaan, säästyt flunssilta ;-)
- tomppa2006
GloriaJoy kirjoitti:
ole onnelinen et veri kiertää suonissasi vinhaan, säästyt flunssilta ;-)
...alkaa vaan joskus huippaamaan niin kovasti...
Kun on oikein syvä ja uhkea rintavako, heh. tomppa2006 kirjoitti:
Mutta meidän työpaikan naiset ovat alkaneet viime aikoina pitämään työaikana sellaisia työvaatteita että huh huh. Onneksi kohta tulee talvi.No jaa, ei tuo minua haittaa. Helteiden aikaan sitä voi tarjota itsekin hitusen silmänruokaa leideille. Nyt ei enää oikein tarkene.
- Putkivalo
että sua ärsyttäisi vielä enemmän jos me ei käytettäis ollenkaan rintaliivejä. Että siinä valossa saisit olla kiitollinen niistä olkaimista ;)
- tomppa2006
...rintaliivit on ihan ok juttu ja varsin sexyn näköisiäkin monet...
Mutta ei niitä tarvitse kaikille näytellä, siis alusvaatteita. En minäkään rupea alushousunpersuksia näyttelemään, vaikka nuorilla hiphoppareilla vai mitä ne onkin..on tapana kulkea housut puolitangossa. tomppa2006 kirjoitti:
Mutta ei niitä tarvitse kaikille näytellä, siis alusvaatteita. En minäkään rupea alushousunpersuksia näyttelemään, vaikka nuorilla hiphoppareilla vai mitä ne onkin..on tapana kulkea housut puolitangossa.onhan aivan eri asia näyttää kalsareitaan kuin rintaliivien olkaimia, nekin kun jossain kuuluvat osana asusteeseen, että siis näkyvät.
- tomppa2006
Nittaminax kirjoitti:
onhan aivan eri asia näyttää kalsareitaan kuin rintaliivien olkaimia, nekin kun jossain kuuluvat osana asusteeseen, että siis näkyvät.
...missään tapauksessa ei kuulu osana asusteeseen...
Niitä on sellaisia rintsikoita, joissa ei ole olkaimia ollenkaan. MINÄ KYLLÄ TIEDÄN.
Kyseessä on muoti-ilmiö näytellä olkaimia, aivan samalla tavoin kuin kalsareita. Piste. - GloriaJoy
tomppa2006 kirjoitti:
Mutta ei niitä tarvitse kaikille näytellä, siis alusvaatteita. En minäkään rupea alushousunpersuksia näyttelemään, vaikka nuorilla hiphoppareilla vai mitä ne onkin..on tapana kulkea housut puolitangossa.takana keskikoulus, istu poika jonka lempihuvia oli rämpsytellä miun rintsikoiden slkärangan kohdalla olevaa osaa ... kyllä kismitti ja varmasti olivat puseron alla tiukasti jopa näkösuojattu
tomppa2006 kirjoitti:
...missään tapauksessa ei kuulu osana asusteeseen...
Niitä on sellaisia rintsikoita, joissa ei ole olkaimia ollenkaan. MINÄ KYLLÄ TIEDÄN.
Kyseessä on muoti-ilmiö näytellä olkaimia, aivan samalla tavoin kuin kalsareita. Piste.sen miehenä tiedät paremmin, joten piste keskustelulle. :)
- tomppa2006
GloriaJoy kirjoitti:
takana keskikoulus, istu poika jonka lempihuvia oli rämpsytellä miun rintsikoiden slkärangan kohdalla olevaa osaa ... kyllä kismitti ja varmasti olivat puseron alla tiukasti jopa näkösuojattu
...minä olen avannut edessäni istuneen tytön rintsikat...
Porin Lyseo vuonna 1973 tjn. - GloriaJoy
tomppa2006 kirjoitti:
...minä olen avannut edessäni istuneen tytön rintsikat...
Porin Lyseo vuonna 1973 tjn.on sit liivimaanikko ;-)
- tomppa2006
GloriaJoy kirjoitti:
on sit liivimaanikko ;-)
...mikä maanikko, mutta varmaan jonkun sortin kuitenkin...
Erittäin lämpimiä muistoja on myös ensi kerrasta, kun sallituissa oloissa tytön suostumuksella, pääsin niitä rintsikoita riisumaan. Muistan sen 40 vuoden takaa, kuin eilisen päiväin. Ikimuistoinen hetki. - tomppa2006
Nittaminax kirjoitti:
sen miehenä tiedät paremmin, joten piste keskustelulle. :)
...useimmiten vain ja ainoastaan kirjoitan...
Uskottavuus ja kertominen vakuuttavasti auttavat.
- HTZA
poskella istuvat naiset ärsyttävät, imetys on laihduttanut pusseja mutta liivit ovat samat, vanhat.
Sitten on lihottu mutta liivit ovat vanhat.
On pashamaista yrittää juoda kahvit ja syödä, kauniin tissin muotoinen, Voisilmäpulla, samalla kun katselee huonosti tuettuja tissejä, jostain virttyneen T-paidan aukosta, tai sen läpi piirtyvää lettua tai laihemman ajan liiveistä pursuavaa, muodotonta mössöä.
H.jopas hän on pahalla tuulella, onneksi poistin kaikki kuvani, tiedä mitä niissäkin
roikkui ja ärsytti. Heti menen laittamaan urheilurintaliivit päälleni, hetkinen vain.
En ole hyvällä tuulella minäkään, keräsin omenapuiden alta kottikärryllisen huonoja omppuja.
Tympäisevää puuhaa.
Muttaa kaalipata oli hyvää ja karjalanpiirakoita paistoin, jotain lohtua sentään tähän synkkään
elämään.Anceli kirjoitti:
jopas hän on pahalla tuulella, onneksi poistin kaikki kuvani, tiedä mitä niissäkin
roikkui ja ärsytti. Heti menen laittamaan urheilurintaliivit päälleni, hetkinen vain.
En ole hyvällä tuulella minäkään, keräsin omenapuiden alta kottikärryllisen huonoja omppuja.
Tympäisevää puuhaa.
Muttaa kaalipata oli hyvää ja karjalanpiirakoita paistoin, jotain lohtua sentään tähän synkkään
elämään.että nyt on paistomittari mennyt punaselle
- HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
timpurin kynäteline?
Onko tyylikästä?minun ammattissani roikkuu vain johtoja.
Isä oli parempi noissa kädentaidoissa, laittoi kynän korvan taakse.
Voiskos sitä kuvata ylösalaisena tissinä?
Ja vastaukseni oli kyllä tahallaan tehty provosointi, alkaa kyllästyttämään nämä tekohauskat tissialoitukset.
H. koti-kiusattu kirjoitti:
että nyt on paistomittari mennyt punaselle
kun pelästytit, luulin jo, että niistä kuvista ;)))
- tietäväinen täti
HTZA kirjoitti:
minun ammattissani roikkuu vain johtoja.
Ja vastaukseni oli kyllä tahallaan tehty provosointi, alkaa kyllästyttämään nämä tekohauskat tissialoitukset.
H.jonkinasteinen oidipuskompleksi?
- GloriaJoy
melkoinen tulevaisuus harmaapantterina, kun jo nyt on noin ahasta
- äklöttävä ukko oot
HTZA kirjoitti:
minun ammattissani roikkuu vain johtoja.
H.No mene sinne kyyhkys-aloitukseen. Miksi hitossa tässä ketjussa roikut.
- viivatiina
miehet joilla on shortsit tai caprit ja niiden kanssa normaalimittaiset tennissukat.
- tomppa2006
...harmittaa miehissä sama asia...
Kamalaa kun äijät eivät ymmärrä, että tennissukat on tarkoitettu ainoastaan urheiluharrastukseen. Ei missään tapauksessa tavallisten asusteiden kanssa. - Hohhoijaa..
tomppa2006 kirjoitti:
Kamalaa kun äijät eivät ymmärrä, että tennissukat on tarkoitettu ainoastaan urheiluharrastukseen. Ei missään tapauksessa tavallisten asusteiden kanssa.tämä viesti kertoikin miksi sinua ylipäänsä ärsyttää. Laske sitä viilattua pikkurilliä välillä alemmaksi ettei ala suonella vetämään ;)
- viivatiina
tomppa2006 kirjoitti:
Kamalaa kun äijät eivät ymmärrä, että tennissukat on tarkoitettu ainoastaan urheiluharrastukseen. Ei missään tapauksessa tavallisten asusteiden kanssa.kesähousut ja farkut jotka on nostettu vyötärölle nykäsenmatti tyylillä oliskohan helpompi kumminkin kertoa mikä ei ärsytä =)))
- tomppa2006
viivatiina kirjoitti:
kesähousut ja farkut jotka on nostettu vyötärölle nykäsenmatti tyylillä oliskohan helpompi kumminkin kertoa mikä ei ärsytä =)))
...miesten puutteista voisi tehdä, vaikka oman koko keskustelun...
- Anjaniina.
tuo sinua häiritsee?
Liikennevaloissa, ravintolan terassilla, ruokakaupassa?
Oletko sellainen ihminen, joka ylenmäärin ärsyyntyy muiden ihmisten olemisista ja tekemisistä? ;))- tomppa2006
...yleensä ihmisten tekemiset ja olemiset...
Mutta työpaikalla toivoisin saavani tehdä rauhassa töitä ja minulle olisi sopivampaa, jos keski-ikäiset naiset pukeutuisivat siveellisemmin, ettei tompan ajatukset harhautuisi ja hän tekisi jotain korvaamatonta vahinkoa. - Anjaniina.
tomppa2006 kirjoitti:
Mutta työpaikalla toivoisin saavani tehdä rauhassa töitä ja minulle olisi sopivampaa, jos keski-ikäiset naiset pukeutuisivat siveellisemmin, ettei tompan ajatukset harhautuisi ja hän tekisi jotain korvaamatonta vahinkoa.näin minä ajattelinkin ;)
Että se kiusa niistä tissiaiheista koituu vain kirjoittajalle, jolla kämmenet hikoo ja puna nousee poskille...
Tiedätkös mitä yhteistä on salamalla ja insinöörillä? - tomppa2006
Anjaniina. kirjoitti:
näin minä ajattelinkin ;)
Että se kiusa niistä tissiaiheista koituu vain kirjoittajalle, jolla kämmenet hikoo ja puna nousee poskille...
Tiedätkös mitä yhteistä on salamalla ja insinöörillä?...mitä yhtäläisyyttä on inssillä ja salamalla...
Enkä mää usko et naiset sitä kiusallaan tekee? - Anjaniina.
tomppa2006 kirjoitti:
...mitä yhtäläisyyttä on inssillä ja salamalla...
Enkä mää usko et naiset sitä kiusallaan tekee?välähtää, se tulee kalliiksi...
Ai, että olet noin sinisilmäinen.
Kuules ukkopaha, naiset tekee niin just kiusallaan.
Tarjoilija kumartuu puoleesi tuodessaan kahvin ja jotain vilahtaa.
Hento nainen pulassa autonsa kanssa, minihame ei peitä juuri mitään.
jne..
Naisilla on miljoona syytä, miksi ne miestä härnää....
Ja jollei muuten, niin huvin vuoksi.
Ainahan se on kiva nähdä, kun miehen kasvoille tulee se typertynyt ilme ja pieni änkytys vaan pääsee...jossa ei päätä tai häntää ;)) - tomppa2006
Anjaniina. kirjoitti:
välähtää, se tulee kalliiksi...
jne..
Ainahan se on kiva nähdä, kun miehen kasvoille tulee se typertynyt ilme ja pieni änkytys vaan pääsee...jossa ei päätä tai häntää ;))...ei se nyt voi mennä näin, ei mitenkään...
"olen aivan myyty mies
ja minä sentään olen nähnyt maailmaa..."
*typertynyt ilme kasvoillaan* - Anjaniina.
tomppa2006 kirjoitti:
...ei se nyt voi mennä näin, ei mitenkään...
"olen aivan myyty mies
ja minä sentään olen nähnyt maailmaa..."
*typertynyt ilme kasvoillaan*kuten huomaat, minulla ei ollut mitään esillä, tyrkyllä tai näkösillä ja noin helppoa oli ajatustesi harhauttaminen.
Naps vaan...ja kaulus kävi ahtaaksi ja puna nousi poskille...terveen miehen merkki..
*lähtee rallatellen pientä sävelenpätkää Asylumista...kyllä miehet on helppoja ;))))) * - tomppa2006
Anjaniina. kirjoitti:
kuten huomaat, minulla ei ollut mitään esillä, tyrkyllä tai näkösillä ja noin helppoa oli ajatustesi harhauttaminen.
Naps vaan...ja kaulus kävi ahtaaksi ja puna nousi poskille...terveen miehen merkki..
*lähtee rallatellen pientä sävelenpätkää Asylumista...kyllä miehet on helppoja ;))))) *...sentään näet, että olen suht'koht terve...
Mua on kyllä vedätetty ja pahasti! - viivatiina
tomppa2006 kirjoitti:
Mutta työpaikalla toivoisin saavani tehdä rauhassa töitä ja minulle olisi sopivampaa, jos keski-ikäiset naiset pukeutuisivat siveellisemmin, ettei tompan ajatukset harhautuisi ja hän tekisi jotain korvaamatonta vahinkoa.olkaimet ei saanu näkyä ei sit millään ja nyt harvemmin on kyllä sellaisia joilla ei näy.
- Anjaniina.
tomppa2006 kirjoitti:
...sentään näet, että olen suht'koht terve...
Mua on kyllä vedätetty ja pahasti!ja sitten otit viel tosissas ;)
Piän neuvo....nauti siitä mitä elämä antaa ;) - tomppa2006
viivatiina kirjoitti:
olkaimet ei saanu näkyä ei sit millään ja nyt harvemmin on kyllä sellaisia joilla ei näy.
...ei se nyt aivan noin onneksi vielä mene...
- tomppa2006
Anjaniina. kirjoitti:
ja sitten otit viel tosissas ;)
Piän neuvo....nauti siitä mitä elämä antaa ;)...minä nautin...
Anjaniina. kirjoitti:
välähtää, se tulee kalliiksi...
jne..
Ainahan se on kiva nähdä, kun miehen kasvoille tulee se typertynyt ilme ja pieni änkytys vaan pääsee...jossa ei päätä tai häntää ;))Niin, tutkittuhan on tämäkin että miesten suorituskyky ja keskittyminen romahtaa naisseurassa työpaikalla, ja kai sitten juuri tuosta syystä kun naiset tahallaan provosoivat. No, g-miehet ja kaltaiseni vanhat ruunat ovat kyllä jo immuuneja sille.
- Meriläinen
Mua ei nyt taas ärsytä mikään. Kun meni toi galleria ärsytys ohi.
Ja ainakaan mua ei ärsytä muitten pukeutumiset näkyy niiltä sitten liivien olkain tai tissin vako.
Eikä sen paremmin miesten lököttävät housut tai joku liputus housun kauluksesta. Henkselitkin saa näkyä ihan rauhassa eikä mua ärsytä ollenkaan.
Kiva kun on erilaisia ihmisiä ja jotkut laittaa rahansa vaatteisinnsa ja ulkonäköönsä, se ei mua ärsytä eikä sitten se joku joka laittaa johonkin muualle.
Yleensä kun kuljen maailmalla niin usein en kattele ihmisiä ollenkaan ja lähellä olevat tutut saa tulla tönimään että hei mitä kuuluu.
Ja joskus kun seurailen taas ihmisiä niin en negatiivisella ajatuksella hae vikoja vaan jotain ihan muuta. Vaan katselen ihan muuten.- tomppa2006
...on lempipuuhaani vapaa-ajalla ollessani, enkä nyt ilmoittaudu miksikään kyttääjäksi...
Tilanteeseen sopimaton pukeutuminen pistää silmääni, ehkäpä kiinnitän omaan vaatetukseen liikaakin huomiota, voi olla. Minun mielestäni se nyt vaan ei ole ihan se ja sama miten pukeutuu, vaan fiksu nainen on kiinnostava ilman, että tarvitsee avata paidan napit napaan saakka auki. - Meriläinen
tomppa2006 kirjoitti:
...on lempipuuhaani vapaa-ajalla ollessani, enkä nyt ilmoittaudu miksikään kyttääjäksi...
Tilanteeseen sopimaton pukeutuminen pistää silmääni, ehkäpä kiinnitän omaan vaatetukseen liikaakin huomiota, voi olla. Minun mielestäni se nyt vaan ei ole ihan se ja sama miten pukeutuu, vaan fiksu nainen on kiinnostava ilman, että tarvitsee avata paidan napit napaan saakka auki.No joo, joku voi olla sitä mieltä että jos on hyvän näköinen kroppa jne. tykkää näyttää sitä muillekin.
Tajuamatta että joku muu voi kokea sen sopimattomaksi.
Ihmiset on sekoittuneet tässä maailmassa ja enää ei voi sanoa mikä on oikeaa ja mikä väärää pukeutumista.
Ja minusta on hyvä niin. Farkuilla voi mennä ihan mihin vaan. Olla töissä tai mennä oopperaan.
Paitsi meillä kun on vaatteet työn puolesta ja hatut ja kaikki eikä meitä juuri sitten erotakaan, paitsi pukuhuoneessa kun jokainen laittaa siviilivehkeet päälle tulee se ero.
Ja sieltä lähtee kotiin sitten sekalainen joukko erilailla pukeutuneita ja laitettuja ihmisiä.
Joku on melkein juhlavaatteissa ja joku taas ei. - lillukanvarsi
tomppa2006 kirjoitti:
Tilanteeseen sopimaton pukeutuminen pistää silmääni, ehkäpä kiinnitän omaan vaatetukseen liikaakin huomiota, voi olla. Minun mielestäni se nyt vaan ei ole ihan se ja sama miten pukeutuu, vaan fiksu nainen on kiinnostava ilman, että tarvitsee avata paidan napit napaan saakka auki.se on minullekin silloin harvoin, kun jossain käyn...Muutamia vuosia sitten istuin Espan puistossa kesällä aikaa tappaakseni ihmisten lounastunnin aikana ja panin merkille, että pukumiehiä mustissa puvuissa ja valkoisissa paidoissa oli paljon liikenteessä. Keskellä kesää, kuumana päivänä, tummat puvut päällä, järjetöntä. Monissa firmoissa, ainakin jenkkifirmoissa on pukupakko ja se mielestäni hölmöä. Ymmärrän asian, jos joutuu asiakkaitten kanssa tekemisiin, mutta en muuten. No, jossain jenkkifirmassa saa perjantaisin olla pukeutunut hieman rennommin.
- tomppa2006
lillukanvarsi kirjoitti:
se on minullekin silloin harvoin, kun jossain käyn...Muutamia vuosia sitten istuin Espan puistossa kesällä aikaa tappaakseni ihmisten lounastunnin aikana ja panin merkille, että pukumiehiä mustissa puvuissa ja valkoisissa paidoissa oli paljon liikenteessä. Keskellä kesää, kuumana päivänä, tummat puvut päällä, järjetöntä. Monissa firmoissa, ainakin jenkkifirmoissa on pukupakko ja se mielestäni hölmöä. Ymmärrän asian, jos joutuu asiakkaitten kanssa tekemisiin, mutta en muuten. No, jossain jenkkifirmassa saa perjantaisin olla pukeutunut hieman rennommin.
...on useimmiten pikkutakki päällä työpaikalla...
Tilanteesta riippuen myös puku, eikä se todellakaan ole paha edes kesällä. Enemmän se on kiinni mitä sinne alle laittaa. Totuttelu kysymys. Kyllä minä kaipaan naisilla oikein kunnon hameita, vahinko että käyttö vähenee koko ajan.
Mulla kyllä näkyy olkaimet,mutta minusta ne on tosi sexyt oikeestaan..;))
Mua ei muutes ärsytä nyt mikään.Ei ainakaan tule mieleen.Jos oikeen kaivelen,niin se ärsyttää että huomenna ei ole vapaapäivää..:/ Musta on tullu unikeko.Mä nukkuisin vaikka viikon yhteen soittoon..- tomppa2006
...tietysti voi olla miten haluaa, kirmaisee se rouva välissä pelkissä pikkupöksyissäkin, eikä haittaa...
Mää nyt vaan oon sitä mieltä, et olkaimet piiloon työpaikoilla ja yleisillä paikoillaan. Mielipiteeni vahvistuu koko ajan entisestään.
*ajattelee mielessään kansalaisadressia* tomppa2006 kirjoitti:
...tietysti voi olla miten haluaa, kirmaisee se rouva välissä pelkissä pikkupöksyissäkin, eikä haittaa...
Mää nyt vaan oon sitä mieltä, et olkaimet piiloon työpaikoilla ja yleisillä paikoillaan. Mielipiteeni vahvistuu koko ajan entisestään.
*ajattelee mielessään kansalaisadressia*ne olkaimet on eriväriset ku paita,niin sitten se on ruman näköstä,mutta muuten ihan nättiä...:)
Hitto..saatan sieluni silmin nähdä,miten Tomppa mulkoilee kiukkusena naisten olkapäitä..:DDD- tomppa2006
mii-su kirjoitti:
ne olkaimet on eriväriset ku paita,niin sitten se on ruman näköstä,mutta muuten ihan nättiä...:)
Hitto..saatan sieluni silmin nähdä,miten Tomppa mulkoilee kiukkusena naisten olkapäitä..:DDD...on sitä ennenkin naisilta tullut nokkaan ja pahasti...
Yritän vielä miettiä jotain parannusehdotusta vallitsevaan tilanteeseen. tomppa2006 kirjoitti:
...on sitä ennenkin naisilta tullut nokkaan ja pahasti...
Yritän vielä miettiä jotain parannusehdotusta vallitsevaan tilanteeseen.hyvä mies...Voishan sitä olla pahempaakin...Voisivat kulkea ilman paitaa..:)
Sitä paitsi hirveempää on se,kun naisten farkkujen reunoista vilkkuu stringit...Ääh mä kuolen,ku se on niin karseen näköstä..:))- tomppa2006
mii-su kirjoitti:
hyvä mies...Voishan sitä olla pahempaakin...Voisivat kulkea ilman paitaa..:)
Sitä paitsi hirveempää on se,kun naisten farkkujen reunoista vilkkuu stringit...Ääh mä kuolen,ku se on niin karseen näköstä..:))...alaselkätatuointi, joku hirvee tiikerinpääkuvio takapuolen yläpuolella...
Sitten oikeen lyhyt pusero ja pienet farkut, että kaikki varmaan näkevät naisen "taideteoksen".
- ...
Tuossapa satuit asialle. Tissithän on enimmäkseen laardia. Kaitpa liian pienet puserot ja liian roikkuvat ja esillä olevat tissit ovat tarkoitettu signaaliksi uroksille, että sellainen naaras sitten on maho ja ei kannata vaivautua.
Selluliitti on vakava asia naisille, etenkin keski-ikäisille. Mutta, jos nyt on selluliittitissit, jotenkin outoa esitellä niitä. Tai sitten syynä on, että se on ilmaisu, että ei varmasti halua enää ikinä seksiä. Kukapa sen nyt tietäisi. Kerron, jos saan tietoa jostain.
=DW=- tomppa2006
...siinä lähetetään miehelle...
Mutta ennen naiset lähettivät vaan määrätylle ja valitulle vähennettiin vaatetusta. Pitääkö nyt morsettaa kaikille ja koko ajan?
ihmiset jaksavat pulttia ottaa :)) Huihai....ihan sama näkyykö olkaimet vaiko ei. Kesätopeissa on yleensä niin kapeat olkaimet että lähes väkisin rintsikoitten olkain jossainvälissä vilahtaa, halusipa tai ei. Ne olkaimettomat rintsikat on tarkoitettu vain juhlakäyttöön, ovat niin hankalat ja epävarmat päällä ettei niitä viitsi jatkuvassa käytössä pitää. Kun rintsikoitten ja toppien olkaimet on samanväriset, nehän suorastaan sopivat yhteen. Nykyisin ei pidetä lainkaan etikettivirheenä jos olkaimet vilkkuvat.
Ja ainahan sinä voit kainosti katseesi kääntää poispäin jos et kestä katsella :DD
Jaa että mikäkö minua ärsyttää...No ei ainakaan kanssaihmisten pukeutuminen tai pukeutumatta jättäminen. Toisinaan ärsyttää oma saamattomuus, kun pitäis tehdä tuota ja tätä mutta kun ei viitsi :)- viivatiina
väkisinkin kesä aikaan kun tullaan pelkissä speedoissa kauppaan tänä kesänä kävi yksi mies pelkät kalsarit jalassa vaikka kuinka yritän ettei ärsyttäs niin minkäs voit.
viivatiina kirjoitti:
väkisinkin kesä aikaan kun tullaan pelkissä speedoissa kauppaan tänä kesänä kävi yksi mies pelkät kalsarit jalassa vaikka kuinka yritän ettei ärsyttäs niin minkäs voit.
tarkemmin analysoinut ja eritellyt itsellesi, mikä sinut toisten (mielestäsi epäsovinnaisessa) pukeutumisessa saa ärtymään. :)) Koetko tulleesi loukatuksi tai häväistyksi jos joku pukeutuu toisin kuin sinun mielestäsi on sopivaa? *tiedustelee muistiinpanovälineet kädessään*
....mutta usein ihan turhaan,kyllä kai ne ihanaiset, miehen kouraan sopivat, päärynäiset ilman olkaimiakin ryhdikkäänä olisivat? Avauksen aihesta voisin enemmänkin, mutta tää on perhepalsta ;)
- viivatiina
TaikisN kirjoitti:
tarkemmin analysoinut ja eritellyt itsellesi, mikä sinut toisten (mielestäsi epäsovinnaisessa) pukeutumisessa saa ärtymään. :)) Koetko tulleesi loukatuksi tai häväistyksi jos joku pukeutuu toisin kuin sinun mielestäsi on sopivaa? *tiedustelee muistiinpanovälineet kädessään*
tunnen että se on mun työni aliarvostamista jos tullaan melkein alasti kauppaan se ei vaan mun mielestä oo sopivaa eikä kyllä meidän muunkaan porukan mielestä =))))
Kadunmies kirjoitti:
....mutta usein ihan turhaan,kyllä kai ne ihanaiset, miehen kouraan sopivat, päärynäiset ilman olkaimiakin ryhdikkäänä olisivat? Avauksen aihesta voisin enemmänkin, mutta tää on perhepalsta ;)
olkaapas kuulkaapas nyt siinä :) Ettei vain kävisi niin että henkilöt joita näkyvät olkaimet ärsyttävät, saattaisivat ärtyä kahta kauheammin ellei olkaimia näkyisikään. Tulisi pelko ettei topin alla olisikaan yhtikäs mitään, ja se jos mikä on SUUUUURESTI paheksuttavaa :D
viivatiina kirjoitti:
tunnen että se on mun työni aliarvostamista jos tullaan melkein alasti kauppaan se ei vaan mun mielestä oo sopivaa eikä kyllä meidän muunkaan porukan mielestä =))))
ylipäätään ärtymistä, en niinkään kaupassa käyntiä. :) Ja onhan toki vähän eri asia kuljeskella uikkareissa kuin että ärsyttääkö se jos topin alta rintsikan olkaimet vilahtavat...siitähän kait oli kyse? Tosin, mua ei ärsytä vaikka joku vastaan lompsisi vähäisillään kaupassakaan.
viivatiina kirjoitti:
jos kotonakin joku kalsarisillaan lompsii keittiöön, kun tällainen herkkä ihminen on aamukahvilla.
Just yks päivä lennätin aika vauhdikkaasti pukemaan enemmän päälleen.
Joku roti sentään, vaikka kotona ollaankin.
Minäkään täällä aluspöksysilläni kävele.- viivatiina
TaikisN kirjoitti:
ylipäätään ärtymistä, en niinkään kaupassa käyntiä. :) Ja onhan toki vähän eri asia kuljeskella uikkareissa kuin että ärsyttääkö se jos topin alta rintsikan olkaimet vilahtavat...siitähän kait oli kyse? Tosin, mua ei ärsytä vaikka joku vastaan lompsisi vähäisillään kaupassakaan.
ja muistelen vain aikaa kun ei olkaimet saanu missään tapauksessa näkyä hyvä tietää ettei muita ärsytä melkein alasti kaupassa käynti mulla nimittäin tulee joskus mieleen että vois kunnioittaa toisiakin asiakkaita sen verran että pukeutus.
viivatiina kirjoitti:
ja muistelen vain aikaa kun ei olkaimet saanu missään tapauksessa näkyä hyvä tietää ettei muita ärsytä melkein alasti kaupassa käynti mulla nimittäin tulee joskus mieleen että vois kunnioittaa toisiakin asiakkaita sen verran että pukeutus.
ihmisillä on niin erilaiset ärsyyntymiskynnykst ja ärsyyntymisen aiheet. Itsensähän puolialastonna kulkeva nolaa, eikä kanssaihmisiä :)
TaikisN kirjoitti:
olkaapas kuulkaapas nyt siinä :) Ettei vain kävisi niin että henkilöt joita näkyvät olkaimet ärsyttävät, saattaisivat ärtyä kahta kauheammin ellei olkaimia näkyisikään. Tulisi pelko ettei topin alla olisikaan yhtikäs mitään, ja se jos mikä on SUUUUURESTI paheksuttavaa :D
...että viha olkaimia kohtaan onkin siitä lähtöisin että halutaan vapauttaa nuo naiselliset herkut kahleistaan?;)
Ja jos joku mättää niin tuo josta "viivatiina" jo marisikin osuvasti,mikään ei ole niin etovaa kuin hikinen äijä kalsareissaan kaupan kassajonossa...Kadunmies kirjoitti:
...että viha olkaimia kohtaan onkin siitä lähtöisin että halutaan vapauttaa nuo naiselliset herkut kahleistaan?;)
Ja jos joku mättää niin tuo josta "viivatiina" jo marisikin osuvasti,mikään ei ole niin etovaa kuin hikinen äijä kalsareissaan kaupan kassajonossa...mä varmaan tukehtuisin pidäteltyyn hihitykseen jos näkisin hikisen äijän kalsareissaan kaupan kassalla. Vielä jos hää helottaisi kauttaaltaan punakkana.Toivottavasti en tule ikinä moista näkyä kohtaamaan, koska varmaan nolaisin itseni purskahtamalla ääneen nauramaan.:/
TaikisN kirjoitti:
mä varmaan tukehtuisin pidäteltyyn hihitykseen jos näkisin hikisen äijän kalsareissaan kaupan kassalla. Vielä jos hää helottaisi kauttaaltaan punakkana.Toivottavasti en tule ikinä moista näkyä kohtaamaan, koska varmaan nolaisin itseni purskahtamalla ääneen nauramaan.:/
...ettet törmää samaan asfalttiäijään joka törttöili täällä hikisenä,likasena,punakkana vain uikkareissaan norttia ostamaan kaupasta,vois kuvitella että edes t-paita olis löytynyt päällensä,mutta jokainen vetää tyylillään,vaikka tyyli oliskin kateissa...
Sulle mä voin antaa luvan että saat tulla mun putiikkiin hyvin,hyvin niukasti vaatetettuna,en pahastu ;)Kadunmies kirjoitti:
...ettet törmää samaan asfalttiäijään joka törttöili täällä hikisenä,likasena,punakkana vain uikkareissaan norttia ostamaan kaupasta,vois kuvitella että edes t-paita olis löytynyt päällensä,mutta jokainen vetää tyylillään,vaikka tyyli oliskin kateissa...
Sulle mä voin antaa luvan että saat tulla mun putiikkiin hyvin,hyvin niukasti vaatetettuna,en pahastu ;)missä se paistinpannu taas olikaan.... Etsin sitä suurinta ja painavinta valurautapannua...tiedät kyllä miksi* :))
No joo, vakavammin. Mä näen nämä pukeutumisasiat myös juuri noin kuin mainitsit, jokainen vetää tyylillään. Jos jollakin kanssakulkijalla on tyyli hukassa, en mä siitä itselleni osaa pulttia ottaa. Lenitamaisuus ei asu minussa.- viivatiina
TaikisN kirjoitti:
ihmisillä on niin erilaiset ärsyyntymiskynnykst ja ärsyyntymisen aiheet. Itsensähän puolialastonna kulkeva nolaa, eikä kanssaihmisiä :)
että nolaa kai sitä tuntee jonkinsortin myötähäpeää kun se ärsyttää =))))
TaikisN kirjoitti:
missä se paistinpannu taas olikaan.... Etsin sitä suurinta ja painavinta valurautapannua...tiedät kyllä miksi* :))
No joo, vakavammin. Mä näen nämä pukeutumisasiat myös juuri noin kuin mainitsit, jokainen vetää tyylillään. Jos jollakin kanssakulkijalla on tyyli hukassa, en mä siitä itselleni osaa pulttia ottaa. Lenitamaisuus ei asu minussa.....paistinpannulla,ei minulla oo nälkä,siis ruokanälkä...mutta jotain pientä vois haukata makoisannälkään ;))
Vaatetus nyt on niin tilannesidonnaista,ei niillä arjessa tarvi pröystäillä mutta ei nyt ihan loukata kanssaihmisiäkään,sen enempää yli- kuin "ali"pukeutumisellakaan
Lenita opetti minut huomaamaan etteivät miesten tennissukat ihan oikeesti ole kovinkaan seksikkäät,moni muu julkisuuden nainen ei ole saanut minua oppimaan mitään ;))- tomppa2006
...miten sitä voikin joku nähdä moisesta vaivaa, siis miten...
Teillä naisillakin tuntuu olevan melkoisia näkemyseroja niitten olkaimien näkyvyyden suhteen, hehee. Ymmärrän toki sen olevan helpompaa, kun ei enää ole niin väliä näkyvätkö vai eivät. Tyylikkyys sitten taas voi kyllä kadota. Ehkä on syytä käyttää harkintaa tässäkin asiassa, kun nyt on tuotu näkyviin, ettei kaikilta löydy suvaitsevaisuutta tämän asian suhteen. tomppa2006 kirjoitti:
...miten sitä voikin joku nähdä moisesta vaivaa, siis miten...
Teillä naisillakin tuntuu olevan melkoisia näkemyseroja niitten olkaimien näkyvyyden suhteen, hehee. Ymmärrän toki sen olevan helpompaa, kun ei enää ole niin väliä näkyvätkö vai eivät. Tyylikkyys sitten taas voi kyllä kadota. Ehkä on syytä käyttää harkintaa tässäkin asiassa, kun nyt on tuotu näkyviin, ettei kaikilta löydy suvaitsevaisuutta tämän asian suhteen.paljon paljon helpommalla pääsee kun ei yksinkertaisesti vaivaa päätään toisten olkaimilla :) mä en henkkoht pidä olkapäitä paljastavia toppeja ihmisten ilmoilla(esim kaupassa) liikkuessani, mutta suvaitsen kyllä sen muille eikä mieleenikään tulisi olettaa että heidän olisi piilotettava olkaimensa sen vuoksi että se saattaisi ärsyttää minua.
Tyylikkäänä ollaan tyylikkäissä tilaisuuksissa, huoletonna huolettomissa tilanteissa. Töihin ylipukeutuminen on hassua. :)- tomppa2006
TaikisN kirjoitti:
paljon paljon helpommalla pääsee kun ei yksinkertaisesti vaivaa päätään toisten olkaimilla :) mä en henkkoht pidä olkapäitä paljastavia toppeja ihmisten ilmoilla(esim kaupassa) liikkuessani, mutta suvaitsen kyllä sen muille eikä mieleenikään tulisi olettaa että heidän olisi piilotettava olkaimensa sen vuoksi että se saattaisi ärsyttää minua.
Tyylikkäänä ollaan tyylikkäissä tilaisuuksissa, huoletonna huolettomissa tilanteissa. Töihin ylipukeutuminen on hassua. :)...töihin pitäisi pukeutua töiden mukaan, eikä myöskään alipukeutua...
Kummiskin kuolaat... minä ainakin...=))))
Eikös nuo topit ja niukat kaula-aukot ole paljon parempaa katseltavaa, kuin meidän äijien persvako ja kaljamaha?
Minnuu ei ärsytä mikkään, en ainakaan tunnusta...- tomppa2006
...tiedän sinun olevan minua vanhempi, mutta joko on merkkipäivää juhlittu...
En kuolaa, varmasti en mitään kuolaa. Minusta on vanhemmiten tullut pidättyväinen ja siivo herrasmies. Eikä näy persvako eikä kaljamaha, mohna jumankauta mitä sää oikein kirjoittelet. Ihan kuin oltas jotain renttuja? tomppa2006 kirjoitti:
...tiedän sinun olevan minua vanhempi, mutta joko on merkkipäivää juhlittu...
En kuolaa, varmasti en mitään kuolaa. Minusta on vanhemmiten tullut pidättyväinen ja siivo herrasmies. Eikä näy persvako eikä kaljamaha, mohna jumankauta mitä sää oikein kirjoittelet. Ihan kuin oltas jotain renttuja?Ja merkkipäivää on vietetty...=)))) Onhan tää 50plus missä kirjoitellaan.
Olisko aika tulla kaapista ulos, tomppa, jos et naisten perään kuolaa...=)))) Kyllä herrasmieskin kuolaa... sivistyneesti ja renttuja ollaan vain poikaporukassa... sitäkin sivistyneesti.- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Ja merkkipäivää on vietetty...=)))) Onhan tää 50plus missä kirjoitellaan.
Olisko aika tulla kaapista ulos, tomppa, jos et naisten perään kuolaa...=)))) Kyllä herrasmieskin kuolaa... sivistyneesti ja renttuja ollaan vain poikaporukassa... sitäkin sivistyneesti....vaikka vanhempi oletkin ja pakastearkun kokoinen...
Naiselle huomion osoittaminen on muutakin, kuin kieli vyön alla kuolaamista. Saapuessani paikalle herätän itse naisten huomion, sen verran pitää miehestä tehoa löytyä. Ei se joka kuolaa eniten, ei niitä naisia saa, päinvastoin. tomppa2006 kirjoitti:
...vaikka vanhempi oletkin ja pakastearkun kokoinen...
Naiselle huomion osoittaminen on muutakin, kuin kieli vyön alla kuolaamista. Saapuessani paikalle herätän itse naisten huomion, sen verran pitää miehestä tehoa löytyä. Ei se joka kuolaa eniten, ei niitä naisia saa, päinvastoin.on hyvätapaisia, myös liikenteessä, vaikka et kokoani tiedäkään...=))))
Etkä taida tuntea sanaa, sivistyneesti.- tomppa2006
mohna kirjoitti:
on hyvätapaisia, myös liikenteessä, vaikka et kokoani tiedäkään...=))))
Etkä taida tuntea sanaa, sivistyneesti....yleissivistys on melko hyvä...
Samoin kuin yritän pitää sivistyneesti katseeni erossa rintavaosta, ettei ala kuola valumaan ja katse tuijottamaan yhteen kohtaan lasittuneesti. tomppa2006 kirjoitti:
...yleissivistys on melko hyvä...
Samoin kuin yritän pitää sivistyneesti katseeni erossa rintavaosta, ettei ala kuola valumaan ja katse tuijottamaan yhteen kohtaan lasittuneesti.Kun vähän ravisti...tunnustus meinaan...=))))
- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Kun vähän ravisti...tunnustus meinaan...=))))
...että vanhemmiten tulee jotenkin herkemmäksi tällaisten asioiden suhteen...
tomppa2006 kirjoitti:
...että vanhemmiten tulee jotenkin herkemmäksi tällaisten asioiden suhteen...
Vaikka ei se uskon asia olekaan...=)))
Elämä opettaa ja mieli parkkiintuu... aivan kaikkeen.
tos kohdas niin, et näet miten kauniita liivejä onkaan olemassa:)) Väri kirjo on mahtava:))))
Mikäs minuu ärsyttää,,,hmm... täl hetkel ei oikeestaan mikään, sen verran väsyksissä viikonlopun rengasmatkasta, mut jos tän tyyppisiin näkyihin mennään, ni ainaki se pöksymuoti mis housut valuu, niin et
pyllyviiva näkyy, hyi,hyii...):- tomppa2006
...jää enää mitään arvailujen varaan, kun kaikki näkyy...
Jos naisesi haluaa yllättää uusilla rintsikoilla, niin siihenkin voi sitten sanoa et noita näkynyt työpaikalla useitakin, heh.
Valuvat housut on syvältä, mielestäni. tomppa2006 kirjoitti:
...jää enää mitään arvailujen varaan, kun kaikki näkyy...
Jos naisesi haluaa yllättää uusilla rintsikoilla, niin siihenkin voi sitten sanoa et noita näkynyt työpaikalla useitakin, heh.
Valuvat housut on syvältä, mielestäni.Eihän nyt kuitenkaan kaikki näy.. Mie oon sitä paitsi nainen:))))
Sinähän näet sitten kirjoa, jos jonkinlaista, aivan kuin autojen värejä:)))- tomppa2006
sasus kirjoitti:
Eihän nyt kuitenkaan kaikki näy.. Mie oon sitä paitsi nainen:))))
Sinähän näet sitten kirjoa, jos jonkinlaista, aivan kuin autojen värejä:)))...kyllä sinun olevan nainen...
Mutta alkoi nuo sanat temppuilemaan, enkä tiennyt miten saan esitettyä minun ja minun kaltaisten miesten näkemystä "naisistamme". Vaikeata, toivottavasti pysyit kärryillä ja että kärryjen väri kiinnostaa enemmän kuin rintsikoitten. tomppa2006 kirjoitti:
...kyllä sinun olevan nainen...
Mutta alkoi nuo sanat temppuilemaan, enkä tiennyt miten saan esitettyä minun ja minun kaltaisten miesten näkemystä "naisistamme". Vaikeata, toivottavasti pysyit kärryillä ja että kärryjen väri kiinnostaa enemmän kuin rintsikoitten.kiinnostaa enemmän rintsikoitten väri, kuin auton väri, rintsikoita ostan kuitenki useimmin, kuin vaihdan autoa:)))
Mut jos niin sanot, et sinuu kiinnostaa enemmin autojen väri kuin rintsikoiden, uskonhan mie sen, ainaski sanon uskovani..:))))
- henrjii
mielestäni keskikäiset naiset käyttää kikkilivejä. Rintaliivit on enempi teinien juttuja.
- tomppa2006
...rintsikat on melko ajattomat...
En kyllä nyt mikään spesialisti alalla ole.
Ei niin mikään.
- tomppa2006
...olet onnen tyttö...
- Adria
Kannattimien kannattimet ja koko dekolteen esittäminen menee aika usein överiksi. Luultavasti nämä överilyytit itse kokevat olevansa fiksuja ja seksyjä. Harvemmin näkee aistikkaita ja tyylikkäitä rintavarustuksen esityksiä.
Dee dee.- tomppa2006
...enpä ole täällä yksin ajatusteni kanssa...
Mukava saada kannatusta tähän kannattimien kannatin asiaan, oikein samansuuntaista mielipuolta olen rintavarustuksen esiintuomisesta naarailla. Liika on aina liikaa. ...me heteromiehet taas ollaan asiasta ihan eri mieltä,mä en edes ymmärrä miksi (sun)pitää ottaa kantaa asiaan joka ei livessäkään kiinnosta
Naisten rintavarustus on aina heteromiestä sykähdyttävä näky,myös peppu on naisella aina sekxsy ja muutkin muodot ja kaarteet...ne kiinnostaa meitä heteromiehiä...mutta ei ole kaikkien mieleen,suuntautumisia on niin paaaaljooon- tomppa2006
Kadunmies kirjoitti:
...me heteromiehet taas ollaan asiasta ihan eri mieltä,mä en edes ymmärrä miksi (sun)pitää ottaa kantaa asiaan joka ei livessäkään kiinnosta
Naisten rintavarustus on aina heteromiestä sykähdyttävä näky,myös peppu on naisella aina sekxsy ja muutkin muodot ja kaarteet...ne kiinnostaa meitä heteromiehiä...mutta ei ole kaikkien mieleen,suuntautumisia on niin paaaaljooon...aivan tavallinen heteromies, mutta silti sitä mieltä...
Ettei tarvitse paljastaa kaikkea. Jännitys säilyy paremmin, kun vaatteiden riisumisen jälkeen voi löytää jotain uutta ja ennen näkemätöntä, heh. tomppa2006 kirjoitti:
...aivan tavallinen heteromies, mutta silti sitä mieltä...
Ettei tarvitse paljastaa kaikkea. Jännitys säilyy paremmin, kun vaatteiden riisumisen jälkeen voi löytää jotain uutta ja ennen näkemätöntä, heh....en tiedä ainuttakaan heteromiestä joka ahdistuisi naisen rintavarustusta tuijotellessaan,ei vaan sovi luonnonlakeihin sellainen, minulle naisen rintavarustuksen katselu aiheuttaa ihka varmasti vain juhlaseisokin,ei ahista lainkaan,kuin puntissa..ei mielessä, Huomaatko eron?
- Adria
Kadunmies kirjoitti:
...me heteromiehet taas ollaan asiasta ihan eri mieltä,mä en edes ymmärrä miksi (sun)pitää ottaa kantaa asiaan joka ei livessäkään kiinnosta
Naisten rintavarustus on aina heteromiestä sykähdyttävä näky,myös peppu on naisella aina sekxsy ja muutkin muodot ja kaarteet...ne kiinnostaa meitä heteromiehiä...mutta ei ole kaikkien mieleen,suuntautumisia on niin paaaaljooonJaaha. Nysäkeppi päätti taas oikein ottaa tyylinsä mukaisesti kantaa.
Muuten toi, että et jotain, tai yleensä mitään ymmärrä, ole mulle mikään uusi juttu, joten ei sun päivänselvyyksiä tarvi toistella.
Nyt mulla ei oo fiilistä, eikä oikein aikaakaan vedellä sua mennen tullen, joku toinen kerta. - tomppa2006
Kadunmies kirjoitti:
...en tiedä ainuttakaan heteromiestä joka ahdistuisi naisen rintavarustusta tuijotellessaan,ei vaan sovi luonnonlakeihin sellainen, minulle naisen rintavarustuksen katselu aiheuttaa ihka varmasti vain juhlaseisokin,ei ahista lainkaan,kuin puntissa..ei mielessä, Huomaatko eron?
...tietää sitäkään, että miesten lehtien ja pornovideoiden suurin kohderyhmä...
On teinipojat.
Joten katsele sinä vaan juhlaseisokissa kaupan kassoja, työpaikkojen sihteereitä ja ravintolan tarjoilijoita. Adria kirjoitti:
Jaaha. Nysäkeppi päätti taas oikein ottaa tyylinsä mukaisesti kantaa.
Muuten toi, että et jotain, tai yleensä mitään ymmärrä, ole mulle mikään uusi juttu, joten ei sun päivänselvyyksiä tarvi toistella.
Nyt mulla ei oo fiilistä, eikä oikein aikaakaan vedellä sua mennen tullen, joku toinen kerta....että toisia,kuten minua,naisten tisukat kiinnostaa kovin, toiset taas vislailee Börjen perään...en syytä en tuomitse,kukin taaplaa tyylillään!
tomppa2006 kirjoitti:
...tietää sitäkään, että miesten lehtien ja pornovideoiden suurin kohderyhmä...
On teinipojat.
Joten katsele sinä vaan juhlaseisokissa kaupan kassoja, työpaikkojen sihteereitä ja ravintolan tarjoilijoita....selaillut miestenlehtiä,sellaisia vaan jossa on naisten kuvia, pornoleffoja olen katsellut toki,ja arvaan että vain peräkammarin pojat ovat äiteensä pelossa ne jättäneet katsomatta,mikä on sinun selityksesi?
Ihailen mielelläni naiskauneutta,jatkossakin...tää on mun kohtalo,sulla se on erilainen..- Adria
Kadunmies kirjoitti:
...että toisia,kuten minua,naisten tisukat kiinnostaa kovin, toiset taas vislailee Börjen perään...en syytä en tuomitse,kukin taaplaa tyylillään!
Saattaa ne sua kiinnostaa, mutta mitä sitte. Tuskin sulla on fyrkkaa päästä edes Svetlaanan daisareita puristeleen. Sun ulkoisella olemuksellas ja järjen valolla voit naisten daisareista nähdä vaan märkiä unia.
Helvetti sun kanssa. Tulit taas ruikkimaan kintuille. Seuraan tilannetta, toistaiseksi jätän tähän. - ******
Kadunmies kirjoitti:
...selaillut miestenlehtiä,sellaisia vaan jossa on naisten kuvia, pornoleffoja olen katsellut toki,ja arvaan että vain peräkammarin pojat ovat äiteensä pelossa ne jättäneet katsomatta,mikä on sinun selityksesi?
Ihailen mielelläni naiskauneutta,jatkossakin...tää on mun kohtalo,sulla se on erilainen..lunastetaan taivaspaikkaa kaksinaismoralistisella suvaitsemattomuudella. Hurskaan sädekehää kiilloittaen julkisesti paheksutaan ja ahdistutaan paljaan pinnan näkymisestä. Salaa samalla asialla hekumoidaan. Näen tässä aloituksessa ja avaajan puheenvuoroissa piirteitä kysesenkaltaisesta käyttäytymisestä.
Adria kirjoitti:
Saattaa ne sua kiinnostaa, mutta mitä sitte. Tuskin sulla on fyrkkaa päästä edes Svetlaanan daisareita puristeleen. Sun ulkoisella olemuksellas ja järjen valolla voit naisten daisareista nähdä vaan märkiä unia.
Helvetti sun kanssa. Tulit taas ruikkimaan kintuille. Seuraan tilannetta, toistaiseksi jätän tähän....papparainen laittoi tekarit yöksi vesilasiin aika nopsaan,se onkin tuossa iässä ihan hyvä että menee ajoissa nukkumaan,paitsi ettei vaan olis käynyt taas niin että viina pisti väsyttämään? Kuin on?
- tomppa2006
****** kirjoitti:
lunastetaan taivaspaikkaa kaksinaismoralistisella suvaitsemattomuudella. Hurskaan sädekehää kiilloittaen julkisesti paheksutaan ja ahdistutaan paljaan pinnan näkymisestä. Salaa samalla asialla hekumoidaan. Näen tässä aloituksessa ja avaajan puheenvuoroissa piirteitä kysesenkaltaisesta käyttäytymisestä.
...täällä moralisoi ja oikein paatoksella...
Minä nauran sinulle. ****** kirjoitti:
lunastetaan taivaspaikkaa kaksinaismoralistisella suvaitsemattomuudella. Hurskaan sädekehää kiilloittaen julkisesti paheksutaan ja ahdistutaan paljaan pinnan näkymisestä. Salaa samalla asialla hekumoidaan. Näen tässä aloituksessa ja avaajan puheenvuoroissa piirteitä kysesenkaltaisesta käyttäytymisestä.
...lähellä oikeaa vastausta! Olisinpa osannut sorvata ajatukseni noin hyvin vastaamaan sitä mitä avauksesta minulle tuli mieleen! Kiitos!
tomppa2006 kirjoitti:
Minä nauran sinulle....vain hullu nauraa asioille joita ei ymmärrä!
tomppa2006 kirjoitti:
Minä nauran sinulle.löytyy aloituksesta ja avaajan puhenvuoroista......
Minä säälin sinua. - ettää niin gudaa
Kadunmies kirjoitti:
...että toisia,kuten minua,naisten tisukat kiinnostaa kovin, toiset taas vislailee Börjen perään...en syytä en tuomitse,kukin taaplaa tyylillään!
alkoi taas homotella
- tomppa2006
Kadunmies kirjoitti:
...vain hullu nauraa asioille joita ei ymmärrä!
...on kohdallasi himmentynyt ja ymmärrys sammunut...
Juhlaseisokki on vienyt voimat ja älyn. ettää niin gudaa kirjoitti:
alkoi taas homotella
...ja makkaran ääni kuiskii nyt puskasta,ja mikäs sinua pännii,saan julistaa heterouttani niin paljon kuin huvittaa...ei se keltään ole pois?
tomppa2006 kirjoitti:
...on kohdallasi himmentynyt ja ymmärrys sammunut...
Juhlaseisokki on vienyt voimat ja älyn....että sun avaus ja ajatukset on syvältä!
Olet tänään (taas kerran) tehnyt itsestäsi idiootin koko kansan edessä,saavutuksesi ei ole aivan mitätön,avautumisesi kertoo sinusta valistuneelle kuulijakunnalle enemmän kuin itse ymmärrät,mutta se taas ei kuulijoille ollut yllätys!- tomppa2006
**** kirjoitti:
löytyy aloituksesta ja avaajan puhenvuoroista......
Minä säälin sinua....joka uskaltaa julkituoda näkemyksiään ja perustella mielipiteitään...
Ei suinkaan ole säälittävä moralisoija.
Ajatusmaailmamme eivät vain kohtaa, se on siinä. - *******
tomppa2006 kirjoitti:
...joka uskaltaa julkituoda näkemyksiään ja perustella mielipiteitään...
Ei suinkaan ole säälittävä moralisoija.
Ajatusmaailmamme eivät vain kohtaa, se on siinä.Sallinet että hymähdän sivistyneesti.....Todellista huimaa ja hurjapäistä rohkeuttahan onkin kertoa anonyyminä suomi24:n palstalla ärsyynyvänsä siitä että naisilla näkyy rintaliivien olkaimet ja paidankaulus on liian avoin. Huomaatko mitään koomista rohkeudessasi :DDDD
Onneksi ajatusmaailmamme eivät kohtaa. Häpeäisin itseäni. - 2+1
Kadunmies kirjoitti:
...että sun avaus ja ajatukset on syvältä!
Olet tänään (taas kerran) tehnyt itsestäsi idiootin koko kansan edessä,saavutuksesi ei ole aivan mitätön,avautumisesi kertoo sinusta valistuneelle kuulijakunnalle enemmän kuin itse ymmärrät,mutta se taas ei kuulijoille ollut yllätys!Sinä itse et pysty kunnon avauksia tekemään.Myötäilet iso mies jonkun reilunkerhon mukana kuin pikkupoika tuijotellen heppi pystyssä tissikuvia.Akkalauman mukana kuljet ilman ainuttakkaan kunnon kommenttia.Pelkkä runkku :((
- klunkklunk
Kadunmies kirjoitti:
...papparainen laittoi tekarit yöksi vesilasiin aika nopsaan,se onkin tuossa iässä ihan hyvä että menee ajoissa nukkumaan,paitsi ettei vaan olis käynyt taas niin että viina pisti väsyttämään? Kuin on?
kattilaa soimaa viina maistuu sinulekin
- viivatiina
Kadunmies kirjoitti:
...en tiedä ainuttakaan heteromiestä joka ahdistuisi naisen rintavarustusta tuijotellessaan,ei vaan sovi luonnonlakeihin sellainen, minulle naisen rintavarustuksen katselu aiheuttaa ihka varmasti vain juhlaseisokin,ei ahista lainkaan,kuin puntissa..ei mielessä, Huomaatko eron?
on hankalaa joissain tapauksissa nyt tuli ilman kirjoitusvirheitä =))))
- tyylistä tarkka
joihin pitäisi suhtautua salailevasti ja piilotellen. Tietenkin rintsikan henkselin värin pitää sointua vaatetuksen kokonaisuuteen, ettei lopputulos näytä homssuiselta. Ja mikäs siinä tissivaossa rasittaa. Vaatteen linjakkuus saattaa kärsiä pahastikin, jos isorintaiselle naiselle pitää väkisin rakentaa umpinaisempi kaulus rintavaon joillekin aiheuttaman ahdistuksen vuoksi. Johonkin vaatemalliin kuulu V- muoto ja kovasti umpinaisesta V:stä tulee mieleen miesten slipoveri.
1970-luvulla eräässä tehtaassa pomo kielsi naisilta shortsit, koska ne hänen mielestään olisivat voineet aiheuttaa miehille työtapaturmariskin.
Ei nyt itseäni han kauheesti mikään ärsytä. Persvaon vilkkuminen, kun housut roikkuvat puolitangossa, vähän kyllä huvittaa, varsinkin jos vielä toisella puolella on näytillä valtava paljas maha.- tomppa2006
...mutta runsasmuotoisen ja seksikkään naisen huomaa ilman, että tämän täytyy niitä avujaan esitellä...
Ei ne alusvaat todellakaan ole enää tabuja, mutta se ei suinkaan tarkoita, että niitä pitäisi esitellä. Siisti pukeutuminen on sellaista, että alusvaatteet eivät näy. Koskee miehiä ja naisia. - Sinirkka
tomppa2006 kirjoitti:
...mutta runsasmuotoisen ja seksikkään naisen huomaa ilman, että tämän täytyy niitä avujaan esitellä...
Ei ne alusvaat todellakaan ole enää tabuja, mutta se ei suinkaan tarkoita, että niitä pitäisi esitellä. Siisti pukeutuminen on sellaista, että alusvaatteet eivät näy. Koskee miehiä ja naisia.Täytyy niitä avujaan esitellä... Et kai nyt kuvittele että naiset niitä avujaan sinulle esittelee
tuskin sillä oletan etteivät naiset juuri sinunlaiseen mieheen liikoja avujaan tuhlaa koska
vastaanottimisesi ei taatusti ole päällä ja usko pois sinut nähtyään he juoksevat karkuun.
En ole vielä tällaiseen mieheen törmännyt elävässä elämässä jolla on kompleksi naisen
rinatavarustuksesta (ei voi olla totta ). - tomppa2006
Sinirkka kirjoitti:
Täytyy niitä avujaan esitellä... Et kai nyt kuvittele että naiset niitä avujaan sinulle esittelee
tuskin sillä oletan etteivät naiset juuri sinunlaiseen mieheen liikoja avujaan tuhlaa koska
vastaanottimisesi ei taatusti ole päällä ja usko pois sinut nähtyään he juoksevat karkuun.
En ole vielä tällaiseen mieheen törmännyt elävässä elämässä jolla on kompleksi naisen
rinatavarustuksesta (ei voi olla totta )....miksi minä sitten kirjoitin tämän avauksen, jos en ole asiaan törmännyt...
Ei minulla ole mitään komplekseja, mielipiteitä kylläkin. - Sinirkka
tomppa2006 kirjoitti:
...miksi minä sitten kirjoitin tämän avauksen, jos en ole asiaan törmännyt...
Ei minulla ole mitään komplekseja, mielipiteitä kylläkin.Sinulla on vain "naisellisen" esteettinen näköhaitta naisten olkaimia kohtaan juuri siinä
vaiheessa kun alkaa närästää työpaikat naiset.
Tosissasi tämän asian kanssa tuskin olet ja jos olet niin älä vain möläytä asiaa
ilmoille sillä miehet luulevat sinun olevan neiti-ihminen.
Näin pieni naisnäkökulma.
- Sedna
Ettet sä nyt vaan olisi jämähtänyt jonnekin menneisyyteen?
Tylsän jakkupuvun alle pannaan hengittävä pusero, jonka pitsikaulus myötäilee jakun kaulusta näkyen sopivasti 1-2 cm kaula-aukosta. Jos pusero liiian niukka, ohut ja yksistään käytettäväksi, niin onko se alusvaate, joka ei saa näkyä.
Entäpä yleisesti käytetty hameen helmasta tarkoituksella vilkkuva pitsialushame. Joskus vilkkuvan alushameen vaikutelma tehdään ompelemalla pitsireunainen kaista rimpsuhameen alimmaisen rimpsun taakse, kun kesällä ei viitsi käyttää kokonaista alushametta.
Itselläni on uimapukuna musta yksinkertainen alusvaatebody, mutta sitä on kyllä aika vaikea todistaa alusvaatteeksi, ja kuljen käytän sitä uimarannalla. Mustien pitkienhousujen kanssa bodystä tulee vaikutelma kissanaisen asusta, joka kaipaa jotain peittävää päälleen. Pitääkö todisteet kissanaisen puvusta kätkeä visusti, ja onko sopimatonta käyttää alusvaatteeksi tehtyä lycravaatetta mukamas lycrauimapukuna?
Minulla on luumunpunainen juhlava puolihame ja saman väriset rintsikat. Laitan hameen kanssa vaaleanpunaisen neuleen, jossa on rintavaon peittävä V-aukko, joka aukeaa leveästi olkapäiden kärkiin. Rintsikan henkselit näkyvät ikäänkuin ne olisivat alaosana näkyvän asun olkaimet. Rivoa?
Tuosta Sinirkalle mainitsemastasi itsensä näyttelemisestä mieleen muistui yks hauska juttu. Eräs työkaverini sanoi parturista palattuaan ihan vakavalla naamalla, että kampaajat laittavat tukkaa leikatessaan rintansa asiakkaan niskaan, ja hänen mielestään he tekevät sen ihan tahallaan. Miten on? Käytkö parturissa?Näiden peräkylän kotitalibaanien raja menee siinä missä alkuperäistenkin. Kaikki piiloon, naiset kotiin ja ovi lukkoon.
Ehkä seuraavassa avauksessa kysellään moniko laittaa vaimolleen siveysvyön lukkoon joka aamu töihin lähtiessään.- Adria
yohuuhkaja kirjoitti:
Näiden peräkylän kotitalibaanien raja menee siinä missä alkuperäistenkin. Kaikki piiloon, naiset kotiin ja ovi lukkoon.
Ehkä seuraavassa avauksessa kysellään moniko laittaa vaimolleen siveysvyön lukkoon joka aamu töihin lähtiessään.Niin, tai sitten ei. Yleisesti kaikkia kiinostavan avauksen voit pitkästä aikaa tehdä ihan itse. Pöllömpikin siihen kykenee.
Adria kirjoitti:
Niin, tai sitten ei. Yleisesti kaikkia kiinostavan avauksen voit pitkästä aikaa tehdä ihan itse. Pöllömpikin siihen kykenee.
En hetkeäkään sitä epäile mutta olen tainnut muutamasti mainita että täällä annan muiden tehdä avaukset ja tyydyn vain kommentoimaan jos siltä tuntuu. Sen enempää en halua sitoutua tämän palstan ylläpitoon.
- Adria
Sarkasmista tiedän jotain, mutta kyynisyys on vieraampaa. Kuinka kyynisyys kukkeimmillaan esiintyy.
- Sedna
Adria kirjoitti:
Niin, tai sitten ei. Yleisesti kaikkia kiinostavan avauksen voit pitkästä aikaa tehdä ihan itse. Pöllömpikin siihen kykenee.
Aloitukseen liittyy epävirallisia velvotteita. Olet itsekin hoksannut, että jos tekee aloituksen, niin on kohteliasta vastata kaikille aloitukseen kommentoineille. Siksi on vaivattomampaa vaan odotella tarjoilua, ja antaa muiden tehdä työt. Toisaalta, jos omat kiinnostuksen kohteet sijoittuvat sinne marginaalialueille, niin ei niillä viitsi palstaakaan täyttää. Eikä niillä omilla jutuilla ole aina niin kiire, ja osava hetki tulee kuitenkin joskus niillekin.
- Heikunkeikku
yohuuhkaja kirjoitti:
En hetkeäkään sitä epäile mutta olen tainnut muutamasti mainita että täällä annan muiden tehdä avaukset ja tyydyn vain kommentoimaan jos siltä tuntuu. Sen enempää en halua sitoutua tämän palstan ylläpitoon.
Yöhuuhkaja huhuilee samoin ajatuksin, kuin meikäläinenkin aattelee.
Vastaan jos siltä tuntuu, heh yleensä tuntuu, ettei hutsituta vastailla mitään. Tosin joskus sitten melkeen on "pakotettu" napsuttelemaan jotakin.
Aloitusten teossa olen niin huono, kuin huono olla voi. En edes keksi, mistä voisin aloituksen tehdä.
Huvittavinta oli, kun sitten eräänä päivänä aattelin, että minäpäs kerrankin pläjäytän aloituksen. Niin sitten tein ja kun se aloitus törötti framilla, niin ensimmäinen vastaaja laittoi linkin ja ilmoitti, että samaisesta aiheesta on ennenkin puhuttu. Taisi olla vuotta aikaisemmin :)
Aloitukseni ei koskenut lihavia naisia tai miehiä tai tissejä tai pettämistä tai muutakaan aniharvoin esiintyvää aihetta.
Aurinkoista päivää teikäläiselle, Vaasassa mitä mainioin sää. - ...
Adria kirjoitti:
Sarkasmista tiedän jotain, mutta kyynisyys on vieraampaa. Kuinka kyynisyys kukkeimmillaan esiintyy.
Kyynisyys kyllä tulee esille jokapäiväisessä elämässä, ihan kaikilla. Kaikki ei vaan silleen ajattele sitä. No perusjuttu on, että jos jokin nyt yleensä voi mennä pieleen, se takuuvarmasti menee.
Kyynisyydellä ja selluliitilla on sellainen yhteys, että selluliitti lisää kyynisyyttä. Ainakin mun henkilökohtaisten kokemuksien tapauksessa.
=DW= Adria kirjoitti:
Jaa, vaikeampi vastata kuin kysyä. Kuitenkin sen alkujuuret ovat koirassa (minäkin olen kiinalaiselta horoskoopiltani koira). Kyynikko varmaankin kuuntelee mutta tekee omat pätelmänsä ja toimii niitten mukaisesti välittämättä jos on eri mieltä mutta osoittamalla suurta uskollisuutta jos kokee niin tarpeelliseksi. Niin tämä tuli tuosta koira-jutusta, sen verran tiedän ja tietoni ovat vähäiset.
- Sedna
... kirjoitti:
Kyynisyys kyllä tulee esille jokapäiväisessä elämässä, ihan kaikilla. Kaikki ei vaan silleen ajattele sitä. No perusjuttu on, että jos jokin nyt yleensä voi mennä pieleen, se takuuvarmasti menee.
Kyynisyydellä ja selluliitilla on sellainen yhteys, että selluliitti lisää kyynisyyttä. Ainakin mun henkilökohtaisten kokemuksien tapauksessa.
=DW=Ehdotan, että esitelmäsi tutkimuksellisena osuutena selvittäisit aineenvaihduntasairauksien mekanismia, ja tutkisit onko selluliitin muodostuksella yhteyttä aineenvaihduntasairauksiin luettavien, reuman, kihdin yms kanssa. Olis ihan kiinnostava aihe, mutta en nyt ehdi itse perehtyä aiheeseen. Sulla näyttäis olevan aikaa, ja saisit paremman arvosanan, kuin ykkösen, joka sulle on nyt lankeamassa pelkästä ponnekkaasta yrittämisestä.
- Adria
firefox58 kirjoitti:
Jaa, vaikeampi vastata kuin kysyä. Kuitenkin sen alkujuuret ovat koirassa (minäkin olen kiinalaiselta horoskoopiltani koira). Kyynikko varmaankin kuuntelee mutta tekee omat pätelmänsä ja toimii niitten mukaisesti välittämättä jos on eri mieltä mutta osoittamalla suurta uskollisuutta jos kokee niin tarpeelliseksi. Niin tämä tuli tuosta koira-jutusta, sen verran tiedän ja tietoni ovat vähäiset.
Mä oon varmaan kyynikko. Ei paha laisingan! Vaiko?
Adria kirjoitti:
Mä oon varmaan kyynikko. Ei paha laisingan! Vaiko?
Se on tietynlaista varovaisuutta sanoisinko näin, ainakin minun kohdallani. Kenellekään ei tarvitse olla epäystävällinen, mutta ei ole pakko heiluttaa häntääkään. Elämä on jotain opettanut mutta silti hymyillään:))
Heikunkeikku kirjoitti:
Yöhuuhkaja huhuilee samoin ajatuksin, kuin meikäläinenkin aattelee.
Vastaan jos siltä tuntuu, heh yleensä tuntuu, ettei hutsituta vastailla mitään. Tosin joskus sitten melkeen on "pakotettu" napsuttelemaan jotakin.
Aloitusten teossa olen niin huono, kuin huono olla voi. En edes keksi, mistä voisin aloituksen tehdä.
Huvittavinta oli, kun sitten eräänä päivänä aattelin, että minäpäs kerrankin pläjäytän aloituksen. Niin sitten tein ja kun se aloitus törötti framilla, niin ensimmäinen vastaaja laittoi linkin ja ilmoitti, että samaisesta aiheesta on ennenkin puhuttu. Taisi olla vuotta aikaisemmin :)
Aloitukseni ei koskenut lihavia naisia tai miehiä tai tissejä tai pettämistä tai muutakaan aniharvoin esiintyvää aihetta.
Aurinkoista päivää teikäläiselle, Vaasassa mitä mainioin sää.Kiitoksia, aurinkoa täälläkin joten taidan käväistä katsomaan sitä tuolla ulkona.
Sedna kirjoitti:
Aloitukseen liittyy epävirallisia velvotteita. Olet itsekin hoksannut, että jos tekee aloituksen, niin on kohteliasta vastata kaikille aloitukseen kommentoineille. Siksi on vaivattomampaa vaan odotella tarjoilua, ja antaa muiden tehdä työt. Toisaalta, jos omat kiinnostuksen kohteet sijoittuvat sinne marginaalialueille, niin ei niillä viitsi palstaakaan täyttää. Eikä niillä omilla jutuilla ole aina niin kiire, ja osava hetki tulee kuitenkin joskus niillekin.
Näinhän se. Aloituksia itseäni kiinnostavista aiheista teen blogiini eikä siellä kovin kummoista keskustelua käydä. ohtuu varmaan siitäkin etten ole sitä juuri kenellekään markkinoinut, kävijät tulevat pääosin hakukoneiden eksyttäminä...
- Sedna
yohuuhkaja kirjoitti:
Näinhän se. Aloituksia itseäni kiinnostavista aiheista teen blogiini eikä siellä kovin kummoista keskustelua käydä. ohtuu varmaan siitäkin etten ole sitä juuri kenellekään markkinoinut, kävijät tulevat pääosin hakukoneiden eksyttäminä...
tekemisten ympärillä. Toin eilen autotalliini n. 100 vuotta vanhan piirongin, jossa oli paikoin tupajumin reikiä ja tuoretta (vaaleata) purua. Olen tässä etsinyt netistä tarpeellista tietoa, ja löytänytkin ihan riittävästi. Usein olisi hyvä vaihtaa ajatuksia ja tarkistaa netistä löytämäänsä tietoa jonkun asiaan jo perehtyneen. Olen joskus poikennut remonttisivuillakin, mutta niissä vastaillaan aika hitaalla tempolla. Niillä on liutapäin kysymyksiä, joihin osaisin vastata, mutta epäilen saisinko omiin kysymyksiini vastausta ainakaan ajoissa. Eilen mietin, että kysäsisköhän 50 palstalta, onko jollakin tietoa tupajumeista ja sen sukulaisista, mutta jätin kuitenkin kyselemättä.
- Adria
yohuuhkaja kirjoitti:
Mikä tarkoitus on omalla blogilla. Jos mietteitään haluaa kirjata vain itselleen on omat failit sitä varten. Jos ne haluaa julkituoda on bolgi sitä varten. Mitä ihmettä minä tekisin sellaisella blogilla ellen sitä hieman markkinoisi.
- TheReiluMeininki
Adria kirjoitti:
Mikä tarkoitus on omalla blogilla. Jos mietteitään haluaa kirjata vain itselleen on omat failit sitä varten. Jos ne haluaa julkituoda on bolgi sitä varten. Mitä ihmettä minä tekisin sellaisella blogilla ellen sitä hieman markkinoisi.
Tuskin ketään kiinnostaisi sinun plokisi,ja sun loputon itsekehusi,herää jo pahvi todellisuuteen!
- ...
Sedna kirjoitti:
Ehdotan, että esitelmäsi tutkimuksellisena osuutena selvittäisit aineenvaihduntasairauksien mekanismia, ja tutkisit onko selluliitin muodostuksella yhteyttä aineenvaihduntasairauksiin luettavien, reuman, kihdin yms kanssa. Olis ihan kiinnostava aihe, mutta en nyt ehdi itse perehtyä aiheeseen. Sulla näyttäis olevan aikaa, ja saisit paremman arvosanan, kuin ykkösen, joka sulle on nyt lankeamassa pelkästä ponnekkaasta yrittämisestä.
Lähestyn aihetta filosofisesti, sekä empiirisen ajattelun kautta. Lääketiede ja jokin aineenvaihdunta ei ole tässä ydinkysymyksiä ollenkaan.
Asiaan liittyy monia muita seikkoja, kuin pelkkä lääketiede. Vasta oli jossain juttua, että uniapnealla ja vireydellä on selkeä yhteys. Haha. Kaikki kai tajuaa, että väsynyt ihminen ei voi ajatella kovin virkeästi. Kuvittele, tollaseen näennäistieteeseen on käytetty valtavasti työaikaa ja rahaakin :DDDD
Mun mielestä selluliitilla on yhteyksiä ihmisen sielunmaisemaan. Tämä on vähän mietinnän alla edelleen. Muttta kovin narsistisilla ja itsekeskeisillä ihmisillä on enemmän selluliittia kuin joillain muilla. Tässä tietenkin yksi juttu. Tai poikkeus kai tavallaan aina vahvistaa säännön. Mutta urheilijoilla, nehän on kai yleisin narsistinen yksittäinen ryhmä. On erittäin harvoin selluliittia. Mutta, heidän tapauksessaa, koko heidän elämänsä on keskittynyt laardin vastaiseen ajatteluun ja toimintaan.
Ja siihenkin on taas poikkeus olemassa. Sumopainijat. Eli poikkeuksen poikkeus. Mitä laardisempi sumopainija on ja mitä innostuneenpi lajistaan, sen enemmän on myös selluliittia.
Hitsi. Jos joskus saan ajatukseni selluliitista kunnolla kirjoitetuksi ylös. mähän saan jonkin lääketieteen Nobelin :DDDD
=DW= - Sedna
... kirjoitti:
Lähestyn aihetta filosofisesti, sekä empiirisen ajattelun kautta. Lääketiede ja jokin aineenvaihdunta ei ole tässä ydinkysymyksiä ollenkaan.
Asiaan liittyy monia muita seikkoja, kuin pelkkä lääketiede. Vasta oli jossain juttua, että uniapnealla ja vireydellä on selkeä yhteys. Haha. Kaikki kai tajuaa, että väsynyt ihminen ei voi ajatella kovin virkeästi. Kuvittele, tollaseen näennäistieteeseen on käytetty valtavasti työaikaa ja rahaakin :DDDD
Mun mielestä selluliitilla on yhteyksiä ihmisen sielunmaisemaan. Tämä on vähän mietinnän alla edelleen. Muttta kovin narsistisilla ja itsekeskeisillä ihmisillä on enemmän selluliittia kuin joillain muilla. Tässä tietenkin yksi juttu. Tai poikkeus kai tavallaan aina vahvistaa säännön. Mutta urheilijoilla, nehän on kai yleisin narsistinen yksittäinen ryhmä. On erittäin harvoin selluliittia. Mutta, heidän tapauksessaa, koko heidän elämänsä on keskittynyt laardin vastaiseen ajatteluun ja toimintaan.
Ja siihenkin on taas poikkeus olemassa. Sumopainijat. Eli poikkeuksen poikkeus. Mitä laardisempi sumopainija on ja mitä innostuneenpi lajistaan, sen enemmän on myös selluliittia.
Hitsi. Jos joskus saan ajatukseni selluliitista kunnolla kirjoitetuksi ylös. mähän saan jonkin lääketieteen Nobelin :DDDD
=DW="Vasta oli jossain juttua, että uniapnealla ja vireydellä on selkeä yhteys. Haha. Kaikki kai tajuaa, että väsynyt ihminen ei voi ajatella kovin virkeästi. Kuvittele, tollaseen näennäistieteeseen on käytetty valtavasti työaikaa ja rahaakin :DDDD "
Uniapneassahan on kyse hengityskatkoksista, jossa väsymys ei johdu unen puutteesta tai edes katkonaisesta unesta, vaan hapen puutteesta. Siinä mielessä tutkimus on ihan hyvä, että jatkuvan väsymyksen ja nukahteluntakaa saattaakin löytyä uniapnea, jota ei ole havaittu. Uniapnea saattaa myös olla yhtenä syynä kätkytkuolemissa, ja hengityskatkosten on havaittu edistävän dementiaa. Pelkkä ilmanvaihdon tehostaminen makuuhuoneessa voi tuottaa hyviä tuloksia. - Adria
TheReiluMeininki kirjoitti:
Tuskin ketään kiinnostaisi sinun plokisi,ja sun loputon itsekehusi,herää jo pahvi todellisuuteen!
Ei se mitään, köyhä. Ainakin mä olen selvinpäin. Enkä varmaan pahvi osoita sulle enempää huomioo. Vituttaako.
- ...
Sedna kirjoitti:
"Vasta oli jossain juttua, että uniapnealla ja vireydellä on selkeä yhteys. Haha. Kaikki kai tajuaa, että väsynyt ihminen ei voi ajatella kovin virkeästi. Kuvittele, tollaseen näennäistieteeseen on käytetty valtavasti työaikaa ja rahaakin :DDDD "
Uniapneassahan on kyse hengityskatkoksista, jossa väsymys ei johdu unen puutteesta tai edes katkonaisesta unesta, vaan hapen puutteesta. Siinä mielessä tutkimus on ihan hyvä, että jatkuvan väsymyksen ja nukahteluntakaa saattaakin löytyä uniapnea, jota ei ole havaittu. Uniapnea saattaa myös olla yhtenä syynä kätkytkuolemissa, ja hengityskatkosten on havaittu edistävän dementiaa. Pelkkä ilmanvaihdon tehostaminen makuuhuoneessa voi tuottaa hyviä tuloksia.Piru, lapsia, siis vauvoja kuollut aina nukkuessaan. Nimityksenä hienosti "kätkytkuolema", koska korkeasti oppineet lekutitkaan eivä ole voineet määrittää kuolinsyytä. Ja siellä yks valopää nyt viisaana selittää jotain makuuhuoneen ilmanvaihdosta :DDDDDDD
Ihan samlainena asia oli aikanaan esillä. Kukaan kun ei tietänyt yhtään mitään kolesterolista tai -verenpaineesta. Noo, nyt ihmiset vetää pölöjänä lolesteroli- ja verenpaine lääkkeitä. Valtava pisnes lääketehtaille. Mutta tosiaan, samat vaivat ihmisillä oli ennenkin, eikä lääkkeitä tarvinnut käydä apteekista ostamassa.
Tässä tulee kai pian eteen se, että apteekeissa aletaan myymään jonkin lääkefirman ilmastointilaitteita kätkytkuolemia estämään. Ja ha, lapsia tulee kyllä kuolemaan jatkossakin vauvoina. Sitten niitten vanhempia aletaan luonnollisesti syyllistämään siitä, että net ei ole investoineet vauvan nukkumakammarin ilmastointikoneisiin.
Erittäinkin suurella mielikiinnolla odottelen, koska joku saa aikaiseksi tutkimuksen, että jokin kotimaisten marjojen ja ruisleivän syöminen yllättäen lisääkin riskiä sairastua vaikkapa eturauhassyöpään. Meinaan, olisi kiva nähdä Pekka Puskan ilme siinä vaiheessa :DDDDDDDDDDD
Lääketiede ei ole matematiikkaa tai fysiikkaa. Ja luonteestaan johtuen, se on kovin horjuvalla pohjalla se on tänäkin päivänä. Sinällään tietenkin itse luotan tutkittuun lääketieteeseen kyllä, eipä ole vaihtoehtoja. Mutta kun ne ihmiset, jotka sitä tekevät töikseen on ihan mitä tahansa. Senhän sunkin nämä "ammattimaiset" kirjoitukset osoittivat. Just typerien ihmisten ja kaikenmaailman apuhoitajien takia, ei paljoa kiinnosta lekurissa laukata. Pilleripurkki kouraan vaan. Sitten, ehkä joskus ruumiinavauksessa ilmenee, että tyyppihän on vetänyt vääriä lääkkeitä ja kuollut niitten takia.
Hitto, hoitsuille reseptinkirjoitusoikeus, ei saatan. Silloin aletaan lähestymään selluliitin syvintä olemusta. Saatana kun lääkiksen käyneet lekuritkin määräilee mitä pillereitä sattuu. Nyt jossain amiksessa aletaan "kouluttamaan" jotain aivoidioottihoitsuja reseptien kirjoittamiseen. Aaaarghhhh.
Hyvää päivänjatkoa, mun pitää mennä makselemaan veroja ny. Siis juomaan keskiolutta ja polttelemaan tupakkia. Kun sille Pekka Puskallekin pitää jollain konstilla saada ne palkat verorahoista maksetuksi :DDDDDD
=DW= - Sedna
... kirjoitti:
Piru, lapsia, siis vauvoja kuollut aina nukkuessaan. Nimityksenä hienosti "kätkytkuolema", koska korkeasti oppineet lekutitkaan eivä ole voineet määrittää kuolinsyytä. Ja siellä yks valopää nyt viisaana selittää jotain makuuhuoneen ilmanvaihdosta :DDDDDDD
Ihan samlainena asia oli aikanaan esillä. Kukaan kun ei tietänyt yhtään mitään kolesterolista tai -verenpaineesta. Noo, nyt ihmiset vetää pölöjänä lolesteroli- ja verenpaine lääkkeitä. Valtava pisnes lääketehtaille. Mutta tosiaan, samat vaivat ihmisillä oli ennenkin, eikä lääkkeitä tarvinnut käydä apteekista ostamassa.
Tässä tulee kai pian eteen se, että apteekeissa aletaan myymään jonkin lääkefirman ilmastointilaitteita kätkytkuolemia estämään. Ja ha, lapsia tulee kyllä kuolemaan jatkossakin vauvoina. Sitten niitten vanhempia aletaan luonnollisesti syyllistämään siitä, että net ei ole investoineet vauvan nukkumakammarin ilmastointikoneisiin.
Erittäinkin suurella mielikiinnolla odottelen, koska joku saa aikaiseksi tutkimuksen, että jokin kotimaisten marjojen ja ruisleivän syöminen yllättäen lisääkin riskiä sairastua vaikkapa eturauhassyöpään. Meinaan, olisi kiva nähdä Pekka Puskan ilme siinä vaiheessa :DDDDDDDDDDD
Lääketiede ei ole matematiikkaa tai fysiikkaa. Ja luonteestaan johtuen, se on kovin horjuvalla pohjalla se on tänäkin päivänä. Sinällään tietenkin itse luotan tutkittuun lääketieteeseen kyllä, eipä ole vaihtoehtoja. Mutta kun ne ihmiset, jotka sitä tekevät töikseen on ihan mitä tahansa. Senhän sunkin nämä "ammattimaiset" kirjoitukset osoittivat. Just typerien ihmisten ja kaikenmaailman apuhoitajien takia, ei paljoa kiinnosta lekurissa laukata. Pilleripurkki kouraan vaan. Sitten, ehkä joskus ruumiinavauksessa ilmenee, että tyyppihän on vetänyt vääriä lääkkeitä ja kuollut niitten takia.
Hitto, hoitsuille reseptinkirjoitusoikeus, ei saatan. Silloin aletaan lähestymään selluliitin syvintä olemusta. Saatana kun lääkiksen käyneet lekuritkin määräilee mitä pillereitä sattuu. Nyt jossain amiksessa aletaan "kouluttamaan" jotain aivoidioottihoitsuja reseptien kirjoittamiseen. Aaaarghhhh.
Hyvää päivänjatkoa, mun pitää mennä makselemaan veroja ny. Siis juomaan keskiolutta ja polttelemaan tupakkia. Kun sille Pekka Puskallekin pitää jollain konstilla saada ne palkat verorahoista maksetuksi :DDDDDD
=DW=Mikä tahansa henkilökohtainen ongelma voi koitua terveyden turmaksi, siksi niitä tutkitaan. Ilmastointilaitteita ei tarvitse ruveta kauppaamaan, niitähän asennetaan muutenkin jo nykyään. Keskieurooppalaiset pitävät makuuhuoneen ikkunoita auki kesät talvet, ja jotkut uniapneatikot käyvät öisin ulkona happea haukkaamassa, etteivät tarvitse noita pilleripurkkeja, joista vaahtoat.
"Senhän sunkin nämä "ammattimaiset" kirjoitukset osoittivat. Just typerien ihmisten ja kaikenmaailman apuhoitajien takia, ei paljoa kiinnosta lekurissa laukata. "
Älä nyt sentään kiinni leikkaa. Minähän vaan seuraan viikottain TV:ssä näytettäviä Prismaa ja Ylen Tiededokumentteja ja luen Tiede-lehteä, ja mulla tuppaa olemaan hyvä muisti. Uniapneasta puheenollen, satuin tuntemaan erittäin hyvin erään uniapneasta kärsivän ihmisen, joka onneksi ymmärsi olla hankkimatta edes ajokorttia. On aika vaarallista nukahdella liikenteessä.
Niin, hoitoalaa en tunne, ja vieroksun jopa lääkärissä käyntejä. Pitäiskö sun tutkia myös tuota lääketeollisuudessa jylläävää selluliittiä. Siellä olis varmaan paljonkin putsattavaa. Adria kirjoitti:
Jaa, sitten et taida ymmärtää alkuunkaan niitä jotka pitävät suljettua blogia tai sellaista joiden lukijat blogin pitäjä valitsee itse.
Kyllä sen pitämiseen on muitakin motiiveja kuin turhamaisuus.
Voi olla vain päiväkirja, voi olla mielipidelaatikko, voi olla kirjallisten tai kuvallisten, miksei äänellistenkin kokeilujensa harjoitusalusta, voi olla kouluttautumisalusta, joko itselle tai ryhmälle jne jne... mahdollisuuksia on valtavasti, itsestä kiinni mitkä niistä huomaa ja osaa hyväkseen käyttää.- Adria
yohuuhkaja kirjoitti:
Jaa, sitten et taida ymmärtää alkuunkaan niitä jotka pitävät suljettua blogia tai sellaista joiden lukijat blogin pitäjä valitsee itse.
Kyllä sen pitämiseen on muitakin motiiveja kuin turhamaisuus.
Voi olla vain päiväkirja, voi olla mielipidelaatikko, voi olla kirjallisten tai kuvallisten, miksei äänellistenkin kokeilujensa harjoitusalusta, voi olla kouluttautumisalusta, joko itselle tai ryhmälle jne jne... mahdollisuuksia on valtavasti, itsestä kiinni mitkä niistä huomaa ja osaa hyväkseen käyttää.Jaha. Kaikki ei sun ylimmäistä ymmärrystä sisäistä, ainakaan en minä.
Adria kirjoitti:
Jaha. Kaikki ei sun ylimmäistä ymmärrystä sisäistä, ainakaan en minä.
No ei sinä sitten mitään, mun omaan käyttöönihän se on tarkoitettukin.
- Jermuxi tms.
roiskeläppä-minimekoissa ja liian lyhyissä paidoissa "keimailevat" naikkoset, jotka yrittävät olla jotain ikiteinejä. Parasta antia on tyylikkäästi pukeutuvat, luonnollisesti meikatut naiset, jotka osaa kävellä korkokengillä hoippumatta. Business-look on aika kova sana...
- irvistää
Voi se kapakasta tullessa hiukan hoiputtaa, ei muuten.
Entäs ne koroilla kopsuttavat, jotka menee polvet koukussa ja jalat hiukan harallaan? Khiääh khiäh.
- Ei kerro ;)
Mieluumminko sitte roikkuu tissit navan kohdalla, tai nöpöttäviä nännejä katselet ilman liivejä ;)
Paitsi jos ei ole toppauksia, nöpöttää silti.
Vaihtoehtoja kiitos, olkaimettomat ei hyvät.
Pitkä ketju, samat asiat voi olla jo!- vahi
käyttää sellaista paitaa ettei ne näy?
- kaunis vai ruma
vahi kirjoitti:
kuten mulla, niin toinen olkain valuu joskus esiin ihan väkisin. Topitkin saattavat ostaessa peittää henkselit, mutta pesussa kuitistuttuaan tilanne voi olla ihan toinen, ja kukapa nyt piukkapipojen tunteita jaksaa ihan kaikessa ottaa huomioon. Tuhanteen kertaan pestyjä lattiarätin värisiä rintsikan hihnoja ei tietenkään kantsi päästää näkyviin. Johan sellaisilla nolaa itsensä, mutta esimerkiksi raikkaan vihreän henkselin kurksistus kesävaatten hihasta on jo ihan eri juttu.
- vahi
kaunis vai ruma kirjoitti:
kuten mulla, niin toinen olkain valuu joskus esiin ihan väkisin. Topitkin saattavat ostaessa peittää henkselit, mutta pesussa kuitistuttuaan tilanne voi olla ihan toinen, ja kukapa nyt piukkapipojen tunteita jaksaa ihan kaikessa ottaa huomioon. Tuhanteen kertaan pestyjä lattiarätin värisiä rintsikan hihnoja ei tietenkään kantsi päästää näkyviin. Johan sellaisilla nolaa itsensä, mutta esimerkiksi raikkaan vihreän henkselin kurksistus kesävaatten hihasta on jo ihan eri juttu.
niitä raikkaan vihreitä olkaimia :)
Ei puolella suomen naisista voi olla skolioosia? - Ei kerro ;)
vahi kirjoitti:
tuoreessa muistissa kesä ja helteet!
En mä ainakaan silloin pysty pitään paksuja vaatteita, jos sulla hyvä esimerkki jostain muusta, anna vinkki! - vahi
Ei kerro ;) kirjoitti:
tuoreessa muistissa kesä ja helteet!
En mä ainakaan silloin pysty pitään paksuja vaatteita, jos sulla hyvä esimerkki jostain muusta, anna vinkki!peittää ne olkaimet :)
Suurin osa miehistä pitää t-paitoja,
eikä mitään hihattomia painijapaitoja. - ;))
vahi kirjoitti:
peittää ne olkaimet :)
Suurin osa miehistä pitää t-paitoja,
eikä mitään hihattomia painijapaitoja.Jos Suomen kesässä joskus aurinko paistaa, ja haluaa kaiken mahdollisen siitä irti.
Ei ehdi eikä jaksa rannoilla kaikkia päiviä viettää, t-paita huonompi vaihtoehto.
Eikös noi hihattomat, joita osa miehistä pitää, ole kivan näköisiä, parempi, kuin ilman paitaa. :)
- t.l.
Täs kohtaa olis asiaa vaatetusteollisuudelle ja kaupalle. Ketä lienee suosivan tällainen muoti. Suurin osa kesävaatteista eli leningit ja puserot ovat olleet todella suuria pääntiestään ja olkaimet topeissa ovat kapeat. Muutoin malliltaan ovat olleet hyvinkin kauniita.
Itse ratkaisin tilanteen pukemalla alle topin jossa on pienempi pääntie ja päälle puseron jossa on se suuri pääntie. Hyvä tuli, tosin helteellä pikkusen liikaa. Jotenkin tuo muoti ei aina suosi käyttäjää.
Kattokaas vaan niin suurin osa vaatteista on juuri näitä "tissit näkyy" ja "liivinnauhat näkyy".
Niin ja muutama vuosi sitten olivat muodissa matalat kireät farkut ja lyhyet paidat sekä takit niin, että napa ja maha näkyivät. Se vasta kamala muoti oli verrattuna tähän nykyiseen muotiin.- aloittajan kysymys
Täytyykö viisikymppisen olla niin muotitietoinen.
- RIMMIR
aloittajan kysymys kirjoitti:
aika hassu juttu. Itse kun ei ole kovinkaan muodinmukainen ja on esim isommassa kaupungissa pitänyt päällään jotain jostakin komeron perimmäisestä hengarista otettua ihmejuttua , niin eiköhän just se malli ja kuosi ole tullutkin seuraavana vuonna muotiin. :) Siis edelläkävijä uusvanhassa muodissa.
Joskus on muotitietoinen vaikka sitä itse ei edes tajua. - tyylistä tarkka
aloittajan kysymys kirjoitti:
Melkeinpä samanlaista kamaa myydään kaikissa kaupoissa. Jos sesongin muotiväri ei sulle sovi, niin vaihtoehtoista väriä ei välttämättä ole tarjolla. Kirppikseltä voi löytää jotain muuta ja vähän persoonallisempaa, tais sitten voi ommella itse vaatteensa. Ostovaatteita joutuu usein korjailemaan, jos haluaa, että ne istuu. Kannattais ehkä ommella vaatteet kokonaan itse, niin sais paremman näköisiä ja persoonallisempia.
- RIMMIR
tyylistä tarkka kirjoitti:
Melkeinpä samanlaista kamaa myydään kaikissa kaupoissa. Jos sesongin muotiväri ei sulle sovi, niin vaihtoehtoista väriä ei välttämättä ole tarjolla. Kirppikseltä voi löytää jotain muuta ja vähän persoonallisempaa, tais sitten voi ommella itse vaatteensa. Ostovaatteita joutuu usein korjailemaan, jos haluaa, että ne istuu. Kannattais ehkä ommella vaatteet kokonaan itse, niin sais paremman näköisiä ja persoonallisempia.
rintsikat ja alusvaatteet ovat kauniita.
- 5+2
RIMMIR kirjoitti:
rintsikat ja alusvaatteet ovat kauniita.
tartte naapurinmiehelle esitellä :))
- Sedna
5+2 kirjoitti:
tartte naapurinmiehelle esitellä :))
niin se on hänen ongelmansa, ei meidän rintsikoiden käyttäjien. Sitäpaitsi mun naapurin mies on niin ruma, että ei vois vähempää kiinnostaa sen odotukset naisten pukeutumiselle.
- 5+2
Sedna kirjoitti:
niin se on hänen ongelmansa, ei meidän rintsikoiden käyttäjien. Sitäpaitsi mun naapurin mies on niin ruma, että ei vois vähempää kiinnostaa sen odotukset naisten pukeutumiselle.
niitä pahimpia huohottajia on.
Komeitten ei tarvi :) - Sedna
5+2 kirjoitti:
niitä pahimpia huohottajia on.
Komeitten ei tarvi :)on niiden ongelma, ei mun. Jos naapuri sattuis liikaa huohottamaan, niin se voi saada sydärin. Onhan se rankkaa kropalle, kun 5 kymppinen mies on ollut jo vuosia viimesillään raskaana.
- tomppa2006
...vaateteollisuuden suurin käyttäjäryhmä lienee nuoriso...
Ja heidän käyttäymistään ohjaa muoti-ilmiöt. Uusia vaatteita tarvitaan jo pelkästään kasvamisenkin vuoksi paljon meikäläisen vaatehankintoja enemmän. Katselin viime viikonloppuna ihan livenä Satu Tiivolaa ja kyllä täytyy tunnustaa kauniin naisen olevan kaunis, jopa leukaan asti napitetuissa puseroissa ja vaatteissa, jotka ovat sensuelleja ja tyylikkäitä, eivätkä mitään stripteas naisen asustukseen kuuluvia.
On Sinulla niin kummalliset mielipiteet, että ei Sinusta saisi kunnollista jäsentä Esson parlamenttiin, vaikka koulutusaika kestäisi pitkäänkin. Perusluonteesi näyttää olevan sellainen, että et pysty tunnistamaan simpsakoita neitoja, etkä näköjään nauti neitojen katselemisestakaan.
Kaikki hövelit essolaiset ovat sitä mieltä, että on sitä parempi asia, mitä avonaisemmat kaula-aukot neitosten puseroissa on kesäaikana. Avonaisista kaula-aukoista näkee paljon helpommin sen, onko neitosilla luomurinnat vai onko käytössä topatut rintaliivit. Me essolaiset olemme ekoihmisiä, joten arvostamme erityisesti runsasta luomua.
Meitä essolaisia ei myöskään häiritse se, näkyvätkö neitosten rintaliivit ja minkä väriset ne ovat. Olemme tietoisia sitä, että rintaliivit kuitenkin otetaan pois, jos simpsakoiden neitosten kanssa päästään tekemään lähempää tuttavuutta. Ei Seksi-Sulokaan muista yhdenkään neidon rintaliivien väriä, mutta monenkin neitosen isoja luomurintoja hän osaa kuvailla hyvinkin seikkaperäisesti.- tomppa2006
...tulla essolaista, enkä erityisemmin haluakaan...
Mielestäni suurin osa huoltoasemilla naisia kyttäävistä miehistä on niitä peräkylän poikia, työttömiä ja todellisen elämän hylkäämiä reppanoita, joilta on jäänyt hankkimatta oma elämä. - 25
tomppa2006 kirjoitti:
...tulla essolaista, enkä erityisemmin haluakaan...
Mielestäni suurin osa huoltoasemilla naisia kyttäävistä miehistä on niitä peräkylän poikia, työttömiä ja todellisen elämän hylkäämiä reppanoita, joilta on jäänyt hankkimatta oma elämä.Entäpä Tomppa, oletko sinä niitä vanhempia miehiä jotka ovat kaiken ikäänsä käyneet pokaamassa hoitoja tanssiravinteleista hienompiin puettuna. Vaimot ja kumppanit eivät estä itsekeskeisellä jakelualan ammattilaiselta tätä harrastusta.
Vaiko vain netistä käsin?
- tissit tiellä
Olen itse nainen ja keski-ikäinen ja nainen, mutta minulla ei ole koskaan ollut tarvetta esitellä rintojani ravintolassa muille ruokavieraille. Viereisessä pöydässä istui tänään nainen, jolla oli melkein kokonaan ruskettuneet, ryppyiset tissit näkyvissä. Jollakin nyöreillä ne oli vedetty ylemmäksi.
Meni melkein ruokahalu. Minä istuin seksittömän T-paidan kanssa vieressä.Kummankohan rinnoista miehet olivat kiinnostuneempia, minunko, joka pidin niitä siveästi paidan alla vai hänen,- tomppa2006
...näin juuri sen pitäisikin mennä...
Ei se ole houkuttelevin ja kaunein, joka uskaltaa näyttää eniten paljasta pintaa. Esteettisesti alipukeutuminen menee mauttomuuden puolelle ja kannattaisi miettiä, missä on soveliasta esitellä muotojaan. Ruokaravintolassa ei, uimahallissa kyllä.
- ärsyttävintä
Löllyvät hinkit vatsanpäällä tai jotkut pienet ketun nokat ohuen läpinäkyvän paidan alla ilman liivejä on jotenkin brutaalin näköistä. Parempi se että liivit näkyy kun ei ole niitä ollenkaan. Venähtäneet ja löystyneet isot rinnat vaatii hyvin rintoja tukevat liivit eikä sellaisia saa ihan halvalla. Joskus olen sattunut löytämään jotain poisto eriä halvalla laadukkaita rintaliivejä. Minä en ala säästelemään ja laskemaan senttejä kun hankin alusvaatteita. Mitä iäkkäämpi niin sitä laadukkammat liivit pitää hankkia useammat parit vuodessa. Viimeksi ostin kunnon urheiluliivit lähes 50 euroa.
- maksakoon
50 euroa maksavat liivit on halvat, tavaratalon hintoja.
Itse käytän erikoisliikkeitä, joissa saan palvelua.
- s_a
leikitään moralisoijaa, ja äryynnytään vaikkapa toisten ulkonäöstä, pukeentumisesta.
Olisipa soma kuulla arvostelut itsentä korottajasta.
Mitä sieltä sieltä puserosta pitäisi pursuta, munanlämmittäjätkö.- peräkammarin poika
mitä puhutte mutta niin se vaan on , että AIKUINEN NAINEN on NAINEN jolla on rinnat mitä näyttää ( misseillä ei niitä ole ) ja KAIKKI miehet niitä on aina ihailleet ja jatkossakin ihailee ! Se miten niitä esittelee on naisen oma asia ,,,,, avoimet kaula-aukot on yks niistä muista puhumattakaan . Kateelliset pienirintaiset vaietkoot .
- asian toki
peräkammarin poika kirjoitti:
mitä puhutte mutta niin se vaan on , että AIKUINEN NAINEN on NAINEN jolla on rinnat mitä näyttää ( misseillä ei niitä ole ) ja KAIKKI miehet niitä on aina ihailleet ja jatkossakin ihailee ! Se miten niitä esittelee on naisen oma asia ,,,,, avoimet kaula-aukot on yks niistä muista puhumattakaan . Kateelliset pienirintaiset vaietkoot .
ymmärtää,mutta 50 ämmänläyskillä alkaa olla kovin vähän esiteltävää kaula-aukoista,vaikka olisi kuinka isot rinnat !
- 3+2
asian toki kirjoitti:
ymmärtää,mutta 50 ämmänläyskillä alkaa olla kovin vähän esiteltävää kaula-aukoista,vaikka olisi kuinka isot rinnat !
suurimmalla osalla 50 naisista olisi parempi pitää sulot ihan vaan piilossa :)
- asian toki
3+2 kirjoitti:
suurimmalla osalla 50 naisista olisi parempi pitää sulot ihan vaan piilossa :)
ymmärrän ja samaa mielipuolta olen :)
- poksytön
että kun ne vähänkään pyllistää, niin niiden persvako näkyy, (ja puolet paksuista läskeistä reisistään) kun niiden henkselit on pettäneet, tai sit se kun ne kuvittelee passaavansa vielä joihinkin lantiomallisiin farkkuihin tai housuihin ja olevansa vielä maskuliinisiakin samalla.
Mua ärsyttää niiden "Turhapuro-aluspaitansa" (yhtä revenneetkin vielä), joissa ne kuvittelee olevansa mailmanvalloittajia. Mua ärsyttää keski-ikäisissä miehissä se, ettei ne viiti ees peseytyä, ne haisee ällöltä! Mua ärsyttää se, että niitten viiksiin (jos niil on) tarttuu kaikki ruoka ja juoma, eikä ne ees yritä (vai tajua?) pyyhkiä sitä heti pois. Mua ärsyttää keski-ikästen miesten saamattomuus. Äiti "pyyhkii pyllyn" / tai naisystävä, - jos se ei ota hatkoja sitä ennen.
Siksipä mulla onkin itseäni Nuorempi mies, joka rakastaa mun tissiliivittömyyttäni, pikkupöksyttömyyttäni ja löysiä t-paitojani. Joista ny saattaa sillon tällön pullahtaa jotain näkyviin --- riittävän vähän, mut tarpeeksi. ;) Eikä todellakaan ole saamaton - vielä ainakaan. :))
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143050Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221342- 891222
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571086Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511055Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63975Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41842
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778