Kyyhkyläiset

HTZA

ovat palstalla vähentyneet vaan luonnossa lisääntyneet, ja paljon.
Yks toinen, Keski-Suomalainen raakalainen soitteli ja kertoi pakkasessa olevan 60 kpl. suloisia lintusia.
Hän oli suolistanut, mutta vaimo kyninyt, sukupuoliroolien mukaisesti.
Ja kaikki kahden päivän metsästyksen jälkeen.
Siinä on esimerkki urheasta naisesta, vaikka häntä ei lasketakaan keittiöön, kun tiskaamaan ja aamukahvin keittoon.
Taitaa, kaverini, syödä pitkään, mureata, vaaleaa lihaa, ihan ruokanakin. :)
H.

26

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai se ukko sitten poistaa ne haulitkin lihasta ennen syöntiä. Ihan oikein muuten että se tekee ruuat ja nainen vaan kattelee telkkaria.

      • HTZA

        kun ihmisillä, vielä, oli reippaasti rahaa, syötiin lintusia Kiinalaiselta posliinilautaselta.
        Lautanen helähti kauniisti kun hauli puitosi.
        Palvelija sitten, nopeasti nyppäsi haulin pois, silkkihanskoin.

        Neito ottaa nyt kantaa aloitukseni piiloviesteihinkin. :)
        Ukko kun on jo sohvalla, ei enää tarvitse näytellä siveyden sipulia.
        H.


      • +lihaa!!+
        HTZA kirjoitti:

        kun ihmisillä, vielä, oli reippaasti rahaa, syötiin lintusia Kiinalaiselta posliinilautaselta.
        Lautanen helähti kauniisti kun hauli puitosi.
        Palvelija sitten, nopeasti nyppäsi haulin pois, silkkihanskoin.

        Neito ottaa nyt kantaa aloitukseni piiloviesteihinkin. :)
        Ukko kun on jo sohvalla, ei enää tarvitse näytellä siveyden sipulia.
        H.

        haulihaukaks ;))


      • HTZA kirjoitti:

        kun ihmisillä, vielä, oli reippaasti rahaa, syötiin lintusia Kiinalaiselta posliinilautaselta.
        Lautanen helähti kauniisti kun hauli puitosi.
        Palvelija sitten, nopeasti nyppäsi haulin pois, silkkihanskoin.

        Neito ottaa nyt kantaa aloitukseni piiloviesteihinkin. :)
        Ukko kun on jo sohvalla, ei enää tarvitse näytellä siveyden sipulia.
        H.

        mihinkään piiloviesteihin kantaa kun et osaa kertoa asioitasi suoraan.
        En lähde kanssasi hippasille ja sillä hyvä.
        Siveydensipulia minusta saa tekemälläkään.
        Ukko on kaupassa eikä sohvalla. Se sentään on hoikka mies juuri liikunnan takia. :)


      • HTZA
        +lihaa!!+ kirjoitti:

        haulihaukaks ;))

        ei palvelijoita käsitelty silkkihanskoin.
        Olen, vielä, epäröiväinen.
        Toisaalta, kunnon puristus, kylmin käsin, houkuttelee...
        H.


      • +lihaa!!+
        HTZA kirjoitti:

        ei palvelijoita käsitelty silkkihanskoin.
        Olen, vielä, epäröiväinen.
        Toisaalta, kunnon puristus, kylmin käsin, houkuttelee...
        H.

        tätä vuosituhatta.
        Mitä linnunraato syö, nälättää !


      • ;((((((((((((((((((
        HTZA kirjoitti:

        ei palvelijoita käsitelty silkkihanskoin.
        Olen, vielä, epäröiväinen.
        Toisaalta, kunnon puristus, kylmin käsin, houkuttelee...
        H.

        odottaa kalman kätöset, voi voi, voi................ :((


      • HTZA
        ;(((((((((((((((((( kirjoitti:

        odottaa kalman kätöset, voi voi, voi................ :((

        odottaa? Laittaa nyt osoitteenkin...
        Tai, ainaski, soittaa.
        H.


    • joku etu/taka-ajatus, jota en ymmärrä, enkä jaksa pohtia mikä se voisi olla.
      Päiväkin on pilvinen ja hämärä, ettei kunnolla näekään mitä kirjoittaa.

      Syön hyvin vähän lihaa, enkä kyyhkysiä ollenkaan, en myöskään muita metsäneläimiä.
      Kerran olen jänistä vahingossa maistanut, en tykännyt. Siitä on 30 vuotta ja vieläkin yököttää.
      Jos valita pitäisi niin mieluummin minäkin kynisin kuin suolistaisin, myös kyyhkysen.
      Muista vaihtoehdoista kuin kyyhkysistä puhumattakaan.

      Toivottavasti pariskunnalla on mukavaa mureaa, vaaleaa lihaa nauttiessaan.
      Ihan ruokanakin. Tuollaisesta määrästä riittää pureskeltavaa pitkäksi aikaa.

      *Pieni hymy*

    • GloriaJoy

      eivät ole pullasorsia, niin lihahan on mitä terveellisuntä luomua ilman antibiootteja, vaan mitenkähän niiden polskuttelualtaan puhtaus on ollut - no häliäkö vällä.

      Hyvä sihtiset miehet ovat onnekkaita :-) ja tähtäyspisteet lienevät kohillaan ... on siulla paljon oppimista, kait :-D

    • Ystävättäreni mies metsästää ja kalastaa, ystävättäreni vain valmista pakastaa.

      • HTZA

        pakastavat kaiken, minkä käsiinsä saavat.
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        pakastavat kaiken, minkä käsiinsä saavat.
        H.

        vai ihan jäässä?


      • HTZA
        isopienikissa kirjoitti:

        vai ihan jäässä?

        onnellisesti sinkku.
        Aikasti paljon tarvii että otan höyhenpeittojeni alle "Jäätävän poltteen".
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        onnellisesti sinkku.
        Aikasti paljon tarvii että otan höyhenpeittojeni alle "Jäätävän poltteen".
        H.

        Joillekin jäätävä polte tuo onnea iloisen perhetapahtuman muodossa ; )


      • oppia ikä kaikki
        korpikirjailija kirjoitti:

        Joillekin jäätävä polte tuo onnea iloisen perhetapahtuman muodossa ; )

        miten saa profiilin yhtä tyhjäksi kuin sinulla?


      • HTZA
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        miten saa profiilin yhtä tyhjäksi kuin sinulla?

        minun aloitukseeni tulko lapsettelemaan.
        Teillähän on teinihommiin oma aloitus, nähdäkseni.
        H.


      • oppia ikä kaikki
        HTZA kirjoitti:

        minun aloitukseeni tulko lapsettelemaan.
        Teillähän on teinihommiin oma aloitus, nähdäkseni.
        H.

        Vanha herra häiriintyi, anteeksi!


    • Osattiin sitä ennen meilläkin. Kynin tyttösenä aina lintuja ja laskin haulinreiät, tutkin kipiirat sun muut elimet, isä ja veli metsästivät. Teeren pyrstösulalla pyyhittiin iso tuvan pöytä jauhoista leipomisen jälkeen ja jäniksenkäpälä oli ulko-oven päällä ihan muuten vaan, onnea tuomassa.
      Olen jopa tehnyt haulikonpanoksia sellaisella väänettävällä vekottimella jonne laitettiin ruutia, hauleja ja jonkinlainen tuppo. Korjasin veljen kanssa pappatunturia ja moottorisahaa ja hän jekutti minua yhtenään. Kerran imaisin moottorisahan polttoaineletkusta ja kyllä oli jollain hauskaa sen jälkeen. No minä tein kiusaa pudottamalla luudanvarella saunan höyryluukun kun hän oli saunassa, sellaista kivaa mutta opettavaista.

    • Olen suureksi hämmästyksekseeni havainnut saman ,ilmassa on sellaista pahanenteistä äänekästä vaikenemista.
      Juuri sellaista jota vain naiset osaa.
      Itte jos olisin myrskynsilmässä menisin piiloon ja olisin hiljaa.

      • 1. Miten vaietaan äänekkäästi?
        2. Mitä vain naiset osaavat?

        Tästä aloituksesta tulee mieleeni kuinka keittokirjatkaan eivät ole kuin ennen. Vanhoissa keittokirjoissa linnun käsitely alkoi teurastuksesta. Minulle, vanhalle kalkkunankasvattajalle, suolistus ja kyniminen tulivat tutuiksi lapsena. Kasvatin niitä kerhoeläiminä. Niitä oli kymmeniä ja juuri nyt minulla on kauhea ikävä joka taas on täysin järjetöntä ja menee ohi aikanaan.


      • PupuPuskasta kirjoitti:

        1. Miten vaietaan äänekkäästi?
        2. Mitä vain naiset osaavat?

        Tästä aloituksesta tulee mieleeni kuinka keittokirjatkaan eivät ole kuin ennen. Vanhoissa keittokirjoissa linnun käsitely alkoi teurastuksesta. Minulle, vanhalle kalkkunankasvattajalle, suolistus ja kyniminen tulivat tutuiksi lapsena. Kasvatin niitä kerhoeläiminä. Niitä oli kymmeniä ja juuri nyt minulla on kauhea ikävä joka taas on täysin järjetöntä ja menee ohi aikanaan.

        Kun tulee jollain käsittämättömällä tavalla rikkoneeksi veteen piirretyn viivan ja puoliso antaa sinun ymmärtää jotain peruuttamatonta tapahtunee.
        Se ymmärtäminen tapahtuu erittäi kovilla kantaaskelilla, nopeilla liikkeillä,mailman pelastamiseen liittyvillä huokauksilla,vaikenemisena ja hirvittävällä siivoukseen liittyvällä kolinalla,ovien sulkemisilla perässään.
        Eli mies tuntee itsensä nuoralla tanssijaksi ,välkkyvä sapeli päänsä päällä vaikka ei sanaakaan ole lausuttu.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Kun tulee jollain käsittämättömällä tavalla rikkoneeksi veteen piirretyn viivan ja puoliso antaa sinun ymmärtää jotain peruuttamatonta tapahtunee.
        Se ymmärtäminen tapahtuu erittäi kovilla kantaaskelilla, nopeilla liikkeillä,mailman pelastamiseen liittyvillä huokauksilla,vaikenemisena ja hirvittävällä siivoukseen liittyvällä kolinalla,ovien sulkemisilla perässään.
        Eli mies tuntee itsensä nuoralla tanssijaksi ,välkkyvä sapeli päänsä päällä vaikka ei sanaakaan ole lausuttu.

        Minulla on aivan eri käsitys avioliiton autuudesta. Minä hiippailin pitkin nurkkia ja rauhallisinta oli, jos onnistuin muuttumaan näkymättömäksi. Kävelin siis varpaillani, en kanta-askelin, ja tunsin itseni nuorallatanssijaksi. Olisinkin varmaan nuorena halunnut sirkukseen, jos olisi ollut sellainen mahdollisuus :=)


      • PupuPuskasta kirjoitti:

        Minulla on aivan eri käsitys avioliiton autuudesta. Minä hiippailin pitkin nurkkia ja rauhallisinta oli, jos onnistuin muuttumaan näkymättömäksi. Kävelin siis varpaillani, en kanta-askelin, ja tunsin itseni nuorallatanssijaksi. Olisinkin varmaan nuorena halunnut sirkukseen, jos olisi ollut sellainen mahdollisuus :=)

        meil on roolit vaihtunu,tästä ei hyvä heilu, mut nyt öitä sulle.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        meil on roolit vaihtunu,tästä ei hyvä heilu, mut nyt öitä sulle.

        Koeta toipua järkytyksestä ja hyvää yötä !


    • wirniksi ejk

      Mitä urheaa on kanan kynimisessä? Urheat naiset ovat olleet / ovat aivan toisaalla. Joku fuckin kana... mä oon sentään tappanut sellaisen! Veri vaan lensi päästä. Ja kana.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe