Tuossa tuli illalla ohjelma Helsingin Eerikinkadusta ja siinä annettiin kuva että huoria vilisee ja kauppa käy. Toimittajanainen oli puettu stereotypiseksi huoraksi ja sitten katsottiin käykö miehet juttusille, hohoijaa!
Oikeasti, menkää eerikinkadulle ja pettykää, vettä tihrustaa eikä ristin sielua missään. Lieko äänekkäästi valittava ravintola vain mainosta itselleen hankkimassa ilmaiseksi valtamediassa kun maakuntien lehdet ja tv-media mielellään Helsingistä "kauhukuvia" maalailevat.
meno eerikinkadulla on hiljaista ja tylsää, ei suomesta amerikkaa saa edes kohu-uutisia väkisin tekemällä!
t:paikallinen asukas.
Huorakatu Eerikinkatu?
13
3261
Vastaukset
- Pyrrr pyrrr!
Vieläkin pierettää.
- hyi helv...
Olet tyhnä.
- drtbhetr
Ravintolanpitäjä sanoi että kun ravintola suljetaan ja valot sammuu niin "tyttäret" tulee kadulle haha, mitäs se ravintolaa enää silloin haittaa kun se on suljettu. Hakiko ravintola väitteellä itselleen valtamediassa ilmaista mainosta?
Ainoat jotka eerikinkadulla öisin kulkee on Omenahotellin asiakkaat ja siellä huoria ei majaile.
Että älkää nyt kovin kaukaa ainakaan lähtekö seksiä ostamaan eerikinkadulta, ainut tytär on silloin oma kätenne! - talsiin
ko katua. enkä ole yhtään huoraa nähnyt.
- Vaino Molu-Tolu
kotona. Anna osoite tulen kaumaan. Karvaista persetta tarjolla.
- savosta masa
Vaino Molu-Tolu kirjoitti:
kotona. Anna osoite tulen kaumaan. Karvaista persetta tarjolla.
Jos sie oot paljo ajettu huomioi hinnassa
- ahmed ramada
tai espoon keskuksessa
- seisosi
Tuo on mahtava keksintö ajatella ihmistä pimeässä.
- -----------
Pili kouraan ja mielikuvitusta peliin.
- vidduli!
Mä en löydä niitä koskaan vaikka kukkahattutädit puhuvat milloin mistäkin kadusta huorakatuna?!
- Äimän käki
.milla.- kirjoitti:
http://omakaupunki.hs.fi/helsinki/uutiset/seksia_kaupataan_yha_eerikinkadulla/
Asialla keltaiseen lehdistöön kuuluva Hesari.
- vaan on
niin, että tässä "pohjolan amerikassa" väkivalta on pienempi rikos kuin seksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2155931
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263684- 822567
- 372090
- 331882
- 431851
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431