55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".
Miksei tätä oikeastaan noteerata juuri miksikään, vaikka tässä on selvä todistaja Stefanus. Jumala ja Jeesus ovat erillisiä Taivaassa, vankka todistus.
Jos Jeesus ja Isä Jumala olisi sama yksi Jumala, niinkuin täällä jotkut uskovat, eikös silloin Stefanus olisi sen nähnyt ja kertonut vaikka sanoin; "näen Jeesus Jumalan seisovan kirkkaudessaan", eikä olisi eritellyt Heitä.
Taitaa nyt joillakin uskovilla ollakin epäuskoa tuohon Stefanuksen näkemiseen, ehkä uskovat pitävätkin hänen näkemistään valheena, tai epäluotettavana.
Onhan meillä Jeesuksen omakin todistus, että Hän menee Jumalan oikealle puolelle taivaaseen.
Onko maailmaan levinnykin valtava harhaoppi. Siksiko ei seurakunnissa toimi Pyhä Henki, ei parannu sairaat, on omatekoisia sielullisia pyhän hengen täyttymisiä, sielullista kielillä puhumisia, riitoja, ahneutta, kateutta, vallan tavoittelua ja saarnaajat saarnaa kummallisin, muka ilmestyksin, mekastuksin.
Näki Taivaasta
Mikko.
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402