seksi raskaana olevan naisen kanssa

N.O

1. Miksi toiset miehet eivät halua seksiä raskaana olevan naisen kanssa (eivät kiihotu)?
2. Voisitko mennä sänkyyn raskaanaolevan naisen kanssa, jos hän odottaisi lasta toiselle miehelle(olisi kuitenkin sinkku)?
3. Miltä miehestä tuntuu naisen raskaus (Pelkoa, epävarmuutta, haluttomuutta, jotain muuta)
a) oman naisen kohdalla?
b) vieraan naisen kohdalla?

15

3126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Miksi toiset miehet eivät halua seksiä raskaana olevan naisen kanssa (eivät kiihotu)? musta on törkeetä pamputtaa jotain päähän ennen ku joku ees on syntynyt
      2. Voisitko mennä sänkyyn raskaanaolevan naisen kanssa, jos hän odottaisi lasta toiselle miehelle(olisi kuitenkin sinkku)?en vois vaik odottais mulle
      3. Miltä miehestä tuntuu naisen raskaus (Pelkoa, epävarmuutta, haluttomuutta, jotain muuta)enkä mulla inhoa, jokin saa mut inhoamaan ja häpeämään sitä tilaa
      a) oman naisen kohdalla? sama
      b) vieraan naisen kohdalla? sama

    • Ihan kuin tätä samaa olisi vasta kysytty. Mutta kertaushan on opintojen äiti.

      1. Miksi toiset miehet eivät halua seksiä raskaana olevan naisen kanssa (eivät kiihotu)? Useimmin kuultu selitys on, että alitajunnassaan pelkäävät vahingoittavansa sikiötä. Voi tosin olla, etteivät kiihotukaan, joko edellämainitusta tai jostain muusta syystä.

      2. Voisitko mennä sänkyyn raskaanaolevan naisen kanssa, jos hän odottaisi lasta toiselle miehelle(olisi kuitenkin sinkku)? Ilman muuta, eipähän tarvitsisi pelätä tulevia jälkeläisiä eikä elareita. ;-)

      3. Miltä miehestä tuntuu naisen raskaus (Pelkoa, epävarmuutta, haluttomuutta, jotain muuta)
      a) oman naisen kohdalla? En halua lapsia, joten pelkoa ja harmistumista. Jos muuttaisin mieleni, niin varmaan riemua.
      b) vieraan naisen kohdalla? Mitäpä tuosta, suurin osa naisista on elämänsä aikana raskaana. Suurin osa jopa enemmän kuin kerran.

    • penttiperuspatueikir

      1. Miksi toiset miehet eivät halua seksiä raskaana olevan naisen kanssa (eivät kiihotu)?
      - EOS. Vaikea sanoa toisten kohdalta.
      2. Voisitko mennä sänkyyn raskaanaolevan naisen kanssa, jos hän odottaisi lasta toiselle miehelle(olisi kuitenkin sinkku)?
      - En voisi. Ei ole mitään syytä sotkeutua lisääntymishommeleihin sivullisenakaan.
      3. Miltä miehestä tuntuu naisen raskaus (Pelkoa, epävarmuutta, haluttomuutta, jotain muuta)
      a) oman naisen kohdalla?
      - Vittumaiseltahan se tuntuis.
      b) vieraan naisen kohdalla?
      - Jokaisen oma valinta / Onneksi toisten ongelma.

    • bogopbp

      1. Miksi toiset miehet eivät halua seksiä raskaana olevan naisen kanssa (eivät kiihotu)?
      Ajatus että toisen mahassa on ihminen aivoineen kaikkineen on aika kuvottava.

      2. Voisitko mennä sänkyyn raskaanaolevan naisen kanssa, jos hän odottaisi lasta toiselle miehelle(olisi kuitenkin sinkku)?
      En varmasti. Sille tulee vielä paljon selvitettäviä asioita lapsen isän kanssa kun lapsi syntyy ja niihin ei kannata ulkopuolisen sekaantua, etteivät kaikkien kaikki asiat mene aivan täysin sekaisin. Muutenkaan ei seksi raskaana olevan kanssa kiinnostaisi.

      3. Miltä miehestä tuntuu naisen raskaus (Pelkoa, epävarmuutta, haluttomuutta, jotain muuta)
      a) oman naisen kohdalla?
      Se on kamala ylläri. Katumusta, epävarmuutta, ahdistusta yms. Ikävä kyllä nuo tunteet eivät ole aiheettomia, vaan realisoituvat myöhemmin rahan menona, ongelmina ja riitoina. Yhteiskunta ja koko naisvaltainen sosiaaliverkosto on naisen puolella ja miestä vastaan kaikessa heti alusta lähtien ja jatkossa kaikessa, mitä nainen saakaan päähänsä keksiä. Isällä ei ole minkäänlaista arvoa muuten kuin vain maksajana. Isä voi olla varma, että saa tylyä ja ymmärtämätöntä kohtelua jokaiselta sosiaalitantalta, johon joutuu törmäämään.

      b) vieraan naisen kohdalla?
      Ei kiinnosta. Ei ole minun asiani.

    • 1. En tiedä.
      2. Ilman muuta. JOs kiinnostunut niin ota heti yhteyttä!!!
      3. Hyvältä. Tuohan on seksin perimmäinen tarkoitus.
      3a. Hienoa, valmista tullut....
      3b. Hienoa, valmista tullut....

      Naisen laittaminen paksuksi on myös parasta seksiä mitä voi harjoittaa. Ehkäisyn kanssa lähinnä kuivaharjoittelua tositoimia varten..

    • eräs kaiffari

      1. Miksi toiset miehet eivät halua seksiä raskaana olevan naisen kanssa (eivät kiihotu)? En tiedä. Ne on kiimoissaan silloin (jossain keskivaiheilla, jollon ei muutenkaan vielä paljon muuta kuin isotissisiä) joten ite tykkään.
      2. Voisitko mennä sänkyyn raskaanaolevan naisen kanssa, jos hän odottaisi lasta toiselle miehelle(olisi kuitenkin sinkku)? Kyllä, jos olis hyvä sauma.
      3. Miltä miehestä tuntuu naisen raskaus (Pelkoa, epävarmuutta, haluttomuutta, jotain muuta)
      a) oman naisen kohdalla? Loppuvaiheella tuntui vähän kauhua ekan lapsen suhteen.
      b) vieraan naisen kohdalla? Voi olla jopa seksikkäitä, kunhan ei ihan poksahtamaisillaan.

    • mulatin isä

      Ei kerro olevansa jo neljännellä kuukaudella ja tyhmä isä on ylpeä yli neljäkiloisesta keskosestaan

    • 1. En tiedä.

      2. Kyllä, jos on sopiva tilanne.

      3. Hyvälle, Iloiselle.

      3a. Hieno homma jos on suunniteltu, mutta jos ei niin sitten yllättyneelle ja sanattomaksi menemällä.

      3b. Hymyssä suin katsellen. Ei ole minun asiani.

    • satiinipöksy!

      että jos mies ei halua seksiä raskaana olevan naisen kanssa, hän elää eri vuosisadalla, luultavasti hän ei osaa siis käyttää edes ehkäisyäkään varsinainen pikkuvauva kun on.

    • 1. kyllä mä haluan seksiä raskaana olevan naisen kaa
      2. Voisin mennä sänkyyn raskaana olevan naisen kanssa joka odottaa lasta toiselle miehelle jos se ois sinkku
      3. mua kiihottaa naisten raskaus
      a) ei oo naista mulla
      b) vieraat naiset jotka on raskaana on kiihottavia

    • varma pano

      Ei muuta ku hommiin

    • backdoor open

      Vain takaapäin

    • Thanks but no

      1. Iso maha on turn off
      2. Ks. kohta 1.
      3. Ks. kohta 2.

    • JooKylläKelpaisi

      Mun on paha sanoa muuten mitään, kun en ole isä.
      Mutta voisin kyllä harrastaa seksiä raskaana olevan naisen kanssa, jos hän olisi sinkku. Ei häiritse, vaikka lapsi onkin toisen miehen.
      Mun mielestä useimmat naiset ainakin ovat viehättäviä ja haluttaviakin raskaana ollessaan.
      Ehkä just sen takia, kun raskaus pyöristää just hyvällä tavalla naista. Eli lanteille, pepulle ja rinnoille tulee muotoja lisää. Eikä se raskausvatsakaan paha ole. Tietysti ehkä siinä loppuvaiheessa voisi tuntua aika hurjalta, jos vatsa on ihan halkeamispisteessä olevan näköinen, muttei tosiaan muuten.
      Kyllä se mielestäni on totta, kun sanotaan että raskaus kaunistaa.
      Tosin mies varmaan saa aika herkästi jonkun pervon tms leiman otsaansa tai ainakin aikamoiset ivat päällensä, jos hän haluaa seksiä jollekin toiselle raskaana olevan kanssa. Mutta mitä siitä?

    • 13I0

      Tuola aikaisemmin mainittiin jo että tätä on kysytty ennenkin. Mutta kuten sanottua, kertaus on opistojen äiti.

      Raskaana oleva nainen on naiseutta suloisimmillaan. Se että nainen luo uutta elämää voi olla toisille joku mörkö, mutta minä voisin rakastella raskaana olevan kanssa. Vaikka hän odottaisi lasta toiselle. Ja vaikka hän olisi toisen oma mutta puutteessa, mielelläni helpottaisin hänen oloaan. Raskaus pistää ainakin minulla härmoonit hyrräämään.

      Yksikään "cat walkin" riukusääristä ei kilpaile yhdenkään raskaana olevan kanssa.

      Toivottavasti vastasi aloittajan kysymykseen, vaikkei mennytkään numeroinnin mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe