"Toisten pelaajien on vastattava kysymykseen totuudenmukaisesti tai vaihtoehtoisesti suoritettava tehtävä. Tehtävän suorittanut kertoo kokemuksestaan palstalla."
Kysymys:
- Luettele Maailman maat aakkosjärjestyksessä
Mikäli et pysty, joudut tekemään tehtävän:
- Vietä seuraava tunti paljain jaloin - tee se heti ja välittämättä siitä missä olet !!!
- Kirjoita kokemukset tänne
Pakkotehtävä kaikille jotka avaavat
17
1471
Vastaukset
- minä vaan...
ei vois sanoo muutakun LOL =)
- vastaava vastaaja
Vastakysymys: oletko harkinnut menemistä terapiaan?
- mun*
pitää tehdä seuraavaksi kun olen ollut jo tunnin paljain jaloin. Tosi ihana kokemus saada olla ilman kenkää sukkaa kun on koko työpäivän ollut jalat "pakattuna."
- nnnnnnb
No tässä on maiden nimiä jotka tuleee mieleen.
Andorra
Alankomaat
Australia
Amerikka
Arabia
Argentila
Belgia
Bahama
Bosnia
Brasilia
Chile
Dominikaaninen tasavalta
Etiopia
Egypti
Espanja
Etelä-korea
Etelä-afrikka
Englanti
Georgia
Guatemala
Honduras
Hollanti
Haiti
Hertsegovina
Irlanti
Islanti
Itävalta
Intia
Italia
Japani
Kiina
Etelä/pohjois -Korea
Kenia
Kuuba
Kroatia
Kreikka
Libya
Lietenchstein
Latvia
Liettua
Mongolia
Malta
Marokko
Nigeria
Niger
Norja
Portugali
Ruotsi
Saksa
Singapore (kaupunkivaltio ???)
Tanska
Tasmania
Uusi-seelanti
Uruguay
Uganda
Unkari
Venäjä
Valko-venäjä- kysymysmerkki?
Taisitpa unohtaa Vatikaanin! On pieni valtio keskellä Roomaa.
- Emmily Strange
Unohdit Ranskan, Sveitsin, Romanian, Ukrainan, Luxemburgin ja pari muuta!
- Joutilas1441
Pahin: Unohdit Suomen !
- ....
rakastan paljain jaloin olemista,
mutta kaikista mukavinta on juosta paljain jaloin (ei asfaltilla vaan esim metsässä), koittakaa seuraavana kesänä, nyt taitaa olla liian kylmä siihen. - kihikihi
Olen ollut muutenkin lähimmän vuorokauden aikana 23 tuntia paljain jaloin. äkkiä se tässä vielä yksi tunti menee. varsinkin tähän aikaan aamuyöstä kotosalla. taidanpa hipsiä sänkyyn.
keksi vaikeempi.- DT
Unohdit ainakin Mikronesian, Canadan, Austraalian, Malin, Angolan, Kiribatin, Samoan, Islannin, Kyrgykstanin, Panaman, Kuuban, Ranskan ja Papua Uusi Guinean. Ääh en jaksa kirjoittaa enempää
- FAILLURE
Ei oo vaikee tehtävä, ku oon menos nukkuu
- sukat on, sukaton
Yöllä ei tähän aikaan taida minulle muita maita mieleen tulla kuin vain kotomaa :D
Otin sukat heti pois. Aika kiva, kun työpöydän alla kotosalla on tollanen piikkimatto. Mutta olisin varmaankin muutenkin nukkumaan mennessäni ottanut sukat pois... Työssä olisi ollut vähän haastavampaa, hoitsuna. - jk
ennnkirjoita
- vapaudenkaipuu
Olen ollut paljain jaloin koko päivän ja ajattelin tässä loppuyönkin viettää ilman sukkia :)) ei ongelmaa
Mikäpä tässä on ilman sukkia jalat lämpimän patterin päällä istuessa. :)
- En pidä sukista ;D
Sängyn pohjal ei tarvii sukkii :D
- Ainakin kengat pois
Ei tartte odottaa tuntia tiedan jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446