Maksaisinko kympin päästäkseni ostamaan ylihintaista sapuskaa, kun lisäksi joudun pulittamaan veroina näitten kinkereitten älyttömät tappiot? Olen monena vuonna tyhmyyksissäni tehnyt niin, mutta nyt se on loppu. Kaupat eivät sentää peri sisäänpääsymaksua ja myyvät halvemmalla samaa ruokaa - maksavatpa vielä veronsakin kaupungille. Kiitti mulle riitti messuaminen.
Menisikö Ruokamessuille?
8
205
Vastaukset
- myöskin
Kiitti mulle riitti myös
- ja lisää vali-vali
Kyllä taas joidenkin kauhajokelaisten ammattina on vain valittaminen. Jos et sinne messuille mene, mitä varten sitä tänne rutajat? On todella hienoa, kun Kauhajoella osataan ja jaksetaan järjestää isoja tapahtumia. Kauhajoella on monipuolinen tapahtumatarjonta.
Jos valittaa täytyy vain, löytyy kyllä Suomesta kuntia, joissa ei tarvitse miettiä miksi veromarkkoja käytetään tapahtumien järjestämiseen. Voihan joku mietitiä, miksi valittajien vaippoihin tullaan tulevaisuudessa käyttämään meidän veromarkkojamme - vakava asia
ja lisää vali-vali kirjoitti:
Kyllä taas joidenkin kauhajokelaisten ammattina on vain valittaminen. Jos et sinne messuille mene, mitä varten sitä tänne rutajat? On todella hienoa, kun Kauhajoella osataan ja jaksetaan järjestää isoja tapahtumia. Kauhajoella on monipuolinen tapahtumatarjonta.
Jos valittaa täytyy vain, löytyy kyllä Suomesta kuntia, joissa ei tarvitse miettiä miksi veromarkkoja käytetään tapahtumien järjestämiseen. Voihan joku mietitiä, miksi valittajien vaippoihin tullaan tulevaisuudessa käyttämään meidän veromarkkojammetuonut ei ollut rakentavaa keskustelua aiheesta. kannattais etsiä parannusehdotuksia niillekkin messuille ja esittää messutoimikunnalle. eli kyllä kantaa kannattaa ottaa koska ne tuottaa tappiota kaupungille ja summankin kuulee jos on kiinnostusta vaikka valtuutetuilta.
- kauniiseen käteen
vakava asia kirjoitti:
tuonut ei ollut rakentavaa keskustelua aiheesta. kannattais etsiä parannusehdotuksia niillekkin messuille ja esittää messutoimikunnalle. eli kyllä kantaa kannattaa ottaa koska ne tuottaa tappiota kaupungille ja summankin kuulee jos on kiinnostusta vaikka valtuutetuilta.
Edellinen kirjoittaja ("Vakava asia") sanoo turhan vaatimattomasti, että Ruokamessujen tuottaman tappion määrän kuulee valtuutetuilta, jos on kiinnostusta. Minulla on kiinnostusta ja odotan, että saisin joskus lukea tappioiden määrän paikallislehdestä, koska juuri tällaisten asioitten kertomista varten lehdet (muualla kuin Kauhajoella) ovat olemassa.
En muista lukeneeni yhtenäkään vuonna edes sitä, kuinka monta lippua messuille on myyty. Kritiikitöntä uhoamista vain siitä - etu- ja takakäteen - kuinka helevetin paljon oli väkeä ja kuinka helevetin hyvin bileet oli järjestetty.
Mitä muuta tällaisesta omahyväisyydestä voi seurta kuin järjettömät summat veronmaksajien kustannettaviksi. - tosi kuin vesi
kauniiseen käteen kirjoitti:
Edellinen kirjoittaja ("Vakava asia") sanoo turhan vaatimattomasti, että Ruokamessujen tuottaman tappion määrän kuulee valtuutetuilta, jos on kiinnostusta. Minulla on kiinnostusta ja odotan, että saisin joskus lukea tappioiden määrän paikallislehdestä, koska juuri tällaisten asioitten kertomista varten lehdet (muualla kuin Kauhajoella) ovat olemassa.
En muista lukeneeni yhtenäkään vuonna edes sitä, kuinka monta lippua messuille on myyty. Kritiikitöntä uhoamista vain siitä - etu- ja takakäteen - kuinka helevetin paljon oli väkeä ja kuinka helevetin hyvin bileet oli järjestetty.
Mitä muuta tällaisesta omahyväisyydestä voi seurta kuin järjettömät summat veronmaksajien kustannettaviksi.olet todella oikeassa, ei paremmin voi asiaa ilmaista.
- nyt erikseen pyydä
vakava asia kirjoitti:
tuonut ei ollut rakentavaa keskustelua aiheesta. kannattais etsiä parannusehdotuksia niillekkin messuille ja esittää messutoimikunnalle. eli kyllä kantaa kannattaa ottaa koska ne tuottaa tappiota kaupungille ja summankin kuulee jos on kiinnostusta vaikka valtuutetuilta.
Hö, kaikkiko sitten erikseen kysyy valtuutetuilta. Höpö höpö, valtuutetut hoitavat yhetisiä asioista, joista kuuluu demokratiassa tiedottaa kuntalaisille ilman eri pyyntöä.
- marssijärjestys
nyt erikseen pyydä kirjoitti:
Hö, kaikkiko sitten erikseen kysyy valtuutetuilta. Höpö höpö, valtuutetut hoitavat yhetisiä asioista, joista kuuluu demokratiassa tiedottaa kuntalaisille ilman eri pyyntöä.
siinämielessä olis hyvä vaikka kunikses olla joku kuntapalsta jossa näitä asioita esiteltäis, tiedottaminen tapahtuu yleensä kunnalliselämäs esityslistojen ja pöytäkirjojen muoros eikä ole salaisia.
- Spoonfucker
marssijärjestys kirjoitti:
siinämielessä olis hyvä vaikka kunikses olla joku kuntapalsta jossa näitä asioita esiteltäis, tiedottaminen tapahtuu yleensä kunnalliselämäs esityslistojen ja pöytäkirjojen muoros eikä ole salaisia.
Älä muuta sano! Mutta ku meillä on aiva munatoon, nollakaalien tekemä "lehti".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419