mikä helskutti

Kurjen Lasu 233..

on vuoden vanhassa Kaabessani vialla, matkailuauto. Seinistä suorastaan suihkuaa vettä lattialle. Saatanas toppingit oikein tirisevät vettä kun yövyn muijan kanssa peräpetissä. Ei kai vain saumat valskaa. Onko muilla tälläisiä vesi onkelmia kaapessaan. Onkohan Solikassa samoja vikoja, ainakin naapuri väittää niin. Naapuri on vanha karavaanari oikein joku hutu vai mikä se nyt oli. Tuntuu tietävän, väittää että on joskus seinien välistä tirauttanut saunavetenkin tai ainakin saavillisen.

Onko siis totta, että ovat kyseiset merkit uimaaltaita . Onko hoppi paras vaunu tai auto niinkuin väitetään.

12

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as.auto

Mulla solikka, täysin kuiva, vaikka jo vanha. Hymerin tekemä, vm 00 ja 150 000 km ajettu. Täysin toimiva joka osaltaan.

• paimion poika

kusen hajuisella sian virtsarakolla, pitää varmasti vettä, deffiillithän on jo tehtaalla vuorattu.

• Jorma K

edelleen Hobby se riittänee minulle, kun olen siirtymässä veneilyn puolelle enenevässä määrin. Tai onhan tuossa matkailuautokin, tänä talvena taidetaan lähteä sillä eurooppaa kiertelemään. 15.09 2010 pitäisi olla jo laivassa.

Terveisin Jorma K kaikkien euroopassa kiertelevien kaveri.

• kierrellessä
        Jorma K kirjoitti:

edelleen Hobby se riittänee minulle, kun olen siirtymässä veneilyn puolelle enenevässä määrin. Tai onhan tuossa matkailuautokin, tänä talvena taidetaan lähteä sillä eurooppaa kiertelemään. 15.09 2010 pitäisi olla jo laivassa.

eurooppaa se on Keravan keskustakin...

• Halme
        kierrellessä kirjoitti:

eurooppaa se on Keravan keskustakin...

asustelet, minullekin tuttu kylä.

• helpottunut
        Jorma K kirjoitti:

Kivaa jos Jorma K häipyy näiltä palstoilta ja menee veneily puolelle kommentteineen. Hei hei!!!

• veneiliä mies
        helpottunut kirjoitti:

Kivaa jos Jorma K häipyy näiltä palstoilta ja menee veneily puolelle kommentteineen. Hei hei!!!

Jorkka pyydän älä tule veneilypalstalle,sinä ruskeanreijän ritari,pysy kaltaistesi joukossa.

• Jorma K
        helpottunut kirjoitti:

kokonaan häivy, sillä onhan tänne mukava kirjoitella ja kaikki muut sitä toivovatkin. Sinä et ehkä niin kovasti koska tunnet että olen kilpailija sinun hölmöille kommenteillesi. Mutta koita kestää pysyttelen vielä ainakin toistaiseksi viihdyttämässä muitakin karavaanareita. Veneilijöitä ei tarvitse viihdyttää kovinkaan paljon sillä he pystyvät vielä ajattelemaan omilla aivoilla.

Aamuterveisin Jorma K kaikkien häipyjien kaveri

• Haikosen Letsa
        Jorma K kirjoitti:

kokonaan häivy, sillä onhan tänne mukava kirjoitella ja kaikki muut sitä toivovatkin. Sinä et ehkä niin kovasti koska tunnet että olen kilpailija sinun hölmöille kommenteillesi. Mutta koita kestää pysyttelen vielä ainakin toistaiseksi viihdyttämässä muitakin karavaanareita. Veneilijöitä ei tarvitse viihdyttää kovinkaan paljon sillä he pystyvät vielä ajattelemaan omilla aivoilla.

Aamuterveisin Jorma K kaikkien häipyjien kaveri

meidän melkein kaikkien on niin hauska lukea juttujasi. Toisillahan otsasuonet pullistelevat kun lukevat, mutta ei muutaman karavaanarin niin väliä ole, antaa pullistella. Mukavastihan saat polkaistua keskustelutr liikkeelle varovaisilla kommenteillasi, tuntuu välillä kuin olisit punainen vaate karavaanareiden keskuudessa, ainakin muutamien. Älä vaan katoa näiltä saiteilta.

• osasi laskee oikein

ole kuin se yksi vika. Sehän on håkanin tekemä. Ja eihän håkan, vaikka kääkkijen ystävä on ole saanut edes lasta aikaan, kun ei ole ymmärtänyt ystävijensä tavoin, ettei se onnistu samaa sukupuolta olevien kesken.
      Eli kohtalaisen tasokas ruotsalais tuote, kun ei ole kuin yksi vika

• Terttu 74 vee

Jorma K kusee "kavereineen" ulkopuolelta rakastelukusensa pitkin seinää.

• läppä234

sinullakin, varo että hoitsut ei vie tietokonettasi taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe