Sathy koiria?

sairasta sairasta

27

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22++7
      • Jere-itte

Jaha tuollainen asenne sitten... tulee kuule ihan perhekoiraksi mun, Vaimoni, Poikani ja Koirani
        seuraksi...joitain värivammaisten typeriä videoita en jaksa katsella.

• Mali, 7 vuotta
        18+7 kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=_u6vE43VxNI

Tuosta mihinkään palveluskoiraksi ole, saku, mali, dobberi, rotikka, mustis olisi kaatanut tuon
        "maalimiehen" ja pitänyt siinä. Tuo on vain noita oksaan hyppääviä ja siinä riippuvia koiria
        ja tappelemaan toisia koiria vasten, joka niiden tehtävä näköjään on.

• Jere-itte kirjoitti:

Jaha tuollainen asenne sitten... tulee kuule ihan perhekoiraksi mun, Vaimoni, Poikani ja Koirani

Vai sellaisen ihanuuden sitten hankitte. Olen yhden nähnyt livenä ja ihastuin. Se ainakin oli melkoinen persoona. Eka kerta kun tavattiin kävi kyllä haistamassa minua, muuten en olisi voinut vähempää kiinnostaa. Toinen kerta se sitten jo heilutti häntäänsä ja kolmas kerta juoksi vastaan iloisena niinkuin olisin ollut vanha hyvä tuttu:)
        Sen enempää en rodusta tiedä. netistä olen katsellut.

• Jer-itte
        umalehtinen kirjoitti:

Vai sellaisen ihanuuden sitten hankitte. Olen yhden nähnyt livenä ja ihastuin. Se ainakin oli melkoinen persoona. Eka kerta kun tavattiin kävi kyllä haistamassa minua, muuten en olisi voinut vähempää kiinnostaa. Toinen kerta se sitten jo heilutti häntäänsä ja kolmas kerta juoksi vastaan iloisena niinkuin olisin ollut vanha hyvä tuttu:)
        Sen enempää en rodusta tiedä. netistä olen katsellut.

Ennakkoluuloja on ihmisillä...kuten Luodista, meidän dobsusta ja nyt Chilistä, eli Silistä/Siljasta, meidän pikku
        ambullista... Ja kun heti pilkattiin tuossa, niin Lutkullakin on oma autonrengas, mitä se kurmottaa tuossa
        junaradan-varrella... Sili nukkuu "isoveljen" meidän kainalossa ja tottakai mun ja Heidin sängyssä,
        häätö tulee vain kun isoin uros, eli jere-laumanjohtaja hoitaa "aviollisia velvollisuuksiaan", muuten samassa
        sängyssä nukkuvat me aikuiset, koirat ja Antti. :D

Huomenna...ruokavinkiksi... tehdään kanaa (yllätys-yllätys),pippurikastiketta ja uunijuureksia, VHH-jutut
        menee pieleen, koska ostetaan varmasti jotain juustonaksuja tai sellaisia illaksi... :D

• Jere-itte kirjoitti:

Onnea uudesta perheenjäsenestä :)
        Yhdellä ystävällä on myös nuori uros.Toivottavasti vaan katsoit,mistä ostit ja minkä toimintaa kannatit :)

• laps parka
        Jere-itte kirjoitti:

Mitä lapsiperhe tekee tappajakoirilla ? Tappajista ei oo lemmikeiks;(

• jere-itte
        molossi kirjoitti:

Onnea uudesta perheenjäsenestä :)
        Yhdellä ystävällä on myös nuori uros.Toivottavasti vaan katsoit,mistä ostit ja minkä toimintaa kannatit :)

Tuo tuli "lento-postina" ja on nyt nelikuinen tomera tytöntyllelö! :D Johnson-linjainen pikku possu. :D

Syrjähypyn pööpereistä uskalsimme tehdä kokemuiksista läheisteni ystävien koirista ja heidän kokemuksistaan ja siitä, että nartun paikka avoinna ja Suomeen vaan "sukulaisia" plus se, että typsy myytävänä...

• 18+3
        näkee naamasta kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=ODaCzeP_trA&feature=related

Eivät varmaan ole koiramaailman ulkonäön muotovaliota,mutta eikös se sisäinen kauneus ja rodunomaisuus
        luonnepuolella ole tärkeintä? En halua sekoittaa ihmisiä koiriin, mutta ei se kaunein ole aina paras,
        vaan kyllä sillä luonteella on suurin merkitys,niikuin ihmisilläkin. Ei missikisoja-

• Toivottavasti ei?
        Jer-itte kirjoitti:

Ennakkoluuloja on ihmisillä...kuten Luodista, meidän dobsusta ja nyt Chilistä, eli Silistä/Siljasta, meidän pikku
        ambullista... Ja kun heti pilkattiin tuossa, niin Lutkullakin on oma autonrengas, mitä se kurmottaa tuossa
        junaradan-varrella... Sili nukkuu "isoveljen" meidän kainalossa ja tottakai mun ja Heidin sängyssä,
        häätö tulee vain kun isoin uros, eli jere-laumanjohtaja hoitaa "aviollisia velvollisuuksiaan", muuten samassa
        sängyssä nukkuvat me aikuiset, koirat ja Antti. :D

Huomenna...ruokavinkiksi... tehdään kanaa (yllätys-yllätys),pippurikastiketta ja uunijuureksia, VHH-jutut
        menee pieleen, koska ostetaan varmasti jotain juustonaksuja tai sellaisia illaksi... :D

Toivottavasti lapsikaan ei ole samassa sängyssä niiden hetkien aikana?

• Ei sathy ole sama kuin "edustamansa" rodut.Joten pitäisi puhua roduista rotuina,ei minään tietyn tahon ...
      Ei esim.ab sen ihmeellisempi ole kuin muutkaan tuon tyypin koirat,rotu kuin rotu.

• 2000 kg

siinähän noi abt on hyviä?

• arkkimedes

mutta jos eläimien tarkoituksia ruvetaan analysoimaan, niin mitä järkee on uman harrastamissa rottakoirissa, jotka eivät koirilta edes näytä tai joillain chiuilla, jotka jo pelkkä tuulenvire heittäisi kauas pihamaalta saatikka sitten noilla helvetin rumilla bulldokeilla ym. seinäänjuosseilla apinanaamoilla, jotka mieluummin muistattavat muinaisjäännöksiä kuin nykypäivän rotukoiria.

• Niin ja kun rodunjalostusta halutaan miettiä lisää,niin todella outoon mennään silloin,kun ensin tehdään upeita käyttökoiria,ja sitten niistä tehdään jotain ihan muuta...
        Että jotkut sentäs muistuttaa edes jotain,vaikka muinaisjäänteitä,kun jotkut ei muistuta sitä muinaisjäännettä,eikä edes nykypäivän rotukoiraa...

• molossi kirjoitti:

Niin ja kun rodunjalostusta halutaan miettiä lisää,niin todella outoon mennään silloin,kun ensin tehdään upeita käyttökoiria,ja sitten niistä tehdään jotain ihan muuta...
        Että jotkut sentäs muistuttaa edes jotain,vaikka muinaisjäänteitä,kun jotkut ei muistuta sitä muinaisjäännettä,eikä edes nykypäivän rotukoiraa...

Jimiin??? Meinasin lentää pyrstölleni kun näin sen eka kerran:)) Olin niin hämmästynyt kun huomasin kuka on taluttimen toisessa päässä:-D

• umalehtinen kirjoitti:

Jimiin??? Meinasin lentää pyrstölleni kun näin sen eka kerran:)) Olin niin hämmästynyt kun huomasin kuka on taluttimen toisessa päässä:-D

Eli tuon nimiseen ab:henkö?
        En ole sattunut tapaamaan,mutta uteliaisuus heräsi :D
        Yhellä kavereilla on nyt nuori ab uros,ja haastetta riittää...
        Edelliset,tutut rodut ;) kun oli sitten tosi helppoja.Kavereitten kanssa naureskeltukkin,ihme on o_O,jos vielä
        kolmaskin osuu.Olisi jo enemmänkuin lottovoitto :D
        No nyt on haastetta sitten kaikkien edellisten edestäkin :D

• molossi kirjoitti:

Eli tuon nimiseen ab:henkö?
        En ole sattunut tapaamaan,mutta uteliaisuus heräsi :D
        Yhellä kavereilla on nyt nuori ab uros,ja haastetta riittää...
        Edelliset,tutut rodut ;) kun oli sitten tosi helppoja.Kavereitten kanssa naureskeltukkin,ihme on o_O,jos vielä
        kolmaskin osuu.Olisi jo enemmänkuin lottovoitto :D
        No nyt on haastetta sitten kaikkien edellisten edestäkin :D

Sun pienempään kuuluvaan rotuusi.-)))

• umalehtinen kirjoitti:

No nyt hiffasin ;)

Jos samassa ollaan,niin olen yhessä näytelmässä nähnyt.Ei paha noin ulkoisesti,mutta luonne ei oikein vaikuttanut...Ainakaan siis silloin.

• Myy-Pikkuinen
        umalehtinen kirjoitti:

jonka olet täällä jo aikaisemmin ilmoittanut suureen ääneen. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• molossi kirjoitti:

No nyt hiffasin ;)

Jos samassa ollaan,niin olen yhessä näytelmässä nähnyt.Ei paha noin ulkoisesti,mutta luonne ei oikein vaikuttanut...Ainakaan siis silloin.

Hämmästykseni oli melkoinen:))

• ne on ne, muut

• ehkä sitä itse kukin löytää itselleen sopivan rodun. Tuli vaan siitä mieleen, kun itse kiinnostuin barbadosta. Vaikka Suomessa se on sekarotuinen....

• AB,uros, 6 v.

Ambullithan on kauniita ja luonteikkaita koiria,joita ei ainakaan ole uhrattu ulkonäön
      ihannoinnin alttarille! Kannattaisi ensin tutustua tähän mahtavaan rotuun,eikä laukoa typeriä
      ja ennakkoluuloisia ajatuksia tuntematta rotua.

• APBT-83 Mamma

Esimerkiksi me otimme Amerikanpitbullterrierin juurikin siitä syystä, että ne ovat ihmis- ja lapsirakkaita
      koiria, tosin niiden ajatusmaailmaan ei tosin mahdu toista uroskoiraa, ovat siis jossain määrin koiravihamielisiä, mutta tuo on täysin kontrollissa, emmekä päästä lähellekkään toista mahdollisesti
      ärhentelevää uroskoiraa. Ambullit omaavat saman luonteen suuremmassa koossa ja myös osaavat myös
      tarvittaessa suojella ja vahtia, toisin kuin pitit, joilla ei ole minkäänlaista vahti- tai suojeluviettiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe