lähetyssaarnaajaksi

ssssssakkkkui

miten pääsen lähetyssaarnaajaksi oseaniaan

9

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotikirkkoosi

      Pakkaat tavarasi, hankit kyydin Oseaniaan ja alat siellä sarnaa.

    • l.,kjhv

      pitää osata letrata raamattua ja käytää tulitikkuja.
      kansa maksaa kristinuskon sivityksen levittämisestä:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

      Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



      ja



      http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/



      jne.....

    • Tunnutat jeesusen vapahtajaksesi,eli henkilö kohtainen usko,raamatun tutkimien lähetys korkeakoulussa ryttylässä siellä opastetaan lähemmin.

      • jrfnh

        Kehoittaako raamattu käymään ryttylän korkeakoulun? Menkää ja tehkää kaikki kansat minun... Eli se tarkoittaa menkää ensin ryttylän korkeakouluun ja sen jälkeen tehkaa kaikki kansat minun opetuslapsikseni?

        Kouluista tulee opetettuja, mutta viisaus tulee ylhäältä. Opetetut toistavat sitä mitä heille on opetettu. Jos Jumala kutsuu, ei siihen kouluja tarvita. Koulut ovat tämän maailman viisautta täynnä. Tämän maailman viisaus on ihmisviisautta ja kirjanoppineisuutta. Koulutuksen tehtävä on luoda tasapaksu bulkkioppi. Koulut tuhoavat innon, luovuuden ja rohkeuden.

        Itse olen koulut käynyt ja tiedän mistä puhun.

        Mikäli Jumala on, hän johdattaa. Jumala johdattaa niitä joilla on särjetty sydän ja nöyrä mieli. Jumala vie, sinne mihin vie. Ihmiset haluavat minne lie.

        Lähtijälle avoin ja vilpitön mieli, syli täynnä rakkautta. Ja tulee osata kääntää toinen poski lyöjille. Lyöjiä tulee riittämään omista yhtä paljon kuin maailmasta.

        Äläkä ota mitään mukaasi. Tavaran paljous tuo vain huolia ja murheita mukanaan. Jumala on luvannut pitää huolen. Eikä ihmiset tarvi tavaraa ja materiaa. Ihmisillä on kova hätä. Rakkauden nälkä.

        Prostituoidut lapset, naiset... narkomaanit, orjuutetut, alkoholistit, alistetut, hakatut, piestyt, köyhät... Mene sinne missä he ovat, itke, rakasta, rukoile, kuuntele, auta, anna omastasi... Minäkin lähden.

        Omin voimin palaa loppuun, vain Jumalan avulla onnituu.


      • moni vaihtoehtoja
        jrfnh kirjoitti:

        Kehoittaako raamattu käymään ryttylän korkeakoulun? Menkää ja tehkää kaikki kansat minun... Eli se tarkoittaa menkää ensin ryttylän korkeakouluun ja sen jälkeen tehkaa kaikki kansat minun opetuslapsikseni?

        Kouluista tulee opetettuja, mutta viisaus tulee ylhäältä. Opetetut toistavat sitä mitä heille on opetettu. Jos Jumala kutsuu, ei siihen kouluja tarvita. Koulut ovat tämän maailman viisautta täynnä. Tämän maailman viisaus on ihmisviisautta ja kirjanoppineisuutta. Koulutuksen tehtävä on luoda tasapaksu bulkkioppi. Koulut tuhoavat innon, luovuuden ja rohkeuden.

        Itse olen koulut käynyt ja tiedän mistä puhun.

        Mikäli Jumala on, hän johdattaa. Jumala johdattaa niitä joilla on särjetty sydän ja nöyrä mieli. Jumala vie, sinne mihin vie. Ihmiset haluavat minne lie.

        Lähtijälle avoin ja vilpitön mieli, syli täynnä rakkautta. Ja tulee osata kääntää toinen poski lyöjille. Lyöjiä tulee riittämään omista yhtä paljon kuin maailmasta.

        Äläkä ota mitään mukaasi. Tavaran paljous tuo vain huolia ja murheita mukanaan. Jumala on luvannut pitää huolen. Eikä ihmiset tarvi tavaraa ja materiaa. Ihmisillä on kova hätä. Rakkauden nälkä.

        Prostituoidut lapset, naiset... narkomaanit, orjuutetut, alkoholistit, alistetut, hakatut, piestyt, köyhät... Mene sinne missä he ovat, itke, rakasta, rukoile, kuuntele, auta, anna omastasi... Minäkin lähden.

        Omin voimin palaa loppuun, vain Jumalan avulla onnituu.

        kehota välttämättä menemään Ryttylän kautta: on muitkain lähetystehtävään valmentavia oppilaitoksia, esim: Iso Kirja Keuruulla ym. Tietenkin voi joku koke johdatukseksi mennä Ryttylään!


    • kristitty t

      Uusi Guinea on työn alla! Lisäksi toisuskolaiset eri puolilla maapalloa! Pohjois Korea on aivan vielä out! Aasiassa vielä pakanuutta! Enta mamut jms. jotka kulkevat kotitienoilla ilman Kristusta! Voisi vaikka jakaa Raamattuja! Saa eri kielilsiä useilta lähetysjärjestöiltä!

    • Sovitusuhri

      Ensin opettelet lähetyssaarnaaja-asennon, doggy style ei kelpaa. Opittuasi tilaat aidon alkuperäisen, Jumalan kirjoittaman lähetyskäskyn ja heität paimentolaisten satukirjan rovioon.Satukirja on muinaisten hihhulien valheita eikä niitä usko ainakaan paikallinen väki eli juutalaiset. Saatuasi Jumalalta lähestymiskäskyn otat kompanssin ja kartan ja alat suunnistaa Oseaniaan. Navigaattorin käyttö on kiellettyä nykyisten sääntöjen mukaan. Toki voisi olla hyödyllisempää mennä eduskuntaan ja ministeriöihin ja yrittää saada heidät kristityiksi sillä Saatana on myrkyttänyt ministerien, kansanedustajien ja koko valtaapitävän eliitin mielet. Valehtelu ja epärehellisyys rehottaa ja tartuttaen myös meidät vähäosaiset epärehellisyyteen ja petollisuuteen.

    • FiSherman12345

      Ei lähetystyöhön mennä eikä päästä vaan siihen kutsutaan.
      Sananvalinnastasi voisi päätellä, että kysymys ei ollut tehty vakavassa mielessä.
      Joten se siitä..

      Mutta jos kuitenkin olit tosissasi, niin odottele vaan rauhassa sitä kutsua, kyllä se siitä.

    • eloa on paljon

      Nykyään voi tehdä lähetystyötä monin eri tavoin. kyllä ovet avautuvat, jos on Jumalan tahto: rukoile, opiskele kieliä ja hyvä ammatti. Yleensä Pyhä Henki antaa sisäisen intuution kohteesta ja kansasta ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe