lähetyssaarnaajaksi

ssssssakkkkui

miten pääsen lähetyssaarnaajaksi oseaniaan

9

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotikirkkoosi

      Pakkaat tavarasi, hankit kyydin Oseaniaan ja alat siellä sarnaa.

    • l.,kjhv

      pitää osata letrata raamattua ja käytää tulitikkuja.
      kansa maksaa kristinuskon sivityksen levittämisestä:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

      Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



      ja



      http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/



      jne.....

    • Tunnutat jeesusen vapahtajaksesi,eli henkilö kohtainen usko,raamatun tutkimien lähetys korkeakoulussa ryttylässä siellä opastetaan lähemmin.

      • jrfnh

        Kehoittaako raamattu käymään ryttylän korkeakoulun? Menkää ja tehkää kaikki kansat minun... Eli se tarkoittaa menkää ensin ryttylän korkeakouluun ja sen jälkeen tehkaa kaikki kansat minun opetuslapsikseni?

        Kouluista tulee opetettuja, mutta viisaus tulee ylhäältä. Opetetut toistavat sitä mitä heille on opetettu. Jos Jumala kutsuu, ei siihen kouluja tarvita. Koulut ovat tämän maailman viisautta täynnä. Tämän maailman viisaus on ihmisviisautta ja kirjanoppineisuutta. Koulutuksen tehtävä on luoda tasapaksu bulkkioppi. Koulut tuhoavat innon, luovuuden ja rohkeuden.

        Itse olen koulut käynyt ja tiedän mistä puhun.

        Mikäli Jumala on, hän johdattaa. Jumala johdattaa niitä joilla on särjetty sydän ja nöyrä mieli. Jumala vie, sinne mihin vie. Ihmiset haluavat minne lie.

        Lähtijälle avoin ja vilpitön mieli, syli täynnä rakkautta. Ja tulee osata kääntää toinen poski lyöjille. Lyöjiä tulee riittämään omista yhtä paljon kuin maailmasta.

        Äläkä ota mitään mukaasi. Tavaran paljous tuo vain huolia ja murheita mukanaan. Jumala on luvannut pitää huolen. Eikä ihmiset tarvi tavaraa ja materiaa. Ihmisillä on kova hätä. Rakkauden nälkä.

        Prostituoidut lapset, naiset... narkomaanit, orjuutetut, alkoholistit, alistetut, hakatut, piestyt, köyhät... Mene sinne missä he ovat, itke, rakasta, rukoile, kuuntele, auta, anna omastasi... Minäkin lähden.

        Omin voimin palaa loppuun, vain Jumalan avulla onnituu.


      • moni vaihtoehtoja
        jrfnh kirjoitti:

        Kehoittaako raamattu käymään ryttylän korkeakoulun? Menkää ja tehkää kaikki kansat minun... Eli se tarkoittaa menkää ensin ryttylän korkeakouluun ja sen jälkeen tehkaa kaikki kansat minun opetuslapsikseni?

        Kouluista tulee opetettuja, mutta viisaus tulee ylhäältä. Opetetut toistavat sitä mitä heille on opetettu. Jos Jumala kutsuu, ei siihen kouluja tarvita. Koulut ovat tämän maailman viisautta täynnä. Tämän maailman viisaus on ihmisviisautta ja kirjanoppineisuutta. Koulutuksen tehtävä on luoda tasapaksu bulkkioppi. Koulut tuhoavat innon, luovuuden ja rohkeuden.

        Itse olen koulut käynyt ja tiedän mistä puhun.

        Mikäli Jumala on, hän johdattaa. Jumala johdattaa niitä joilla on särjetty sydän ja nöyrä mieli. Jumala vie, sinne mihin vie. Ihmiset haluavat minne lie.

        Lähtijälle avoin ja vilpitön mieli, syli täynnä rakkautta. Ja tulee osata kääntää toinen poski lyöjille. Lyöjiä tulee riittämään omista yhtä paljon kuin maailmasta.

        Äläkä ota mitään mukaasi. Tavaran paljous tuo vain huolia ja murheita mukanaan. Jumala on luvannut pitää huolen. Eikä ihmiset tarvi tavaraa ja materiaa. Ihmisillä on kova hätä. Rakkauden nälkä.

        Prostituoidut lapset, naiset... narkomaanit, orjuutetut, alkoholistit, alistetut, hakatut, piestyt, köyhät... Mene sinne missä he ovat, itke, rakasta, rukoile, kuuntele, auta, anna omastasi... Minäkin lähden.

        Omin voimin palaa loppuun, vain Jumalan avulla onnituu.

        kehota välttämättä menemään Ryttylän kautta: on muitkain lähetystehtävään valmentavia oppilaitoksia, esim: Iso Kirja Keuruulla ym. Tietenkin voi joku koke johdatukseksi mennä Ryttylään!


    • kristitty t

      Uusi Guinea on työn alla! Lisäksi toisuskolaiset eri puolilla maapalloa! Pohjois Korea on aivan vielä out! Aasiassa vielä pakanuutta! Enta mamut jms. jotka kulkevat kotitienoilla ilman Kristusta! Voisi vaikka jakaa Raamattuja! Saa eri kielilsiä useilta lähetysjärjestöiltä!

    • Sovitusuhri

      Ensin opettelet lähetyssaarnaaja-asennon, doggy style ei kelpaa. Opittuasi tilaat aidon alkuperäisen, Jumalan kirjoittaman lähetyskäskyn ja heität paimentolaisten satukirjan rovioon.Satukirja on muinaisten hihhulien valheita eikä niitä usko ainakaan paikallinen väki eli juutalaiset. Saatuasi Jumalalta lähestymiskäskyn otat kompanssin ja kartan ja alat suunnistaa Oseaniaan. Navigaattorin käyttö on kiellettyä nykyisten sääntöjen mukaan. Toki voisi olla hyödyllisempää mennä eduskuntaan ja ministeriöihin ja yrittää saada heidät kristityiksi sillä Saatana on myrkyttänyt ministerien, kansanedustajien ja koko valtaapitävän eliitin mielet. Valehtelu ja epärehellisyys rehottaa ja tartuttaen myös meidät vähäosaiset epärehellisyyteen ja petollisuuteen.

    • FiSherman12345

      Ei lähetystyöhön mennä eikä päästä vaan siihen kutsutaan.
      Sananvalinnastasi voisi päätellä, että kysymys ei ollut tehty vakavassa mielessä.
      Joten se siitä..

      Mutta jos kuitenkin olit tosissasi, niin odottele vaan rauhassa sitä kutsua, kyllä se siitä.

    • eloa on paljon

      Nykyään voi tehdä lähetystyötä monin eri tavoin. kyllä ovet avautuvat, jos on Jumalan tahto: rukoile, opiskele kieliä ja hyvä ammatti. Yleensä Pyhä Henki antaa sisäisen intuution kohteesta ja kansasta ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe