Galluppia pukkaa

näin meil-kuis teil

Ihan mielenkiinnosta tällasta galluppia, että millaset verhot teillä on keittiön ikkunassa / ikkunoissa ?

Meillä on kadulle päin olevassa ikkunassa yläkappa sekä alakappa; itse virkatut vaaleasta kalastajalangasta. Pihan puoleisessa ikkunassa on samaa sarjaa pelkkä alakappa.

Talveksi vaihdetaan ikkunanpesun yhteydessä samaa tyyliä olevat-vaaleaa ohutta kangasta sekä pitsit välissä.

Silloin kun sisällä on valot, on vaalea rullaverho alaslaskettuna.

25

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+7

Eh, laita kuva? ;D Meil ei ole keittiössä verhoja ollenkaan!

• valkoiset verhot Jyskistä. :) Maksoi muistaakseni jotain 7-8 euroa. Sellaiset oikein viime vuosituhannen verhot jossa on ylä- ja alakappa, enkä ole vielä ehtinyt silittää niitä. Laitoin ne vaan kokeillakseni silloin ja päätin silittää "huomenna". No nyt ei enää kannata kun kohtahan nuo menee pesukoneeseen.

• Heloisa

tai olisiko enemmän siniharmaat yläkapat. Niiden päällä vähän matalammat valkoiset ruusukuvioiset kapat, siis kaksi verhoa päällekkäin. Olen niin tykästynyt noihin et jos vaihan toisiin, niin heti pitää takaisin vaihtaa.
      Keittiön ikkunat on kadun puolella, joten suojaan yksityisyyttä sälekaihtimilla.

• Meillä ei keittiön ikkunoista näe sisälle ellei tule pihaan pyörimään, siksi ei tarvi peittäviä verhoja vaan riittää pelkät yläkapat.Tällä hetkellä on mummolta perityt pitsikapat mutta pian vaihdan jotain syksyisempää.

• 1+7

Miksette laita kuvia verhoista ??????

t verhoton

• Miksi ihmeessä tänne pitäisi omasta kodista kuvia tuoda?

• 1+7
        Haukullinen kirjoitti:

Miksi ihmeessä tänne pitäisi omasta kodista kuvia tuoda?

Siks että näkis niitä verhoja! ;P

• 1+7

• Pukeli 1

• Ursa kirjoitti:

siinä on Jyskin n. seitsemän euron verhot. :D Mielettömän hienot, kyllähän nuo kannatti kuvata.

http://lh3.ggpht.com/_QgLWh_0-ujo/TIUgEk1PagI/AAAAAAAAHMo/4H5btW5UGic/s640/P1100453.JPG

Ne ei se hinta sen hienommaksi tai huonommaksi tee ;D

Meilläkin on Jyskistä ostetut kahdet paneeliverhot.Harvassa paikassa on muuten paneeliverhoissa niin hyvä valikoima (ja nätti),kuin ainakin täällä Jyskissä.Eikä maksa edes paljoa :)

ps.Upea maisema siellä.

• Laita sinä itse kuva siitä verhottomasta ikkunastasi ?

• eeeeeeeeyyyyhhhh
        Sikra kirjoitti:

Laita sinä itse kuva siitä verhottomasta ikkunastasi ?

?????

Aloituksen aiheena oli verhot.....ei ikkunat.....

• eeeeeeeeyyyyhhhh kirjoitti:

?????

Aloituksen aiheena oli verhot.....ei ikkunat.....

Ei aloituksenaiheena ollut valokuvatkaan...jos aiheesta lipsutaan niin miksi ei sitte ikkunatkin voisi ''valokuvata''... ;))

• eeehhhyyyyyhhhh
        Sikra kirjoitti:

Ei aloituksenaiheena ollut valokuvatkaan...jos aiheesta lipsutaan niin miksi ei sitte ikkunatkin voisi ''valokuvata''... ;))

Verhokuvat liittyy mun mielestä aiheeseen verhot..kuvat joissa ei ole verhoja eivät liity.........

• eeehhhyyyyyhhhh kirjoitti:

Verhokuvat liittyy mun mielestä aiheeseen verhot..kuvat joissa ei ole verhoja eivät liity.........

OK...

• Pukeli 1
        Sikra kirjoitti:

Mitäs arvoisat makutuomarit tykkäävät tästä valaisimesta. On tässä mietinnän alla, kun on on satasella alennettu hinta.
        http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.tomorrowsantique.com/prodimages/1184/isokuva.jpg&imgrefurl=http://www.tomorrowsantique.com/fi/21/1/0/1184&usg=__rNOMsN7ZRgmub5Tn39HrR36ummI=&h=300&w=400&sz=10&hl=fi&start=1&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=NARkvaAYDiL_gM:&tbnh=93&tbnw=124&prev=/images?q=lokki valaisin&um=1&hl=fi&sa=N&tbs=isch:1

• Pukeli 1 kirjoitti:

Mitäs arvoisat makutuomarit tykkäävät tästä valaisimesta. On tässä mietinnän alla, kun on on satasella alennettu hinta.
        http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.tomorrowsantique.com/prodimages/1184/isokuva.jpg&imgrefurl=http://www.tomorrowsantique.com/fi/21/1/0/1184&usg=__rNOMsN7ZRgmub5Tn39HrR36ummI=&h=300&w=400&sz=10&hl=fi&start=1&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=NARkvaAYDiL_gM:&tbnh=93&tbnw=124&prev=/images?q=lokki valaisin&um=1&hl=fi&sa=N&tbs=isch:1

Kaunis valaisin tuo on, ja ajaton...jos on tyyliäsi niin tottakai kannattaa ostaa...

• Pukeli 1
        Sikra kirjoitti:

Kaunis valaisin tuo on, ja ajaton...jos on tyyliäsi niin tottakai kannattaa ostaa...

Olenkin haaveillut tuosta lentävästä lautasesta kauan :))))))))))))

• Pukeli 1 kirjoitti:

Olenkin haaveillut tuosta lentävästä lautasesta kauan :))))))))))))

Mä oon sitä nimittänyt ''leijaksi'' ;)))) No nythän sun kannattaa ostaa se kun olet haaveillut siitä, ja on tarjouksessakin...

• Ikkunoiden edessä olevat valoverhot ja valkoinen yläkappa. Tonttu valinta keittiöön, mutta haluan että mahdollisimman paljon valoa tulee sisään.
      Olohuoneessa valkoiset ohuet verhot kukkakuviolla. Makuuhuoneessa valkoinen ikkunan edessä oleva valoverho ja kauniit vihreän valkoiset pitsiverhot sivuverhoina.
      Toisessa makuuhuoneessa myös ohuet kukkakuvioiset todella vanhat verhot...vaan eivät kulahtaneet.

• No meillä on kolmet verhot,elikäs kesäkauden,talvikauden ja jouluverhot.Tosin jouluverhot on jääneet vähemmälle,kun vuosivuodelta tulen laiskemmaksi tuohon joulutohinaan.

Kesäkauden on (kahdet ikkunat) sellaiset,omasta mielestäni aivan ihanat ja kauan haetut puuvillapellava ylä-ja alakappa,valkoiset,jossa alareunassa aplikoidut kukkaköynnös ja virkatut pitsit.Semmoiset vanhanajan tyyliset.Maksoi aika maltaita,mutta onneksi maltoin odottaa ja tuli jonkinverran halvemmaksi,kun liikkeessä oli vuoden alet.
      Ja sitten,valkoisella jatketaan talvikausikin,kun tuo köksän tyyli on semmoinen valkoisen maalaisromantiikkaa kokonaan,mutta yläkappa on vaihdettu sivuverhoihin (lyhyet,ja sivussa tampilla), ja alakappa on myös.Valkoiset,toki :D,ja alakapassa jotain "tyyliteltyä" kangaspitsikirjontaa,jossa vähän kullanväristä.Ja materiaalia sellaista jotain liukkaampaa ja laskeutuvaa.
      No jouluverhot on sitten,jouluverhot.Punaisella pohjalla vihreä/kulta pieniä mistelinoksia.

Ja kuvia en osaa linkittää,ylipäätään.

• Meillä on läpikuultavat valkoiset sivuverhot messinkitangossa, yläkappa pientä punavalkoista ruutua, samasta kankaasta keittiöntuoleissa istuinpehmusteet...aurinkosuojana valkoinen bambu-rullakaihdin...

• arvostellen

bamburullakaihtimet on karsean näköisiä ja keräävät pölyä. Mikset hanki joko puisia tai metallisia kaihtimia ne on paljon fiksummat.

• arvostellen kirjoitti:

bamburullakaihtimet on karsean näköisiä ja keräävät pölyä. Mikset hanki joko puisia tai metallisia kaihtimia ne on paljon fiksummat.

Mulla on niin rahvaanomainen maku...noi valkoiset bambukaihtimet on tosi kauniit ilmavat, sopii hyvin tälläseen rahvaan keittiöön...mitään sälekaihtimia en keittiööni huoli...vaikka ne SINUN mielestäsi on fiksummat...pölyt ne on siivottava kaikista kaihtimista, imuri on sitävarten...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe