Siis toi tv-luvan hinnannousu..Ministeri kehtaa sanoa,että hinnnankorotus on ihan kohtuullinen!Niin se varmaan onkin ministerin palkkapussille! :/
Mä alan kyllä kapinoimaan! :/
Mua sieppaa..:/
20
173
Vastaukset
- Laihia jeah
Tolla hinnankorotuksella saisi bubista 3 keppanatuopillista tai vrk/365= 0.0383€.
Notta aika pienestä korotuksesta tuossa on kysymys. tietysti vois liittyä mukaan kapinoimaan, mutta oikeasti tuo nyt ei ole kovin suuri korotus jos sen suhteuttaa johonkin muuhun. Oon tainnut yrittäjänä joutua tottumaan siihen että kaikki nousee koko ajan :/
alussa nousi seitsemän euroa ja nyt melkeen viistoista...Ymmärtäisin muutaman euron,mutta en tuota..:/
- Teemuna
Kui sua nyt tolleen sieppaa. Ei vaan, mua sieppaa kaikki pikkuset korotukset joka taholta ja niiden yhteisvaikutus jo tuntuu.
kun ei tuo telkkarilupa ole ainoa meno täs elämässä...Aika hyvin tuntuu porukka sulattavan tuonkin korotuksen.Täällä suomessa kun maksetaan kiltisti kaikesta,niin kyllähän me hyviä lypsylehmiä ollaan..
- minä,
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mediamaksu
Maksu tulisi voimaan vuonna 2011, minkä myötä maksajien määrä kasvaisi. Kaikki asuntokunnat olisivat maksuvelvollisia riippumatta siitä, omistavatko he televisiota. Maksusta vastaisivat samassa asunnossa vakituisesti asuvat yli 18-vuotiaat henkilöt. Kukin on maksuvelvollinen vain yhdessä osoitteessa. Myös yli 400 000 euroa vuodessa tienaavat yritykset ja yhteisöt maksaisivat maksun, kolminkertaisena asuntokuntiin nähden.mii-su kirjoitti:
mielessä toi mediamaksu olisi hyvä,että joutuisivat nämä salakatselijatkin maksamaan..
ole tulossakin, mediamaksu. Miten mä muistelen että se astuisi voimaan v 2012 ? Että eleltäisiin tässä nyt siirymäkautta.
TaikisN kirjoitti:
ole tulossakin, mediamaksu. Miten mä muistelen että se astuisi voimaan v 2012 ? Että eleltäisiin tässä nyt siirymäkautta.
oon luullu,että se haudattiin vähin äänin..Pitäs varmaan lukea juttuja paremmin.:)
No, minä yli tuplasin tv-lupakuluni kun hommasin maksukortin ja sen mukana muutaman kanavan lisää. Eli suhteellista tuo hinnankorotus.
Maksukortilla saa sellaista ajankulua kuin viihteeltä haluaa mutta asiaohjelmat pitää kyllä katsella Ylen kanavilta ja niiltä mitkä sen luvan mukana näkyvät, ei sille ole vielä kunnon vaihtoehtoja, lehden jutut ovat jo päivän vanhoja ilmestyessään. Siksi en pidä luvan uuttakaan hintaa kalliina.kalliiseen lupaan voisi hyvin sisältyä noi maksukortin kanavat.Sitten sitä makselisikin jo vähän paremmin,kun saisi kunnon vastineen rahalle..
kun postilaatikolle kävelin, että jo on vanhaa tietoa taas tulossa. Tänne syrjäkyliin kun postikin jaetaan vasta iltapäivän puolella, niin oon ehtinyt jo lähes kaikki uutiset lukemaan netistä.
No, onhan lehdissä toki paljon muutakin juttuja kuin uutisia, ainakin näissä paikallisissa ja maakunnallisissa. Ihmiskuvia, paikkakuntien tapahtumia ja sitten tietty urheilua monta sivua :// Sen saisivat jättää vähän vähemmälle, joskus tuntuu ettei sanomalehdissä enää paljon muuta olekaan kuin sivukaupalla urheilua.mii-su kirjoitti:
kalliiseen lupaan voisi hyvin sisältyä noi maksukortin kanavat.Sitten sitä makselisikin jo vähän paremmin,kun saisi kunnon vastineen rahalle..
Se ei taida toteutua kun takana ovat eri firmat kuin Yle.
Täytyy tässä seurata vastaako saatu lisätarjonta hintaa, minä kun en ole mikään sarja- tai filmifriikki. Lähinnä herätteenä oli se että kiinnostava urheilutarjonta siirtyy koko ajan enemmän maksukorttien taa.TaikisN kirjoitti:
kun postilaatikolle kävelin, että jo on vanhaa tietoa taas tulossa. Tänne syrjäkyliin kun postikin jaetaan vasta iltapäivän puolella, niin oon ehtinyt jo lähes kaikki uutiset lukemaan netistä.
No, onhan lehdissä toki paljon muutakin juttuja kuin uutisia, ainakin näissä paikallisissa ja maakunnallisissa. Ihmiskuvia, paikkakuntien tapahtumia ja sitten tietty urheilua monta sivua :// Sen saisivat jättää vähän vähemmälle, joskus tuntuu ettei sanomalehdissä enää paljon muuta olekaan kuin sivukaupalla urheilua.Täkäläinen paikallisaviisi (hesari) on vuositilauksena kai kalliimpi kuin tuo tv-lupa, ja olen kyllä täysin oppinut tulemaan toimeen ilman sitä vaikka ilmaiseksi saisin.
yohuuhkaja kirjoitti:
Se ei taida toteutua kun takana ovat eri firmat kuin Yle.
Täytyy tässä seurata vastaako saatu lisätarjonta hintaa, minä kun en ole mikään sarja- tai filmifriikki. Lähinnä herätteenä oli se että kiinnostava urheilutarjonta siirtyy koko ajan enemmän maksukorttien taa.saisi kyllä parantaa tuota ohjelmatarjontaansa.Tiedätkö,pysyykö MM-lätkä viel Ylellä?
...ylefani, ja ymmärrän tommosen korotuksen vallan hyvin. Tuottavat sillä kuitenkin television laadukkainta ohjelmaa ja ylen nettisaitti on Suomessa vertaansa vailla.
63 sentillä päivä?
sillä vaikka muutaman suklaatikkarin..;)
Noin laskettuna se ei tieteskää ole paljon,mut muuten laskettuna paljon...Ei kai täs voi muuta ku nöyrtyä maksamaan,jos en sitten ala salatirkistelijäksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823510
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803216Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683052On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442212- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261751- 351725
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601648