Jeesuksen kieltäjät

!!??!!

tällä palstalla on monta Jeesuksen kieltäjää:

eepu, prof., eremith32, x-hirvas

kaikki kieltäjät Jeesuksen tosi jumaluuden ja siten oman mahdollisuutensa pelastua. Älkää olko missään tekemisissä noiden valheveljien kanssa!

niin, ja uskova1 ja hänen häntäläisensä ovat myös Jeesuksen kieltäjiä, toisella tavalla vain.

10

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulee nokka kipeeksi, kun noin nokka edellä kuljet tuomitsemassa. Jäitä hattuun!
      Tiesitkö että adventismi on katolilaisuuden seurauksena syntynyt(kateudesta). Samoin kuin ateismi uskontojen seurauksena. Eli nämä tahot ei anna mitään, vaan keskittyy toistensa vainoamiseen.

      • Anonyymi

        HE - MA KIELTÄÄ MYÖS JEESUKSEN hellareissa on pilkkaajia riivaajia 1 Joh 4


    • eepu*

      Me kerromme Vapahtajasta - Jumalan Pojasta, ihan siten kuin se on Raamatussamme ilmoitettu!

      Ja Raamattu Todistaa tämän ja sanoo:
      Sillä; "meillä on ainoastaan YKSI JUMALA, ISÄ, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa."

      "Sillä niinkuin Isällä on ELÄMÄ ITSESSÄNSÄ, niin HÄN on ANTANUT ELÄMÄN myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä." (Joh.5:26)
      *
      ♥ MARANATA! ♥

    • eremith32

      olla "huumori" veikkoja, hänen toisten kaltaistensa kanssa, kuten Fnissin ja werwerwer-rin kanssa! Vai eikö tämä !!??!! tajua sitä, että hän itse nimenomaan kieltää Jeesuksen persoonan välityksellä ilmaiseman Jumaluuden, jota nimenomaan Jeesus kutsuu Isäkseen. "Isä ja minä olemme yhtä" - Siis minun Isäni ja 'minä olemme yhtä" tajuatko? Minulla itselläni on 2-poikaa, ja jos toinen vaikka heistä sanoisi, että isä, minä haluan elää aivan sinun elämäsi mukaisesti, niin että teen kaiken niinkuin sinäkin, niin että haluan olla kaikessa yhtä sinun kanssasi, niin silloin me olemme käytännössä yhtä, eli elämme samalla tavalla.

      Näinhän on usein identtisten kaksostenkin laita, vaikka hekin ovat kaksi eri lihallista personoitua olentoa. Jumala, eli elämän-henki, on siis meidän kaikkien Isä. Jeesus sanoi opetuslapsilleen; älkää kutsuko ketään maallista isäksenne, sillä yksi on teidän Isänne Jumala taivaassa. Näille on on ilmeisesti turha selittää syvemmälti totuuden sisäisiä asioita syvemmälti, koska he ovat "sulatettu" ja kyllästetty järjestönsä dogmaattisiin jokapäiväisen ihmielen tulkitsimiin oppirakennelmiin.

      • x-hirvas

        on sokea uskonnollispoliittinen kiihkoilija ja fanatiiko, joka on kasvatettu tynnyrissä.


      • eremith32
        x-hirvas kirjoitti:

        on sokea uskonnollispoliittinen kiihkoilija ja fanatiiko, joka on kasvatettu tynnyrissä.

        Aivan oikein tuo kuvaa häntä sattuvasti!


    • "tällä palstalla on monta Jeesuksen kieltäjää:
      eepu, prof., eremith32, x-hirvas" (Ottelun tuomarina: !!??!!)

      Etkö ole huomannut että skreivi (Sirkka-Iita eli sapattikreivi) koetti jälleen
      aloituksellaan viestittää, että Jeesus ei ole Jumala vaan vain poika?
      Eikä alexkaan hyväksy Jeesusta Jumalaksi. Kumoavat Jes.9:6 omalta
      osaltaan, kadotuksekseen. Et sinäkään, !!??!!, ole palstalla tunnustanut
      tuota opinkohtaa, kun se on äänestettäväksi nostettu.

      ##: niin, ja uskova1 ja hänen häntäläisensä ovat myös Jeesuksen kieltäjiä, _##

      TUNNISTIN tuosta itseni.
      Puolet palstalaisesta tunnistaa minut Riitan nuoleskelijaksi ja toinen
      puoli Timon hännystelijäksi. Olen halveksittu, jota ei minäkään pidetä.
      Mutta totisesti, monien synnit minä kannan, Jeesuksen eteen, piilotan
      saatanan pilkalta.

      En usko vain kahden enkelin sanomaan Raamatussa, vaan myös kolmannen enkelin - varoituksen - pidän mielessäni, niinkuin Riitan ja
      TIMONKIN (* Helvetti ei ole kaatopaikka. Se on syntiset hävittävä tulijärvi viimeisellä tuomiolla (Ilm. 20 & 21).
      Kolmas enkeli varoittaa jumalattomia:

      ... Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa
      pyhien enkelien ja Karitsan edessä.
      11 Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti.
      Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa -- ei niillä, ...

      Maailmassa on ties kuinka monta Jeesusta, eniten espanjankielisessä
      (Jésus), mutta minä uskon tähän liituraitapukuiseen parrakkaaseen
      mieheen, jolla on punainen solmio ja on kultaiset kalvosinnapit ja on
      valkoinen nenäliina rintataskussaan näkyvillä ja on valkoinen paita.
      Alttiuden kengät jaloissaan on paras tunnusmerkki hänestä. Tähän uskon:

      1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
      2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet,
      mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
      3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

      4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
      5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä,
      että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
      6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.

      7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut;
      niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
      8 Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
      9 Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.

      10 Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella.
      Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä
      ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.
      11 Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.
      12 Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan,
      ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit,
      ja hän rukoili pahantekijäin puolesta. (Jesaja 53.)

      antti

    • Anonyymi

      Jeeesu oli ufo. Hän oli maailman kuuluisin humanoidi, eli demoni. Langennut enkeli siis. Kaikki pääsevät Taivaaseen, mutteivät kaikki suoraan, helvetti on olemassa. Kristityille kertyy kuoleman jälkeistä helvettiä. Kristityt eivät edes nai kunnolla. Olen itse nainut epäkristyttynä pumppaavia pilluja. On syntiä naida, jos ei välillä runkkaa. Jos ei runkkaa, ei saa pumppaavaa pillua.

      • Anonyymi

        Sairaat löpinäsi eivät merkitse meille mitään, koska me tunnemme totuuden. Kaikki eivät pääse taivaaseen. Sinne otetaan vain ne, jotka ovat antaneet elämänsä Jeesukselle. Vain saatanan vallassa oleva ihminen väittää Jeesusta saatanaksi, kuten sinä teet. Se on synti Pyhää Henkeä vastaan, eikä sitä saa anteeksi. Olet vikapää omaan kadotustuomioosi.


    • Anonyymi

      PakkoKait tommonen tyyppi on kieltää, jota en oo nähäny 😂😂😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      414
      4252
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2851
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1978
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1312
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1278
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1041
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe