Kreationismi on toive ajattelua eikä edes teoria

9

367

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurin kissa

Varmaan ne kykenisivät todistamaan vaikka mitä, mutta eivät halua, koska ovat varmoja siitä että meille tieteellisemmin ajatteleville ei kuitenkaan kelpaisi...

En malta olla pistämättä tähän väliin omaa todistustani siitä että Lemminkäinen ja Sampo ovat pohjaltaan yksi ja sama asia. Kas mehän tiedämme että sopuli on ruotsiksi lämmel ja englanniksi ja saksaksi lemming. On aivan selvää että suomen lemminkäinen on samaa juurta, kas mehän tiedämme että suomessa monet vanhat germaaniset lainasanat ovat säilyneet lähes alkuperäisessä muodossaan kuten kuningas (*kuningaz) ja kaunis (*skauniz).

Lämmel on Tornionjokilaaksossa suomennettu sopuliksi, koska niin suurina määrinä esiintyvän eläimen on pakko olla sopuisa. (Se väite että sopulit parveilevat koska ne _eivät_ ole sopuisia ja puolustavat raivokkaasti reviiriään, on biologien disinformaatiota.) Ja suomen sanassa sopu on vieläkin selvästi erotettavissa ruotsin sanavartalot sam (sama) ja bo (asua). Nämä yhdistämällä saadaan tietenkin vanhempi suomenkielinen sana sampo.

QED tai ainakin melkein.

• 34

Erinomaista pseudofilologiaa! Onnistuisitkohan osoittamaan suomen ja baskin / sumerin / japanin / suahilin sukulaiskieliksi?

• kieliopo

on yhdyssana.

• Näin on..

Raamatussa ei mainita transistoreja, joten kyseessä on vain tiedemiesten salaliiton juoni. Transistoreja ei ole olemassa. Niinsanotuissa transistoreissa asuu itse Saatana ja kuiskii korvaasi kännykästä juoniansa. Oikea uskovainen puhdistaa kotinsa transistoreista unohtamatta sitä Saatanan sontaluukkua ja elää siveellistä elämää odottaen Jeesuksen uutta tulemista.

• Apo-Calypso

Olen samaa mieltä. Kretuliinit puhdistakoon kotinsa saatanallisista tietokoneista, ja kommunikoikoon tällekin palstalle sanomansa rukousten kautta.

• Apo-Calypso kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kretuliinit puhdistakoon kotinsa saatanallisista tietokoneista, ja kommunikoikoon tällekin palstalle sanomansa rukousten kautta.

Onko savumerkkien ja kirjekyyhkyn lisäksi muita kommunikointivälineitä kretuilla, jotka eivät olisi saatanan sontaluukkuja?

• asianharrastaja

Ei tämä tekniikkauutinen ole evoluutioteorian todiste. Eikä puhelimissa ole älyä eikä kohta tulekaan.

• asianharrastaja kirjoitti:

Ei tämä tekniikkauutinen ole evoluutioteorian todiste. Eikä puhelimissa ole älyä eikä kohta tulekaan.

Njoo ei se aloituskaan mitenkään evoluutioteoriaan liity, tää nyt oli tämmöistä kettuilua kun kreationistit väittää kivenkovaa että ajoitusmenetelmät on epäluotettavia koska puolittumisaika muuttuu ajan saatossa.

Samaan aikaan kun tekniikassa aletaan lähestyä 10 ytimisiä prosessoreja ja nanometrin kokoisia transistoreja niin Älykäs-Suunnittelu *köh* kreationismi *köh* rintama näyttää samalta kuin 300 vuotta sitten, eli suurinpiirtein kielletään kaikki mikä ei sovi kirjaimelliseen raamatunkuvaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe