satoja uskontoja, jotka väittävät opettavansa totuutta Jumalasta, ja niillä on hyvin kirjavia opetuksia siitä, kuka Jumala on ja mitä hän odotta meiltä. Mistä voimme tietää, mikä on oikea tapa palvoa Jumalaa?
Maailmassa on
6
135
Vastaukset
- Raamatussa
"Tulee aika, jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa. Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa." (Joh 4:21-24)
- Mahdotonta tietää
Emme voi sitä mistään tietää, emmekä pysty tunnistamaan Saatanan eksytystäkään, mehän olemme vain ihmisiä eikä meistä ole jumalolentojen suunnitelmien tai harhauttamisten paljastajiksi. Siksi minä teinkin ainoan oikean tunteisiin ja järkeen perustuvan ratkaisun, ja lakkasin uskomasta Raamattuun. Nyt on paljon helpompi olla, kun ei tarvitse tuhlata elämäänsä miettimällä noin ristiriitaisia asioita. Ja silti voin elää itseäni ja muita kunnioittavaa, hyvää elämää. Koskaan ei ole liian myöhäistä alkaa parantamaa elämänlaatuaan! Se vaikuttaa positiivisesti sekä sinuun että kaikkiin/kaikkeen ympärilläsi!
- nbbvfds.l
pelkästään rikollisela kristinuskolla on maailmassa yli 3500 lahkoa!!!!!
- monta kertaa
jehovantodistajatkin ovat omia oppejaan historiansa kuluessa muuttaneet?
Kysymyksesi muoto viestittää kyllä sitä, että haluat keskustella, mutta ei sitä, että sinulla olisi koko olemuksestasi nouseva kiihkeä kaipaus päästä hinnalla millä hyvänsä tuntemaan Jumala.
Keskustelu voi olla mukavaa, mutta yleensä se on Jumalan tuntemisen vastakohta.- vaikka näin
Ensimmäinen vastaus oli jo mielestäni hyvä, ensimmäinen kontakti ihmisten Jumalaan otetaan rukoilemalla, että saisit uskon, ja muista mainita pyytäessäsi myös Jeesus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191