Menisikö Ruokamessuille?

Se on loppu nyt

Maksaisinko kympin päästäkseni ostamaan ylihintaista sapuskaa, kun lisäksi joudun pulittamaan veroina näitten kinkereitten älyttömät tappiot? Olen monena vuonna tyhmyyksissäni tehnyt niin, mutta nyt se on loppu. Kaupat eivät sentää peri sisäänpääsymaksua ja myyvät halvemmalla samaa ruokaa - maksavatpa vielä veronsakin kaupungille. Kiitti mulle riitti messuaminen.

8

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskin

      Kiitti mulle riitti myös

      • ja lisää vali-vali

        Kyllä taas joidenkin kauhajokelaisten ammattina on vain valittaminen. Jos et sinne messuille mene, mitä varten sitä tänne rutajat? On todella hienoa, kun Kauhajoella osataan ja jaksetaan järjestää isoja tapahtumia. Kauhajoella on monipuolinen tapahtumatarjonta.
        Jos valittaa täytyy vain, löytyy kyllä Suomesta kuntia, joissa ei tarvitse miettiä miksi veromarkkoja käytetään tapahtumien järjestämiseen. Voihan joku mietitiä, miksi valittajien vaippoihin tullaan tulevaisuudessa käyttämään meidän veromarkkojamme


      • vakava asia
        ja lisää vali-vali kirjoitti:

        Kyllä taas joidenkin kauhajokelaisten ammattina on vain valittaminen. Jos et sinne messuille mene, mitä varten sitä tänne rutajat? On todella hienoa, kun Kauhajoella osataan ja jaksetaan järjestää isoja tapahtumia. Kauhajoella on monipuolinen tapahtumatarjonta.
        Jos valittaa täytyy vain, löytyy kyllä Suomesta kuntia, joissa ei tarvitse miettiä miksi veromarkkoja käytetään tapahtumien järjestämiseen. Voihan joku mietitiä, miksi valittajien vaippoihin tullaan tulevaisuudessa käyttämään meidän veromarkkojamme

        tuonut ei ollut rakentavaa keskustelua aiheesta. kannattais etsiä parannusehdotuksia niillekkin messuille ja esittää messutoimikunnalle. eli kyllä kantaa kannattaa ottaa koska ne tuottaa tappiota kaupungille ja summankin kuulee jos on kiinnostusta vaikka valtuutetuilta.


      • kauniiseen käteen
        vakava asia kirjoitti:

        tuonut ei ollut rakentavaa keskustelua aiheesta. kannattais etsiä parannusehdotuksia niillekkin messuille ja esittää messutoimikunnalle. eli kyllä kantaa kannattaa ottaa koska ne tuottaa tappiota kaupungille ja summankin kuulee jos on kiinnostusta vaikka valtuutetuilta.

        Edellinen kirjoittaja ("Vakava asia") sanoo turhan vaatimattomasti, että Ruokamessujen tuottaman tappion määrän kuulee valtuutetuilta, jos on kiinnostusta. Minulla on kiinnostusta ja odotan, että saisin joskus lukea tappioiden määrän paikallislehdestä, koska juuri tällaisten asioitten kertomista varten lehdet (muualla kuin Kauhajoella) ovat olemassa.
        En muista lukeneeni yhtenäkään vuonna edes sitä, kuinka monta lippua messuille on myyty. Kritiikitöntä uhoamista vain siitä - etu- ja takakäteen - kuinka helevetin paljon oli väkeä ja kuinka helevetin hyvin bileet oli järjestetty.
        Mitä muuta tällaisesta omahyväisyydestä voi seurta kuin järjettömät summat veronmaksajien kustannettaviksi.


      • tosi kuin vesi
        kauniiseen käteen kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja ("Vakava asia") sanoo turhan vaatimattomasti, että Ruokamessujen tuottaman tappion määrän kuulee valtuutetuilta, jos on kiinnostusta. Minulla on kiinnostusta ja odotan, että saisin joskus lukea tappioiden määrän paikallislehdestä, koska juuri tällaisten asioitten kertomista varten lehdet (muualla kuin Kauhajoella) ovat olemassa.
        En muista lukeneeni yhtenäkään vuonna edes sitä, kuinka monta lippua messuille on myyty. Kritiikitöntä uhoamista vain siitä - etu- ja takakäteen - kuinka helevetin paljon oli väkeä ja kuinka helevetin hyvin bileet oli järjestetty.
        Mitä muuta tällaisesta omahyväisyydestä voi seurta kuin järjettömät summat veronmaksajien kustannettaviksi.

        olet todella oikeassa, ei paremmin voi asiaa ilmaista.


      • nyt erikseen pyydä
        vakava asia kirjoitti:

        tuonut ei ollut rakentavaa keskustelua aiheesta. kannattais etsiä parannusehdotuksia niillekkin messuille ja esittää messutoimikunnalle. eli kyllä kantaa kannattaa ottaa koska ne tuottaa tappiota kaupungille ja summankin kuulee jos on kiinnostusta vaikka valtuutetuilta.

        Hö, kaikkiko sitten erikseen kysyy valtuutetuilta. Höpö höpö, valtuutetut hoitavat yhetisiä asioista, joista kuuluu demokratiassa tiedottaa kuntalaisille ilman eri pyyntöä.


      • marssijärjestys
        nyt erikseen pyydä kirjoitti:

        Hö, kaikkiko sitten erikseen kysyy valtuutetuilta. Höpö höpö, valtuutetut hoitavat yhetisiä asioista, joista kuuluu demokratiassa tiedottaa kuntalaisille ilman eri pyyntöä.

        siinämielessä olis hyvä vaikka kunikses olla joku kuntapalsta jossa näitä asioita esiteltäis, tiedottaminen tapahtuu yleensä kunnalliselämäs esityslistojen ja pöytäkirjojen muoros eikä ole salaisia.


      • Spoonfucker
        marssijärjestys kirjoitti:

        siinämielessä olis hyvä vaikka kunikses olla joku kuntapalsta jossa näitä asioita esiteltäis, tiedottaminen tapahtuu yleensä kunnalliselämäs esityslistojen ja pöytäkirjojen muoros eikä ole salaisia.

        Älä muuta sano! Mutta ku meillä on aiva munatoon, nollakaalien tekemä "lehti".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe