LOISTAVA JIRI KERONEN

MUUTOSVYÖRY

Johtaja Jiri Keronen näytti Pressiklubissa kaikille epäilijlöille kuka on johtaja! Keronen teki rauhallisella ja huippuasiantuntevalla esiintymisellä vaikutuksen kaikkiin! Keronen teki Saarikoskeenkin niin suuren vaikutuksen, ettei meinannut Saskalla ylisanat riittää! Kerosen asia-argumentointi sai Rubeninkin paperit sekaisin! Keronen näytti osaavan lakikirjankin ulkoa! Hänestä tulee loistava asianajaja!

21

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PS4ever

      Keroselta vakuuttava esiintyminen.

    • Auran stalinisti

      Uusi Valtakunnanjohtaja on täällä! Nyt joka mies ylös ja kolminkertainen Sieg Heil huuto!

      • Nenonen.-.

        Mistä Jiri on hankkinut tuollaisen esiintymisvarmuuden?


      • tulee Turun
        Nenonen.-. kirjoitti:

        Mistä Jiri on hankkinut tuollaisen esiintymisvarmuuden?

        Ruskeasta talosta.


      • km-Kyöpeli
        Nenonen.-. kirjoitti:

        Mistä Jiri on hankkinut tuollaisen esiintymisvarmuuden?

        Jiri on tehnyt liiton Paholaisen kanssa. On päässyt eroon kristillisestä kainostelusta.


    • Muutoksen aika

      Jiri Kerosen täyden kympin tv-esiintyminen sai hommaforumin täysin sekaisin! Pelkäsivät pahinta, tulikin täysosuma!

      • S.K.

        Olin mä kuullut että Jiri on hyvä, mutta NOIN HYVÄ!


      • Nyt on nostetta!
        S.K. kirjoitti:

        Olin mä kuullut että Jiri on hyvä, mutta NOIN HYVÄ!

        Bonuksena se että Keronen ei punastele eikä kirjoita tyhmiä, vaan täyttä asiaa.


    • muutos88

      Mainiota!

      Juutalainen törkyturpakin jäi sanattomaksi. Keronen on Johtaja!

    • Hyvin Jiri veti

      Taisi johtajasta tulla nyt pääjohtaja!

      • järjestys muuttui

        1. Jussi Halla-aho
        2. Maria Lohela
        3. Jiri Keronen


      • Ventti-21
        järjestys muuttui kirjoitti:

        1. Jussi Halla-aho
        2. Maria Lohela
        3. Jiri Keronen

        Median moniottelija Petri Kaivantokin kommentoi hommalla: JÄRISYTTÄVÄÄ!


      • Jäärämanni
        järjestys muuttui kirjoitti:

        1. Jussi Halla-aho
        2. Maria Lohela
        3. Jiri Keronen

        Homojen ja huumehörhöjen asiallahan tämä Keronen on. Parempi äänestää vaikka jotain Abdullahia, pysyisi järjestys Suomessa.


      • Jääräniekka
        Jäärämanni kirjoitti:

        Homojen ja huumehörhöjen asiallahan tämä Keronen on. Parempi äänestää vaikka jotain Abdullahia, pysyisi järjestys Suomessa.

        Itse et saanut mitään aikaan, vaikka vuosikymmeniä yritit.




















































        Nimimerkkivarkauksia ei lasketa tässä yhteydessä saavutukseksi ;)


      • antipilvenveikko
        Jääräniekka kirjoitti:

        Itse et saanut mitään aikaan, vaikka vuosikymmeniä yritit.




















































        Nimimerkkivarkauksia ei lasketa tässä yhteydessä saavutukseksi ;)

        sätkät sauhuaa ja piiput tupruttaa. Lievän makean tuoksu täyttää koko forumin.


      • Et vastannut
        antipilvenveikko kirjoitti:

        sätkät sauhuaa ja piiput tupruttaa. Lievän makean tuoksu täyttää koko forumin.

        Vastaatko kysymykseen?


      • Vastaappa jo
        Et vastannut kirjoitti:

        Vastaatko kysymykseen?

        Vastaa nyt kysymykseen Mäenpää! Oletko kateellinen, kun en saanut mitään aikaan?


      • Junkankutka
        Vastaappa jo kirjoitti:

        Vastaa nyt kysymykseen Mäenpää! Oletko kateellinen, kun en saanut mitään aikaan?

        Mäenpää on vieläkin liian järkyttynyt kommentoidakseen mitään. Mäenpää oli ennen eilistä pressiklubia Turun toiseksi tunnetuin maahanmuuttokriitikko Maria Lohelan jälkeen. Nyt Mäenpää on vasta kolmanneksi tunnetuin.


      • Rommia
        Jääräniekka kirjoitti:

        Itse et saanut mitään aikaan, vaikka vuosikymmeniä yritit.




















































        Nimimerkkivarkauksia ei lasketa tässä yhteydessä saavutukseksi ;)

        Eikö Mäenpäällä oikeasti ole muuta elämää kuin olla kaiket ajat Suomi24 palstoilla?


      • Ei väärää todistusta
        antipilvenveikko kirjoitti:

        sätkät sauhuaa ja piiput tupruttaa. Lievän makean tuoksu täyttää koko forumin.

        Sen verran hyvin tunnen Jirin, että voin vakuuttaa ettei ainakaan Jirillä sauhua enempää piippu kuin sätkäkään. ei oikein alkokaan kunnolla maistu päinvastoin kun monilla muilla ns. politikoilla.


      • Ei väärää todistusta
        Jäärämanni kirjoitti:

        Homojen ja huumehörhöjen asiallahan tämä Keronen on. Parempi äänestää vaikka jotain Abdullahia, pysyisi järjestys Suomessa.

        Ei tainnut Jäärämannin asiat oikein pysyä järjestyksessä.... Jiri kun nyt ei ihan varmasti ole huumehörhöjen eikä homojen asialla, vaikka ehkä melko suvaitseva onkin. Suvaitsevaisuus näkyy kyllä kirjoituksissa, mutta ei tokikaan näiden pienryhmien kannatus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe