Eilisessä Tangomarkkinat 2010: suomalainen tango-konsertissa loisti upea kuningattaremme Arja Koriseva. Kyllä täytyy sanoa että toista sellaista ei ole eikä tule. On ääntä ja ulkonäköä sekä käytöstapoja yleisöään kohtaan. Taavitsaisen Maritasta pidän myös mutta Arja on ehdoton ykkönen.
Kuninkaista on upeimmat Sauli Lehtonen ja Tomi Markkola.
Kamala tuo Könsikkäät, joka esitti Saulin ihanan tangon pilaten sen täysin.
Upea Arja!
17
340
Vastaukset
Tuota ohjelmaa en katsellut, mut onhan Arja tosiaan munkin mielestä kaikista paras tangokuningatar, mut eilen kun katselin Mansikkapaikka- ohjelmaa jossa Arja oli haastateltavana, niin alkoi vähän ärsyttämään sen tekopirteä käkätys ja kun sen joka kohdassa tarvi mainita , kun niitä vanhoja videoita siinä näytettiin ,että olin just tuolloin ja tuolloin raskaana
- Arja-fani
Arja oli kyllä upea ilmestyi ja lauloi hienosti siinä Suomalainen tango-konsertissa TV:ssä. Mansikkapaikassakin arja oli hyvin edukseen. Oli oma sympaattinen ja nauravainen itsensä.
Mikko Kuustoneen kysyi Arjalta ,että mököttääkö ja äksyileekö tämä koskaan kotona, bändille, yleisölle....
Arja Vvastasi ,että kyllä hänkin mököttää ja äksyilee, mutta kotioloissa . Hänen mielestään se ei ole kiva jos yleisö ennen keikkaa jännittää ,että millähän tuulella se tänään sattuu olemaan, joten Arja sanoi ettei tuo mahdollista pahaa mieltä mukanaan keikoille, koska on viihdyttämässä yleisöä.
Tästä voisi Justiinaksin Tapsukkakin ottaa mallia. - jep...
Arja-fani kirjoitti:
Arja oli kyllä upea ilmestyi ja lauloi hienosti siinä Suomalainen tango-konsertissa TV:ssä. Mansikkapaikassakin arja oli hyvin edukseen. Oli oma sympaattinen ja nauravainen itsensä.
Mikko Kuustoneen kysyi Arjalta ,että mököttääkö ja äksyileekö tämä koskaan kotona, bändille, yleisölle....
Arja Vvastasi ,että kyllä hänkin mököttää ja äksyilee, mutta kotioloissa . Hänen mielestään se ei ole kiva jos yleisö ennen keikkaa jännittää ,että millähän tuulella se tänään sattuu olemaan, joten Arja sanoi ettei tuo mahdollista pahaa mieltä mukanaan keikoille, koska on viihdyttämässä yleisöä.
Tästä voisi Justiinaksin Tapsukkakin ottaa mallia.Oikea asenne, josta voi oikeasti eräs muu ottaa mallia. Ei keikoilla ole kiva jännittää että millähän tuulella artisti on.
- Annu.
No, Arja on oma luonnollinen itsensä. Olen ollut hänen keikoillaan/konserteissaan ja todellakin, hän saa fiiliksen syttymään eläytymällä ja olemalla se iloinen ja nauravainen itsensä. Ja Joulukonserteissa on kyllä mahtava tunnelma, harmi ettei näy tekevän joulukonsertteja tänä talvena. Upea artisti.
- Annu.
Annu. kirjoitti:
No, Arja on oma luonnollinen itsensä. Olen ollut hänen keikoillaan/konserteissaan ja todellakin, hän saa fiiliksen syttymään eläytymällä ja olemalla se iloinen ja nauravainen itsensä. Ja Joulukonserteissa on kyllä mahtava tunnelma, harmi ettei näy tekevän joulukonsertteja tänä talvena. Upea artisti.
Mun piti vinkata sulle että voithan katsoa nuo pätkät netissä jos kiinnostaa. Mut varoitan että siellä on myös valitettavasti Mika Pohjonen kailottamassa mut ainahan sitä voi kelata sen yli :)
Annu. kirjoitti:
Mun piti vinkata sulle että voithan katsoa nuo pätkät netissä jos kiinnostaa. Mut varoitan että siellä on myös valitettavasti Mika Pohjonen kailottamassa mut ainahan sitä voi kelata sen yli :)
Katselin nyt sen konsertin Ylen areenalta ja kyllä vaan Arja oli kieltämättä oikein hyvin edukseen siinä. Säteilevä, luonnollinen ja ja ääni soi kauniisti ja puhtaasti. Loistavaa Arja ! :)
( Samaa ei voi sanoa Amadeuksesta, joka siinä alussa mylvi. Aivan hirvittävän kammottavaa kuultavaa ja katseltavaa hänen esiintymisensä. Ne omituiset käsiliikkeet, ilmeet ja lavaliikehdintä ja ääni joka kuulostaa ihan vanhalta känättävältä ukolta lisättynä lammasvibraa mukaan. Yäk yäk ja vielä kerran YÄK! )
Sauli Lehtonen oli aivan eri sfääreissä laulajana ja tulkitsijana, vaikka oli Amadeusta nuorempikin. Sauli sentään kosketti tulkinnoillaan ja upean pehmeällä ja tunteikkaalla äänellään, toisin kuin Amadeuksen mylvintä- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Katselin nyt sen konsertin Ylen areenalta ja kyllä vaan Arja oli kieltämättä oikein hyvin edukseen siinä. Säteilevä, luonnollinen ja ja ääni soi kauniisti ja puhtaasti. Loistavaa Arja ! :)
( Samaa ei voi sanoa Amadeuksesta, joka siinä alussa mylvi. Aivan hirvittävän kammottavaa kuultavaa ja katseltavaa hänen esiintymisensä. Ne omituiset käsiliikkeet, ilmeet ja lavaliikehdintä ja ääni joka kuulostaa ihan vanhalta känättävältä ukolta lisättynä lammasvibraa mukaan. Yäk yäk ja vielä kerran YÄK! )
Sauli Lehtonen oli aivan eri sfääreissä laulajana ja tulkitsijana, vaikka oli Amadeusta nuorempikin. Sauli sentään kosketti tulkinnoillaan ja upean pehmeällä ja tunteikkaalla äänellään, toisin kuin Amadeuksen mylvintäEn minä kans ymmärrä miten tuon Amadeuksen lavaliikehdinnällään pärjätään. Todella alkoi ärsyttämään ne sen eleet ja liikkeet. Ja venyttää niitä sanoja ihan mannetyylillä. Ei se minusta ekaks niin pahalta kuulostanut mutta sitten kun kuuntelin ja vertasin sitä Tomi Markkolan vapautuneeseen esiintymiseen ja laulamiseen sekä ääneen niin ihan eri sarjassahan he ovat.
Annu. kirjoitti:
En minä kans ymmärrä miten tuon Amadeuksen lavaliikehdinnällään pärjätään. Todella alkoi ärsyttämään ne sen eleet ja liikkeet. Ja venyttää niitä sanoja ihan mannetyylillä. Ei se minusta ekaks niin pahalta kuulostanut mutta sitten kun kuuntelin ja vertasin sitä Tomi Markkolan vapautuneeseen esiintymiseen ja laulamiseen sekä ääneen niin ihan eri sarjassahan he ovat.
Harvinaisen paljon samaa mieltä olen tästä asiasta sun kanssa. Ne Amadeuksen harottavat sormet ja ihmeelliset käsiliikkeet ja jäykän näköinen liikehdintä ( ihan kun sen niskassa olisi joku tuki tms. ) ja venyttävä tyyli laulaa ärsyttää ja äklöttää.
Tomi Markkolasta ja hänen äänestään ja esiintymistyylistään tykkään kyllä. Siinä on just sellaista vapautuneisuutta, kuten sanoit. Esiintymisessä ja laulamisessa/lauluäänessä ei ole mitään häiritseviä piirteitä.- Tumma tytsy
Justiinax kirjoitti:
Harvinaisen paljon samaa mieltä olen tästä asiasta sun kanssa. Ne Amadeuksen harottavat sormet ja ihmeelliset käsiliikkeet ja jäykän näköinen liikehdintä ( ihan kun sen niskassa olisi joku tuki tms. ) ja venyttävä tyyli laulaa ärsyttää ja äklöttää.
Tomi Markkolasta ja hänen äänestään ja esiintymistyylistään tykkään kyllä. Siinä on just sellaista vapautuneisuutta, kuten sanoit. Esiintymisessä ja laulamisessa/lauluäänessä ei ole mitään häiritseviä piirteitä.Olen aina ollut sitä mieltä, että kaikista kuningattarista Arja on ehdoton ykkönen. Toki hyviä löytyy muitakin, mutta ei ole Arjan äänelle vertaa.
Prinssessoista pisteet menee ehdottomasti Tarja Lunnakselle.
Kuningaista Markkola, Sillanpää, Helmikallio ja Alhrgren. Reijo Taipale kruunaamaton kunkku!!!
Rainer Frimannin on tummista ykkönen:) - Annu.
Tumma tytsy kirjoitti:
Olen aina ollut sitä mieltä, että kaikista kuningattarista Arja on ehdoton ykkönen. Toki hyviä löytyy muitakin, mutta ei ole Arjan äänelle vertaa.
Kuningaista Markkola, Sillanpää, Helmikallio ja Alhrgren. Reijo Taipale kruunaamaton kunkku!!!
Rainer Frimannin on tummista ykkönen:)Tykkään myös kovasti Tarja Lunnaksesta. Minulla on monta Tarjan levyä, todella hyvää ja mukaansatempaavaa musiikkia ja Tarjalla upea, persoonallinen ääni. Tässä tapauksessa olisi ollut toivottavaa että Tarja olisi ottanut uusiksi kilpailun, vaikka nuo uusijat yleensä ottaa päähän, mutta hänellä varmaan oli töitä tuon kisan jälkeen ilman voittoakin. Harmi vaan että kuulee ja näkee häntä telkussa niin kovin harvoin.
- Tumma tytsy
Annu. kirjoitti:
Tykkään myös kovasti Tarja Lunnaksesta. Minulla on monta Tarjan levyä, todella hyvää ja mukaansatempaavaa musiikkia ja Tarjalla upea, persoonallinen ääni. Tässä tapauksessa olisi ollut toivottavaa että Tarja olisi ottanut uusiksi kilpailun, vaikka nuo uusijat yleensä ottaa päähän, mutta hänellä varmaan oli töitä tuon kisan jälkeen ilman voittoakin. Harmi vaan että kuulee ja näkee häntä telkussa niin kovin harvoin.
Muistelen, et Tarja Lunnas olisi viikon päästä Kesäillan valssissa.
- Annu.
Tumma tytsy kirjoitti:
Muistelen, et Tarja Lunnas olisi viikon päästä Kesäillan valssissa.
Kiitos vinkistä, pistän muistiin :)
- tiibetintähti
Tumma tytsy kirjoitti:
Olen aina ollut sitä mieltä, että kaikista kuningattarista Arja on ehdoton ykkönen. Toki hyviä löytyy muitakin, mutta ei ole Arjan äänelle vertaa.
Rainer Frimannin on tummista ykkönen:)arja koriseva upein kuningatar kaikista. tuohon miesten listaan lisaäisin vielä upean nuoren, tommi soidinmäen. hänellä kanssa upea äääni ja karisma!
- oi kesäyö
tiibetintähti kirjoitti:
arja koriseva upein kuningatar kaikista. tuohon miesten listaan lisaäisin vielä upean nuoren, tommi soidinmäen. hänellä kanssa upea äääni ja karisma!
Sain Korisevasta yliannostuksen 90-luvulla. Kikatus kikatus kikatus. Kaija Lustila on uskottavampi.
- jowell1828
tiibetintähti kirjoitti:
arja koriseva upein kuningatar kaikista. tuohon miesten listaan lisaäisin vielä upean nuoren, tommi soidinmäen. hänellä kanssa upea äääni ja karisma!
on upea Tangokuningas! nöyrällä asenteella tkee töitä!
- AGP
ARJA KORISEVA ON PARAS KUNINGATAR
- AGP
KORISEVA ON PARAS NAISISTA JA KARI PIIRONEN MIEHISTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987