Boxi on Zyxelin, eli 2 konetta ( ipod) toimii langattomasti moitteetta, mutta xbox ja yksi vanha kone eivät toimi langallisessa, paitsi jos millään mulla koneella ei ole kukaan. Eli saisiko jotenkin langallisen toimimaan samaan aikaan kun langatonkin?
langaton netti toimii langallinen- ei toimi
13
984
Vastaukset
- fundamentalist
boxin langattomassa puolessa ei olisi NAT päällä?
- fundamentalist
piti olla
boxin langallisessa puolessa ei olisi NAT päällä? - ep33
fundamentalist kirjoitti:
piti olla
boxin langallisessa puolessa ei olisi NAT päällä?joo, voisitko kertoo mistä ton NATin saa päälle :)
- juhakorkeapudas
ep33 kirjoitti:
joo, voisitko kertoo mistä ton NATin saa päälle :)
Muutat laitteen retittävään tilaan, ohjeet laitteen ohjekirjassa.
- juhakorkeapudas
juhakorkeapudas kirjoitti:
Muutat laitteen retittävään tilaan, ohjeet laitteen ohjekirjassa.
reitittävään
- ep33
juhakorkeapudas kirjoitti:
reitittävään
ei tossa ohjekirjassa oikeen mitään löytynyt :( oisko ohjeita netis tai stebystep/howto videoo vai voiko sen selittää yksinkertaisesti.
- 25
ep33 kirjoitti:
ei tossa ohjekirjassa oikeen mitään löytynyt :( oisko ohjeita netis tai stebystep/howto videoo vai voiko sen selittää yksinkertaisesti.
Älä turhaan kerro mikä Zyxelin boksi se on, arvaillaan...
- ep33
25 kirjoitti:
Älä turhaan kerro mikä Zyxelin boksi se on, arvaillaan...
eikö kukaan osaa siis auttaa? :(
- juhakorkeapudas
ep33 kirjoitti:
eikö kukaan osaa siis auttaa? :(
Katsopa sieltä laitteen pohjasta se mallimerkintä niin löytyy oikea ohje.
- ep33
juhakorkeapudas kirjoitti:
Katsopa sieltä laitteen pohjasta se mallimerkintä niin löytyy oikea ohje.
Zyxel nbg334w on merkki mutta, ei netistä mitään löydy :(
ep33 kirjoitti:
Zyxel nbg334w on merkki mutta, ei netistä mitään löydy :(
Opetelkaa nyt hyvät ihmiset etsiin netistä tietoa älkääkä olko niin uusavuttomia tai käyttäkää edes niitä ohjekirjoja!
Ohjekirjan ensimmäinen sivu ip http://192.168.1.1 eli tuolla pääset laitteen setuppiin
http://us.zyxel.com/upload/download_library/X550N-Series_UG_v3-60_Ed1_2008-03-18.pdf
Siitä sivu 139
Etköhän noilla jo löydäkin!- Funkyman
ep33 kirjoitti:
eikö kukaan osaa siis auttaa? :(
Eikö laitteen mukana ole tullut minkäänlaista manuaalia?
- ep33
sfinski80 kirjoitti:
Opetelkaa nyt hyvät ihmiset etsiin netistä tietoa älkääkä olko niin uusavuttomia tai käyttäkää edes niitä ohjekirjoja!
Ohjekirjan ensimmäinen sivu ip http://192.168.1.1 eli tuolla pääset laitteen setuppiin
http://us.zyxel.com/upload/download_library/X550N-Series_UG_v3-60_Ed1_2008-03-18.pdf
Siitä sivu 139
Etköhän noilla jo löydäkin!ku ei onnistu ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419