"Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa."
Jeesuksen maallisen elämän aikana esivaltaa Israelissa edusti Rooman keisari Augustus. Jeesuksen ainut opetus esivallalle ja Jumalalle kuuluvista tehtävistä selviää tästä hänen ja fariseuten välisestä keskustelusta:
Silloin fariseukset menivät neuvottelemaan keskenään, miten saisivat Jeesuksen sanoistaan ansaan. He lähettivät hänen luokseen opetuslapsiaan yhdessä Herodeksen kannattajien kanssa. Nämä sanoivat:
"Opettaja, me tiedämme, että sinä puhut totta ja opetat Jumalan tietä totuuden mukaisesti. Sinä olet ihmisistä riippumaton etkä tee eroa heidän välillään. Sano siis meille, mitä mietä olet: onko oikein maksaa keisarille veroa vai ei?"
Mutta Jeesus huomasi heidän kieroutensa ja sanoi:
"Te teeskentelijät! Miksi te yritätte saada minut ansaan? Näyttäkää sitä rahaa, jolla maksatte veronne."
He ottivat esiin denaarin. Jeesus kysyi heiltä: "Kenen kuva ja nimi siinä on?"
Silloin Jeesus sanoi heille: "Antakaa siis keisarille mikä keisarille kuuluu ja Jumalalle, mikä Jumalalle kuuluu."
Kuullessaan tämän he hämmästyivät. He jättivät Jeesuksen rauhaan ja lähtivät pois."
Tällä ilmoituksella Jeesus teki selväksi maallisen esivallan ja Jumalan valtakunnan vallan väliset tehtävät. Esivalta hoitakoon oikeuslaitoksen, puolustuslaitoksen, pelastuslaitoksen, sairaanhoitolaitoksen, ja monet muut laitokset, ilmailulaitos mukaanlukien, mutta ei enää kirkkolaitosta. Sillä Jumala itse hoitaa oman pelastuslaitoksen, taivasten taivaiden henkilökunnan kutsunnat, koulutuksen ja tehtävät:
"Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta,ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan. Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa ja etsi niitä.
Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimenet eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat
pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.
Sen tähden paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenina, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan.
Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minäkin huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Mutta Saatanapa teki ovelan tempun antaessaan Paavalille tuon eriomaisen ilmestyksen, jonka johdosta se sai osan esivallalle kuuluvista rahoista oman pohjattoman kirstunsa ja temppeliensä loiston ylläpitoon. Ja säätämään lakeja yli Jumalan ilmoitusten. Kaiken huippuna laki uskonrauhan rikkomisesta.
6. Erinomainen ilmestys
174
1113
Vastaukset
Kenen etuja turvaamaan tähän maahan on säädetty laki, jossa sanotaan:
"Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa ja häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, voi oikeus tuomita teosta sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta."
Kun tässä mainitaan Jumalan nimi, on heti syytä tutkia hänen antamansa ilmoitukset tästä samasta asiasta. Onko hän todella sanonut, että kaikki se, mikä ihmisten mielestä on pyhää, on hänestä lähtöisin?
Jeesus sanoo: "Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi: - Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta.
Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."
Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Voiko tätä selvemmin sanoa: "Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Näin on itsestään selvää, ettei tätä lakia ole laadittu Jumalan, vaan hänen vastustajansa, tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen Antikristus-poikansa tahdon mukaan varmistamaan sen, ettei hänen hallitsemassa maailmassa kukaan voisi julistaa totuutta ilman rangaistusta.
Tällä lailla se on tehnyt perustuksen myöskin sille, että kuka tahanas, joka sen antaman unen, näyn tai ilmestyksen perusteella oman kirkkokunnan tai lahkon perustaa - kuten niitä tämäkin maa on jo täyteen perustettu - saa heti lainvoiman totuutta vastaan. Kun taas ne, jotka puhuvat totta, ovat tässä maailmassa jääneet tällaista lainsuojaa vaille, kuten ilmoitettu on:
Aamos: Voi teitä, jotka teette lainkäytöstä katkeraa koiruohoa ja jätätte heitteille oikeuden. Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa (tai suomi24 raamattukeskustelussa) vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden.
Paavali: Jumala näyttää asettaneen meidät apostolit vihoviimeisiksi:olemme kuin kuolemaantuomitut areenalla, koko maailman katseltavina, enkelien ja ihmisten.
Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Tähän päivään saakka olemme olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa.
Ainoan tähän liittyvän lain on Jumala säätänyt Pyhän Hengen pilkkaamisesta:
"Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa. Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä, eikä tulevassa maailmanajassa."
Pyhä Henki on Totuuden Henki, ja totuuden pilkkaamisesta on Jumala tämän lain antanut. Eikä hän ole sen täytäntöönpanoa luovuttanut yhdellekään maalliselle oikeusistuimelle, vaan toteuttaa sen itse viimeistään viimeisellä tuomiolla.
Mikäli Totuuden Hengen saanut ihminen saa haasteen oikeuteen totuuden julistamisesta, käynnistyy varsin ihmeellinen oikeusprosessi, jossa syyttäjä itse syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan.
Kristuksen valittu ei oikeuteen joutuessaan tarvitse lakimiestä häntä puolustamaan, sillä senkin asian on Jumala jo ennalta näin valmistanut:
"Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olkohuolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua. Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."- yks vaan
Jo 1600-luvulla kristillisessä englannissa toimittiin näin.
Käytettävänä oli kolme laillista asetta niitä vastaan, jotka kävivät kristinuskon kimppuun: (1) Kirkollisilla tuomioistuimilla oli ja on vieläkin oikeus vangita, enintään kuudeksi kuukaudeksi, kansalaisia ateismin, jumalanpilkan, harhaopin ja tuomittavien mielipiteiden vuoksi. (2) Yleinen laki, kun sitä selitettiin siten kuin lordi ylituomari Hale teki v. 1676, jolloin erästä Tayloria syytettiin siitä, että hän oli sanonut uskonnon olevan petosta ja Kristuksen pilkkaamista. Syytetty tuomittiin sakkoihin ja kaakinpuuhun, ja tuomari, joka tämän tuomion langetti, selitti, että Court of King's Bench'illä ') oli oikeus tuomita tällaisessa tapauksessa, mikäli mainitunlaiset jumalaapilkkaavat sanat loukkasivat valtion lakeja-minkä ne tekivät, koska puhua kristinuskoa vastaan oli samaa kuin puhua lakien kumoamisen puolesta, sillä »kristinusko muodostaa osan Englannin laeista». (3) Vuoden 1698 asetus määrää, että jos joku henkilö, joka on saanut kristillisen kasvatuksen, »kieltää joko kirjoituksessa, puheessa tai opetuksessa jonkun kolminaisuuden persoonan jumaluuden, tai ei myönnä kristinuskoa todeksi tai Uuden ja Vanhan Testamentin kirjoituksia alkuperältään jumalallisiksi», niin hänet on tuomittava, ensikertaisesta rikoksesta kelpaamattomaksi hoitamaan mitään valtion virkaa tai yleistä tointa ja toiskertaisesta menettämään kansalaisoikeutensa ja pidettäväksi vankeudessa kolme vuotta. Tämän asetuksen syyksi ilmoitetaan nimenomaan se tosiasia, että »viime vuosina monet henkilöt ovat julkisesti tunnustaneet ja julkaisseet jumalaapilkkaavia ja jumalattomia mielipiteitä, jotka sotivat kristinuskon periaatteita ja opinkappaleita vastaan».
Kahden viimeisen vuosisadan aikana ovat useimmat jumalanpilkkajutut olleet toisessa kohdassa mainitun käsittelyn alaisina. Mutta vuoden 1698 uusi asetus oli hyvin peloittava, ja me voimme hyvin ymmärtää, että se sai harhaoppiset kirjailijat käyttämään hämärää ja salattua esittämistapaa. Yksi näistä tavoista oli tapa selittää Raamattua vertauskuvallisesti.
Ensimmäisinä vuosisatoina Roomassa oli taas hieman erilainen meininki.
Rooman valtiotaidon yleisenä sääntönä oli suvaita kaikkia uskontoja ja kaikkia mielipiteitä kaikkialla koko valtakunnassa. Jumalanpilkkaa ei rangaistu. Tämä periaate lausuttiin keisari Tiberiuksen perussäännössä: »Jos jumalia herjataan, niin antaa heidän itse pitää puolensa.» Poikkeus tästä suvaitsevaisuus-säännöstä tehtiin ainoastaan kristittyihin nähden, ja sen tavan, millä tätä itämaista uskontoa kohdeltiin, voidaan sanoa aloittaneen uskonvainot Euroopassa. Pitkän aikaa kristityt tuntuivat roomalaisista, jotka sattuivat jotakin heistä kuulemaan, juutalaiselta lahkokunnalta. Suvaitsemattomuutensa ja sulkeutuneisuutensa vuoksi juutalaisten uskonto oli ainoa, jota suvaitsevaiset pakanat katselivat karsaasti ja epäluuloisesti. Mutta vaikka se joutuikin välistä riitaan roomalaisten viranomaisten kanssa ja muutamia
ajattelemattomia hyökkäyksiä sitä vastaan tehtiin, keisarien järkähtämättömänä päämääränä oli jättää se rauhaan ja suojella juutalaisia kaikelta siltä vihalta ja vainolta, jonka heidän oma uskonkiihkonsa aiheutti. Niin kauan kuin juutalaisuus rajoittui ainoastaan niihin, jotka kuuluivat siihen syntymänsä perusteella, sitä siedettiin, mutta sen levittämispyrkimykset herättivät uuden kysymyksen. Hallitsijan sydän täyttyi vakavalla pelolla, kun hän näki sellaisen uskonnon leviävän, joka oli vihamielinen kaikille maailman muille uskonnoille — uskonnoille, jotka viihtyivät keskenään hyvässä sovussa, — ja joka oli hankkinut tunnustajilleen ihmiskunnan vihollisten maineen. Eikö sitten sellaisen uskonnon leviäminen israelilaisten ulkopuolelle tietänyt lopulta vaaraa koko valtakunnalle, sillä sen henki ei sopinut yhteen roomalaisen yhteiskunnan perustuksen ja perinnäistapojen kanssa? Keisari Domitianus näytti nähneen tämän kysymyksen tässä valossa, ja hän ryhtyi vakaviin keinoihin estääkseen käännyttämästä Rooman kansalaisia. Muutamat niistä, jotka joutuivat hänen vainonsa uhreiksi, saattoivat olla kristityltä, mutta vaikkapa hän olisikin osannut tehdä eron, niin hänen kannaltaan se ei tässä merkinnyt mitään. Kristinusko muistutti juutalaisuutta, josta se oli saanut alkunsa, suvaitsemattomuudessaan ja vihamielisyydessään roomalaista yhteiskuntaa kohtaan, mutta se erosi jälkimmäisestä siinä suhteessa, että se käänsi paljon pakanoita, kun sen sijaan juutalaisuus ainoastaan muutamia. - yks vaan
Luther ja Calvin
Lutherin mielestä alamaisten tuli rajattomasti totella ruhtinastaan uskonasioissa samoin kuin muissakin asioissa, ja valtion päämääränä oli uskon puolustaminen. Hän vaati, että anabaptisteja vastaan oli käytettävä miekkaa. Oppi yksinomaisesta pelastuksesta vei niin hyvin protestantit kuin katolisetkin samoihin johtopäätöksiin.
Calvin on joutunut suvaitsemattomuutensa vuoksi mitä mustimpiin kirjoihin. Lutherin tavoin hän ei julistanut maallisen hallitsijan ehdotonta valtaa. Hän kannatti sitä, että kirkko valvoi valtion toimintaa — hän kannatti hallitusmuotoa, jota yleisesti sanotaan teokratiaksi, ja sellaisen hän saattoi voimaan Genevessä. Siellä tukahdutettiin vapaus aivan täydellisesti. Väärät opit hävitettiin vangitsemisilla, maastakarkoituksilla ja kuolemantuomioilla. Suurimman urotyönsä sodassa harhaoppisuutta vastaan Calvin teki Servetuksen rankaisemisella. Espanjalainen Servetus, joka oli kirjoittanut kolminaisuusoppia vastaan, vangittiin Lyonissa (osaksi Calvinin toimesta), mutta pääsi pakoon ja tuli ajattelemattomuudessaan Geneveen. Häntä tutkittiin harhaoppisuuden vuoksi ja hänet tuomittiin poltettavaksi (1553), vaikka Genèven kaupungilla ei ollut oikeutta tuomita häntä. Melanchthon, joka esitti vainoamisen periaatteet, kehui tätä tekoa mieleenpantavaksi esimerkiksi tuleville polville. Jälkipolvi on kuitenkin saanut hävetä tätä esimerkkiä. yks vaan kirjoitti:
Luther ja Calvin
Lutherin mielestä alamaisten tuli rajattomasti totella ruhtinastaan uskonasioissa samoin kuin muissakin asioissa, ja valtion päämääränä oli uskon puolustaminen. Hän vaati, että anabaptisteja vastaan oli käytettävä miekkaa. Oppi yksinomaisesta pelastuksesta vei niin hyvin protestantit kuin katolisetkin samoihin johtopäätöksiin.
Calvin on joutunut suvaitsemattomuutensa vuoksi mitä mustimpiin kirjoihin. Lutherin tavoin hän ei julistanut maallisen hallitsijan ehdotonta valtaa. Hän kannatti sitä, että kirkko valvoi valtion toimintaa — hän kannatti hallitusmuotoa, jota yleisesti sanotaan teokratiaksi, ja sellaisen hän saattoi voimaan Genevessä. Siellä tukahdutettiin vapaus aivan täydellisesti. Väärät opit hävitettiin vangitsemisilla, maastakarkoituksilla ja kuolemantuomioilla. Suurimman urotyönsä sodassa harhaoppisuutta vastaan Calvin teki Servetuksen rankaisemisella. Espanjalainen Servetus, joka oli kirjoittanut kolminaisuusoppia vastaan, vangittiin Lyonissa (osaksi Calvinin toimesta), mutta pääsi pakoon ja tuli ajattelemattomuudessaan Geneveen. Häntä tutkittiin harhaoppisuuden vuoksi ja hänet tuomittiin poltettavaksi (1553), vaikka Genèven kaupungilla ei ollut oikeutta tuomita häntä. Melanchthon, joka esitti vainoamisen periaatteet, kehui tätä tekoa mieleenpantavaksi esimerkiksi tuleville polville. Jälkipolvi on kuitenkin saanut hävetä tätä esimerkkiä.että paavi on yksi lopun ajan antikristus, jonka teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia. Mutta lähtiessään veren vuodatusten tielle hänestä tuli samanlainen antikristus.
Siksi luterilaisella kirkolla, kuin myös ortodokseilla on omat teologiset tiedekuntansa, ja luterilaiset piispat seurueineen käyvät ainakin kerran vuodessa, Henrikin päivänä Roomassa, vetäisemässä paavin kanssa parisuhdemessunsa heidän yhteisen tekopyhimyksensä kunniaksi ja muistoksi.
- leipoja
Esivallan tarjoamaa leipää sinäkin syöt!
- käristäjä
Suomen valtion sosiaalituella se Suninkin todella elää sais olla vähän kiitollisempi hyvästä isänmaasta.
käristäjä kirjoitti:
Suomen valtion sosiaalituella se Suninkin todella elää sais olla vähän kiitollisempi hyvästä isänmaasta.
Etkö sinäkään tyhjänpäiväinen ihminen ihmettele sitä, miksi minä en enää laula leivän antajan lauluja?
- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
käristäjä kirjoitti:
Minä Minä MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäMinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäminäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäminäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäMinäMinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäMinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäminäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
Minä minäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäminäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Minä Minä MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäMinäMinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
Minä minäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoVaikka noin monta kertaa, oikein sydämesi halusta tahtoisit olla Teuvo, sitä osaa ei ole sinulle annettu, koska:
"Vain harvat löytävät sen."- Käristäjä
TeuvoSuni kirjoitti:
Etkö sinäkään tyhjänpäiväinen ihminen ihmettele sitä, miksi minä en enää laula leivän antajan lauluja?
vaikka oletkin valtion sosiaalipummi sinäkin, mutta valtio on armollinen ja antaa sinun haukkua kuin rakkikoira sillä ei haukku haavaa tee....
Käristäjä kirjoitti:
vaikka oletkin valtion sosiaalipummi sinäkin, mutta valtio on armollinen ja antaa sinun haukkua kuin rakkikoira sillä ei haukku haavaa tee....
kun Jumalan tahdon mukaan toimin ja hänen totuuttaa julistan, enkä anna kaltaisesti Saatanan Käristäjien pelottaa itseäni, niin kauan ei Saatana pääse minuun käsiksi. Mutta jos totuudesta poikkean, ei mene kuin hetki kun jo Saatanan enkeli on minuakin rusikoimassa, kuten rusikoi Paavaliakin.
Nyt minä havahduin huomaamaan, että helvetin kuumuudessa on Saatanalla myös Käristäjän virka.- Omaa nimeään
TeuvoSuni kirjoitti:
Vaikka noin monta kertaa, oikein sydämesi halusta tahtoisit olla Teuvo, sitä osaa ei ole sinulle annettu, koska:
"Vain harvat löytävät sen."tämä narsisti ei väsy toistamasta ja se onkin kaikki mitä narsistin äö:stä irtoaa. Kaikki muu Sunin kirjoittelu onkin pilkkaa tai muiden solvaamista, riivaajien sanelun mukaan.
Omaa nimeään kirjoitti:
tämä narsisti ei väsy toistamasta ja se onkin kaikki mitä narsistin äö:stä irtoaa. Kaikki muu Sunin kirjoittelu onkin pilkkaa tai muiden solvaamista, riivaajien sanelun mukaan.
omaa nimeäni korottanut, kuten tuo riettauden virrassa kelluva Saatanan palvelija tekee.
- Yks toinen
niin miksi se ei toimita sinua telkien taakse tai mielisairaalaan, kuten lähes kaikki sitä täällä toivovat?
- Yks vaan
Vastaus on yksinkertainen: Ei vaaraa havaittavissa yhteiskunta järjestykselle ja vallitsevalle uskonnon vapaudelle. Tilanne olisi toinen jos olisi kyse isosta kansanliikkeestä, joka kasvaa voimakkaasti voimakkaine mielipiteineen ja aktiivisena ja näkyvänä toimintana. Yksi raamattu palsta johon kirjoitellaan omasta uskosta ja muutamat ihmiset sitä lukevat on yhtä tyhjänkanssa.
jolla hän teettää kaikki likaiset työt. Eikä menisi kovinkaan pitkään, jos täällä alkaisin valhetta julistaa, kun jo saisin Saatanan enkelin minua rusikoimaan, kuten se rusikoi Paavaliakin.
Yks vaan kirjoitti:
Vastaus on yksinkertainen: Ei vaaraa havaittavissa yhteiskunta järjestykselle ja vallitsevalle uskonnon vapaudelle. Tilanne olisi toinen jos olisi kyse isosta kansanliikkeestä, joka kasvaa voimakkaasti voimakkaine mielipiteineen ja aktiivisena ja näkyvänä toimintana. Yksi raamattu palsta johon kirjoitellaan omasta uskosta ja muutamat ihmiset sitä lukevat on yhtä tyhjänkanssa.
Niin kauan sana on vapaa, kunnes joku saa Kristukselta tehtävän julistaa sitä, mitä Sanassa todella sanotaan, siihen päättyy hänen sanojensa vapaus tässäkin maassa.
Se päättyi minun osalta joulukuussa 1922 sen piispan pakomatkan jälkeiseen SRK:n ukaasin maan lehdistölle:
"Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, niin kaikki SRK:n jäsenet
tulevat irtisanomaan lehtenne tilauksen ja jäsentemme omistavat yritykset lopettavat
ilmoittelun lehtenne palstoilla."
Tämän pitävyyttä olen tämän viimeisen viiden vuoden aikana muutaman kerran testannut eri lehtien kohdalla, ja todella hyvin se edelleen pitää.
Eikä vailla merkitystä ole sekään, että tämän viiden vuoden aikana on näiltä palstoilta noin 5000 viestiäni temmattu Saatanan hallussa olevien avaruuksien henkivaltojern haltuun.- Botnia bishop
TeuvoSuni kirjoitti:
Niin kauan sana on vapaa, kunnes joku saa Kristukselta tehtävän julistaa sitä, mitä Sanassa todella sanotaan, siihen päättyy hänen sanojensa vapaus tässäkin maassa.
Se päättyi minun osalta joulukuussa 1922 sen piispan pakomatkan jälkeiseen SRK:n ukaasin maan lehdistölle:
"Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, niin kaikki SRK:n jäsenet
tulevat irtisanomaan lehtenne tilauksen ja jäsentemme omistavat yritykset lopettavat
ilmoittelun lehtenne palstoilla."
Tämän pitävyyttä olen tämän viimeisen viiden vuoden aikana muutaman kerran testannut eri lehtien kohdalla, ja todella hyvin se edelleen pitää.
Eikä vailla merkitystä ole sekään, että tämän viiden vuoden aikana on näiltä palstoilta noin 5000 viestiäni temmattu Saatanan hallussa olevien avaruuksien henkivaltojern haltuun.tästä asiasta
"Se päättyi minun osalta joulukuussa 1922 sen piispan pakomatkan---"
toistaiseksi annettu muuta kuin sinun sanasi? En ole nähnyt. Tämä asiahan pitäisi muutaman todistajan nojalla toteen näyttää. Oliko siis mitään piispan pakomatkaa ensinkään? Botnia bishop kirjoitti:
tästä asiasta
toistaiseksi annettu muuta kuin sinun sanasi? En ole nähnyt. Tämä asiahan pitäisi muutaman todistajan nojalla toteen näyttää. Oliko siis mitään piispan pakomatkaa ensinkään?on entinen ystäväni Devout, nykyinen Devoit ainakin antanut siitä todistuksen, ja ilmoittamalla minulle nimesi ja osoitteesi, saat Oulun Tuomiokapitulin päätöksen samoin kuin Oikeuskanslerin virastonkin loppulausunnon tuosta kirkkolain rikkomisesta.
Ja vuoden 1992 joulukuun Siikajokilaakson numeroista voit siitä lukea.- sunilus
Botnia bishop kirjoitti:
tästä asiasta
toistaiseksi annettu muuta kuin sinun sanasi? En ole nähnyt. Tämä asiahan pitäisi muutaman todistajan nojalla toteen näyttää. Oliko siis mitään piispan pakomatkaa ensinkään?aatteleppa ite sitä tilannetta mihin piispa olisi joutunut. Sunin tapainen mielipuoli olisi huudellut törkeyksiään ja saattanut koko tilanteen sekasortoon. Piispa halusi välttää tällaisen kaplakan mikä oli itseasiassa Sunillekin hyvä asia tai toisaalta kuka tietää olisiko Suni saatu kenties pakkohoitoon jo silloin.
LKaikenlaiset sekopäät ne luuleekin Jumalan asialla olevansa lopunaikana.. ei muuta - Botnia bishop
TeuvoSuni kirjoitti:
jolla hän teettää kaikki likaiset työt. Eikä menisi kovinkaan pitkään, jos täällä alkaisin valhetta julistaa, kun jo saisin Saatanan enkelin minua rusikoimaan, kuten se rusikoi Paavaliakin.
ole jo rusikoitukin, kun oli se sydänkohtaus - ja pallolaajennus? Mutta et näemmä ottanut tästä Jumalan lähettämästä koettelemuksesta opiksesi.
Botnia bishop kirjoitti:
ole jo rusikoitukin, kun oli se sydänkohtaus - ja pallolaajennus? Mutta et näemmä ottanut tästä Jumalan lähettämästä koettelemuksesta opiksesi.
Jos se olisi ollut Jumalan koettelemus, se olisi tapahtunut talvella hiihoreissulla ilman käänykkää 5 kilometrin päässä kodistani, tiettömässä maastossa.
Nyt se tapahtui sairaalan vuoteessa, ja kun siihen vielä saatiin lisäksi kantasoluhoito, ei tuosta ole enää mitään merkkejä, ei sydänfilmissä, eikä rasituskokeessa.
Mistä tekopyhitetty piispa on nämä tietonsa saanut? Tänäkin aamuna oli verenpaine 87/47 ja pulssi 52
Missä lukemissa ne ovat sinulla Botnia bishop?sunilus kirjoitti:
aatteleppa ite sitä tilannetta mihin piispa olisi joutunut. Sunin tapainen mielipuoli olisi huudellut törkeyksiään ja saattanut koko tilanteen sekasortoon. Piispa halusi välttää tällaisen kaplakan mikä oli itseasiassa Sunillekin hyvä asia tai toisaalta kuka tietää olisiko Suni saatu kenties pakkohoitoon jo silloin.
LKaikenlaiset sekopäät ne luuleekin Jumalan asialla olevansa lopunaikana.. ei muutakun kirkkoherra oli ensin häntä hieman muiuttanut: "Suni tulee varmasti yleisessä tarkastuksessa kysymään noista vanhoillislestadiolaisten vääryyksistä."
Piispa oli ensin naurahtaen sanonut: "Antaa Sunin vaan kysellä, kyllä me sujuvasti kuunnellaan", ja hetken kuluttua muuttanut mielipiteensä sanoen: "Perutaan yleinen tarkastus ja vietetään sen tilalla ehtoollista."
Ja näin tapahtui. Piispa oli muistanut, miten "sujuvasti", hän oli syksyllä 1989 Sunia kuunnellut. Silloin tapahtui tämä:
Puolentoistavuoden kuluttua
Kirjoittanut: TeuvoSuni 7.7.2008 klo 23.15
tuosta ahtaan portin yöstä sairastuin jänisruttoon. Se sai alkunsa
sääskenpistosta reiteen. Ennen sen puhkeamista heinäkuun viimeisen
päivän aamuna vuonna 1989, kun kello 9.10 aukaisin silmäni, toi
Pyhä Henki silmieni eteen avatun Raamatun Jesajan kirjan 1. aukeamalta.
Se oli kuin mattalasin peitossa, jossa ainut kirkas kohta oli näiden jakeiden
kohdalla, jotka pystyin lukemaan tuosta aivan kuin ilmassa roikkuvasta Raamatusta:
"Siion lunastetaan oikeudella ja sen kääntyneet vanhurskaudella.
Mutta luopiot ja syntiset saavat kaikki turmion, ja ne, jotka
hylkäävät Herran, hukkuvat.
Sillä he saavat häpeän niistä tammista, joita te himoitsitte,
ja pettymyksen puutarhoista, jotka te valitsitte.
Sillä teidän käy kuin tammen, jonka lehdet lakastuvat,
ja kuin puutarhan, joka on vailla vettä. Ja mahtaja tulee
rohtimeksi ja hänen tekonsa kipinäksi, ja molemmat palavat
yhdessä, eikä sammuttajaa ole."
Tämän luettuani käski Pyhä Henki viemään tämän viestin piispa Rimpiläiselle.
En kuitenkaan lähtenyt, vaan sanoin, että olen kaksi kertaa totuuden
asialla hänen luonaan käynyt, ja turha on enää kolmatta kertaa lähteä.
Meni reilut kaksi viikkoa, kun yhtäkkiä eräänä päivänä alkoi kuume
nousta sellaista vauhtia, että se jo illalla oli 39 astetta.
Aamulla hortoilin samassa lämmössä ja soitin lääkärin vastaanotolle,
ja siellä kehotettiin odottamaan kolme päivää. Odotin,
eikä kuume laskenut ja kun aikaihmiselle tulee tuollainen kuume
niin sen kokenut kyllä tietää, minkälainen olotila siinä on.
Kun sitten lääkäriin pääsin, niin tuon kertomani sääskenpiston aiheuttaman
punaisen läiskän perusteella hän totesi sen jänisrutoksi.
Määräsi lääkkeet. Kuume kyllä alkoi laskea, mutta se tauti siirtyi
sitten nivuksiin, ja kotona lattialla kävellessäni nyrjäytin aivan
ihmeellisellä tavalla oikean nilkkani ja seuraavana aamuna
vuoteesta noustessani revähti yhtä ihmeellisellä tavalla pallean
kohdalla jokin lihas niin, että hengittäminenkin tuotti vaikeuksia.
Kun toista viikkoa olin tässä tilassa Pyhä Henki näytti tuon näyn
uudelleen, ja silloin tajusin, että minun on pakko varata aika piispan
vastaanotolle. Ja niin tein, mutta koska piispa oli matkoilla
vai lomallako lienee ollut, niin tapaaminen oli mahdollista
vasta syyskuun alkupuolella.
Tautitilanne jatkui kuitenkin samanlaisena, ja kun se tapaamisviikko
tuli, ja tapaaminen oli sovittu keskiviikkoaamuksi, niin maanantai aamuna
herätessäni Pyhä Henki sanoi:
"Nämä sairaudet annettiin, koska et totellut, mutta nyt saat
terveenä lähteä" ,ja kun samalla aloin tunnustella nivuksia,
nilkkaa ja palleaa, kaikki kivut olivat poissa.
Menin piispan luokse, selvitin asiani ja näin suuttumuksen
punan nousevan hänen kasvoilleen, kun hän näytti kädellä ovea sanoen:
"Tällaisten asioiden kanssa ei täällä tarvitse juosta!"TeuvoSuni kirjoitti:
on entinen ystäväni Devout, nykyinen Devoit ainakin antanut siitä todistuksen, ja ilmoittamalla minulle nimesi ja osoitteesi, saat Oulun Tuomiokapitulin päätöksen samoin kuin Oikeuskanslerin virastonkin loppulausunnon tuosta kirkkolain rikkomisesta.
Ja vuoden 1992 joulukuun Siikajokilaakson numeroista voit siitä lukea.Sunilta kuulemansa pohjalta, mutta kun Devoit on tullut näkemään minkälainen totuuden vääristelijä Suni on ja suoranainen valehtelija, niin tuossa piispajutussakaan ei välttämättä ole totta siteeksikään. Miksi kukaan muu piispantarkastuksessa ollut ei reagoinut tapaukseeen jos se sunin mukaan meni? Jos niin olisi tapahtunut se olisi ollut skanaali josta olisi kirjoitettu lehdissäkin.
Devoit kirjoitti:
Sunilta kuulemansa pohjalta, mutta kun Devoit on tullut näkemään minkälainen totuuden vääristelijä Suni on ja suoranainen valehtelija, niin tuossa piispajutussakaan ei välttämättä ole totta siteeksikään. Miksi kukaan muu piispantarkastuksessa ollut ei reagoinut tapaukseeen jos se sunin mukaan meni? Jos niin olisi tapahtunut se olisi ollut skanaali josta olisi kirjoitettu lehdissäkin.
Kyllä sinä itsekin Siikajokilaaksosta luit, mitä siellä jonkin aikaa tuosta pakomatkasta kirjoitettiin, kuin senkin, miksi minun piti siitä viimeisestä kirjoituksesta Siikajokilaaksolle maksaa lähes 1000 silloista markkaa.
Onko valehteleminen tullut sinulle jo hyveeksi?TeuvoSuni kirjoitti:
Kyllä sinä itsekin Siikajokilaaksosta luit, mitä siellä jonkin aikaa tuosta pakomatkasta kirjoitettiin, kuin senkin, miksi minun piti siitä viimeisestä kirjoituksesta Siikajokilaaksolle maksaa lähes 1000 silloista markkaa.
Onko valehteleminen tullut sinulle jo hyveeksi?näet siellä sen valehtelijan. Olen nähnyt sinut palturinpuhujaksi joka asiassa, joten tuokaan piispajuttu tuskin on totta.
Devoit kirjoitti:
näet siellä sen valehtelijan. Olen nähnyt sinut palturinpuhujaksi joka asiassa, joten tuokaan piispajuttu tuskin on totta.
ei mikään totuus ole enää totta.
Devoit kirjoitti:
näet siellä sen valehtelijan. Olen nähnyt sinut palturinpuhujaksi joka asiassa, joten tuokaan piispajuttu tuskin on totta.
Devoit 28.11.2009 19:09
Semper:***Maalailet Devoit nyt Teuvosta, ehkä huomaamattasi, sellaista sankarimyyttiä,
joka meikäläisen näkövinkkelistä arvioituna sisältää jopa vaarallisia aineksia.***
Jos olisit saanut nähdä sen kalabaliikin minlä suni sai aikaan vuonna -92 ja -93, katselisit asioita toisin silmin.
Lehtikirjoittelujen perusteella tein havainnon, tuossa on oikea Jumalan mies, joka puhuu totuutta. Suorastaan palsamia sielulle oli nähdä niin suoraan sanottuna niin oikeaa asiaa. Näin kahden kesken: Se olikin liian suoraa kerrontaa ,lestadiolaiset panivat ex-kansanedustajansa uhkailemaan lehden päätoimittajaa, jolloin Sunin kirjoitusten julkaiseminen lopetettiin. Viimeisen vastineensa Teuvo kirjoitti maksettuna ilmoituksena (1000 mk). Silloin Teuvolla oli todella laaja kannatus.Devoit kirjoitti:
Et tunne Teuvoa
Devoit 19.12.2009 23:01
Sanon tämän vaikka minua sapettaakin ne piikittelyt "pelkuruuden hengestäni" Teuvon taholta. Mutta se on hänen helmasyntinsä: piikittelyt.
Teuvon varmasti täällä parhaiten tuntevana, voin sanoa, että hän on täysin peloton mies, jota linnatuomion uhat eivät hätkäytä sinne eikä tänne. Tämän ominaisuuden vastapuoli, tuli huomaamaan ja siitä johtuu se etteivät mihinkään reagoi oikeusjuttujen muodossa, koska tietävät että syytettynä Teuvollakin on puheenvuoronsa, joka kiinnostaa taatusti mediaa -maailmanlaajuisesti. Teuvo on mielestäni "hullunrohkea" ja siitä näkövinkkelistä, varmisteleva tyylini näyttää pelkuruudelta.- Botnia bishop
TeuvoSuni kirjoitti:
Onko valehteleminen tullut sinulle jo hyveeksi?Tässä juuri on jutun ydin:
Sinun näkökulmastasi voi olla kysymys PAKOmatkasta.
Jonkun toisen näkökulmasta ainoastaan matkasta.
Ja niin kauan kuin todisteita mistään PAOSTA ei ole näyttää, mitään pakomatkaa ei ole tapahtunutkaan.
Ja millä mielellä itse olit ajatellut kysymyksiäsi esittää? Jos lihakirveellä itse lähdet liikkeelle, on selvää et pysty Jeesuksen tavoin rakastamaan erehtyväistä ja virheellistä, saati sitten väärintekijää ja vihollistasi. Botnia bishop kirjoitti:
Tässä juuri on jutun ydin:
Ja niin kauan kuin todisteita mistään PAOSTA ei ole näyttää, mitään pakomatkaa ei ole tapahtunutkaan.
Ja millä mielellä itse olit ajatellut kysymyksiäsi esittää? Jos lihakirveellä itse lähdet liikkeelle, on selvää et pysty Jeesuksen tavoin rakastamaan erehtyväistä ja virheellistä, saati sitten väärintekijää ja vihollistasi.Aiotko tänään messuta omaistesi joukossa sen sontakuorma-messun?
Onko piispuus mennyt päähäsi, kun varsin lyhyessä ajassa kohosit arkkimunkista suoraan piispan hameeseen ja pannumyssy hiippaan?Botnia bishop kirjoitti:
Ja millä mielellä itse olit ajatellut kysymyksiäsi esittää? Jos lihakirveellä itse lähdet liikkeelle, on selvää et pysty Jeesuksen tavoin rakastamaan erehtyväistä ja virheellistä, saati sitten väärintekijää ja vihollistasi.Valheella en pysty ketään rakastamamaan, en erehtyneitä, en väärintekijöitä enkä myöskään vihollisia. Jos siihen sortuisin olisin pian sinun notareittesi joukossa.
"Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta - he ovat uppiniskaisia."Botnia bishop kirjoitti:
Ja millä mielellä itse olit ajatellut kysymyksiäsi esittää? Jos lihakirveellä itse lähdet liikkeelle, on selvää et pysty Jeesuksen tavoin rakastamaan erehtyväistä ja virheellistä, saati sitten väärintekijää ja vihollistasi.Kysyn, vaikka tuskin vastaat:
Kumpi sinä olit ennen piispanvihkimystäsi: arkkimunkki vai Vedättäjä 2?- ottanut selvää
TeuvoSuni kirjoitti:
Valheella en pysty ketään rakastamamaan, en erehtyneitä, en väärintekijöitä enkä myöskään vihollisia. Jos siihen sortuisin olisin pian sinun notareittesi joukossa.
"Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta - he ovat uppiniskaisia."mitä sinä sanot, sotkee maalliset ja hengelliset aivan mahdottomalla tavalla keskenään. Itse peräänkuulutat maallisen ja hengellisen regimentin eroa, näin tunnustaen että kummallakin on tehtävänsä.
Vaikka kuuluisit Jumalan hengelliseen valtakuntaan, sinun tulee niin kauan kuin ruumiissasi elät "antaa keisarille sen, mikä keisarille kuuluu". Näin siis Paavalin sanat maallisesta esivallasta, esim. Suomen laeista kuuluisivat koskea sinuakin: ei sinulla ole oikeutta julkisessa mediassa nimeltä solvata ketään nimeltä lapsettomaksi tuhkamunaksi. Milloin rupeat nimeltä huutamaan, että jollakin raamattupalstan kirjoittajista on pikkupili tai roikkurinnat? Onhan täällä esimerkkejä siitäkin, että olet ympärileikattuja miehiä (joita kautta maailman on todella paljon) solvannut täällä, lainkaan ymmärtämättä merkitseekö tuo ympärileikkaus todellisesti jotakin haittaa esim. terveydelle, mieskunnolle jne.
Suomen lait koskevat meitä kaikkia, jotka Suomen kansalaisia olemme. - näin on
TeuvoSuni kirjoitti:
Kysyn, vaikka tuskin vastaat:
Kumpi sinä olit ennen piispanvihkimystäsi: arkkimunkki vai Vedättäjä 2?usko, että minä "paadutettuna" pystyisin rehellisyyteen, niin sydän iloiten voin sinulle kertoa, että en ole kumpikaan mainitsemistasi nimimerkeistä. Ja oikeassa olet: en tule kertomaan sinulle, kuka olen.
- no bishop
TeuvoSuni kirjoitti:
Aiotko tänään messuta omaistesi joukossa sen sontakuorma-messun?
Onko piispuus mennyt päähäsi, kun varsin lyhyessä ajassa kohosit arkkimunkista suoraan piispan hameeseen ja pannumyssy hiippaan?että henkesi ei tiennyt Botnia bishopin viestien tulevan Helsingistä, ei suinkaan Pohjanmaalta? Kirjoittaja ei siis ole alkup. raimo, niin kuin selvästi luulet tietäväsi.
Botnia bishop ei myöskään ole mikään piispa, vaan töissä maallisessa ammatissa. Asusteisiini ei myöskään koskaan ole kuulunut hame eikä pannumyssy. En myöskään laula sontakuormalauluja. no bishop kirjoitti:
että henkesi ei tiennyt Botnia bishopin viestien tulevan Helsingistä, ei suinkaan Pohjanmaalta? Kirjoittaja ei siis ole alkup. raimo, niin kuin selvästi luulet tietäväsi.
Botnia bishop ei myöskään ole mikään piispa, vaan töissä maallisessa ammatissa. Asusteisiini ei myöskään koskaan ole kuulunut hame eikä pannumyssy. En myöskään laula sontakuormalauluja.Ainakin viime vuonna alkuperäinen Raimo veti Helsingissa atteMyyryksi nimitettynä hänen nimelleen tekopyhitettya Jeesuksen veren seurakuntaa.
Pyhällä Hengellä on monin verroin tärkeämpääkin tehtävää, kuin metsästää, missä Saatanan nimimerkkejä vaihtavat palvelijat kulloinkin hiippailevat, ja millä nimerkillä millloinkin raamattukeskusteluun osallistuvat.
Varsinkin, kun heistä ei kukaan uskalla omalla nimellään Saatanan erinomaisia ilmestyksiään täällä julkituoda. Ei siihen pystynyt Sauluskaan, koska hänenkin piti saada Saatanalta toinen nimi; Paulus.ottanut selvää kirjoitti:
mitä sinä sanot, sotkee maalliset ja hengelliset aivan mahdottomalla tavalla keskenään. Itse peräänkuulutat maallisen ja hengellisen regimentin eroa, näin tunnustaen että kummallakin on tehtävänsä.
Vaikka kuuluisit Jumalan hengelliseen valtakuntaan, sinun tulee niin kauan kuin ruumiissasi elät "antaa keisarille sen, mikä keisarille kuuluu". Näin siis Paavalin sanat maallisesta esivallasta, esim. Suomen laeista kuuluisivat koskea sinuakin: ei sinulla ole oikeutta julkisessa mediassa nimeltä solvata ketään nimeltä lapsettomaksi tuhkamunaksi. Milloin rupeat nimeltä huutamaan, että jollakin raamattupalstan kirjoittajista on pikkupili tai roikkurinnat? Onhan täällä esimerkkejä siitäkin, että olet ympärileikattuja miehiä (joita kautta maailman on todella paljon) solvannut täällä, lainkaan ymmärtämättä merkitseekö tuo ympärileikkaus todellisesti jotakin haittaa esim. terveydelle, mieskunnolle jne.
Suomen lait koskevat meitä kaikkia, jotka Suomen kansalaisia olemme.Vedättäjä kakkosen käsialaa.
Jos et enää muuhun pysty kuin valehtelemiseen, niin viisainta olisi olla hiljaa. Tällaista tekstiä en ole koskaan kirjoittanut:
"ei sinulla ole oikeutta julkisessa mediassa nimeltä solvata ketään nimeltä lapsettomaksi tuhkamunaksi."
Ja tätä saat kyllä minulta odottaa viimeiseen hengenvetoosi saakka:
"Milloin rupeat nimeltä huutamaan, että jollakin raamattupalstan kirjoittajista on pikkupili tai roikkurinnat? "
Toivottavasti ei odottajan aika käy pitkäksi.näin on kirjoitti:
usko, että minä "paadutettuna" pystyisin rehellisyyteen, niin sydän iloiten voin sinulle kertoa, että en ole kumpikaan mainitsemistasi nimimerkeistä. Ja oikeassa olet: en tule kertomaan sinulle, kuka olen.
kuuluu Saatanan normaalin toimintaan, ei sitä olisi tarvinnut ruveta erikseen mainostamaan.
TeuvoSuni kirjoitti:
Et tunne Teuvoa
Devoit 19.12.2009 23:01
Sanon tämän vaikka minua sapettaakin ne piikittelyt "pelkuruuden hengestäni" Teuvon taholta. Mutta se on hänen helmasyntinsä: piikittelyt.
Teuvon varmasti täällä parhaiten tuntevana, voin sanoa, että hän on täysin peloton mies, jota linnatuomion uhat eivät hätkäytä sinne eikä tänne. Tämän ominaisuuden vastapuoli, tuli huomaamaan ja siitä johtuu se etteivät mihinkään reagoi oikeusjuttujen muodossa, koska tietävät että syytettynä Teuvollakin on puheenvuoronsa, joka kiinnostaa taatusti mediaa -maailmanlaajuisesti. Teuvo on mielestäni "hullunrohkea" ja siitä näkövinkkelistä, varmisteleva tyylini näyttää pelkuruudelta.Sinulle kyllä kelpaa kaikki kehu vaikka se tulisi mistä, kuten se silloisen sydänystäväsi hellarisaarnaaja Hautaniemen Sirkankin täysin pieleen mennyt povaus missiosi tulevaisuudesta.
Tuosta piispajutusta haluaisin jonkun muunkin paavolan kirkossa silloin olleen todistajan lausunnon. Olisi väittämästäsi piispan teosta noussut varmasti suurempikin kohu. Ei ihme ettei valituksesi ottanut tulta kun kukaan paikallaolijoista ei olisi allekirjoittanut sepustustasi tapahtuneesta.- ei-piispa
TeuvoSuni kirjoitti:
Vedättäjä kakkosen käsialaa.
Jos et enää muuhun pysty kuin valehtelemiseen, niin viisainta olisi olla hiljaa. Tällaista tekstiä en ole koskaan kirjoittanut:
"ei sinulla ole oikeutta julkisessa mediassa nimeltä solvata ketään nimeltä lapsettomaksi tuhkamunaksi."
"Milloin rupeat nimeltä huutamaan, että jollakin raamattupalstan kirjoittajista on pikkupili tai roikkurinnat? "
Toivottavasti ei odottajan aika käy pitkäksi.ollut viesti Ved. 2:lta.
Enkä myöskään sanonut, että olisin siteerannut sinun kirjoittamaasi sanasta sanaan, vaan kerroin että erästä kirjoittajaa olet nimeltä yrittänyt herjata tätä tämän lapsettomuudesta. Se on sama kuin kansankielellä yrittää piikitellä toista tuhkamunaksi. Saisit hävetä, mutta puuttuuko sinulta häpeän tunne kokonaan?
Ja juuri tuota edellä mainittua taustaa ja omaksumaasi "valheiden paljastuskampanjaa" vasten, ei olisi ihme, vaikka jonakin päivänä vajoaisit niin alas, että rupeaisit "paljastamaan", että "jolla kulla raamattupalstan kirjoittajista on pikkupili tai roikkurinnat"? Et kunnioita ihmisiä, lähimmäisiäsi. Kuinka siis voit vaatia kunnioitusta muilta itseäsi kohtaan? - totuudessa
ei-piispa kirjoitti:
ollut viesti Ved. 2:lta.
Enkä myöskään sanonut, että olisin siteerannut sinun kirjoittamaasi sanasta sanaan, vaan kerroin että erästä kirjoittajaa olet nimeltä yrittänyt herjata tätä tämän lapsettomuudesta. Se on sama kuin kansankielellä yrittää piikitellä toista tuhkamunaksi. Saisit hävetä, mutta puuttuuko sinulta häpeän tunne kokonaan?
Ja juuri tuota edellä mainittua taustaa ja omaksumaasi "valheiden paljastuskampanjaa" vasten, ei olisi ihme, vaikka jonakin päivänä vajoaisit niin alas, että rupeaisit "paljastamaan", että "jolla kulla raamattupalstan kirjoittajista on pikkupili tai roikkurinnat"? Et kunnioita ihmisiä, lähimmäisiäsi. Kuinka siis voit vaatia kunnioitusta muilta itseäsi kohtaan?Todista väitteesi tuomalla esiin kommentti, jossa Suni herjaa jotain henkilöä nimeltä hänen lapsettomuudestaan. Tuollaisia väitteitähän voi kuka vaan heitellä.
- lahkeeton
TeuvoSuni kirjoitti:
Aiotko tänään messuta omaistesi joukossa sen sontakuorma-messun?
Onko piispuus mennyt päähäsi, kun varsin lyhyessä ajassa kohosit arkkimunkista suoraan piispan hameeseen ja pannumyssy hiippaan?huutaa ja haukkuu väärää puuta. Häntä heiluu ja pisu lentää.
- Kalevi K
no bishop kirjoitti:
että henkesi ei tiennyt Botnia bishopin viestien tulevan Helsingistä, ei suinkaan Pohjanmaalta? Kirjoittaja ei siis ole alkup. raimo, niin kuin selvästi luulet tietäväsi.
Botnia bishop ei myöskään ole mikään piispa, vaan töissä maallisessa ammatissa. Asusteisiini ei myöskään koskaan ole kuulunut hame eikä pannumyssy. En myöskään laula sontakuormalauluja.kerta kun vihan sa vallassa oleva teuvo-pelkuri puree omaan jalkaansa.
- Mallu K:tä
TeuvoSuni kirjoitti:
Ainakin viime vuonna alkuperäinen Raimo veti Helsingissa atteMyyryksi nimitettynä hänen nimelleen tekopyhitettya Jeesuksen veren seurakuntaa.
Pyhällä Hengellä on monin verroin tärkeämpääkin tehtävää, kuin metsästää, missä Saatanan nimimerkkejä vaihtavat palvelijat kulloinkin hiippailevat, ja millä nimerkillä millloinkin raamattukeskusteluun osallistuvat.
Varsinkin, kun heistä ei kukaan uskalla omalla nimellään Saatanan erinomaisia ilmestyksiään täällä julkituoda. Ei siihen pystynyt Sauluskaan, koska hänenkin piti saada Saatanalta toinen nimi; Paulus.Mikä tässä on vikana: Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina
- lakialukeva
TeuvoSuni kirjoitti:
Vedättäjä kakkosen käsialaa.
Toivottavasti ei odottajan aika käy pitkäksi.mitään laillista oikeutta Suomen kansalaisena, solvata jonkun äitiä tai jotakuta sanoilla:
äitisi on portto tai sinä olet saatanan suurin rakastajaportto?
Onko sinulla mitään laillista oikeutta pilkata ehtoollista, kuten olet tehnyt?
Ensinmainitut kirjoittelusi voisivat olla julkista herjaamista ja/tai solvaamista eli raskautettujen asianhaarojen valllitessa tehty rikos, kunnianloukkaus ja jälkimmäinen uskonrauhan rikkominen.
En usko etä Jumalan Henki puolustaisi sinua, jos joutuisit syytteeseen. Mallu K:tä kirjoitti:
Mikä tässä on vikana: Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina
lakialukeva kirjoitti:
mitään laillista oikeutta Suomen kansalaisena, solvata jonkun äitiä tai jotakuta sanoilla:
äitisi on portto tai sinä olet saatanan suurin rakastajaportto?
Onko sinulla mitään laillista oikeutta pilkata ehtoollista, kuten olet tehnyt?
Ensinmainitut kirjoittelusi voisivat olla julkista herjaamista ja/tai solvaamista eli raskautettujen asianhaarojen valllitessa tehty rikos, kunnianloukkaus ja jälkimmäinen uskonrauhan rikkominen.
En usko etä Jumalan Henki puolustaisi sinua, jos joutuisit syytteeseen.kun saat lakiopintosi valmiiksi, ja oikeudessa tavataan.
lahkeeton kirjoitti:
huutaa ja haukkuu väärää puuta. Häntä heiluu ja pisu lentää.
kun Saatanan puiston puista ei yksikään ole suora, vaan joka ainut on väärä?
Kadun kun en uskonut Devoutia
Kirjoittanut Teuvo Suni **.**. klo **,**
Devout yritti varoittaa monesti minua riivaavista pahoista hengistä, joita lisäksi pelkään kuollakseni.
Aletaanko satukirjoituskilpailuun Teuvoseni? :)Devoit kirjoitti:
Kadun kun en uskonut Devoutia
Kirjoittanut Teuvo Suni **.**. klo **,**
Devout yritti varoittaa monesti minua riivaavista pahoista hengistä, joita lisäksi pelkään kuollakseni.
Aletaanko satukirjoituskilpailuun Teuvoseni? :)minulla totuus, joten julistan jo heti sinut voittajaksi. Sillä tuota tekstiä et ole minun kirjoituksistani kopioinut.
En ole Saatanalle "Teuvoseni", vaikka kuinka lipevästi nuoleskelisit.TeuvoSuni kirjoitti:
minulla totuus, joten julistan jo heti sinut voittajaksi. Sillä tuota tekstiä et ole minun kirjoituksistani kopioinut.
En ole Saatanalle "Teuvoseni", vaikka kuinka lipevästi nuoleskelisit...valhesatusi ja sinua en nuoleskele. Jos sanot päivää, sekin pitää käydä ulkona tarkistamassa kun valehtelet senkin.
Devoit kirjoitti:
..valhesatusi ja sinua en nuoleskele. Jos sanot päivää, sekin pitää käydä ulkona tarkistamassa kun valehtelet senkin.
Hyvää yötä!
Kyllä Saatanalta riittää sinulle kullekin päivälle omat valheensa.- lakialukeva
TeuvoSuni kirjoitti:
kun saat lakiopintosi valmiiksi, ja oikeudessa tavataan.
kertoa: Onko sinulla suomen kansalaisena oikeus solvata jotakuta ja julkisesti: Olet saatanan suurin rakastajaportto- sanat ovat sanoja jotka täyttävät seuraavan rikoksen tunnusmerkistön:
- raskauttava, julkinen solvaus
-vastoin parempaa tietoa tehty halventava lausunto
-asianomistajarikos, kunnianloukkaus
Markka-aikana ammattikoululainen sai 2400 mk:n sakot kun oli huutanut koulunjohtajalle rumin sanoin ja nimitellyt "saatanan, vitun kusipääksi" lakialukeva kirjoitti:
kertoa: Onko sinulla suomen kansalaisena oikeus solvata jotakuta ja julkisesti: Olet saatanan suurin rakastajaportto- sanat ovat sanoja jotka täyttävät seuraavan rikoksen tunnusmerkistön:
- raskauttava, julkinen solvaus
-vastoin parempaa tietoa tehty halventava lausunto
-asianomistajarikos, kunnianloukkaus
Markka-aikana ammattikoululainen sai 2400 mk:n sakot kun oli huutanut koulunjohtajalle rumin sanoin ja nimitellyt "saatanan, vitun kusipääksi"Sanoihan Jeesus Jumalan valitulle kansallekin, kenen haluja he tyydyttivät. Miksi sitä ei sai tämän kansan Saatanan halujen tyydyttäjille sanoa, jotka porttopappiensa johdolla yhteisvoimin sitä tekevät. Etkä sinä ole siinä joukossa poikkeus.
- lakialukeva
TeuvoSuni kirjoitti:
Sanoihan Jeesus Jumalan valitulle kansallekin, kenen haluja he tyydyttivät. Miksi sitä ei sai tämän kansan Saatanan halujen tyydyttäjille sanoa, jotka porttopappiensa johdolla yhteisvoimin sitä tekevät. Etkä sinä ole siinä joukossa poikkeus.
sanoa niin, ettei tarvitse katua sitä, että on rikkonut rikoslakia.
Et ikinä saa ketään puolellesi, koska et osaa keskustella vaan pyörittelet tyhmiä Raamattu-johtopäätöksiäsi, kuvitellen, että kirjoitat aina vain totta.
Sinua ei kohta usko enää kukaan. Jannesta ja Jambresta pidit naisina, Nyt erehdyt jo tuomitsemaan Pietarin kirjoituksia Paavalin kirjoituksina, koska Pyhä henki on todistanut niiden kautta samoista asioista " armosta" ja
"armolahjoista". Olet heikko teidossa ja viisaudessa. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. lakialukeva kirjoitti:
sanoa niin, ettei tarvitse katua sitä, että on rikkonut rikoslakia.
Et ikinä saa ketään puolellesi, koska et osaa keskustella vaan pyörittelet tyhmiä Raamattu-johtopäätöksiäsi, kuvitellen, että kirjoitat aina vain totta.
Sinua ei kohta usko enää kukaan. Jannesta ja Jambresta pidit naisina, Nyt erehdyt jo tuomitsemaan Pietarin kirjoituksia Paavalin kirjoituksina, koska Pyhä henki on todistanut niiden kautta samoista asioista " armosta" ja
"armolahjoista". Olet heikko teidossa ja viisaudessa. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.lakikirja syrjään ja lue Matt.23:13-39. Siitä tiedät, mitä Jeesus sinustakin ajattelee:
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset!"
Usko jo vihdoinkin se, ettei Jeesus Kristus minulle sen takia Henkeä ja tehtävää antanut, että alkaisin kärkkyä kunniaa ihmisiltä.
Miten ylipäätänsä hänen valittunsa voisi ystäviä saada, kun kaikki vihaavat?- lakialukeva
TeuvoSuni kirjoitti:
lakikirja syrjään ja lue Matt.23:13-39. Siitä tiedät, mitä Jeesus sinustakin ajattelee:
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset!"
Usko jo vihdoinkin se, ettei Jeesus Kristus minulle sen takia Henkeä ja tehtävää antanut, että alkaisin kärkkyä kunniaa ihmisiltä.
Miten ylipäätänsä hänen valittunsa voisi ystäviä saada, kun kaikki vihaavat?saa Jumala tai edes sinä Teuvo Suni, kun alkaa samana päivänä opettamaan että se tai tuo Pietarin kirjeen teksti on Paavalin tekstiä. Khdesti olet mokannut tänään, vaikka julistat olevasi synnitön ja koko totuuden
omistava kristitty.
Jumalan kunniaksi asia menisi aivan toisin: Kahden tai kolmen todistajan nojalla on jokainen asia vahvistettava.
Pietari vahvistaa Paavalin "armo"-opin Jumalasta olevaksi, kunnia Herralle Jeesukselle, maassa ja taivaassa. lakialukeva kirjoitti:
saa Jumala tai edes sinä Teuvo Suni, kun alkaa samana päivänä opettamaan että se tai tuo Pietarin kirjeen teksti on Paavalin tekstiä. Khdesti olet mokannut tänään, vaikka julistat olevasi synnitön ja koko totuuden
omistava kristitty.
Jumalan kunniaksi asia menisi aivan toisin: Kahden tai kolmen todistajan nojalla on jokainen asia vahvistettava.
Pietari vahvistaa Paavalin "armo"-opin Jumalasta olevaksi, kunnia Herralle Jeesukselle, maassa ja taivaassa.että Jumalan tuomio alkaa niistä huoneista, joihin Paavali väkeä Saatanan erinomaisen ilmestyksen johdosta palkkasi.
- lakialukeva
TeuvoSuni kirjoitti:
että Jumalan tuomio alkaa niistä huoneista, joihin Paavali väkeä Saatanan erinomaisen ilmestyksen johdosta palkkasi.
puheesi. joten älä laita edelleen Pietarin piikkiin tällaista tekstiä:".. niistä huoneista, joihin Paavali väkeä Saatanan erinomaisen ilmestyksen johdosta palkkasi. "
Tuo ei ole Raamatun tekstiä.
Se ei ole Jumalan Hengessä, vaan saatanan hegessä julkituotua teuvosunilaisuus-harhaoppia.
Olet kirouksen ja iankaikkisen kuoleman alla, koska julistat toista evankeliumia kuin mitä Raamattu julistaa. lakialukeva kirjoitti:
puheesi. joten älä laita edelleen Pietarin piikkiin tällaista tekstiä:".. niistä huoneista, joihin Paavali väkeä Saatanan erinomaisen ilmestyksen johdosta palkkasi. "
Tuo ei ole Raamatun tekstiä.
Se ei ole Jumalan Hengessä, vaan saatanan hegessä julkituotua teuvosunilaisuus-harhaoppia.
Olet kirouksen ja iankaikkisen kuoleman alla, koska julistat toista evankeliumia kuin mitä Raamattu julistaa.ja muistakin käydä nauttimassa joka ainut Saatanan vihan viinitilkka, kun sitä sinulle noissa porton huoneissa tarjotaan.
Nyt sanon Hyvää yötä! Toivottavasti saat pian lakisi luettua.- läheltä nähnyt
totuudessa kirjoitti:
Todista väitteesi tuomalla esiin kommentti, jossa Suni herjaa jotain henkilöä nimeltä hänen lapsettomuudestaan. Tuollaisia väitteitähän voi kuka vaan heitellä.
vaan totuudessa: ne viestit on (pyynnöstäni ja varmaan asianomaisenkin pyynnöstä) ylläpidon puolesta poistettu. Mutta toki minulla on ne tietokoneellani tallella. Nuo viestit, joissa Teuvo solvasi tätä eläkkeellä olevaa miestä ovat kirjoitetut 21.8.2010 klo 17.41 ja klo 19.25, molemmat samassa keskusteluketjussa.
Poistan näistä viesteistä ko. henkilön nimen ja kotipaikkakunnan, muutoin nämä poistetut viestit ovat sanasta sanaan TeuvoSunin käsialaa:
Vedättäjälle
TeuvoSuni Käyttäjän viestit 21.8.2010 17:41
MIksi olet antanut Saatanan valehtelun ja varastamisen lisäksi tuoda sydämesi myös täyteen katkeruutta ja kateutta.
Ja jotta katkeruutesi ja kateutesi olisi täydellistä, on Saatana valehdellut sinulle tuloni todella paljon suuremmaksi, kuin mitä ne todellisuudessa. Saattapa olla hyvinkin niin, että sinun peruskoulunopettajan eläke hakkaa sotilasmestarin eläkkeen.
Jos Valtiokonttori ensi vuoden alusta alkaa minulle tuollaista eläkettä maksaa, saat tulla heti hakemaan 5000 euroa puhtaana käteen, ja katsotaan sitteen jatkossa, paljonko sinun katkeruutesi poistaminen kuukaudessa lisää euroja vaatii, että sinä kurjana ja syntisenä - lisäksi vielä lapsettomana - tulisit hyvin toimeen.
-----
Kerro nyt kaikille
TeuvoSuni Käyttäjän viestit 21.8.2010 19:25
mikä on xxxxxlaisen Vedättäjän Xxxxxx Xxxxxxx vuotuinen eläke?
-----
Että tämä oli totuus, ota tai jätä. - monenlaista
läheltä nähnyt kirjoitti:
vaan totuudessa: ne viestit on (pyynnöstäni ja varmaan asianomaisenkin pyynnöstä) ylläpidon puolesta poistettu. Mutta toki minulla on ne tietokoneellani tallella. Nuo viestit, joissa Teuvo solvasi tätä eläkkeellä olevaa miestä ovat kirjoitetut 21.8.2010 klo 17.41 ja klo 19.25, molemmat samassa keskusteluketjussa.
Poistan näistä viesteistä ko. henkilön nimen ja kotipaikkakunnan, muutoin nämä poistetut viestit ovat sanasta sanaan TeuvoSunin käsialaa:
Vedättäjälle
MIksi olet antanut Saatanan valehtelun ja varastamisen lisäksi tuoda sydämesi myös täyteen katkeruutta ja kateutta.
Ja jotta katkeruutesi ja kateutesi olisi täydellistä, on Saatana valehdellut sinulle tuloni todella paljon suuremmaksi, kuin mitä ne todellisuudessa. Saattapa olla hyvinkin niin, että sinun peruskoulunopettajan eläke hakkaa sotilasmestarin eläkkeen.
Jos Valtiokonttori ensi vuoden alusta alkaa minulle tuollaista eläkettä maksaa, saat tulla heti hakemaan 5000 euroa puhtaana käteen, ja katsotaan sitteen jatkossa, paljonko sinun katkeruutesi poistaminen kuukaudessa lisää euroja vaatii, että sinä kurjana ja syntisenä - lisäksi vielä lapsettomana - tulisit hyvin toimeen.
-----
Kerro nyt kaikille
-----
Että tämä oli totuus, ota tai jätä.Mitä pahaa siinä on, jos lapsetonta sanoo lapsettomaksi. pahempi loukkaus on sanoa aikuista ihmistä lapselliseksi. Nimimerkki:ei piispa, oli visioinut Sunin sanomaksi sopimattomia ilmaisuja, oli jopa ennustanut. mitä törkeyksiä Suni, ehkä tulee tulevaisuudessa sanomaan. Vähintäänkin omituinen käsitys sinulla on totuudesta.
- totuudesta
läheltä nähnyt kirjoitti:
Vedättäjälle
-----
Kerro nyt kaikille
-----
Että tämä oli totuus, ota tai jätä.Sopiiko,että jätän, nimittäin viestisi omaan arvoonsa. Olit unohtanut tuoda julki ne toisen osapuolen kirjoittamat viestit, olisi ollut tasapuolisempaa, totuuden kannalta.
- ei piispa
monenlaista kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, jos lapsetonta sanoo lapsettomaksi. pahempi loukkaus on sanoa aikuista ihmistä lapselliseksi. Nimimerkki:ei piispa, oli visioinut Sunin sanomaksi sopimattomia ilmaisuja, oli jopa ennustanut. mitä törkeyksiä Suni, ehkä tulee tulevaisuudessa sanomaan. Vähintäänkin omituinen käsitys sinulla on totuudesta.
omituisena, jos haluat. Ehkäpä pidät minua niin yksinkertaisena, etten jo viestiä kirjoittaessani olisi tiennyt, kuinka kaltaisesi Sunia liehakoiva siihen suhtautuu? Siinä tapauksessa erehdyt: tiesin tasan tarkkaan, millaisen vastineen annat ja senkin tiesin, ettet saata olla kirjoittamatta.
Niin kuin itse sanot, totuutta on monenlaista. Tosin Sunin kannattajana sinun tulisi muistaa, että hänellä on vain Sunin totuus. Eikö sinullakin tulisi olla sama totuus, sillä muutoin saatat pian kuulua niihin, joista hän jotakin henkilökohtaista katoilta julki tuo, Hengen pakottaman valheenpaljastusagendansa vuoksi? Pidä tätä toki omituisena visiointina tahi peräti profetointina - minulle se on kokemukseen pohjautuvaa tietoa, empiriaa.
Sitä paitsi moni muukin silmäpari näki nuo Sunin kirjoittamat virkkeet yrityksenä sohaista toista ihmistä lapsettomuudesta. Esimerkiksi lakimies, jota konsultoin - en suinkaan Ved. 2:n asiassa vaan eräässä toisessa.
Jos tämä mainittu nimimerkki Ved.2 arveli toisen eläketuloiksi jonkin summan, mikä sekään ei tietenkään ole Raamatusta keskustelua, miksi Sunin pitää käydä selvään kostoon? Suni on sanonut omasta tahdostaan (tai Jumalan tahdosta - ihan miten haluat) kirjoittavansa omalla nimellään. Hänen henkilöllisyydessään ei ole mitään paljastettavaa. Mutta hänellä ei ole oikeuksia paljastella kenenkään muiden ihmisten henkilöllisyyttä ja nivoa siihen raha- tai lapsettomuuskysymyksiä.
Ei kenenkään toisen rikkomus oikeuta sinua rikkomaan. Jos naapurisi valehtelee, ei se tee valehtelemista sinun kohdallasi sen kauniimmaksi. Jos naapurisi varastaa, ei varastelusta tule sen takia sinulle sallitumpaa. Ja mitä muuten kenenkään lapsettomuus kuuluu Raamatusta keskustelun alle, varsinkin ulkopuolisen tuomana? Eikö pikemminkin pikemminkin pitäisi keskustella anteeksiantamuksen teemasta?
Tässä sinulle tällaista totuutta - vaikkakin osoitit mieltyneesi mieluummin tällaiseen sääliä tuntemattomaan koston menettelytapaan:
silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta, palovamma palovammasta, haava haavasta, ruhje ruhjeesta, murtuma murtumasta, henki hengestä
Minä varmaan erehdyin tulkinnassani sinusta - ainakin sunilaisen opin mukaan :) - ei piispa
totuudesta kirjoitti:
Sopiiko,että jätän, nimittäin viestisi omaan arvoonsa. Olit unohtanut tuoda julki ne toisen osapuolen kirjoittamat viestit, olisi ollut tasapuolisempaa, totuuden kannalta.
sopii oikein hyvin. Kunpa malttaisit toimia lupauksesi mukaisesti.
- monenlaista
ei piispa kirjoitti:
omituisena, jos haluat. Ehkäpä pidät minua niin yksinkertaisena, etten jo viestiä kirjoittaessani olisi tiennyt, kuinka kaltaisesi Sunia liehakoiva siihen suhtautuu? Siinä tapauksessa erehdyt: tiesin tasan tarkkaan, millaisen vastineen annat ja senkin tiesin, ettet saata olla kirjoittamatta.
Niin kuin itse sanot, totuutta on monenlaista. Tosin Sunin kannattajana sinun tulisi muistaa, että hänellä on vain Sunin totuus. Eikö sinullakin tulisi olla sama totuus, sillä muutoin saatat pian kuulua niihin, joista hän jotakin henkilökohtaista katoilta julki tuo, Hengen pakottaman valheenpaljastusagendansa vuoksi? Pidä tätä toki omituisena visiointina tahi peräti profetointina - minulle se on kokemukseen pohjautuvaa tietoa, empiriaa.
Sitä paitsi moni muukin silmäpari näki nuo Sunin kirjoittamat virkkeet yrityksenä sohaista toista ihmistä lapsettomuudesta. Esimerkiksi lakimies, jota konsultoin - en suinkaan Ved. 2:n asiassa vaan eräässä toisessa.
Jos tämä mainittu nimimerkki Ved.2 arveli toisen eläketuloiksi jonkin summan, mikä sekään ei tietenkään ole Raamatusta keskustelua, miksi Sunin pitää käydä selvään kostoon? Suni on sanonut omasta tahdostaan (tai Jumalan tahdosta - ihan miten haluat) kirjoittavansa omalla nimellään. Hänen henkilöllisyydessään ei ole mitään paljastettavaa. Mutta hänellä ei ole oikeuksia paljastella kenenkään muiden ihmisten henkilöllisyyttä ja nivoa siihen raha- tai lapsettomuuskysymyksiä.
Ei kenenkään toisen rikkomus oikeuta sinua rikkomaan. Jos naapurisi valehtelee, ei se tee valehtelemista sinun kohdallasi sen kauniimmaksi. Jos naapurisi varastaa, ei varastelusta tule sen takia sinulle sallitumpaa. Ja mitä muuten kenenkään lapsettomuus kuuluu Raamatusta keskustelun alle, varsinkin ulkopuolisen tuomana? Eikö pikemminkin pikemminkin pitäisi keskustella anteeksiantamuksen teemasta?
Tässä sinulle tällaista totuutta - vaikkakin osoitit mieltyneesi mieluummin tällaiseen sääliä tuntemattomaan koston menettelytapaan:
silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta, palovamma palovammasta, haava haavasta, ruhje ruhjeesta, murtuma murtumasta, henki hengestä
Minä varmaan erehdyin tulkinnassani sinusta - ainakin sunilaisen opin mukaan :)Ensinnäkään en ole mikään Sunin kannattaja, että se siitä. Tulin vain seuranneeksi aiemmin näiden "toverusten" mielipiteiden vaihtoa eikä siinä kumpikaan sanojaan kovin tarkkaan valinnut.
- ?????
ei piispa kirjoitti:
Minä varmaan erehdyin tulkinnassani sinusta - ainakin sunilaisen opin mukaan :)Teksti tuntuu sangen tutulta?
- teuvon observoija
????? kirjoitti:
Teksti tuntuu sangen tutulta?
tämäkin teksti TeuvoSunin omaa käsialaa? Kas kun tähän ketjuun ei ole klo 8.58-9.55 tullut mitään muita kirjoituksia kuin hänen, nimimerkillään kirjoittamiansa tämä yksi nimetön kysely. Taisi Teuvo omien ohjeittensa mukaisesti ruksata vaihtoehdon "kirjoita jollakin muulla kuin omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi". Siinähän on se etu, ettei tarvitse välillä kirjautua tililtään ulos vaan voi (myrkyllisen) kommentin jälkeen jatkaa (tekopyhän rehellisesti) nimimerkillään.
Niin, tämähän oli vain kysymys ja jatkopohdintaa, ei syytös.
Saat pitää tekstiäni tuttuna tai tuntemattomana, se on minulle samantekevää. teuvon observoija kirjoitti:
tämäkin teksti TeuvoSunin omaa käsialaa? Kas kun tähän ketjuun ei ole klo 8.58-9.55 tullut mitään muita kirjoituksia kuin hänen, nimimerkillään kirjoittamiansa tämä yksi nimetön kysely. Taisi Teuvo omien ohjeittensa mukaisesti ruksata vaihtoehdon "kirjoita jollakin muulla kuin omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi". Siinähän on se etu, ettei tarvitse välillä kirjautua tililtään ulos vaan voi (myrkyllisen) kommentin jälkeen jatkaa (tekopyhän rehellisesti) nimimerkillään.
Niin, tämähän oli vain kysymys ja jatkopohdintaa, ei syytös.
Saat pitää tekstiäni tuttuna tai tuntemattomana, se on minulle samantekevää.kirjoittanut vain rekisteröidyllä nimimerkillä, enkä ole edes jyvällä mistä te tässä nimettöminä mielipiteitä vaihdatte.
- resltn
Voitko puhtaalla omallatunnolla kuitata joka kuukausi sotilaseläkkeesi?
Miksi minun pitäisi tuntea omantunnon tuskaa Jumalan erinomaisesta suunnitelmasta, kun hän johdatti minut, urheiluvälinemyyjän sotilaan ammattiin vain siksi, että sai turvattua eläkevuosilleni turvatun toimeentulon:
"Miksi johdatit minut sotilaan ammattiin?"
"Jotta tietäisit, mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."- Botnia bishop
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi minun pitäisi tuntea omantunnon tuskaa Jumalan erinomaisesta suunnitelmasta, kun hän johdatti minut, urheiluvälinemyyjän sotilaan ammattiin vain siksi, että sai turvattua eläkevuosilleni turvatun toimeentulon:
"Jotta tietäisit, mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."saat nauttia saatanan valuutalla maksettavasta eläkkeestä, mutta muita työelämässä olevia ihmisiä nimiltä pilkkaat ja sanot rahan sitoneen heidät saatanan orjiksi?
Botnia bishop kirjoitti:
saat nauttia saatanan valuutalla maksettavasta eläkkeestä, mutta muita työelämässä olevia ihmisiä nimiltä pilkkaat ja sanot rahan sitoneen heidät saatanan orjiksi?
ei Saatanan palkkapaimenia saisi jopa nimeltä mainita? Siksi, koska Saatana teettää kaikki tekonsa pimeässä:
"Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: 'Tämä on Herran temppeli,
Herran temppeli, Herran temppeli!'
"Papit ovat kuin rosvojoukko, joka on asettunut väijyksiin."
"Hirveitä, kauhistuttavia asioita tapahtuu tässä maassa! Profeetat julistavat silkkaa
valhetta, papit toimivat oman mielensä mukaan, ja tähän kansa on tyytyväinen. Mutta
mitä te sitten teette, kun tästä tulee loppu?"
"Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään
suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman,
koska palkkapaimen ei välittänyt lampaista."
Uskotko, että Jumala perui sanansa ja palkkasi tällaiset papit uudelleen, vaikka heidät
jo Golgatalla hylkäsi:
"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän
ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi
kuninkaan ja papit."
Uskotko, että tallaisten pappien käsien alta saat elämääsi Jumalan siunauksen ja häntä
vastaan tehtyjen, edellä olevien syntien anteeksiantamuksen myös Jumalan edessä,
vaikka kirjoitettu on:
"Lakatkaa jo luottamasta ihmiseen, vain kevyt elämän henkäys on hänellä sieraimissaan.
Mikä hän on, mihin hän kelpaa?"
"Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan,
mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta. Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu
aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Uskotko sinä, että vakavat sairaudet ja onnettomuudeta ovat vain niitä kohdanneiden
ihmisten huonoa tuuria, eikä Jumalan viimeistä kutsua omilleen, tai hänen kostoa
jumalattomille, vaikka kirjoitettu on:
"Tautivuoteen tuskat puhuttelevat nekin ihmistä, kun kipu repii hänen luitaan hellittämättä.
Leipää hän ei huoli, hän inhoaa sitä, edes mieliruoka ei hänelle kelpaa.
Hänen ruumiinsa kuihtuu olemattomiin, kaikki hänen luunsa erottuvat nahkan alta.
Hänen tiensä käy hautaa kohden, tuonelan mahdit odottavat häntä."
"Törähtääkö merkkitorvi kaupungissa ihmisten säikähtämättä. Tapahtuuko kaupungissa
onnettomuutta Herran sitä aiheuttamatta?"
"Mutta onhan myös Herra viisas! Hän voi lähettää onnettomuuden, eikä hän sanojaan peruuta.
Hän käy taisteluun niitä vastaan, jotka tekevät vääryyttä ja niitä vastaan, jotka ryhtyvät
väärintekijöiden auttajiksi. Kun Herra kohottaa kätensä, silloin auttaja alkaa kompastella,
silloin autettava kaatuu. Yhdessä he suistuvat perikatoon."
Näitä Jumalan ilmoituksia ei yksikään tyhjänpäiväinen ihminen pysty todeksi uskomaan,
mutta tämän kyllä miljardit ihmiset uskovat:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut, antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin
teistä, vaan se on Jumalan lahja. Se ei perustu ihmisten tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä."Botnia bishop kirjoitti:
saat nauttia saatanan valuutalla maksettavasta eläkkeestä, mutta muita työelämässä olevia ihmisiä nimiltä pilkkaat ja sanot rahan sitoneen heidät saatanan orjiksi?
Botnia bishop, oletko tietoinen, että kuulut tätä sanomaa eteenpäin kuljettavaan suureen ihmisjoukkoon:
Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta purkautuu onnettomuus tämän maan asukkaiden päälle.- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
TeuvoSuni kirjoitti:
Botnia bishop, oletko tietoinen, että kuulut tätä sanomaa eteenpäin kuljettavaan suureen ihmisjoukkoon:
Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta purkautuu onnettomuus tämän maan asukkaiden päälle.Minä Minä valittu MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäMinä valittu TeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minäminä valittu
MinäminäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minäminä valittu
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minäminäminä valittu
MinäMinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minä minäminäminä valittu
Minä minäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minäminä valittu
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minä minäminä valittu
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minäminäminä valittu
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minäminäminä valittu
Minä Minä valittu MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäMinä valittu TeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minäminä valittu
MinäminäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minäminä valittu
MinäMinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minä minäminäminä valittu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Minä Minä valittu MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo
MinäMinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minä minäminäminä valittu
Minä minäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minäminä valittu
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minä minäminä valittu
MinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minäminäminä valittu
MinäMinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minä minäminäminä valittuniin kuin sinäkin, mutta vain harvoille se suodaan-
Miksi sinä siitä minulle raivoat, kun olet antanut Saatanan porttopappien pettää itsesi?- "liksat"
Mene kysymään papilta rovastilta piispalta yms. kirkonmiehiltä , miksei myös naisilta, voivatko he hyvällä omallatunnolla kuitata suuren palkkansa tai eläkkeensä.
- suomenkielinen47
TeuvoSuni kirjoitti:
"Jotta tietäisit, mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."on urheiluvälinemyyjä sotilas.
Puuttuuko taas välimerkkejä?
- uskoontullut
varoista kun kunnioitetaan Jumalaa?
Kunnioita Herraa antamalla varoistasi ja kaiken satosi parhaista, niin sinun jyväaittasi väyttyvät ja viini pursuaa kuurnistasi.
Tunnen kristityn, joka osti maatilan ja alkoi viljellä porkkanoita omaan tarpeeseensa. Hän luki Raamatusta em. kohdan Sananlaskuista, valikoi muovikassillisen parhaita porkkanoita ja vei seurakuntalon emännälle.
"Voi kuinka ihanaa" sanoi emäntä ja jatkoi" meillä onkin juuri tulossa isänpäivälounas ja juuri juttelimme, että mistä saamme aineksia raasteisiin, kiitos paljon"
Porkkanat tuonut henkilö ajoi kunnantalon ohitse ja pysähtyi lukemaan ovessa ollutta ilmoitusta EU-ruokapaketeista, joita oli virastotalolla jaossa. Hän meni kysymään ja virkailija sanoi: " Ei näitä ole kukaan enää kahteen viikkoon hakenut, pakatkaa loput autoonne." Porkkanoiden tuoja pakkasi autonsa
täyteen neljänviljan kaurahiutalepaketteja, maitojauhepakkauksia, makaroonia ja isoja näkkileipäpaketteja ja niitä hän, hä'nen perheensä ja ystävänsä söivät n. kahden vuoden ajan.
Jumalan Sana ei raukene tyhjiin:....niin sinun jyväaittasi tä'yttyvät ja viini pursuaa kuurnistasi.
Kyllä Jeesuskin opetti antamaan esivallalle ja Jumalalle. Kristityt laittoivat talteenviikon ensimmäisenä
päivänä mitä pystyivät ja niistä varoista annettiin avustuksia toisille. Paavalikin oli viemässä rahalahjoituksia.
Teuvo Suni! Mitä tehdään konkreettisesti kun annetaan Jumalalle varoista tai sadosta?- totisesti.
En ole Teuvo Suni, mutta vastaan mitä mieleen tuli.
Mal. 3:10
-- Tuokaa täydet kymmenykset aarrekammioon, jotta temppelissäni olisi ruokaa. Koetelkaa minua tällä tavalla, sanoo Herra Sebaot. -- Silloin saatte nähdä, että minä avaan taivaan ikkunat ja vuodatan teille sateen runsaan siunauksen.
Job 34:12
Totisesti, Jumala ei tee vääryyttä, Kaikkivaltias ei vääristä oikeutta. - kilpaillaan
"Tunnen kristityn, joka osti maatilan ja alkoi viljellä porkkanoita omaan tarpeeseensa. Hän luki Raamatusta em. kohdan Sananlaskuista, valikoi muovikassillisen parhaita porkkanoita ja vei seurakuntalon emännälle.
"Voi kuinka ihanaa" sanoi emäntä ja jatkoi" meillä onkin juuri tulossa isänpäivälounas ja juuri juttelimme, että mistä saamme aineksia raasteisiin, kiitos paljon"
Porkkanat tuonut henkilö ajoi kunnantalon ohitse ja pysähtyi lukemaan ovessa ollutta ilmoitusta EU-ruokapaketeista, joita oli virastotalolla jaossa. Hän meni kysymään ja virkailija sanoi: " Ei näitä ole kukaan enää kahteen viikkoon hakenut, pakatkaa loput autoonne." Porkkanoiden tuoja pakkasi autonsa
täyteen neljänviljan kaurahiutalepaketteja, maitojauhepakkauksia, makaroonia ja isoja näkkileipäpaketteja ja niitä hän, hä'nen perheensä ja ystävänsä söivät n. kahden vuoden ajan."
Kertomus on vähintäänkin epäilyttävä, mutta valehteluhan ei ole synti, ainakaan uskovaisille. - Mannermaa
totisesti. kirjoitti:
En ole Teuvo Suni, mutta vastaan mitä mieleen tuli.
Mal. 3:10
-- Tuokaa täydet kymmenykset aarrekammioon, jotta temppelissäni olisi ruokaa. Koetelkaa minua tällä tavalla, sanoo Herra Sebaot. -- Silloin saatte nähdä, että minä avaan taivaan ikkunat ja vuodatan teille sateen runsaan siunauksen.
Job 34:12
Totisesti, Jumala ei tee vääryyttä, Kaikkivaltias ei vääristä oikeutta.olivat Vanhan liiton jumalanpalvelukseen liittyvä uhraamisjärjestys, jota ei apostolit enää opeta, mikä käy hyvin ilmi hebrealaiskirjeestä, vaan nyt uhrataan
varojen mukaan "jotakin". Jumala varmasti maksaa takaisin siunauksillaan riippumatta siitä uhraako kristitty
Jumalan työhön pienemmän vai suuremman osan. Iloista antajaa Jumala rakastaa. - uskoontullut
kilpaillaan kirjoitti:
"Tunnen kristityn, joka osti maatilan ja alkoi viljellä porkkanoita omaan tarpeeseensa. Hän luki Raamatusta em. kohdan Sananlaskuista, valikoi muovikassillisen parhaita porkkanoita ja vei seurakuntalon emännälle.
täyteen neljänviljan kaurahiutalepaketteja, maitojauhepakkauksia, makaroonia ja isoja näkkileipäpaketteja ja niitä hän, hä'nen perheensä ja ystävänsä söivät n. kahden vuoden ajan."
Kertomus on vähintäänkin epäilyttävä, mutta valehteluhan ei ole synti, ainakaan uskovaisille.joka sana. Jumala vastasi välittömästi ja antoi "jyväaitan" täyttyä.
Tuossa kunnassa, tuossa tilanteessa EU-paketeista ei kilpailtu, vaan niitä oli jäänyt runsaasti virastotalon yhden huoneen nurkkaan moneksi päiväksi- Jumala oli näin edeltäkäsin valmistanut asian tuota porkkanoita uhranneen hyväksi. Jumala on uskollinen-
Olen tehnyt sivutyönä yhtä jos toista. Aina kun on palkasta lohkaissut 5 - 15 € lähetystyöhön, heti parin päivän sisällä on ollut ainakin kolmeksi viikoksi "yhtä sun toista" ja keikkaluonteisia tehtäviä tulee niin paljon, että saa vuokran ja autovelan maksetuksi. - pravoo
uskoontullut kirjoitti:
joka sana. Jumala vastasi välittömästi ja antoi "jyväaitan" täyttyä.
Tuossa kunnassa, tuossa tilanteessa EU-paketeista ei kilpailtu, vaan niitä oli jäänyt runsaasti virastotalon yhden huoneen nurkkaan moneksi päiväksi- Jumala oli näin edeltäkäsin valmistanut asian tuota porkkanoita uhranneen hyväksi. Jumala on uskollinen-
Olen tehnyt sivutyönä yhtä jos toista. Aina kun on palkasta lohkaissut 5 - 15 € lähetystyöhön, heti parin päivän sisällä on ollut ainakin kolmeksi viikoksi "yhtä sun toista" ja keikkaluonteisia tehtäviä tulee niin paljon, että saa vuokran ja autovelan maksetuksi.Juttusi ovat varmaan ns. provoja.
- jh.
uskoontullut kirjoitti:
joka sana. Jumala vastasi välittömästi ja antoi "jyväaitan" täyttyä.
Olen tehnyt sivutyönä yhtä jos toista. Aina kun on palkasta lohkaissut 5 - 15 € lähetystyöhön, heti parin päivän sisällä on ollut ainakin kolmeksi viikoksi "yhtä sun toista" ja keikkaluonteisia tehtäviä tulee niin paljon, että saa vuokran ja autovelan maksetuksi.Joka kokee siunauksen, uskoo.
- sallittu...
jh. kirjoitti:
Joka kokee siunauksen, uskoo.
Pitääkö siunauksen kokeneen olla täysin kritiikitön idiootti.
jokaislle valitulle sen kohteen, missä hänen apuaan tai rahojaan tarvitaan. Niin on näyttänyt minullekin, eikä niistä yksikään ole minkäälainen porttoseurakunta.
sallittu... kirjoitti:
Pitääkö siunauksen kokeneen olla täysin kritiikitön idiootti.
jotka eivät pysty erottamaan Saatanan siunausta Jumalan siunauksesta.
- JH Ahokas
TeuvoSuni kirjoitti:
jokaislle valitulle sen kohteen, missä hänen apuaan tai rahojaan tarvitaan. Niin on näyttänyt minullekin, eikä niistä yksikään ole minkäälainen porttoseurakunta.
mihin kohteisiin olet antanut varojasi?
JH Ahokas kirjoitti:
mihin kohteisiin olet antanut varojasi?
että alkaisin täällä toimia lähettäjäni selvää ohjetta vastaan:
"Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltaviksi, muuten ette saa palkkaanne taivaalliselta Isältänne.
Kun siis autat köyhiä, älä toitata siitä niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kujilla, jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.
Kun annat almun. älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea tekee, jotta hyvä tekosi pysyisi salassa. Isäsi, joka näkee myöskin sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."- JH Ahokas
TeuvoSuni kirjoitti:
että alkaisin täällä toimia lähettäjäni selvää ohjetta vastaan:
"Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltaviksi, muuten ette saa palkkaanne taivaalliselta Isältänne.
Kun siis autat köyhiä, älä toitata siitä niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kujilla, jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.
Kun annat almun. älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea tekee, jotta hyvä tekosi pysyisi salassa. Isäsi, joka näkee myöskin sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."olet antanut, koska olet jo "salaamatta" tuonut esille, että olet antanut, se ei ole enää salaisuus.
UT:ssä on tietoa, ei salattuna, että apostolit keräsivät varoja Jerusalemin pyhille, alkuseurakuntalaiset myivät jopa maatiloja ja jakoivat kaikille puutteenalaisille, seurakuntapalvelijat huolehtivat leskien avunannosta ja sitä rataa.
Miten olet tehnyt lahjoituksia? JH Ahokas kirjoitti:
olet antanut, koska olet jo "salaamatta" tuonut esille, että olet antanut, se ei ole enää salaisuus.
UT:ssä on tietoa, ei salattuna, että apostolit keräsivät varoja Jerusalemin pyhille, alkuseurakuntalaiset myivät jopa maatiloja ja jakoivat kaikille puutteenalaisille, seurakuntapalvelijat huolehtivat leskien avunannosta ja sitä rataa.
Miten olet tehnyt lahjoituksia?lahjoitan rahaa joka kuukausi automaattisesti tililtäni. Eikä se tapahdu yhdenkään porton toimintojen kautta. Tämä saa sinulle riittää.
- JH Ahokas
TeuvoSuni kirjoitti:
lahjoitan rahaa joka kuukausi automaattisesti tililtäni. Eikä se tapahdu yhdenkään porton toimintojen kautta. Tämä saa sinulle riittää.
saatanan lasten ja Jumalan valtakunta Jumalan lasten,
Miksi tuhlaat varojasi maailman lapsille. Mikset anna rahojasi vaikkapa Raamatun käännöstyöhön, koska vielä on useita satoja kieliä, joille ei ole käännetty yhtään Raamatun lausettakaan. JH Ahokas kirjoitti:
saatanan lasten ja Jumalan valtakunta Jumalan lasten,
Miksi tuhlaat varojasi maailman lapsille. Mikset anna rahojasi vaikkapa Raamatun käännöstyöhön, koska vielä on useita satoja kieliä, joille ei ole käännetty yhtään Raamatun lausettakaan."Ja joka minun nimessäni ottaa luokseen yhdenkin tällaisen lapsen, se ottaa luokseen minut."
"Sitten hän sanoo vasemmalla puolella oleville: 'Menkää pois minun
luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen
enkeleilleen.
Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano,
mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin
alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa,
mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai
janoissasi, kodittoman tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä
auttaneet sinua?'
Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet
tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet
tekemättä minulle.'
Ja niin lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Kirjastani voit lukea, miksi aikoinani lopetin Suomen Bibliaseuran kannattamisen.- JH Ahokas
TeuvoSuni kirjoitti:
"Ja joka minun nimessäni ottaa luokseen yhdenkin tällaisen lapsen, se ottaa luokseen minut."
"Sitten hän sanoo vasemmalla puolella oleville: 'Menkää pois minun
luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen
enkeleilleen.
Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano,
mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin
alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa,
mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai
janoissasi, kodittoman tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä
auttaneet sinua?'
Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet
tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet
tekemättä minulle.'
Ja niin lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Kirjastani voit lukea, miksi aikoinani lopetin Suomen Bibliaseuran kannattamisen.pois Jeesuksen sanat: " jotka uskovat minuun"?
JH Ahokas kirjoitti:
pois Jeesuksen sanat: " jotka uskovat minuun"?
koska Jeesus ei mainitsemissani kirjoiotuksissa tuota sanonut.
Eiväthän kaltaisesi tekopyhitetyt Raamattuja markkinoivat kirjanoppineetkaan häntä usko:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät:
teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä
olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne
ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."- J H Ahokas
TeuvoSuni kirjoitti:
koska Jeesus ei mainitsemissani kirjoiotuksissa tuota sanonut.
Eiväthän kaltaisesi tekopyhitetyt Raamattuja markkinoivat kirjanoppineetkaan häntä usko:
ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."seurrava jae. Kyllä Jeesus puhuu samoista lapsista: "jotka uskovat minuun"
J H Ahokas kirjoitti:
seurrava jae. Kyllä Jeesus puhuu samoista lapsista: "jotka uskovat minuun"
Matt.18:1-6
- J H Ahokas
TeuvoSuni kirjoitti:
Matt.18:1-6
enkä pysähtynyt 5. jakeeseen, vaan luin myös kuudennen ja siinä Jeesus, minulle Hengen avaamin uskonsilmin,
viipyy edelleen saman lapsen lähellä, jonka itse asetti opetuslasten keskelle ja sanoi juuri samaa lasta tarkoittaen....."jotka uskovat minuun"
Saatanako estää sinua lukemasta sanat "jotka uskovat minuun.."
Olet harhaopettaja!
Sehän tiedetään, että Saatana on laittanut esivallan kerään kirkollisverot ja tilittämään ne kahdelle suurelle portolle; luterilaisille ja ortodokseille. Tämän lisäksi esivalta lahjoo kahta suurintaan myöskin yhteisöverojen tuotoilla.
Vuonna 2007 Saatana määräsi esivallan avustamaan myös sen pienempiä porttoja, ja niin vuoden 2008 alusta lähtien se on jakanut avustuksia myöskin kaikille niille, joiden jäsenmäärä oli yli 200.
Vuonna 2008 tuo jaettava summa oli 200 000 euroa. Mikä se on tulevassa budjetissa, siitä ei minulla ole tietoa.
Tuollaisia yli 200 jäsen olevia porttoseurakuntia oli sen hetken tilaston mukaan 15, joista suurin oli jehovalaiset ja pienin Suomen tunnustuksellinen luterilainen kirkko. Näiden yhteinen jäsenmäärä oli 59940.
Kun tuo 200 000 euroa jaetaan näiden kesken - jos kaikki avustusta hakivat - maksoi esivalta kustakin jäsenestä 3.33 euroa.
Joten jehovalaiset saivat 64 0447 ja ja tuo pienin luterilainen porttokin 1028 euroa.- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
MinäMinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minä minäminäminä valittu - äpärä hiljaa siellä
Sama saatana jakaa joka kuukausi sosiaaliavustuksen eläkkeen muodossa, jota jo 48-vuotias nuorimies on saanut saatanalta nostaa, Joka ainoa kuukausi...........
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
MinäMinäTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvoTeuvoteuvoteuvo minä minäminäminä valittuettä jaksat sunntainakin ahkeroida niin, että tilini taivaassa vain kasvaa - ja vielä sunnuntailisällä korotettuna:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."äpärä hiljaa siellä kirjoitti:
Sama saatana jakaa joka kuukausi sosiaaliavustuksen eläkkeen muodossa, jota jo 48-vuotias nuorimies on saanut saatanalta nostaa, Joka ainoa kuukausi...........
ei ole sinulle hyväksi, vaikka ne sinulle suuren nautinnon tuottavatkin.
- kysyjä9
TeuvoSuni kirjoitti:
ei ole sinulle hyväksi, vaikka ne sinulle suuren nautinnon tuottavatkin.
sinulla kokemusta siitä, että kateus ja katkeruus tuottaisivat nautintoa, kun niin rintaäänellä kerrot:
"vaikka ne sinulle suuren nautinnon tuottavatkin." ? kysyjä9 kirjoitti:
sinulla kokemusta siitä, että kateus ja katkeruus tuottaisivat nautintoa, kun niin rintaäänellä kerrot:
"vaikka ne sinulle suuren nautinnon tuottavatkin." ?peräti 40 vuoden ajalta.
- lakialukeva
saisi tukea myös näitä pienempiä Jumalan valtakunnan työtä tekeviä?
lakialukeva kirjoitti:
saisi tukea myös näitä pienempiä Jumalan valtakunnan työtä tekeviä?
ne tekevätkään?
Niin suuret kuin pienetkin irstailevat tämän maailman jumalan, Saatanan kanssa, kuten laki uskonrauhan rikkomisesta selvästi osoittaa.
Kolmiyhteinen Jumala; Isä, Poika ja Pyhä Henki tekee itse oman valtakuntansa työt:
"Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta,ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan. Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa ja etsi niitä.
Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimenet eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat
pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.
Sen tähden paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenina, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan.
Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minäkin huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
- Antti Vee Koo
Voitko kertoa mikä tässä on väärin:
" Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina.""Kristus ei mennytkään ihmiskäsin tehtyyn pyhäkköön, joka on vain todellisen pyhäkön kuva, vaan itse taivaaseen ollakseen nyt Jumalan edessä puhumassa meidän puolestamme."
"Ensimmäisellä liitolla oli siis jumalanpalvelusta koskevat säädöksensä ja pyhäkkö maan päällä."
Mutta ei enää Uudella liitolla.
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun."
Saatanalle vihkiytyneet papit tekivät Jumalan rakennuttamista temppeleistä rosvojen luolia jo Vanhan liiton aikana:
"Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: "Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!"
"Rosvojen luolanako te pidätte tätä temppeliä, joka on minulle omistettu? Siltä se minustakin näyttää, sanoo Herra."
Vuonna 70 Jumala antoi roomalaisten hävittää - kaiken tämän todistukseksi - Jerusalemin temppelin Jeesuksen ennustuksen mukaisesti, koska hän ei niitä enää tarvitse, ja siksi hänellä ei ole täällä maan päällä yhtä ainoaa tällaista huonetta eikä huoneenhaltijaa.- Antti Vee
TeuvoSuni kirjoitti:
"Kristus ei mennytkään ihmiskäsin tehtyyn pyhäkköön, joka on vain todellisen pyhäkön kuva, vaan itse taivaaseen ollakseen nyt Jumalan edessä puhumassa meidän puolestamme."
"Ensimmäisellä liitolla oli siis jumalanpalvelusta koskevat säädöksensä ja pyhäkkö maan päällä."
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun."
Saatanalle vihkiytyneet papit tekivät Jumalan rakennuttamista temppeleistä rosvojen luolia jo Vanhan liiton aikana:
"Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: "Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!"
"Rosvojen luolanako te pidätte tätä temppeliä, joka on minulle omistettu? Siltä se minustakin näyttää, sanoo Herra."
Vuonna 70 Jumala antoi roomalaisten hävittää - kaiken tämän todistukseksi - Jerusalemin temppelin Jeesuksen ennustuksen mukaisesti, koska hän ei niitä enää tarvitse, ja siksi hänellä ei ole täällä maan päällä yhtä ainoaa tällaista huonetta eikä huoneenhaltijaa.sanat: " Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina.".......sinun mielestäsi saatanan erisomaista ilmestyseksytystä eikä Jumalan Hengessä
kirjoitettua Jumalan Sanaa Antti Vee kirjoitti:
sanat: " Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina.".......sinun mielestäsi saatanan erisomaista ilmestyseksytystä eikä Jumalan Hengessä
kirjoitettua Jumalan Sanaamitä arvelet itsekin niiden olevan, vaikka yrität laittaa sanat suuhuni: "saatanan erisomaista ilmestyseksytystä eikä Jumalan Hengessä kirjoitettua Jumalan sanaa."
Sinulle näyttävät olevan erisomaista, minä olen kirjoittanut erinomaisista.- J H Ahokas
TeuvoSuni kirjoitti:
mitä arvelet itsekin niiden olevan, vaikka yrität laittaa sanat suuhuni: "saatanan erisomaista ilmestyseksytystä eikä Jumalan Hengessä kirjoitettua Jumalan sanaa."
Sinulle näyttävät olevan erisomaista, minä olen kirjoittanut erinomaisista.vielä suomeksi ja selvästi: Väitätkö kyseisiä sanoja Paavalin kynästä lähteneeksi Saatanan antamaksi eksytykseksi?
J H Ahokas kirjoitti:
vielä suomeksi ja selvästi: Väitätkö kyseisiä sanoja Paavalin kynästä lähteneeksi Saatanan antamaksi eksytykseksi?
eikö tämä ole sinun mielestä kyllin selvästi sanottu:
Miksi et usko tätä Paavalia:
TeuvoSuni :
"Kristus ei mennytkään ihmiskäsin tehtyyn pyhäkköön, joka on vain todellisen pyhäkön kuva, vaan itse taivaaseen ollakseen nyt Jumalan edessä puhumassa meidän puolestamme."
Vuonna 70 Jumala antoi roomalaisten hävittää - kaiken tämän todistukseksi - Jerusalemin temppelin Jeesuksen ennustuksen mukaisesti, koska hän ei niitä enää tarvitse, ja siksi hänellä ei ole täällä maan päällä yhtä ainoaa tällaista huonetta eikä huoneenhaltijaa.- J H Ahokas
TeuvoSuni kirjoitti:
eikö tämä ole sinun mielestä kyllin selvästi sanottu:
Miksi et usko tätä Paavalia:
TeuvoSuni :
Vuonna 70 Jumala antoi roomalaisten hävittää - kaiken tämän todistukseksi - Jerusalemin temppelin Jeesuksen ennustuksen mukaisesti, koska hän ei niitä enää tarvitse, ja siksi hänellä ei ole täällä maan päällä yhtä ainoaa tällaista huonetta eikä huoneenhaltijaa.muuta toiseen Raamatun kohtaan: Pidätkö sinä tätä tekstiä " Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina. Paavalin kirjoittamana eksytyksenä?
J H Ahokas kirjoitti:
muuta toiseen Raamatun kohtaan: Pidätkö sinä tätä tekstiä " Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina. Paavalin kirjoittamana eksytyksenä?
yhtä tyhjänpäiväinen ymmärtämätön jankuttaja, kuin samasta kohdusta alkuperäisen Raimon kanssa maailmaan synnytetty, joka jatkuvasti vaihetlee nimimerkkiään kuten sinäkin teet.
Saatanan tahtoa Paavali tuossa julisti.- J H Ahokas
TeuvoSuni kirjoitti:
yhtä tyhjänpäiväinen ymmärtämätön jankuttaja, kuin samasta kohdusta alkuperäisen Raimon kanssa maailmaan synnytetty, joka jatkuvasti vaihetlee nimimerkkiään kuten sinäkin teet.
Saatanan tahtoa Paavali tuossa julisti.Sehän oli Pietarin kirjoittamaa eikä Paavalin, Taas väität Pietaria jo Paavaliksi. Toisen kerran samana iltana!
1. Piet- 4:10 Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina.
Eikö jo yhtään hävetä, "koko totuuden saanut Teuvo"?
- J H Lihakas
koska siinä ei ole yhtään mokaustasi.
- äx-äx- äx
huono, koska se oli teuvon pula-pula- ääni puskasta-
Tappiolle joutuessaan, kuten Kari H ja muutama muu Teuvon ex-ystävä ovat kertoneet, huutelee puskista. äx-äx- äx kirjoitti:
huono, koska se oli teuvon pula-pula- ääni puskasta-
Tappiolle joutuessaan, kuten Kari H ja muutama muu Teuvon ex-ystävä ovat kertoneet, huutelee puskista.totuudesta kunnian jollekin puskanimerkille, olkoon vaikka J H Ahokas, tai hänen lihaisampi veljensä J H Lihakas.
Jos entiset ystäväni sinulle totuuden kertoisivat, olisivat he edelleen ysäviäni.- J H Ahokas
TeuvoSuni kirjoitti:
totuudesta kunnian jollekin puskanimerkille, olkoon vaikka J H Ahokas, tai hänen lihaisampi veljensä J H Lihakas.
Jos entiset ystäväni sinulle totuuden kertoisivat, olisivat he edelleen ysäviäni.että tämäkin Paavalin lausunto oli saatanan erinomainen ilmestys:
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt, eikä tunne häntä.
Vastaa suoraan, äläkä kiertele! - t. Keinänen
J H Ahokas kirjoitti:
että tämäkin Paavalin lausunto oli saatanan erinomainen ilmestys:
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt, eikä tunne häntä.
Vastaa suoraan, äläkä kiertele!Pyhä Henki kirkasti sinulle missä mennään. Siunauksin!
- Artturi Peevee
TeuvoSuni kirjoitti:
totuudesta kunnian jollekin puskanimerkille, olkoon vaikka J H Ahokas, tai hänen lihaisampi veljensä J H Lihakas.
Jos entiset ystäväni sinulle totuuden kertoisivat, olisivat he edelleen ysäviäni.TeuvoSuni latelee viisauksia; Paavalista tulee antikristus, Pietarin kirjoituksista Paavalin tekstiä, Paavali jäi osattomaksi Hengestä Damaskoksessa jne. Eihän sellaisista valheista kannata kunniaa ottaa.
Pistä puskapojat mieluummin liikkeelle. - Artturi PeeVee
J H Ahokas kirjoitti:
että tämäkin Paavalin lausunto oli saatanan erinomainen ilmestys:
Vastaa suoraan, äläkä kiertele!mene omaan puskalankaasi, Johanneshan se siinä kirjoittaa ja Keinänen rahastaa, kun on Mallun isoveli kempeleeltä jos et sitä tiedä.
Artturi Peevee kirjoitti:
TeuvoSuni latelee viisauksia; Paavalista tulee antikristus, Pietarin kirjoituksista Paavalin tekstiä, Paavali jäi osattomaksi Hengestä Damaskoksessa jne. Eihän sellaisista valheista kannata kunniaa ottaa.
Pistä puskapojat mieluummin liikkeelle.ei totuudella yhdeltäkään väärämieliseltä kunniaa heru, ei edes pientä aamenta.
Mutta jos jatkuvan vastailun lomassa erehtyy sanomaan Pietarin tekstiä armosta Paavalin tekstiksi, niin jopahan rienaus alkaa. Kuten aina on valittuja rienattu:
"Nyt kuulen monien kuiskivan: "Näettekö, kauhua kaikkialla!" "Antakaa ilmi!" "Annetaan hänet ilmi!" Jopa ystävät vaanivat heikkoa hetkeäni: "Ehkä saamme houkutelluksi hänet ansaan! Silloin hän on vallassamme, ja totisesti me kostamme!"- Keinänen
t. Keinänen kirjoitti:
Pyhä Henki kirkasti sinulle missä mennään. Siunauksin!
luin äsken: Minussa, se on minun lihassani ei asu mitään hyvää, ja nyt siellä onkin Johanneksen kirjeen tekstiä.
Jos Jumala tahtoo, saan julistaa vielä kaduilla ja toreilla, että Jumala on Hengessä läsnä ja Teuvo Suni väärässä.
Jumala armahda minua syntistä ihmistä ja kiitos, että tämmöisenäni saan olla sinussa vapaa, amen. - Artturi sama
TeuvoSuni kirjoitti:
ei totuudella yhdeltäkään väärämieliseltä kunniaa heru, ei edes pientä aamenta.
Mutta jos jatkuvan vastailun lomassa erehtyy sanomaan Pietarin tekstiä armosta Paavalin tekstiksi, niin jopahan rienaus alkaa. Kuten aina on valittuja rienattu:
"Nyt kuulen monien kuiskivan: "Näettekö, kauhua kaikkialla!" "Antakaa ilmi!" "Annetaan hänet ilmi!" Jopa ystävät vaanivat heikkoa hetkeäni: "Ehkä saamme houkutelluksi hänet ansaan! Silloin hän on vallassamme, ja totisesti me kostamme!"herjasi ja mieti mihin olet kahdesti syyllistynyt. Sinä väität Pietarin tekstiä
a) Paavalin tekstiksi
b) saatanan tahdon julistukseksi
Saatanan tahtoa Paavali tuossa julisti.
c)kuten monta muutakin Jumalan tahdon vastaista, jotka hän Saatanalta erinomaisten ilmestysten mukana sai.
Muista, että Pietarin mukaan koko Raamattu on Jumalan Hengen vaikuttamaa eikä sisällä valheita.
Olet pilkannut Jumalan Sanaa, taatusti se on synti ja lihan teko, langenneen ihmisjärjen rienaavaa julistusta - J H Ahokas
Artturi PeeVee kirjoitti:
mene omaan puskalankaasi, Johanneshan se siinä kirjoittaa ja Keinänen rahastaa, kun on Mallun isoveli kempeleeltä jos et sitä tiedä.
kunet vävypoikaasi tunnistanut.
- isoisosisäsi
J H Ahokas kirjoitti:
kunet vävypoikaasi tunnistanut.
tai kerron äidillesi, sille Teuvoa vedättäneelle maalasimuorille. Laivassako ne olivat, kun se alkoi hukkua, vai miten se meni?
- Teuvos uni
isoisosisäsi kirjoitti:
tai kerron äidillesi, sille Teuvoa vedättäneelle maalasimuorille. Laivassako ne olivat, kun se alkoi hukkua, vai miten se meni?
sinua, ruutumekkoinen maalaismuori
Artturi sama kirjoitti:
herjasi ja mieti mihin olet kahdesti syyllistynyt. Sinä väität Pietarin tekstiä
a) Paavalin tekstiksi
b) saatanan tahdon julistukseksi
Saatanan tahtoa Paavali tuossa julisti.
c)kuten monta muutakin Jumalan tahdon vastaista, jotka hän Saatanalta erinomaisten ilmestysten mukana sai.
Muista, että Pietarin mukaan koko Raamattu on Jumalan Hengen vaikuttamaa eikä sisällä valheita.
Olet pilkannut Jumalan Sanaa, taatusti se on synti ja lihan teko, langenneen ihmisjärjen rienaavaa julistustaJatkakaa sukukokoustanne vaikka aamuun asti.
- taas on nähty
TeuvoSuni kirjoitti:
Jatkakaa sukukokoustanne vaikka aamuun asti.
Taas on nähty, kuinka valehtelija ja pilkkaaja intoilee pimeytensä keskellä. Ei kukaan täysjärkinen vastaile puutaheinää-tyyliin, vaan vastaa sen mukaan mikä oikeata on ja ehtii tarkistamaan. Olet Suni omassa lihassasi pöhöttynyt narsisti, jonka täytyy saada hölöttää ketjut täyteen omia sepustuksiaan.
>>>>Mutta jos jatkuvan vastailun lomassa erehtyy sanomaan Pietarin tekstiä armosta Paavalin tekstiksi, niin jopahan rienaus alkaa.. taas on nähty kirjoitti:
Taas on nähty, kuinka valehtelija ja pilkkaaja intoilee pimeytensä keskellä. Ei kukaan täysjärkinen vastaile puutaheinää-tyyliin, vaan vastaa sen mukaan mikä oikeata on ja ehtii tarkistamaan. Olet Suni omassa lihassasi pöhöttynyt narsisti, jonka täytyy saada hölöttää ketjut täyteen omia sepustuksiaan.
>>>>Mutta jos jatkuvan vastailun lomassa erehtyy sanomaan Pietarin tekstiä armosta Paavalin tekstiksi, niin jopahan rienaus alkaa..että olet omalta vähäiseltä osaltasi tekemässä työtäsi tämän keskustelun täyttämiseksi.
- on se vaan
hyvä että Jumala pitää sen huolen että teuvon sanomasta puuttuu rakkaus niin harvempi tähän moskaan lankeaa....
sillä vain todella harvat sietävät kuulla totuutta.
On helppoa esiintyä kaikkia rakastavana porttopoikana tai -tyttönä silloin, kun sydämestä on viety rakkaus totuuteen. Siitä seuraavasta Jumalan vihasta on Pyhä Henki minut erossa pitänyt, ja pitää edelleen:
"Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen
ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa."
Ja kenelle Jumala uskoo vihansa julistamisen? Tietenkin hänen itsensä
valitsemille ja kouluttamille sotureille:
"Minä Herra, olen antanut käskyn sotureille, jotka ovat minulle pyhitetyt,
vihani aseiksi olen kutsunut omat sankarini. Minun mahtini on heidän
ylpeytenään."
"Törähtääkö merkkitorvi kaupungissa ihmisten säikähtämättä? Tapahtuuko
kaupungissa onnettomuutta Herran sitä aiheuttamatta?
Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen,
profeetoille.
Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi."
Ja kun oikea profeetta ärjyy, häntä pidetäänkin Saatanan profeettana,
ja hänen kohtalonsa on sukupolvesta toiseen samanlainen:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota,
ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden."
Kaupunginportin kokoukset ovat vaihtuneet tässäkin maassa Suomi24
uskontekeskusteluihin, ja tilanne jatkuu samanlaisena. Vääriä profeettoja
pidetään oikeina profeettoina, koska heidän sanomastaan puuttuu Jumalan
viha, jota yksikään väärämiellinen ei siedä kuulla. Eivätkä he tätäkään
todeksi usko:
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa,
mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä
ohdakkeista viikunoita.
Hyvä puu tekee hyviä ( totuuden ) hedelmiä, huono puu ( valheen ) kelvottomia
hedelmiä.
Jokainen puu, joka ei tee hyvää ( totuuden ) hedelmää, kaadetaan ja heitetään
tuleen. Hedelmistä te siis tunnette heidät.
Rakastavan lyönnitkin ovat rakkautta, vihamiehen suudelma pelkkää vihaa."
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan.
Sinne pääsee se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me
profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi
teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun
luotani, vääryydentekijät."
Siksi tänäkin päivänä:
"Parempi nuhdella avoimesti kuin vaieta rakkauden nimissä.
Koska:
"Makealta maistuvat panettelijan puheet, ne painuvat syvälle sisimpään. Kuin
hopeasilaus saviastian pinnassa on mairea puhe häijyn ihmisen suussa.
Vihamiehesi voi puhua mielin kielin, mutta sisimmässään hän hautoo pahaa.
Älä usko hänen lipeviä sanojaan, hänen sydämessään on seitsemän petosta.
Hän kätkee vihansa kavalasti, mutta hänen pahuutensa tulee kaikkien tietoon."
Valitettavasti miljardien ihmisten kohdalla vain liian myöhään - viimeisellä tuomiolla.
Ja nuo seitsemän petosta ovat ne Saatanan seitsemän vieläkin pahempaa henkeä.- ovat pelkkää
TeuvoSuni kirjoitti:
sillä vain todella harvat sietävät kuulla totuutta.
On helppoa esiintyä kaikkia rakastavana porttopoikana tai -tyttönä silloin, kun sydämestä on viety rakkaus totuuteen. Siitä seuraavasta Jumalan vihasta on Pyhä Henki minut erossa pitänyt, ja pitää edelleen:
"Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen
ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa."
Ja kenelle Jumala uskoo vihansa julistamisen? Tietenkin hänen itsensä
valitsemille ja kouluttamille sotureille:
"Minä Herra, olen antanut käskyn sotureille, jotka ovat minulle pyhitetyt,
vihani aseiksi olen kutsunut omat sankarini. Minun mahtini on heidän
ylpeytenään."
"Törähtääkö merkkitorvi kaupungissa ihmisten säikähtämättä? Tapahtuuko
kaupungissa onnettomuutta Herran sitä aiheuttamatta?
Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen,
profeetoille.
Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi."
Ja kun oikea profeetta ärjyy, häntä pidetäänkin Saatanan profeettana,
ja hänen kohtalonsa on sukupolvesta toiseen samanlainen:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota,
ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden."
Kaupunginportin kokoukset ovat vaihtuneet tässäkin maassa Suomi24
uskontekeskusteluihin, ja tilanne jatkuu samanlaisena. Vääriä profeettoja
pidetään oikeina profeettoina, koska heidän sanomastaan puuttuu Jumalan
viha, jota yksikään väärämiellinen ei siedä kuulla. Eivätkä he tätäkään
todeksi usko:
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa,
mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä
ohdakkeista viikunoita.
Hyvä puu tekee hyviä ( totuuden ) hedelmiä, huono puu ( valheen ) kelvottomia
hedelmiä.
Jokainen puu, joka ei tee hyvää ( totuuden ) hedelmää, kaadetaan ja heitetään
tuleen. Hedelmistä te siis tunnette heidät.
Rakastavan lyönnitkin ovat rakkautta, vihamiehen suudelma pelkkää vihaa."
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan.
Sinne pääsee se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me
profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi
teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun
luotani, vääryydentekijät."
Siksi tänäkin päivänä:
"Parempi nuhdella avoimesti kuin vaieta rakkauden nimissä.
Koska:
"Makealta maistuvat panettelijan puheet, ne painuvat syvälle sisimpään. Kuin
hopeasilaus saviastian pinnassa on mairea puhe häijyn ihmisen suussa.
Vihamiehesi voi puhua mielin kielin, mutta sisimmässään hän hautoo pahaa.
Älä usko hänen lipeviä sanojaan, hänen sydämessään on seitsemän petosta.
Hän kätkee vihansa kavalasti, mutta hänen pahuutensa tulee kaikkien tietoon."
Valitettavasti miljardien ihmisten kohdalla vain liian myöhään - viimeisellä tuomiolla.
Ja nuo seitsemän petosta ovat ne Saatanan seitsemän vieläkin pahempaa henkeä.Jumalan pilkkaa ja mielikuvituksellisia typeryyksiä. Psykoosipotilas kuvittelee itsensä valituksi, jolle ainoanan maailmassa on annettu totuus ja Pyhä Henki. Pilkkapuheihin kuuluu myös selostus, ettei kukaan voi enää pelastua, vaan pelkästään kuulla Suni-pellen totuus!
Häivy hourulaan, saastainen valehtelija! ovat pelkkää kirjoitti:
Jumalan pilkkaa ja mielikuvituksellisia typeryyksiä. Psykoosipotilas kuvittelee itsensä valituksi, jolle ainoanan maailmassa on annettu totuus ja Pyhä Henki. Pilkkapuheihin kuuluu myös selostus, ettei kukaan voi enää pelastua, vaan pelkästään kuulla Suni-pellen totuus!
Häivy hourulaan, saastainen valehtelija!Olet maallisen vaelluksesi kannalta valinnut osapuolesi oikein, etkä koskaan joudu tätä Jeesuksen käskyä noudattamaan:
"Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan, eikä teidän sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pyyhkikää pöly jaloistanne. Totisesti; Sodoman ja Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki."
Sillä jos yhteen porttoon kyllästyt, on jonossa kymmeniä muita tarjoamassa sinulle lämmintä kättä ja syliään, koska niillä kaikilla on sama näkemys totuudesta:
"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka
pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.
Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä, että tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."
- yv-kerääjä
jos esivalta lopettaisi kirkollis- ja yhteisöverojen keräämisen ja tilittämisen noille kahdelle suurelle kirkolle, ja noiden pienten avustusten jakamisen?
että kirkko joutuisi elinkeinoelämältä keräämään rahansa itse, kuten yliopistot joutuvat jo nyt hankkimaan osan tuloistaan.
Ehkä jotkut yksityisetkin joutuisivat miettimään uskonsa uusiksi, kun rahaa ei automaattisesti pidätetäkään hänen palkastaan.
Sellaisen muutoksen toivoisin tapahtuvan, että yliopistot lopettaisivat teologiset tiedekuntansa, ja jättäisivät pappien koulutuksen kunkin uskonsuunnan itsensä hoidettavaksi.
Viittaan jo Lutherin todistukseen, että teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia.
- huhu
että sinä et pääse tältä palstalta pois, vaikka tahtoisit?
- ettet o
Eihän huumeistakaan pääse yksin irti.
Saatikka sitten nettiriippuvuus. - pelkuri Suni
Hän on sanonut että häntä riivaava henki kostaa jos hän lopettaa rienauskampanjansa.
pelkuri Suni kirjoitti:
Hän on sanonut että häntä riivaava henki kostaa jos hän lopettaa rienauskampanjansa.
kun Saatanan sinulle syöttämää törkeää valhettasi uskaltanut viestittää omalla nimelläsi, vaan teit sen housut kintuissa ja vielä pelosta vavisten ikiomasta puskastasi.
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,
mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu,
etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani
johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Vuonna 1987, hän johdatti minut viideksi vuodeksi luterilaisen seurakunnan hallintoon, lähes kaikkiin maallikolle kuuluviin tehtäviin.
Vuodesta 1992 lähtien oikaisin kirjeillä niitä, joita Pyhä Henki käski oikaisemaan - piispoista lähtien. Se aika on taltioituna kirjassani. Ja vuonna 2005 Pyhä Henki lähetti minut näihin keskusteluihin.
Totta on, että valtavien rienausten ja ilkkumisten tähden pari-kolme kertaa olen täältä poistunut. Oman lihani tuntemusten perusteella, ilman Pyhän Hengen suostumusta. Eikä hän ole lukenut niitä poistumisia minulle synniksi, koska niin on ennenkin hänen valituilleen tapahtunut. Näin Jeremialle:
"Herra, sinä olet taivutellut minua, ja minä olen suostunut!
Päivästä päivään minä olen naurun aiheena kaikki pilkkaavat minua.
Aina kun avaan suuni, minun täytyy huutaa, minun täytyy kuuluttaa
väkivaltaa ja sortoa! Herran sana tuo minulle pilkkaa joka päivä.
Mutta kun sanoin: "Enää en halua ajatella häntä enkä puhua hänen
nimissään", tuntui kuin sisimmässäni olisi palanut liekehtivä tuli
ja luuni olisivat hehkuneet. Viimeiseen saakka minä yritin tätä
kestää, mutta nyt en enää jaksa.
Silloin Herra vastasi minulle: Jos muutat mielesi, minä otan sinut
jälleen palvelukseesi. Jos et puhu joutavia, vaan puhut niin kuin
tulee puhua, saat jälleen olla minun suunani. Ihmiset kääntyvät
sinun puoleesi, mutta älä sinä käänny heidän mielensä mukaan
.
Minä teen lujan pronssimuurin tätä. Vaikka tämä kansa nousee sinua
vastaan, ei se sinua voita, sillä minä olen kanssasi, minä autan
ja suojelen sinua, sanoo Herra.
Minä pelastan sinut pahojen käsistä, vapautan sinut väkivaltaisten kourista."
Siksi olen vielä tänäänkin täällä. Enkä enää omin nokin täältä pois lähde, sillä Pyhä Henki on todella kovettanut minut kestämään tätä ivaa ja pilkkaa, mikä kuuluu valitun luontaisetuihin tässä Saatanan hallinnassa olevassa maailmassa:
"Mutta minä teen sinusta yhtä kovan kuin he, yhtä taipumattoman kuin hekin ovat. Minä teen sinusta timantinkovan, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä, älä säiky, he ovat uppiniskaista kansaa."ettet o kirjoitti:
Eihän huumeistakaan pääse yksin irti.
Saatikka sitten nettiriippuvuus.sinä olet tänne kiinnitetty?
""Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa.""
Ei Suomi ole diktatuuri vaan demokraattinen valtio, jossa kaikilla on tasa-arvo.Taidat olla samanlainen tekopyhä ateisti kuin mitä ovat ne tekopyhät, jotka sanovat olevansa kristittyjä, mutta eivät ole. Saatanan synagogaa he ovat.
Jumala ei ole antanut oman Henkensä tehtäviä yhdellekään maalliselle esivallalle, vaan pitää ne edelleenkin itsellään. Vaan kun Saatana antoi Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksen, niin sai kuin saikin ihmisten hengestä myöskin lujan otteen.
Joka pitää ihmiskunnan tuhoon saakka.- Ei pääse pois.
TeuvoSuni kirjoitti:
Taidat olla samanlainen tekopyhä ateisti kuin mitä ovat ne tekopyhät, jotka sanovat olevansa kristittyjä, mutta eivät ole. Saatanan synagogaa he ovat.
Jumala ei ole antanut oman Henkensä tehtäviä yhdellekään maalliselle esivallalle, vaan pitää ne edelleenkin itsellään. Vaan kun Saatana antoi Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksen, niin sai kuin saikin ihmisten hengestä myöskin lujan otteen.
Joka pitää ihmiskunnan tuhoon saakka.Paholainen tarvitsee pikku apulaistaan vielä ja pistää mustat seinät eteen, vaikka tämä tahtoisi päästä hoitoom mielisairaalaan.
>>>Joillekin on TeuvoSuni Käyttäjän viestit9.5.2010 12:10
annettu mahdollisuus lähteä pois. Minull ei sitä mahdollisuutta ole vielä annettu, vaikka olen sitä pyytänyt. < < Ei pääse pois. kirjoitti:
Paholainen tarvitsee pikku apulaistaan vielä ja pistää mustat seinät eteen, vaikka tämä tahtoisi päästä hoitoom mielisairaalaan.
>>>Joillekin on TeuvoSuni Käyttäjän viestit9.5.2010 12:10
annettu mahdollisuus lähteä pois. Minull ei sitä mahdollisuutta ole vielä annettu, vaikka olen sitä pyytänyt. < <on Saatana saanut hänet jo omakseen, jolloin sinullekin Kristus on Antikristus ja Antikristus Kristus.
Pyhä Henki minun kohtalostani tällä palstalla päättää, mitä Hengen ilmoituksiin tulee. Saatanan valheen hengessä vaeltavat ne yrittävät minut saada vankilaan tai mielisairaalan lukkopojen taakse.
Sinulle näyttää mielisairaala olevan parempi paikka. Miten monen vuoden kokemus sinulla on?
- Yeshuanveljet
JUMALATONTA HALLITSIJAA EI SAA KUUNELLA !
Yeshuan HaMashiach veljet !
http://www.stefanus.fi
http://www.marttyyrikirkonystavat.fi
http://ihmisoikeus.blogspot.com/
Suomen vainotut kristityt - Persecuted Christian of Finland | Facebook
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=share&gid=369311148074
Ennemmin pitää kuunella Jumalaa kuin jumalatonta hallitsijaa, näin on meillä ja muuallapäin maailmaa !
Näin on tehnyt Mooses, Loot, David, Daniel, Yeshua, 12 opetuslasta, marttyyrit ja pyhät eilen ja tänään !
Mutta ei luopio Teuvo Suni joka on suuren portto babylonin jäsen ja on mies joka mielistelee lapsikasteen kannattajia !
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9326811/45851826
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9326811mutta ei totella. Onneksi kirkollisverot eivät vielä ole tulleet pakollisiksi. Ja mitä pelkästä armosta annettuun kasteeseen tulee, niin kerronpa sinulle miten ihmeellisellä tavalla Jumala esti minut menemästä lähellekään sitä paikkaa, missä ihmisiä uudelleen kastetaan.
Bileamin esti Jumalan tahdon vastaiselle tielle lähtemisen aasi, ja minun auto:
Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla, en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja. Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."
Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.
Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.
Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui
elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:
"Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."
Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä
ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:
"Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.
Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:
"Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."
O = on
P = paimenena
H = Herra
374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"
Joten sen pituinen se.
Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.
Ja sitä paitsi, kaste ei ketään pelasta. Ainoastaan Jeesukselta Kristukselta saatu Henki, joka sinultakin puuttuu - ken lienetkään. Joku Saatanan puskateologi, kun et uskalla omalla nimelläsi kirjoittaa.- Yeshuanveljet
TeuvoSuni kirjoitti:
mutta ei totella. Onneksi kirkollisverot eivät vielä ole tulleet pakollisiksi. Ja mitä pelkästä armosta annettuun kasteeseen tulee, niin kerronpa sinulle miten ihmeellisellä tavalla Jumala esti minut menemästä lähellekään sitä paikkaa, missä ihmisiä uudelleen kastetaan.
Bileamin esti Jumalan tahdon vastaiselle tielle lähtemisen aasi, ja minun auto:
Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla, en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja. Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."
Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.
Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.
Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui
elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:
"Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."
Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä
ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:
"Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.
Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:
"Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."
O = on
P = paimenena
H = Herra
374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"
Joten sen pituinen se.
Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.
Ja sitä paitsi, kaste ei ketään pelasta. Ainoastaan Jeesukselta Kristukselta saatu Henki, joka sinultakin puuttuu - ken lienetkään. Joku Saatanan puskateologi, kun et uskalla omalla nimelläsi kirjoittaa.VT:n Mikve upotus kaste
On esimerkki UT:n kristittyjen siis Yeshuaan uskovien oikeasta kasteesta, upotus kasteesta !
Yeshua HaMashiach otti omasta tahdostaan täydellä ymmärryksellä upotus kasteen olleessa aikuinen !
Mikve on juutalaisuudessa rituaalikylpy. Tooran käskyn mukaisesti uskova juutalainen pariskunta noudattaa ns. perhepuhtauslakeja (taharat mišpaha), jotka koskevat naisen kuukautiskiertoa ja sukupuolikontaktia. Miehen ja vaimon fyysinen yhteys kuukautisvuodon aikana on ehdottomasti kielletty. Vuodon päätyttyä nainen laskee seitsemän "puhdasta" päivää ja kastautuu niiden päätteeksi rituaalikylpyyn eli mikveen. Vedessä ollessa luetaan tevillaa eri rituaalikastautumista koskeva siunaus ja veteen upottaudutaan kolmesti niin, että viimeisetkin hiukset ovat pinnan alla.
Mikveen upottautuu myös juutalaisuuteen kääntyvä henkilö. Juutalaisen lain mukaan mikven vesi pesee kääntyvän entisestä elämästä ja vedestä noustessaan hän on "kuin vastasyntynyt lapsi".
Mikven perusvaatimus on se, että sen vesi on kosketuksissa jonkin luonnollisen vedenlähteen, kuten sadeveden, sulaneen lumen, joen, järven tai meren kanssa. Paras rituaalikylpypaikka olisikin luonnossa oleva vesiallas, mutta käytännön syistä useimmat uskovat juutalaisnaiset käyttävät synagogien yhteyteen rakennettuja mikvejä.
Mikven vieressä on säiliö, johon kertyy katolta valuvaa sadevettä. Säiliö on yhteydessä itse mikve-altaaseen putken välityksellä ja kun allas täytetään, on sen vesi siis kosketuksissa luonnonveden kanssa. Tämän mallin mukaan rakennettu mikve on kosher eli kelvollinen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mikve
Uudestisyntyneiden kaste, raamatullinen uskovien upotuskaste | Facebook
http://www.facebook.com/group.php?gid=129814760363863&ref=share#!/group.php?gid=129814760363863&v=wall&ref=share
VT:n Mikve upotus kaste
http://www.facebook.com/topic.php?uid=369311148074&topic=12488
Kerro yhteystietosi niin sovitaan aika tavataan minun kotikaupungissa ja mennään kadulle kysymään lapsikastetuilta onko Yehuan HaMashiach sinun Herrasi ? Mitä ilosanoma evankeliumi tarkoitta sinun elämässäsi ?
ps.tais pahahenki puhua sinulle ja estää sinua kääntymästä autolla ja ojentautumasta Raamatun mukaan ! - Yeshuanveljet
Yeshuanveljet kirjoitti:
On esimerkki UT:n kristittyjen siis Yeshuaan uskovien oikeasta kasteesta, upotus kasteesta !
Yeshua HaMashiach otti omasta tahdostaan täydellä ymmärryksellä upotus kasteen olleessa aikuinen !
Mikve on juutalaisuudessa rituaalikylpy. Tooran käskyn mukaisesti uskova juutalainen pariskunta noudattaa ns. perhepuhtauslakeja (taharat mišpaha), jotka koskevat naisen kuukautiskiertoa ja sukupuolikontaktia. Miehen ja vaimon fyysinen yhteys kuukautisvuodon aikana on ehdottomasti kielletty. Vuodon päätyttyä nainen laskee seitsemän "puhdasta" päivää ja kastautuu niiden päätteeksi rituaalikylpyyn eli mikveen. Vedessä ollessa luetaan tevillaa eri rituaalikastautumista koskeva siunaus ja veteen upottaudutaan kolmesti niin, että viimeisetkin hiukset ovat pinnan alla.
Mikveen upottautuu myös juutalaisuuteen kääntyvä henkilö. Juutalaisen lain mukaan mikven vesi pesee kääntyvän entisestä elämästä ja vedestä noustessaan hän on "kuin vastasyntynyt lapsi".
Mikven perusvaatimus on se, että sen vesi on kosketuksissa jonkin luonnollisen vedenlähteen, kuten sadeveden, sulaneen lumen, joen, järven tai meren kanssa. Paras rituaalikylpypaikka olisikin luonnossa oleva vesiallas, mutta käytännön syistä useimmat uskovat juutalaisnaiset käyttävät synagogien yhteyteen rakennettuja mikvejä.
Mikven vieressä on säiliö, johon kertyy katolta valuvaa sadevettä. Säiliö on yhteydessä itse mikve-altaaseen putken välityksellä ja kun allas täytetään, on sen vesi siis kosketuksissa luonnonveden kanssa. Tämän mallin mukaan rakennettu mikve on kosher eli kelvollinen.
http://www.facebook.com/group.php?gid=129814760363863&ref=share#!/group.php?gid=129814760363863&v=wall&ref=share
Kerro yhteystietosi niin sovitaan aika tavataan minun kotikaupungissa ja mennään kadulle kysymään lapsikastetuilta onko Yehuan HaMashiach sinun Herrasi ? Mitä ilosanoma evankeliumi tarkoitta sinun elämässäsi ?
ps.tais pahahenki puhua sinulle ja estää sinua kääntymästä autolla ja ojentautumasta Raamatun mukaan !Jos linkki ei toimi kopio ja liitä se hakupalkkiin
http://www.facebook.com/group.php?gid=129814760363863&ref=share Yeshuanveljet kirjoitti:
ps.tais pahahenki puhua sinulle ja estää sinua kääntymästä autolla ja ojentautumasta Raamatun mukaan !"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."
Ei ole tälläe palstalle viiden vuoden aikana ilmestynyt ainuttakaan, joka olisi minun lisäksi Jeesukselta Hengen ja tehtävän saanut. Vaikka kolme kertaakain kastettuja on on hetke käynyt kirjoittelemassa.
Minkä nautinnon sinä saat Jumalan paaduttamien juutalaisten rituaaleista?- Yeshuanveljet
TeuvoSuni kirjoitti:
ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."
Ei ole tälläe palstalle viiden vuoden aikana ilmestynyt ainuttakaan, joka olisi minun lisäksi Jeesukselta Hengen ja tehtävän saanut. Vaikka kolme kertaakain kastettuja on on hetke käynyt kirjoittelemassa.
Minkä nautinnon sinä saat Jumalan paaduttamien juutalaisten rituaaleista?Ei taida sinulla olla hallussa luetun ymmärtäminen, ei ole kirjoituksessa kyse mistään VT:n ja Tooran ajan fariseuksista vaan Yeshuan upotuskasteesta jonka hän otti niinkuin jo Toorassa on kerrottu. Upotuskasteesta jota jo Johannes antoi siellä missä oli paljon vettä.
Kun keskustellaan palkkapaimenista siis fariseuksista niitä on on ekumeniassa jotka opettaa lapsikastetta ekumenian portto babyloniin.
ps.puhuuko Raamattu sylivauvojen päälaen valelu kasteesta vai upotuksesta jossa tietoisesti otetaan upotuskasta, tule keskustelemaan facebook rymään jossa keskutellaan upotuskasteesta. Yeshuanveljet kirjoitti:
Ei taida sinulla olla hallussa luetun ymmärtäminen, ei ole kirjoituksessa kyse mistään VT:n ja Tooran ajan fariseuksista vaan Yeshuan upotuskasteesta jonka hän otti niinkuin jo Toorassa on kerrottu. Upotuskasteesta jota jo Johannes antoi siellä missä oli paljon vettä.
Kun keskustellaan palkkapaimenista siis fariseuksista niitä on on ekumeniassa jotka opettaa lapsikastetta ekumenian portto babyloniin.
ps.puhuuko Raamattu sylivauvojen päälaen valelu kasteesta vai upotuksesta jossa tietoisesti otetaan upotuskasta, tule keskustelemaan facebook rymään jossa keskutellaan upotuskasteesta.oli kevät talvi, järvet ja joet jäässä, eikä ollut köyhässä mökissä uima-allasta, joten Jumalalle kelpasi se pieni vesimäärä, mikä pihakaivosta oli nostettu, koska se täytti Jumalan vaatimuksen:
"Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko ja yksi kaste."
Kaste on on Jumalan kutsukortti taivaaseen, jonka jotkut jo totuudesta luopuneet, Saatanan tekopyhittämät ja Jumalan paaduttamat kiihkouskossaan vaihtavat Saatanan kutsuun, koska sillä on tarjota paljon rahaa, paljon loistoa ja vieläpä paljon vettäkin.
Eikö sinua itseäsi yhtään huolestuta se, että vaikka olet upotuskastettu, olet kuitenkin jäänyt vaille Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää. Siksi sinun on koko loppuelämäsi elettävä nimimerkkejä vaihtavana Saatanan puskateologina?- Yeshuanveljet
TeuvoSuni kirjoitti:
oli kevät talvi, järvet ja joet jäässä, eikä ollut köyhässä mökissä uima-allasta, joten Jumalalle kelpasi se pieni vesimäärä, mikä pihakaivosta oli nostettu, koska se täytti Jumalan vaatimuksen:
"Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko ja yksi kaste."
Kaste on on Jumalan kutsukortti taivaaseen, jonka jotkut jo totuudesta luopuneet, Saatanan tekopyhittämät ja Jumalan paaduttamat kiihkouskossaan vaihtavat Saatanan kutsuun, koska sillä on tarjota paljon rahaa, paljon loistoa ja vieläpä paljon vettäkin.
Eikö sinua itseäsi yhtään huolestuta se, että vaikka olet upotuskastettu, olet kuitenkin jäänyt vaille Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää. Siksi sinun on koko loppuelämäsi elettävä nimimerkkejä vaihtavana Saatanan puskateologina?Teitä on ollut jo sukupolvien ajan, ei uutta auringon alla !
Olette saanet ihmset babylonin porton kirkollisveron maksajiksi , ja ahneudessa viette lampaiden villat mutta ette välitä lampaista.
Mitenkään Raamatun mukainen sylivauvojen päälaen kastelu ei ole ollut eilen eikä tänään.
Perkele on taitava tekemään sinnepäin kuin Raamattu opettaa ja ohjaa, hän on valheen ja eksytyksen isä, ei hänessä totuutta ole, sitä valhelustetta on tuo kertomasi sylivauvan päälaen kastelu. Tuo tarinasi on lihanmielesi sielullista kertomista joka vetoaa joidenkin sanaa tuntemattomien mieleen, jotka ei halua ojentautua sanan mukaan, tunteisiin ei saa luottaa vaan sanaan, tuo kertomasi ei ole sanan Kristus kalliolla.
Niin syrjäistä paikkaa ei ole missään maapallolla että ihminen ei voisi kerätä vettä astiaan ja upottautua siinä. Uskovien suurelle joukolle tämä ei todellakaan ole mikään mahdoton tehtävä. Tiedän ihmisiä jotka on ottanut upotuskasteen jopa kylpyammeessa. Ilmaiseksi järveen, jokeen tai mereen pääsee upotuskasteelle ympärivuoden. Uimahallit on ollut suomessa jo joskus sotien jälkeen 1940-50 luvulla, terveyskylpylät sitäkin kauemmin. Suomessa keskiajalla peseydyttiin suurissa paljusaaveissa, ympärivuoden, niissä pystyi istumaan useampi ihminen kerralla, nyt niitä on joidenkin omakotitalojen pihoilla ympärivuotisessa käytössä. Niissä voi lämmittää veden puilla. Kaupasta saa lasten lelu uimaaltaan ehkäpä 50€-200€ eurolla, jota voi käyttää kymmenet tai sadat ihmiset.
AAMEN YKSI ON HERRA YKSI ON HENKI JA YKSI ON UPOTUSKASTE JA SE RAAMATULLINEN ON UPOTUSKASTE !
Sylivauvojen päälaenvalelu on hengellistä väkivaltaa jo sukupolvien ajalta ! Isien perinnäisoppia !
Jota suuri ekumeeninen porto babylonin eri suuntauksen saatanaa palvovat palkkapaimenet, temppelinherrat ja vapaamuurarit opettaa, omien taloudellisten etujen tähden, koska eivät tahdo ruumiillista työtä tehdä ! Vaan vievät lampaiden villat !
Israelin Messias Yeshua HaMashiach on Herrani ja hän on lihaan tullut ihminen, Jumalan ainutsyntyinen Poika, Jehova Abba Isäni ainutsyntyinen Poika !
ps.sinussa ei ole rakkauden ja totuuden hengeä vaan puolusta antikristuksen eksytystä - gggh
Yeshuanveljet kirjoitti:
Teitä on ollut jo sukupolvien ajan, ei uutta auringon alla !
Olette saanet ihmset babylonin porton kirkollisveron maksajiksi , ja ahneudessa viette lampaiden villat mutta ette välitä lampaista.
Mitenkään Raamatun mukainen sylivauvojen päälaen kastelu ei ole ollut eilen eikä tänään.
Perkele on taitava tekemään sinnepäin kuin Raamattu opettaa ja ohjaa, hän on valheen ja eksytyksen isä, ei hänessä totuutta ole, sitä valhelustetta on tuo kertomasi sylivauvan päälaen kastelu. Tuo tarinasi on lihanmielesi sielullista kertomista joka vetoaa joidenkin sanaa tuntemattomien mieleen, jotka ei halua ojentautua sanan mukaan, tunteisiin ei saa luottaa vaan sanaan, tuo kertomasi ei ole sanan Kristus kalliolla.
Niin syrjäistä paikkaa ei ole missään maapallolla että ihminen ei voisi kerätä vettä astiaan ja upottautua siinä. Uskovien suurelle joukolle tämä ei todellakaan ole mikään mahdoton tehtävä. Tiedän ihmisiä jotka on ottanut upotuskasteen jopa kylpyammeessa. Ilmaiseksi järveen, jokeen tai mereen pääsee upotuskasteelle ympärivuoden. Uimahallit on ollut suomessa jo joskus sotien jälkeen 1940-50 luvulla, terveyskylpylät sitäkin kauemmin. Suomessa keskiajalla peseydyttiin suurissa paljusaaveissa, ympärivuoden, niissä pystyi istumaan useampi ihminen kerralla, nyt niitä on joidenkin omakotitalojen pihoilla ympärivuotisessa käytössä. Niissä voi lämmittää veden puilla. Kaupasta saa lasten lelu uimaaltaan ehkäpä 50€-200€ eurolla, jota voi käyttää kymmenet tai sadat ihmiset.
AAMEN YKSI ON HERRA YKSI ON HENKI JA YKSI ON UPOTUSKASTE JA SE RAAMATULLINEN ON UPOTUSKASTE !
Sylivauvojen päälaenvalelu on hengellistä väkivaltaa jo sukupolvien ajalta ! Isien perinnäisoppia !
Jota suuri ekumeeninen porto babylonin eri suuntauksen saatanaa palvovat palkkapaimenet, temppelinherrat ja vapaamuurarit opettaa, omien taloudellisten etujen tähden, koska eivät tahdo ruumiillista työtä tehdä ! Vaan vievät lampaiden villat !
Israelin Messias Yeshua HaMashiach on Herrani ja hän on lihaan tullut ihminen, Jumalan ainutsyntyinen Poika, Jehova Abba Isäni ainutsyntyinen Poika !
ps.sinussa ei ole rakkauden ja totuuden hengeä vaan puolusta antikristuksen eksytystäMatt. 7:23
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' - Yeshuanveljet
gggh kirjoitti:
Matt. 7:23
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'Valheen isä tulee omassa nimessä !
Ei se sylivauva lapsikastetun vika ole että jo sukupolvia koko lähisuku on eksytetty portto babylonin jäseneksi. He ovat eksyttäneet ihmisiä jotka eivät tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa, he luottavat naivisti johtajiinsa. Portto babylonissa jossa globaalissa ekumeniassa olevat hengellist ja maalliset johtajat ja evlut suuntauksen jäsenet, kaikki valtaapitävät käyttävät hyväksi heikoimpiaan.
Kaikenhuipuksi he vie valtiosta ja yhteiskunnasta rusinat pullasta ja palvoo antikristusta vapaamuurareissa, temppelinherroisa ja muissa rikkaiden sisäpiiri lahkoissa. Näissä sisäpiirilahkoissa he "peitteeksi & naamioksi" tekee jotain hyvää työtä suurella äänellä, mutta samalla lain turvin riistää köyhiltä, eikä anna heille määräosaa leipää. Köyhäleski antoi roposen omastaan ja rikkaat yltäkylläisydestään ja Yeshua sanoi että köyhäleski antoi enemmän kuin rikkaat.
Nehemia.5
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh. 5:1&rnd=1259265917357
Hesekiel.34
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hes. 34:1&rnd=1279658645282 Yeshuanveljet kirjoitti:
Teitä on ollut jo sukupolvien ajan, ei uutta auringon alla !
ps.sinussa ei ole rakkauden ja totuuden hengeä vaan puolusta antikristuksen eksytystäei kirjoita erilaisilla nimimerkeillä puskasta, kuten Saatanalta hengen saaneet tekevät. Antoihan Saatana Saulillekin oman uuden nimensä, miksi ei siis kaikille muillekin totuudesta luopuneille, Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille.
Yeshuanveljet kirjoitti:
Valheen isä tulee omassa nimessä !
Ei se sylivauva lapsikastetun vika ole että jo sukupolvia koko lähisuku on eksytetty portto babylonin jäseneksi. He ovat eksyttäneet ihmisiä jotka eivät tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa, he luottavat naivisti johtajiinsa. Portto babylonissa jossa globaalissa ekumeniassa olevat hengellist ja maalliset johtajat ja evlut suuntauksen jäsenet, kaikki valtaapitävät käyttävät hyväksi heikoimpiaan.
Kaikenhuipuksi he vie valtiosta ja yhteiskunnasta rusinat pullasta ja palvoo antikristusta vapaamuurareissa, temppelinherroisa ja muissa rikkaiden sisäpiiri lahkoissa. Näissä sisäpiirilahkoissa he "peitteeksi & naamioksi" tekee jotain hyvää työtä suurella äänellä, mutta samalla lain turvin riistää köyhiltä, eikä anna heille määräosaa leipää. Köyhäleski antoi roposen omastaan ja rikkaat yltäkylläisydestään ja Yeshua sanoi että köyhäleski antoi enemmän kuin rikkaat.
Nehemia.5
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh. 5:1&rnd=1259265917357
Hesekiel.34
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hes. 34:1&rnd=1279658645282" Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun."
- Yeshuanveljet
TeuvoSuni kirjoitti:
ei kirjoita erilaisilla nimimerkeillä puskasta, kuten Saatanalta hengen saaneet tekevät. Antoihan Saatana Saulillekin oman uuden nimensä, miksi ei siis kaikille muillekin totuudesta luopuneille, Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille.
Sinä etsit katoavaa ihmiskunniaa aivan kuin muutkin babylon porton palkkapaimenet.
Ei ole mitenkään Raamatun vastaista kirjoittaa nimimerkillä ! : ) Yeshuanveljet kirjoitti:
Sinä etsit katoavaa ihmiskunniaa aivan kuin muutkin babylon porton palkkapaimenet.
Ei ole mitenkään Raamatun vastaista kirjoittaa nimimerkillä ! : )koska Saatana antoi Sauluksellekin oman nimerkkinsä, ja siihen vedoten kuvittelet nimimerkillä kirjoittamisen olevan Jumalan tahdon noudattamista. Vaikka täydellistä Saatanan tahtoa noudatat, koska se tekee kaiken valheen henkensä mukaisesti salassa eli pimeydessä. Pimeyden ruhtinas kun on.
Eikö sinulla ole silmiä nähdä, että en todellakaan ole täällä ihmisten kunniaa kärkkymässä, vaan toteuttamassa tätä Kristukselta saamaani tehtävää:
mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu,
johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."- Yeshuanveljet
TeuvoSuni kirjoitti:
koska Saatana antoi Sauluksellekin oman nimerkkinsä, ja siihen vedoten kuvittelet nimimerkillä kirjoittamisen olevan Jumalan tahdon noudattamista. Vaikka täydellistä Saatanan tahtoa noudatat, koska se tekee kaiken valheen henkensä mukaisesti salassa eli pimeydessä. Pimeyden ruhtinas kun on.
Eikö sinulla ole silmiä nähdä, että en todellakaan ole täällä ihmisten kunniaa kärkkymässä, vaan toteuttamassa tätä Kristukselta saamaani tehtävää:
johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."Pyhässähengessä niin tekstisi olisi toisenlaista, sen näkee jo uskova lapsikin että toimit lihanmielesi vallassa.
Mutta nyt kun vielä kiellät Raamatullisen upotuskasteen ja hengellisellä väkivallalla kastat sylivauvoja portto baabeliin JOSTA ON LÖYTYVÄ PYHIEN VERI on tuomiosi oleva Yeshuan edessä suuri.
KATSO AIKAISEMMAT KIRJOITUKSESSA JOSSA KERRON PORTTO BABYLONIN HISTORIAN AJALLA TEHTYJÄ SYNTEJÄ !
Korostat omaa nimeäsi kun kirjoitat nimimerkillä, tulet palstalle omassa lihassa vailla totuudenhengeä ja rakkautta, kuin antikristus joka sekin tuntee kirjoituksia. Sielullinen ihannointi ei ole Raamatusta eeikä sillä ole Raamatun arvovaltaa, vaikka sinua ja miljoonia muita vasten tahtoa Raamatun vastaisesti hokkuspokkus vaaleltiin vedellä sylivauva kasteessa.
LAPSIKASTEELLA vain KILTIKSI KIRKOLLISVERON MAKSAJAKSI !
http://www.eroakirkosta.fi
SYLIVAUVA ON OTOLLINEN JUMALALLE ILMAN PÄÄLAEN VEDELLÄ VALELUA, EI HÄNTÄ TARVITSE KASTAA !
(historiasta löytyy kirjoituksia että ihmiset pelkäsi saatanaa ja noitia sen tähden myös nämä sanaa tuntemattomat ihmiset alkoivat kastaa sylivauvoja palkkapaimenien ja portto babylonin hyötyessä taloudellisesti uusista jäsenistään)
Kaksi kertaa ole sinua nuhdellut mutta et ole ottanut nuhteesta vaarin. Joten en viitsi jatkaa kanssasi epäpyhiä keskusteluja ne eksyttävät sanaa tutemattomia takaisin portto babylon kahleisiin joka on ekumenia ja sen hengellinen väkivalta lapsikaste jonka uhriksi on joutunut miljoonia ihmisiä.
Koko kaste keskustelu olisi turha jollei antikristus olisi sylivauvoja kastanut jo sukupolvien ajan portto babylonin jäseneksi, mutta kun palkkapaimenia kiinostaa lampaiden villa eikä he halua tehdä ruumiillista työtä vaan hyötyä ihmisistä niin näin he ovat saaneet ihmiset eksytetty jäseneksi porrto ekumeniaan ja sylivauva kasteeseen.
KAIKILLE KASTE KYSYMYKSESSÄ TOTUUTTA RAKASTAVILLE KEHOITAN TUTUSTUMAAN NÄIHIN LINKKEIHIN
http://www.kolumbus.fi/gematria/apsrk0.htm
http://www.facebook.com/group.php?gid=129814760363863&ref=share
NIISTÄ SELVIÄÄ JOPA SYLIVAUVA KASTEEN HISTORIALLISIA TAUSTOJA ! - Yeshuanveljet
TeuvoSuni kirjoitti:
koska Saatana antoi Sauluksellekin oman nimerkkinsä, ja siihen vedoten kuvittelet nimimerkillä kirjoittamisen olevan Jumalan tahdon noudattamista. Vaikka täydellistä Saatanan tahtoa noudatat, koska se tekee kaiken valheen henkensä mukaisesti salassa eli pimeydessä. Pimeyden ruhtinas kun on.
johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."Lapsikasteteologia - Baabelin oppi
"Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla" (1.Tim.6:10).
Mistä sitten epäraamatullinen lapsikasteteologia on peräisin? Sen alku on Baabelin tornista, jossa Semiramus kehitti maailman ensimmäisen väärän uskonnollisen järjestelmän (tarkastelemme sitä lähemmin myöhemmin), ns. Baabelin äiti-lapsi-kultin, johon kuului myös puhdistus synneistä veden vihmonnan kautta. Tämän Baabelin uskonnon oppi sekoittui ensimmäisten vuosisatojen aikana kristinuskoon lapsikasteen muodossa. Ensimmäisellä vuosisadalla, apostolisen alkuseurakunnan aikana, lapsikastetta ei tunnettu eikä sitä ole Raamatussa. Arkeologiset kaivaukset ovat osoittaneet, että ensimmäisen vuosisadan seurakuntien kokoontumistilojen yhteydessä olivat upotuskastealtaat. Tällaisen upotuskastealtaan voi nähdä esim. Turkissa Efeson seurakunnan raunioilla. Perimätiedon mukaan apostoli Johannes toimi täällä ensimmäisen vuosisadan lopussa ja matkailijoille esitellään myös hänen hautapaikkaansa.
Miksi sitten suuret kirkkokunnat eivät voi luopua epäraamatullisesta lapsikasteopistaan, vaikka monet Suomenkin luterilaisen kirkon papit käyvät salaa kasteella Israelissa? Kysymys on rahasta. Lapsikasteen kautta nimittäin "nielaistaan" vastasyntynyt lapsi sisään Baabelin järjestelmän kitaan kiltiksi kirkollisveron maksajaksi ja hän pysyy siellä normaalisti kuolemaansa saakka (Ilm.12:3-4; Jer.51:34). Lapsikasteen kautta suuret kansankirkot saavat jäsenensä ja kirkollisveron maksajansa ja näin koko järjestelmä pysyy pystyssä. Jos luovuttaisiin lapsikasteesta, koko järjestelmä romahtaisi ja siksi siitä on lähes mahdoton luopua. On kuitenkin huomattava, että vaikka suuri osa suurten kirkkokuntien jäsenistä on vain muodollisesti kristittyjä lapsikasteensa perusteella, on suurissa kansankirkoissakin monia vilpittömiä uskovia, jotka väärän opetuksen takia pitävät lapsikastetta oikeana. Meidän tulee pitää uskovien yhteys myös heidän kanssaan ja pyrkiä rakkaudessa ja sävyisyydessä vaikuttamaan siihen, että hekin voisivat ymmärtää ja omaksua oikean raamatullisen uskovien kasteen.
http://www.kolumbus.fi/gematria/apsrk0.htm Yeshuanveljet kirjoitti:
Pyhässähengessä niin tekstisi olisi toisenlaista, sen näkee jo uskova lapsikin että toimit lihanmielesi vallassa.
Mutta nyt kun vielä kiellät Raamatullisen upotuskasteen ja hengellisellä väkivallalla kastat sylivauvoja portto baabeliin JOSTA ON LÖYTYVÄ PYHIEN VERI on tuomiosi oleva Yeshuan edessä suuri.
KATSO AIKAISEMMAT KIRJOITUKSESSA JOSSA KERRON PORTTO BABYLONIN HISTORIAN AJALLA TEHTYJÄ SYNTEJÄ !
Korostat omaa nimeäsi kun kirjoitat nimimerkillä, tulet palstalle omassa lihassa vailla totuudenhengeä ja rakkautta, kuin antikristus joka sekin tuntee kirjoituksia. Sielullinen ihannointi ei ole Raamatusta eeikä sillä ole Raamatun arvovaltaa, vaikka sinua ja miljoonia muita vasten tahtoa Raamatun vastaisesti hokkuspokkus vaaleltiin vedellä sylivauva kasteessa.
LAPSIKASTEELLA vain KILTIKSI KIRKOLLISVERON MAKSAJAKSI !
http://www.eroakirkosta.fi
SYLIVAUVA ON OTOLLINEN JUMALALLE ILMAN PÄÄLAEN VEDELLÄ VALELUA, EI HÄNTÄ TARVITSE KASTAA !
(historiasta löytyy kirjoituksia että ihmiset pelkäsi saatanaa ja noitia sen tähden myös nämä sanaa tuntemattomat ihmiset alkoivat kastaa sylivauvoja palkkapaimenien ja portto babylonin hyötyessä taloudellisesti uusista jäsenistään)
Kaksi kertaa ole sinua nuhdellut mutta et ole ottanut nuhteesta vaarin. Joten en viitsi jatkaa kanssasi epäpyhiä keskusteluja ne eksyttävät sanaa tutemattomia takaisin portto babylon kahleisiin joka on ekumenia ja sen hengellinen väkivalta lapsikaste jonka uhriksi on joutunut miljoonia ihmisiä.
Koko kaste keskustelu olisi turha jollei antikristus olisi sylivauvoja kastanut jo sukupolvien ajan portto babylonin jäseneksi, mutta kun palkkapaimenia kiinostaa lampaiden villa eikä he halua tehdä ruumiillista työtä vaan hyötyä ihmisistä niin näin he ovat saaneet ihmiset eksytetty jäseneksi porrto ekumeniaan ja sylivauva kasteeseen.
KAIKILLE KASTE KYSYMYKSESSÄ TOTUUTTA RAKASTAVILLE KEHOITAN TUTUSTUMAAN NÄIHIN LINKKEIHIN
http://www.kolumbus.fi/gematria/apsrk0.htm
http://www.facebook.com/group.php?gid=129814760363863&ref=share
NIISTÄ SELVIÄÄ JOPA SYLIVAUVA KASTEEN HISTORIALLISIA TAUSTOJA !et vaikka olet kastettu upottamalla, et kuitenkaan ole saanut Kristukselta Henkeä ja tehtävää, vaan ihmisten kirjoituksia tännelinkität, mikä merkitsee sitä, että ylläsi on Jumalan kirous:
"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Toisenlainen tie avautuu nille, jotka panevat turvansa Jeesuksen Kristuksen opetuksiin:
"Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa,
sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.
Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee? Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan,
miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."
Eivät opetuslapset helluntaina Pyhä Hengen saatuaan alkaneet hyppiä ilosta tasajalkaa, ja hokea armosta pelastumistaan, vaan kertoivat heti totuuden:
"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
Tätä Uutta liittoa hallitsevat Jeesuksen Kristuksen käskyt, joista kaksi tärkeintä todellisen armon omistajaksi pääsemiseksi ovat tässä:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja
huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän
kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani,
kaikki te vääryydentekijät'."Yeshuanveljet kirjoitti:
Lapsikasteteologia - Baabelin oppi
"Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla" (1.Tim.6:10).
Mistä sitten epäraamatullinen lapsikasteteologia on peräisin? Sen alku on Baabelin tornista, jossa Semiramus kehitti maailman ensimmäisen väärän uskonnollisen järjestelmän (tarkastelemme sitä lähemmin myöhemmin), ns. Baabelin äiti-lapsi-kultin, johon kuului myös puhdistus synneistä veden vihmonnan kautta. Tämän Baabelin uskonnon oppi sekoittui ensimmäisten vuosisatojen aikana kristinuskoon lapsikasteen muodossa. Ensimmäisellä vuosisadalla, apostolisen alkuseurakunnan aikana, lapsikastetta ei tunnettu eikä sitä ole Raamatussa. Arkeologiset kaivaukset ovat osoittaneet, että ensimmäisen vuosisadan seurakuntien kokoontumistilojen yhteydessä olivat upotuskastealtaat. Tällaisen upotuskastealtaan voi nähdä esim. Turkissa Efeson seurakunnan raunioilla. Perimätiedon mukaan apostoli Johannes toimi täällä ensimmäisen vuosisadan lopussa ja matkailijoille esitellään myös hänen hautapaikkaansa.
Miksi sitten suuret kirkkokunnat eivät voi luopua epäraamatullisesta lapsikasteopistaan, vaikka monet Suomenkin luterilaisen kirkon papit käyvät salaa kasteella Israelissa? Kysymys on rahasta. Lapsikasteen kautta nimittäin "nielaistaan" vastasyntynyt lapsi sisään Baabelin järjestelmän kitaan kiltiksi kirkollisveron maksajaksi ja hän pysyy siellä normaalisti kuolemaansa saakka (Ilm.12:3-4; Jer.51:34). Lapsikasteen kautta suuret kansankirkot saavat jäsenensä ja kirkollisveron maksajansa ja näin koko järjestelmä pysyy pystyssä. Jos luovuttaisiin lapsikasteesta, koko järjestelmä romahtaisi ja siksi siitä on lähes mahdoton luopua. On kuitenkin huomattava, että vaikka suuri osa suurten kirkkokuntien jäsenistä on vain muodollisesti kristittyjä lapsikasteensa perusteella, on suurissa kansankirkoissakin monia vilpittömiä uskovia, jotka väärän opetuksen takia pitävät lapsikastetta oikeana. Meidän tulee pitää uskovien yhteys myös heidän kanssaan ja pyrkiä rakkaudessa ja sävyisyydessä vaikuttamaan siihen, että hekin voisivat ymmärtää ja omaksua oikean raamatullisen uskovien kasteen.
http://www.kolumbus.fi/gematria/apsrk0.htmon lähtöisin Saatanasta, joka saa ihmiset turvautumaan oman lihansa tuntemuksiin: "Kun MINÄ tulin uskoon, MINÄ annoin heti kastaa itseni oikeiden uskovien upotuskasteella."
Kuinkahan monta kertaa sinä (jos olet mies) olisi antanut ympärileikkauttaa itsesi, jos Jumala olisi Uudessa liitossa säilyttänyt ympärileikkaukset, jotka tehtiin todella poikalapsille.
Olisitko mennyt aikuiseksi tultuasi uudelleen ympärileikattavaksi, jos joku kiihkouskova ja Saatanan tekopyhittämä olisi sinulle sanonut: "Ei tuo leipäpapin ympärileikkaus sinua pelasta, sinun on annettava ympärileikata itsesi oikein uskovien ympärileikkauksella."
Jos sinulla ei ole muuta tekemistä, niin saat toki linkittää saatanallisia teemojasi, mutta Pyhä Henki ei minua Saatanan kasteelle päästä - USKO SE!
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan
riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin
kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä."- power of ten
TeuvoSuni kirjoitti:
on lähtöisin Saatanasta, joka saa ihmiset turvautumaan oman lihansa tuntemuksiin: "Kun MINÄ tulin uskoon, MINÄ annoin heti kastaa itseni oikeiden uskovien upotuskasteella."
Kuinkahan monta kertaa sinä (jos olet mies) olisi antanut ympärileikkauttaa itsesi, jos Jumala olisi Uudessa liitossa säilyttänyt ympärileikkaukset, jotka tehtiin todella poikalapsille.
Olisitko mennyt aikuiseksi tultuasi uudelleen ympärileikattavaksi, jos joku kiihkouskova ja Saatanan tekopyhittämä olisi sinulle sanonut: "Ei tuo leipäpapin ympärileikkaus sinua pelasta, sinun on annettava ympärileikata itsesi oikein uskovien ympärileikkauksella."
Jos sinulla ei ole muuta tekemistä, niin saat toki linkittää saatanallisia teemojasi, mutta Pyhä Henki ei minua Saatanan kasteelle päästä - USKO SE!
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan
riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin
kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä."kaikki pääsee taivaaseen . . jippii . . ;D
power of ten kirjoitti:
kaikki pääsee taivaaseen . . jippii . . ;D
Kyllä. Jopa Jumalan paaduttama kansakin.
Jeesuksen totuus on toinen:
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."
- voi tätä maailmaa
Kohta ne alkaa "rupureiän" siunaamistilaisuudet kirkoissa, kun lait niin edellyttää. Ruotsissa on kuulemma täyttä todellisuutta.
- kolkuttaja
Puhut apostolien sanaa vastaan sekä Raamatun Sanaa vastaan.
Pietari oli täysin samaa mieltä Paavalin kanssa. Hän sanoi näin:
"Taipukaa Herran vuoksi kaiken maallisen järjestyksen alaisuuteen: keisarin, koska hän on kaikkien yläpuolella, ja yhtä lailla käskynhaltijoiden, koska keisari on valtuuttanut heidät rankaisemaan pahantekijöitä ja palkitsemaan niitä, jotka tekevät hyvää. Jumalan tahto näet on, että te hyvää tekemällä panette sulun ymmärtämättömien ihmisten typerille puheille. Ja näin tehkää vapaiden tavoin -- älkää niin kuin ne, joilla vapaus on pahuuden verhona, vaan niin kuin Jumalan orjat. Osoittakaa kaikille arvonantoa, rakastakaa uskonveljiä, pelätkää Jumalaa, kunnioittakaa keisaria."Jeesus teki selvän eron maallisen esivallan ja henkisen esivallan, eli Jumalan ilmoitusten, välillä.
En ole koskaan maallista esivaltaa vastaan kapinoinut, kun se on mielestäni erittäin hyvin hoitanut tehtävänsä.
Ainoastaan sitä vastaan kapinoin, enkä hyväksy sitä, että se on Saatanan vaikutuksesta ominut itselleen myöskin Jumalalle kuuluvia tehtäviä, kuten rahan kerääminen porttoseurakunnille, ja ennen kaikkea tällaisen lain laatiminen:
"Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa
julkisesti herjaa ja häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa
tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä,
voi oikeus tuomita teosta sakkoa tai vankeutta enintään kuusi
kuukautta."
Kun tässä mainitaan Jumalan nimi, on heti syytä tutkia hänen antamansa
ilmoitukset tästä samasta asiasta. Onko hän todella sanonut, että
kaikki se, mikä ihmisten mielestä on pyhää, on hänestä lähtöisin?
Jeesus sanoo: "Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän
sanoi: - Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on
kaukana minusta.
Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."
Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita,
mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä
arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Voiko tätä selvemmin sanoa: "Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta,
on Jumalalle iljetys."
Näin on itsestään selvää, ettei tätä lakia ole laadittu Jumalan, vaan
hänen vastustajansa, tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen
Antikristus-poikansa tahdon mukaan, varmistamaan sen, ettei hänen
hallitsemassa maailmassa kukaan voisi julistaa totuutta ilman
rangaistusta.
Tällä lailla se on tehnyt perustuksen myöskin sille, että kuka
tahansa, joka sen antaman unen, näyn tai ilmestyksen perusteella oman
kirkkokunnan tai lahkon perustaa - kuten niitä tämäkin maa on jo
täyteen perustettu - saa heti lainvoiman totuutta vastaan.
Kun taas ne, jotka puhuvat totta, ovat tässä maailmassa jääneet
tällaista lainsuojaa vaille, kuten ilmoitettu on:
Aamos: "Voi teitä, jotka teette lainkäytöstä katkeraa koiruohoa ja
jätätte heitteille oikeuden. Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin
kokouksessa (tai suomi24 raamattukeskustelussa) vaatii oikeaa
tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden.
Paavali: Jumala näyttää asettaneen meidät apostolit vihoviimeisiksi:
olemme kuin kuolemaantuomitut areenalla, koko maailman katseltavina,
enkelien ja ihmisten.
Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Tähän päivään saakka
olemme olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa."
Ainoan tähän liittyvän lain on Jumala säätänyt Pyhän Hengen pilkkaamisesta:
"Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä
minun kanssani kokoa, se hajottaa.
Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan
ihmisille anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei
anteeksi anneta, ei tässä, eikä tulevassa maailmanajassa."
Pyhä Henki on Totuuden Henki, ja totuuden pilkkaamisesta on Jumala
tämän lain antanut. Eikä hän ole sen täytäntöönpanoa luovuttanut
yhdellekään maalliselle oikeusistuimelle, vaan toteuttaa sen itse
viimeistään viimeisellä tuomiolla.
Mikäli Totuuden Hengen saanut ihminen saa haasteen oikeuteen totuuden
julistamisesta, käynnistyy varsin ihmeellinen oikeusprosessi, jossa
syyttäjä itse syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan.
Kristuksen valittu ei oikeuteen joutuessaan tarvitse lakimiestä häntä
puolustamaan, sillä senkin asian on Jumala jo ennalta näin
valmistanut:
"Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olko
huolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan
tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua.
Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564244SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1653650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä853111Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312477Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680