"Toisten pelaajien on vastattava kysymykseen totuudenmukaisesti tai vaihtoehtoisesti suoritettava tehtävä. Tehtävän suorittanut kertoo kokemuksestaan palstalla."
Kysymys:
- Luettele Maailman maat aakkosjärjestyksessä
Mikäli et pysty, joudut tekemään tehtävän:
- Vietä seuraava tunti paljain jaloin - tee se heti ja välittämättä siitä missä olet !!!
- Kirjoita kokemukset tänne
Pakkotehtävä kaikille jotka avaavat
17
1495
Vastaukset
- minä vaan...
ei vois sanoo muutakun LOL =)
- vastaava vastaaja
Vastakysymys: oletko harkinnut menemistä terapiaan?
- mun*
pitää tehdä seuraavaksi kun olen ollut jo tunnin paljain jaloin. Tosi ihana kokemus saada olla ilman kenkää sukkaa kun on koko työpäivän ollut jalat "pakattuna."
- nnnnnnb
No tässä on maiden nimiä jotka tuleee mieleen.
Andorra
Alankomaat
Australia
Amerikka
Arabia
Argentila
Belgia
Bahama
Bosnia
Brasilia
Chile
Dominikaaninen tasavalta
Etiopia
Egypti
Espanja
Etelä-korea
Etelä-afrikka
Englanti
Georgia
Guatemala
Honduras
Hollanti
Haiti
Hertsegovina
Irlanti
Islanti
Itävalta
Intia
Italia
Japani
Kiina
Etelä/pohjois -Korea
Kenia
Kuuba
Kroatia
Kreikka
Libya
Lietenchstein
Latvia
Liettua
Mongolia
Malta
Marokko
Nigeria
Niger
Norja
Portugali
Ruotsi
Saksa
Singapore (kaupunkivaltio ???)
Tanska
Tasmania
Uusi-seelanti
Uruguay
Uganda
Unkari
Venäjä
Valko-venäjä- kysymysmerkki?
Taisitpa unohtaa Vatikaanin! On pieni valtio keskellä Roomaa.
- Emmily Strange
Unohdit Ranskan, Sveitsin, Romanian, Ukrainan, Luxemburgin ja pari muuta!
- Joutilas1441
Pahin: Unohdit Suomen !
- ....
rakastan paljain jaloin olemista,
mutta kaikista mukavinta on juosta paljain jaloin (ei asfaltilla vaan esim metsässä), koittakaa seuraavana kesänä, nyt taitaa olla liian kylmä siihen. - kihikihi
Olen ollut muutenkin lähimmän vuorokauden aikana 23 tuntia paljain jaloin. äkkiä se tässä vielä yksi tunti menee. varsinkin tähän aikaan aamuyöstä kotosalla. taidanpa hipsiä sänkyyn.
keksi vaikeempi.- DT
Unohdit ainakin Mikronesian, Canadan, Austraalian, Malin, Angolan, Kiribatin, Samoan, Islannin, Kyrgykstanin, Panaman, Kuuban, Ranskan ja Papua Uusi Guinean. Ääh en jaksa kirjoittaa enempää
- FAILLURE
Ei oo vaikee tehtävä, ku oon menos nukkuu
- sukat on, sukaton
Yöllä ei tähän aikaan taida minulle muita maita mieleen tulla kuin vain kotomaa :D
Otin sukat heti pois. Aika kiva, kun työpöydän alla kotosalla on tollanen piikkimatto. Mutta olisin varmaankin muutenkin nukkumaan mennessäni ottanut sukat pois... Työssä olisi ollut vähän haastavampaa, hoitsuna. - jk
ennnkirjoita
- vapaudenkaipuu
Olen ollut paljain jaloin koko päivän ja ajattelin tässä loppuyönkin viettää ilman sukkia :)) ei ongelmaa
Mikäpä tässä on ilman sukkia jalat lämpimän patterin päällä istuessa. :)
- En pidä sukista ;D
Sängyn pohjal ei tarvii sukkii :D
- Ainakin kengat pois
Ei tartte odottaa tuntia tiedan jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867