Olin tallentanut aikoinaan tämmöisen kuvan yleisönosastonkirjoituksesta jostain verkkolehdestä, en muista enää lehden nimeä.
http://img227.imageshack.us/img227/1025/mainospahanpuolesta.jpg
Ostin yhden t-paidan, jolla tuettiin tuota kampanjaa, joten
1) Halusin riistää useimpien ihmisten ainoan turvan
2) Olen onneton ihminen
3) Haluan rahojeni voimin murskata toisten ihmisten perusturvan
4) Elämässäni on helvetillisiä tuskia
5) Minun oli pakko päästää irti oma pohjaton pahuuteni
6) Olen kateellinen uskiksille, kun heillä on asiat paremmin
7) Kieriskelen omissa synkissä syövereissäni
No, meillä kaikilla on ristinsä kannettavanaan. Niin, rakkaat ateistitoverit, eiköhän olisi jo aika että lopettaisimme sellaisen väittämisen, että meitä kiusataan tai häiritään. Se olisi vähin mitä voisimme tehdä pohjattoman pahoina ihmisinä.
Kiintolevyn syövereistä
9
174
Vastaukset
- hjgj
He he..
Tais uskovainen itse kieriä siellä syövereissä kun suolsi noin katkeraa teksiä. Sehän taitaakin olla meidän oma syymme, että niskaamme kaadetaan tulta ja tulikiveä; olemmehan me pahoja tai ainakin pahan palveluksessa. Miksi emme käytä meille tarjottua tilaisuutta hyväksemme ja ota jeesusta sydämeemme! Oma vika.
Entä jos uskoisi KAIKKIIN mahdollisiin jumaliin ja palvoisi niitä? Olisiko sitten parempi ihminen?
- Kössönöm
ostin minäkin. Torikahvilassa eräs frouvashenkilö katsoi ensin paitaa, sitten minua tuimasti ja vaihtoi pöytää:)
Muistan kyllä tuon Laura Widenín kirjoituksen. Siitä taisi olla enemmänkin silloin juttua niin lehtien mielipidepalstoilla, kuin täälläkin.Niin, siitä keskusteltiin palstalla ja muutama tuikea vastinekin oli lehdessä.
Minulla oli eka kertaa se paita päällä ja vedin polkupyörällä lipat työpaikan pihalle tullessani. Lumen alla oli sileää jäätä. Pomo totesi silloin naureskellen, että taisi tulla rangaistus saman tien tuommoisen paidan pitämisestä. Keskusteltiin sitten paidan sanomasta pikku tovi, eikä hän kovin pahastuneelta vaikuttanut (ainakaan Wideniin verrattuna), mutta kuvaa kai tuommoinen heitto tietynlaisia asenteita.- Kössönöm
Aatami9 kirjoitti:
Niin, siitä keskusteltiin palstalla ja muutama tuikea vastinekin oli lehdessä.
Minulla oli eka kertaa se paita päällä ja vedin polkupyörällä lipat työpaikan pihalle tullessani. Lumen alla oli sileää jäätä. Pomo totesi silloin naureskellen, että taisi tulla rangaistus saman tien tuommoisen paidan pitämisestä. Keskusteltiin sitten paidan sanomasta pikku tovi, eikä hän kovin pahastuneelta vaikuttanut (ainakaan Wideniin verrattuna), mutta kuvaa kai tuommoinen heitto tietynlaisia asenteita.Ja silloin sinulla oli pitkä parta. Laitoit tänne kuvan.
1) Halusin riistää useimpien ihmisten ainoan turvan
- Kyllä.
2) Olen onneton ihminen
- En.
3) Haluan rahojeni voimin murskata toisten ihmisten perusturvan
- Kyllä.
4) Elämässäni on helvetillisiä tuskia
- Ei.
5) Minun oli pakko päästää irti oma pohjaton pahuuteni
- Kyllä.
6) Olen kateellinen uskiksille, kun heillä on asiat paremmin
- En ole kateellinen mielenterveysongelmista.
7) Kieriskelen omissa synkissä syövereissäni
- Jaa, miten sen nyt ottaa.- 1011
Kovin kehittävää tuo teidän poppoon keskeinen kirjoittelu, yritättekö saada ateisteja luopumaan uskosta, muita nuo jutut lähinnä naurattavat.
- AntiChrisu
1011 kirjoitti:
Kovin kehittävää tuo teidän poppoon keskeinen kirjoittelu, yritättekö saada ateisteja luopumaan uskosta, muita nuo jutut lähinnä naurattavat.
Uskovaisnen nauraa vain silloin kuin hän ei ymmärrä tai levittää vihaansa, kumpaa sinä nyt teet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578960IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3116237Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661340Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61291- 1091101
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.78949Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60857Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43778MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23676