Naispiispatar = Iisebelin eksytystä

Yeshuanveljet

Ylkä = Yeshua
Ylkän hakema Morsian = morsiusseurakunta !

Naispiispatar = Iisebelin hengen eksytystä.....
http://fi.wikipedia.org/wiki/Isebel

Onko Jumala todella sanonut niin että nainen olkoon miehellensä alamainen, seurakunnan kaitsija on yhden vaimon mies !

Kyllä on... 1.moos.3:6, 1.kor.11, 1.kor:14:33-35, 1.tim.2:8-15, 1.tim3:12, ef.5:22-33, 1.piet.3:1-7
lisää kohta joka kieltää piispojen ja palkkapaimenien lesboilun ja homoilun 1.room.18-32

EKUMENIA = BABYLON SEN TYTTÄRET
jer.51:6-9, 2.kor.6:14-18, ilm.18.:4-5

Ulos babylonista joka on ekumenia ja kirkkojen maailmanneuvosto on ojentautumista sanan mukaan
hebr.11:11, room.12:2, apt..2:40

ps.koko babylonin palkkapaimen järjestelmä on eksytystä kertoo.......
miik.3:11 Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta. Mutta Herraan he turvautuvat, sanoen: "Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta."

30

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan armosta

Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman, itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. Olemme johdattamassa syntisiä pois eksymyksen tieltä, emmekä ole siunaamassa syntiä, vaan rakastaen Jumalan rakkaudella ja armollisuudella syntistä ihmistä vapauteen, sielun rauhaan ja iloon sekä iankaikkisen elämän perilliseksi.

• Yeshuanveljet

Hyväksi opetukseksi, nuhteeksi ja ojennukseksi !

Mutta on valitettavaa että on ihmisiä jotka ovat meistä lähteneet mutta eivät ole meitä, vaan he rakastavat enemmän pimeyttä kuin valkeutta ja totuutta.

• Yeshuanveljet

1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
        2 vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!
        3 Hän on niinkuin istutettu puu vesiojain tykönä, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu; ja kaikki, mitä hän tekee, menestyy.
        4 Niin eivät jumalattomat! Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
        5 Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.
        6 Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.

• Varma tieto.

On kaksi jotka rukoilevat sinunkin edestäsi kaikenmaan Herran edessä.

Johanneksen ilmestys 11

4 Nämä todistajat ovat ne kaksi oliivipuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä. [Sak. 4:2,3,11,14]

Sakarja 4

Viides näky: lampunjalka ja kaksi oliivipuuta

1 Enkeli, joka oli selittänyt minulle näyt, tuli taas luokseni ja herätti minut kuin unesta.
      2 Hän kysyi minulta: "Mitä näet?" Minä vastasin: "Näen lampunjalan, joka on kokonaan kultaa, ja sen päällä öljyvadin. Vadin reunassa on seitsemän lamppua ja kussakin lampussa seitsemän liekkiä.

3 Lampunjalan vieressä on kaksi oliivipuuta, toinen vadin oikealla ja toinen vasemmalla puolella."
      4 Minä kysyin enkeliltä, joka puhui kanssani: "Mitä nämä tarkoittavat?"

5 Enkeli sanoi: "Etkö tiedä, mitä ne ovat?" Minä vastasin: "En tiedä, herrani."
      6 Silloin hän selitti minulle näin:* (4:10b) "Nuo seitsemän tarkoittavat Herran silmiä. Ne tarkkaavat kaikkea maata."

7 (4:11) Minä kysyin enkeliltä: "Mitä ovat nämä kaksi oliivipuuta lampunjalan oikealla ja vasemmalla puolella?"
      8 (4:12) Kysyin häneltä vielä: "Mitä tarkoittavat kaksi oliivipuun lehvää ja runsaat öljymarjat, joista vuotaa lamppuihin kultaista öljyä kahden kultaisen putken kautta?"
      9 Hän sanoi: "Etkö tiedä, mitä ne ovat?" Minä vastasin: "En tiedä, herrani."
      10 (4:14) Silloin enkeli selitti: "Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua, jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa." [Ilm. 11:4]

Lupauksia Serubbabelille
      11 (4:6b) Näin kuuluu Herran sana Serubbabelille: -- Ei väellä eikä voimalla, vaan minun hengelläni, sanoo Herra Sebaot. (4:7) Mikä luulet olevasi, sinä suuri vuori, Serubbabelin edessä? Tasangoksi sinun täytyy tulla! Hän on asettava paikalleen ylimmän kiven, ja huudot kaikuvat: "Menestys tälle temppelille!"
      12 (4:8) Minulle tuli Herran sana:
      13 (4:9) -- Serubbabelin kädet ovat laskeneet tämän temppelin perustukset, hänen kätensä saattavat myös päätökseen temppelin rakentamisen. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän luoksenne.
      14 (4:10a) Se, joka epäillen katseli vaatimatonta alkua, on iloitseva nähdessään viimeisen kiven Serubbabelin kädessä.

• Yeshuaveljet

Nuo kaksi rukoilevat myös sinun ja perhekuntais edestä.

Totuus ei pala tulessakaan se on jo sukupolvien ajan koeteltu ja 1980 luvulla tullut naispapittaret on Iisebelin hengen eksytystä !

Näin se Iisebelinhenki puhuu naispapittarien puolustajien kautta...
        "Onko Jumala todella sanonut että nainen ei voi olla perheenpää ja srk:n kaitsija ! "

Väisty tietäni SAATANA Yeshua HaMashiach nimessä ! ja golkatan veressä ! Jumala sinua nuhdelkoon henki ! Tämän rukoilen nimessä Yeshua HaMashiach !

ps.kaksi säkkipukuista todistajaa tulee vielä konkreettisesti maanpäälle ihmisen hahmossa (ehkä Mooses ja Elia).

• selli
        Yeshuaveljet kirjoitti:

Totuus ei pala tulessakaan se on jo sukupolvien ajan koeteltu ja 1980 luvulla tullut naispapittaret on Iisebelin hengen eksytystä !

"Onko Jumala todella sanonut että nainen ei voi olla perheenpää ja srk:n kaitsija ! "

Väisty tietäni SAATANA Yeshua HaMashiach nimessä ! ja golkatan veressä ! Jumala sinua nuhdelkoon henki ! Tämän rukoilen nimessä Yeshua HaMashiach !

ps.kaksi säkkipukuista todistajaa tulee vielä konkreettisesti maanpäälle ihmisen hahmossa (ehkä Mooses ja Elia).

Jos peilaamme Joosefin kertomuksen kautta Kristusta, löydämme hänet vankeudesta
        kärsimässä syyttömänä.
        Mutta kuka olikaan juonen takana ja miksi?

• Yeshuanveljet
        selli kirjoitti:

Jos peilaamme Joosefin kertomuksen kautta Kristusta, löydämme hänet vankeudesta
        kärsimässä syyttömänä.
        Mutta kuka olikaan juonen takana ja miksi?

Lusifer jota palvotaan ekumenian sisällä ja evlut suuntauksessa voi puhua valhetta ihmisten kautta.
        Tässäkin tapauksessa naispapittarien ja piispattarien kautta, eri ekumenian suuntauksissa oleva palkkapaimen järjestelmä on saatanan eksytystä.

http://www.sro.fi/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=104&Itemid=550
        http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/349/vapaamuurareissa_jasenina_kymmenia_kirkon_tyontekijoita

Lähtekää ulos porttobabylonista joka on ekumenia, sitä et sinä tai muut voi parantaa kertoo Raamattu (jer.51:6-9, 2.kor.614-18, ilm.17:2, ilm.18:4-5, jes.52:12, ).
        Portto babylon ei ole morsiusseurakuntaa !1!!

HE OVAT TIPPUNEET POIS KRISTUS KALLIOLTA !

• Yeshuanveljet

Ilm.17:
        1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
        2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
        3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
        4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
        6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
        7 Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
        8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
        9 Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
        10 heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
        11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
        12 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
        13 Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
        14 He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
        15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
        16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
        17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
        18 Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 17:1&rnd=1284452550251

Lopunajalla tulee väkevä eksytys ja se on jo tullut, ihmiset hukkuvat kun eivät tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa, kaikkina historian aikakausina.

Usein opetetaan että lopunajan portto srk ei ole tullut ! Se joka niin väitää niin kerro ketkä ja kuka ja minkä srk jäsenet on tehnyt alla olevat hirmutyöt. Jopa Herran Jeesuksen Kristuksen nimissä !? Lopunaikana ymmärryslisäntyy ja pyhät pyhittyy ja saastaset saastuu !
        Se vaikuttaa loppuun asti ja levitää Israel vastaista korvaustelogiaansa EU Rooman Imperiumissa.
        Yeshuaan uskovat lähtee ulos baabelista Yeshuan käskystä jotta ei tule heidän synteihin osalliseksi (jer.51:6-9, 2.kor.6:14-18, ilm.18:4-5, ef.5:27, room.1:18-32, ojentautumiskehoitus hebr.11:1, room.12:2, apt.2:40).

Näitä syntejä on mm;

1. noitavainot
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavaino
        2. ristiretket ja juutalaisten ja muiden tappamiset
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ristiretket
        3. 30 vuotinen sota jossa katolliset ja protestantit tappoi yli 4.miljoona ihmistä (veljesmurhia?)
        http://fi.wikipedia.org/wiki/30-vuotinen_sota
        4. I ja II maailmansota ja tuleva kolmas maailmansota
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ensimmäinen_maailmansota
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Toinen_maailmansota
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolmas_maailmansota
        5. evlut arkkipiispan ja palkkapaimenien siunaamat tappamiset, veljesmurhat ja köyhällistön sorto Suomessa "armonvuonna"... 1917-18, 1930, 1939-45, 2010
        6. tänään EU:ssa köyhällistö kristittyjen sorto ja vaino
        http://www.adressit.com/suomi24-boikottiin
        http://www.adressit.com/kirje_yklle
        http://ilmaistaruokaa.spaces.live.com/
        7. varokaa palkkapaimenia he tulee luoksenne lampaitten vaateissa mutta ovat sisältä raatelevia susia, he ovat tulleet jo lapsikasteen kautta ja levittävät lahkonsa opetusta sortaen köyhhällistö kristtyjä EU-suomessa ja ympärimaailmaa (miik.3:11).

• Yeshuanveljet

1 Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
        2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
        3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
        4 Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
        5 Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:
        6 "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni".
        7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.
        8 Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
        9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
        10 Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari.
        11 Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella.
        12 Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.

• selli
        Yeshuanveljet kirjoitti:

2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
        7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.
        8 Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
        9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
        12 Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.

Iisebelit tapa poikaa ja pidä perintöä, sitä ennen.

• Filadelfi
        Yeshuanveljet kirjoitti:

Ps.47, 72 ja Jes.2.

• VT.
        Yeshuaveljet kirjoitti:

1. Kor. 11:3

Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.

Matt. 12:20

Murtunutta ruokoa hän ei muserra, savuavaa lampunsydäntä hän ei sammuta. Hän on saattava oikeuden voittoon.

Jes. 42:
        3 Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.
        4 Eikä hän murru, ei himmene hänen liekkinsä, vaan hän saattaa kaikkialla oikeuden voimaan. Hänen opetustaan ikävöivät kaukaiset rannat.
        5 Näin sanoo Jumala, Herra, hän, joka loi taivaan ja levitti sen auki, joka muovasi maan ja kaiken mitä siitä versoo ja antoi sen päällä kulkeville elämän hengen:

• selli
        Filadelfi kirjoitti:

Ps.47, 72 ja Jes.2.

tästä maasta tekemässä Rauhan suurvaltakuntaa,
        jospa löytys viellä sopiva nainen Rauhanruhtinaaks.

• selli
        selli kirjoitti:

tästä maasta tekemässä Rauhan suurvaltakuntaa,
        jospa löytys viellä sopiva nainen Rauhanruhtinaaks.

rakentamassa Antikristuksen valtakuntaa ja uutta aikaa?
        Suomi on varmasti Jumalan tuholistan ykkös nimi.

• Yeshuanveljet
        Filadelfi kirjoitti:

Ps.47, 72 ja Jes.2.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/94185-tuore-naispiispa-”homoliitot-siunattava-kirkossa”

Room.1:18-32
        Sillä Jumalan viha ilmestyy
        taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan,
        niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,19...
        sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan;
        ... sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.20 Sillä hänen näkymätön
        olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa,
        ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä,
        niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,21 koska he,
        vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet
        eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja
        heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.22 Kehuessaan viisaita
        olevansa he ovat tyhmiksi tulleet23 ja ovat katoamattoman
        Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja
        nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.24 Sentähden
        Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt
        saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,25 nuo,
        jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet
        ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty
        iankaikkisesti, amen.26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät
        häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet
        luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;27 samoin miespuoletkin,
        luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat
        kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet
        miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä
        sen palkan, mikä saada piti.28 Ja niinkuin heille ei kelvannut
        pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän
        kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.29 He
        ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä
        kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;30 ovat korvaankuiskuttelijoita,
        panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä,
        kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,31
        vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;32 jotka,
        vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka
        senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan
        itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka
        niitä tekevät.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Väitös Naispappien nousu murtanut fundamentaalisen Raamattu-ajattelun/1135257529015

• tyhjää narinaa
        Yeshuanveljet kirjoitti:

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/94185-tuore-naispiispa-”homoliitot-siunattava-kirkossa”

Room.1:18-32
        Sillä Jumalan viha ilmestyy
        taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan,
        niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,19...
        sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan;
        ... sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.20 Sillä hänen näkymätön
        olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa,
        ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä,
        niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,21 koska he,
        vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet
        eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja
        heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.22 Kehuessaan viisaita
        olevansa he ovat tyhmiksi tulleet23 ja ovat katoamattoman
        Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja
        nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.24 Sentähden
        Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt
        saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,25 nuo,
        jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet
        ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty
        iankaikkisesti, amen.26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät
        häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet
        luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;27 samoin miespuoletkin,
        luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat
        kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet
        miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä
        sen palkan, mikä saada piti.28 Ja niinkuin heille ei kelvannut
        pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän
        kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.29 He
        ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä
        kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;30 ovat korvaankuiskuttelijoita,
        panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä,
        kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,31
        vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;32 jotka,
        vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka
        senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan
        itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka
        niitä tekevät.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Väitös Naispappien nousu murtanut fundamentaalisen Raamattu-ajattelun/1135257529015

mutta eikö Raamattu sano, että itse Jumala sallii lusteen ja nisun kasavaa rinnakkain loppuun saakka? Miksi siis tapella tällaisista asioista täällä? Voinhan aina erota sellaisesta kirkosta, joka ei mielestäni toimi Raamatun sanan mukaan! Ei minun tarvitse siitä tuomioita ja räväkkäitä lausumia ruveta jakelemaan, jos kerran Jumala itse on päättänyt, että pahuus kasvaa tuomioon saakka. Ei asialle silloin mitään mahda. Kenties Jumala juuri odottaakin ihmisen henkilökohtaista ratkaisua, eikä vain kannanottoa tässä asiassa eli sitä, eroaako ihminen tällaisesta kirkosta vai jatkaako siinä ja tyytyy vain marisemaan...

• Yeshuanveljet
        tyhjää narinaa kirjoitti:

mutta eikö Raamattu sano, että itse Jumala sallii lusteen ja nisun kasavaa rinnakkain loppuun saakka? Miksi siis tapella tällaisista asioista täällä? Voinhan aina erota sellaisesta kirkosta, joka ei mielestäni toimi Raamatun sanan mukaan! Ei minun tarvitse siitä tuomioita ja räväkkäitä lausumia ruveta jakelemaan, jos kerran Jumala itse on päättänyt, että pahuus kasvaa tuomioon saakka. Ei asialle silloin mitään mahda. Kenties Jumala juuri odottaakin ihmisen henkilökohtaista ratkaisua, eikä vain kannanottoa tässä asiassa eli sitä, eroaako ihminen tällaisesta kirkosta vai jatkaako siinä ja tyytyy vain marisemaan...

Se luste ja nisu vertaus tarkoittaa sitä että emme saa sanoa kadotustuomiota kenellekään !
        Jumalan tahtoa on ollut kaikkina historian aikakausina sama...

Lapsukaiset lähtekää ulos porttobabylonista jotta ette tulisi heidän synteihin osalliseksi !
        Tästä kertoo jo Juudan kirje
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Juud. 1:1&rnd=1284554028089

..................................................................
        Suuri portto babylon pyhien veressä
        Yeshuanveljet 14.9.2010 11:28
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9326811/45851826

Ilm.17:
        1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
        2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
        3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
        4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
        6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
        7 Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
        8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
        9 Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
        10 heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
        11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
        12 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
        14 He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
        15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
        16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
        17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
        18 Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 17:1&rnd=1284452550251

Lopunajalla tulee väkevä eksytys ja se on jo tullut, ihmiset hukkuvat kun eivät tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa, kaikkina historian aikakausina.

Usein opetetaan että lopunajan portto srk ei ole tullut ! Se joka niin väitää niin kerro ketkä ja kuka ja minkä srk jäsenet on tehnyt alla olevat hirmutyöt. Jopa Herran Jeesuksen Kristuksen nimissä !? Lopunaikana ymmärryslisäntyy ja pyhät pyhittyy ja saastaset saastuu !
        Se vaikuttaa loppuun asti ja levitää Israel vastaista korvaustelogiaansa EU Rooman Imperiumissa.
        Yeshuaan uskovat lähtee ulos baabelista Yeshuan käskystä jotta ei tule heidän synteihin osalliseksi (jer.51:6-9, 2.kor.6:14-18, ilm.18:4-5, ef.5:27, room.1:18-32, ojentautumiskehoitus hebr.11:1, room.12:2, apt.2:40).

Näitä syntejä on mm;

• Yeshuan systeri
        Yeshuanveljet kirjoitti:

Se luste ja nisu vertaus tarkoittaa sitä että emme saa sanoa kadotustuomiota kenellekään !

Lapsukaiset lähtekää ulos porttobabylonista jotta ette tulisi heidän synteihin osalliseksi !
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Juud. 1:1&rnd=1284554028089

Ilm.17:

Näitä syntejä on mm;

täällä toisille juuri paasata sen kuin kerjetään? Se nyt vaan verhoillaan täällä sellaisiin hienoihin syytöksiin kuin "et ymmärrä", "olet väärässä" ym. vastaaviin lauselmiin toisista ihmisistä ja uskonsuunnista. Se on sitä itseoikeutettua pikkutuomarointia, vaikka pitäisi olla vain 1 tuomari.

• Yeshuanveljet
        Yeshuan systeri kirjoitti:

täällä toisille juuri paasata sen kuin kerjetään? Se nyt vaan verhoillaan täällä sellaisiin hienoihin syytöksiin kuin "et ymmärrä", "olet väärässä" ym. vastaaviin lauselmiin toisista ihmisistä ja uskonsuunnista. Se on sitä itseoikeutettua pikkutuomarointia, vaikka pitäisi olla vain 1 tuomari.

Jotta ei tulisi portto babylonin synteihin osalliseksi !

Porrto babylon kirkkoruhtinaat ja palkkapaimenet puhuu virkapuheissaan köyhien auttamisesta mutta, heillä on vuosiansiot yli 120.000€/vuosi ! Top20 50.000-138.000 vuosi !

• aikojasitten
        Yeshuanveljet kirjoitti:

Ilm.17:

Näitä syntejä on mm;

Jeesukseen uskovilta jo satojavuosia sitten !

Suuret kirkkoinstituutiot ja palkkapaimenet häpäisevät köyhällistön kun he mielistelee valtaapitäviä oman edun tähden. Villa heitä kiinostaa ei lampaat, näin on ollut alkusrk:n jälkeen kun tuo Jumalanvaltakunnan valtakunnan ryöstö tapahtui. Nyt se valtakunta on sisäisesti ihmisissä jota ei voi pois ryöstää, se ei oel mikään kirkkojen istituutio.

Tänään todellakin on Jumalan tahtoa että ihmiset lähtee ulos baabelista portto babylonista josta on löytyvä pyhien ja profeettojen veri.

• Yeshuanveljet
        aikojasitten kirjoitti:

Jeesukseen uskovilta jo satojavuosia sitten !

Suuret kirkkoinstituutiot ja palkkapaimenet häpäisevät köyhällistön kun he mielistelee valtaapitäviä oman edun tähden. Villa heitä kiinostaa ei lampaat, näin on ollut alkusrk:n jälkeen kun tuo Jumalanvaltakunnan valtakunnan ryöstö tapahtui. Nyt se valtakunta on sisäisesti ihmisissä jota ei voi pois ryöstää, se ei oel mikään kirkkojen istituutio.

Tänään todellakin on Jumalan tahtoa että ihmiset lähtee ulos baabelista portto babylonista josta on löytyvä pyhien ja profeettojen veri.

Kirkkolaitos istituutiot ei ole morsiusseurakunta saatika että ekumenia olisi morsiusseurakuntaa !

• taalatehtailija
        Yeshuanveljet kirjoitti:

Jotta ei tulisi portto babylonin synteihin osalliseksi !

Porrto babylon kirkkoruhtinaat ja palkkapaimenet puhuu virkapuheissaan köyhien auttamisesta mutta, heillä on vuosiansiot yli 120.000€/vuosi ! Top20 50.000-138.000 vuosi !

enpä viitsi kertoa sitten sen enempää omista tuloista, koska näyt olevan vakaasti sitä mieltä, että rikkaat ovat suoraan takalistosta ja kukaan rikkaista uskovista ei auta köyhiä. Ymmärrän kyllä, jos todellakin olet aidosti huolissasi köyhistä ja syntisistä, mutta kun vaikutat vain kateelliselta ja syyttelevältä.

• Yeshuanveljet
        taalatehtailija kirjoitti:

enpä viitsi kertoa sitten sen enempää omista tuloista, koska näyt olevan vakaasti sitä mieltä, että rikkaat ovat suoraan takalistosta ja kukaan rikkaista uskovista ei auta köyhiä. Ymmärrän kyllä, jos todellakin olet aidosti huolissasi köyhistä ja syntisistä, mutta kun vaikutat vain kateelliselta ja syyttelevältä.

Hengellisesti ei ole kyse mistään kateellisuudesta Yeshua sanoo että helpompi on kamelin mennä neulansilmä läpi kuin rikkaan päästä taivasten valtakuntaan.

Kyse on totuuden esiin tuomisesta ! Kysessä on ekumeenisen Babylon porton vastustamisesta !!!
        KYSE ON PERKELEEN VASTUSTAMISESTA ! KYSE ON MUIDEN JA OMIEN TUTTUJEN KÖYHIEN LAILLISTEN OIKEUKSIEN AJAMISESTA !

Rikkaat on puolueiden kok, kesk, rkp, vihr, sdp jäseniä ja yrittäjien EK-rikollisjärjestöstä, he sortaa kansaivälisesti laittomilla laeilla. He rikkovat köyhällistö KRISTITTYJENKIN ihmisoikeuksia, Lissabonin sopimus (eu:n perustuslakia), Suomen perustuslakia.

AVAA SUUSI SORRETTUJEN PUOLESTA JOS ET AVAA ET KELPAA MUUHUN KUIN POIS HEITETTÄVÄKSI !

AINIIN KÖYHÄLESKI ANTOI ROPSEN OMASTAAN JA RIKKAAT YLTÄKYLLÄISYYDESTÄ JA YESHUA SANOI ETTÄ KÖYHÄ LESKI ANTOI ENEMMÄN KUIN RIKKAAT.

Voi voi hallitsijaa joka pidättää kaiken viljan itsellään, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps.miik.3:11

• Yeshuanveljet

PIISPOJEN ON SAMAA LUOKAA TOP20 50.000-138.000€/VUOSI

EVLUT SUUNTAUKSEN JOHTAJAT ON MAAN JOHDOSSA, VAIKEESTI KANNETTAVIA TAAKKOJA LAITTAVAT IHMISTEN KANNETTAVIKSI MUTTA EIVÄT ITSE KOSKE NIIHIN SORMELLAKAAN.

JOTA TEKEE YRITTÄJIEN ANTIKRISTILLINEN EK-RIKOLLISJÄRJESTÖ, MAAN HALLITUKSEN JA SDP SIUNAUKSELLA !
        http://www.adressit.com/kirje_yklle

palkkapaimen järjestelmä
        (miik.3:11, 1.tim.6:8)
        - ekumenia = menestystelogiaa
        - evlut suuntauksen varallisuus 3-4.miljadria €
        - arkkipiispan palkka 128.000€/vuosi
        - evlut Top20 lista 50.000-138.000€/vuosi
        - ortodoksi ent isä Mitro 138.000€/vuosi
        - ekumeeniset suuntaukset saa valtiolta vuosittain kymmeniä miljoonia euroja rahaa, eniten evlut.
        He viettävät Helsingin Tuomiokirkossa eduskunnan valtiopäivän avajaisten juhla Jumalan palveluksia ja 6.12 valheellisia itsenäisyys päivän evlut Jumalan palveluksia kautta maan. Silti he kieltää että valtio ja evlut suuntaus olisi kiinni toisissa.
        http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=share&gid=369311148074#!/group.php?gid=369311148074&v=info&ref=share

Varallisuuden käyttö evlut suuntauksessa.
        - Turun ja Kaarina seurakuntayhtymän tulot 2006 oli 250milj/€ , josta Turun ja Kaarinan diakonia ja leipäkassi työhön annettiin alle 1% vuoden tuloista, tuo summa oli vain 250.000€ .

Vaikeesti kannettavia taakkoja laittavat ihmisten harteille hajoittaen ihmiset henkiseesti ja fyysisesti. Kansanedustajilla on vuodessa lomaa 4½/kk
        Edustajat lomailevat kolmanneksen vuodesta - Suomi - Uutiset - Ilta-Sanomat
        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1476917

Ja täydelle eläkkeelle he voi lähteä 7.v eduskunta kauden jälkeen, vaikka 40 vuotiaana. He saa äänestää itse palkastaan, ja vuoden 2000 jälkeen se on nousut 40% samalla kun sosiaalitukiin ei olla tehty indeksi tarkistusta vuoden 1995 jälkeen (neh.5).
        Kansanedustajien palkka nousee pian – 5860€/kk ei riitä — Uusi Suomi
        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/91928-kansanedustajien-palkka-nousee-pian-%E2%80%93-5860%E2%82%ACkk-ei-riita

• Yeshuanveljet

Miksi arkkipiispat, piispat, rivipapisto ei suomensodissa aseseen ei tarttunut mutta heidän lampaansa tarttui !

Miksi heitä pitäisi suojella ja varjella erikoisen "pyhinämiehinä" ? Kun sana kertoo että se joka teistä haluaa olla kaikkein suurin olkoon kaikkien palvelija. Ei pappi ole sen suurempi tai pyhempi Jumalan ja ihmisten edessä kuin rivijäsen evlut suuntauksessa.

Kirkastaako pappisto Kristusta jos he juoksee sodissa asekädessä tappamassa ihmisiä jotka ovat luotuja Jumalan kuvaksi (joh.18:36).

Vapaamuurarius ja temppelinherrat ovat rikkaiden okkultistisia sisäpiiri lahkoja joissa ei köyhällistöllä ja köyhällä ole sanaa sanottavana. Kuulutko sinä heihin puolustatko sinä heitä ? Kysyn tämän nimessä Yeshua HaMashiach

• Yeshuanveljet

• pako
        Yeshuanveljet kirjoitti:

Kirkkolaitos istituutiot ei ole morsiusseurakunta saatika että ekumenia olisi morsiusseurakuntaa !

liikkuu hurja huhu. Faarao aikoo korottaa pari päätä, tiedossa on iisi duunin ja hyvä liksa
        tyypeille.
        Meikä aikoo kans ottaa ritolat täältä, yksiä perkeleitä noi Iisebelit.

• taalatehtailija
        Yeshuanveljet kirjoitti:

Hengellisesti ei ole kyse mistään kateellisuudesta Yeshua sanoo että helpompi on kamelin mennä neulansilmä läpi kuin rikkaan päästä taivasten valtakuntaan.

Kyse on totuuden esiin tuomisesta ! Kysessä on ekumeenisen Babylon porton vastustamisesta !!!
        KYSE ON PERKELEEN VASTUSTAMISESTA ! KYSE ON MUIDEN JA OMIEN TUTTUJEN KÖYHIEN LAILLISTEN OIKEUKSIEN AJAMISESTA !

Rikkaat on puolueiden kok, kesk, rkp, vihr, sdp jäseniä ja yrittäjien EK-rikollisjärjestöstä, he sortaa kansaivälisesti laittomilla laeilla. He rikkovat köyhällistö KRISTITTYJENKIN ihmisoikeuksia, Lissabonin sopimus (eu:n perustuslakia), Suomen perustuslakia.

AVAA SUUSI SORRETTUJEN PUOLESTA JOS ET AVAA ET KELPAA MUUHUN KUIN POIS HEITETTÄVÄKSI !

AINIIN KÖYHÄLESKI ANTOI ROPSEN OMASTAAN JA RIKKAAT YLTÄKYLLÄISYYDESTÄ JA YESHUA SANOI ETTÄ KÖYHÄ LESKI ANTOI ENEMMÄN KUIN RIKKAAT.

Voi voi hallitsijaa joka pidättää kaiken viljan itsellään, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps.miik.3:11

Antamisen on tultava sydämestä, jotta Jumala sen hyväksi teoksi katsoisi! Ihan sama annatko viimeiset kakkorahasi, jos annat ne sillä mielellä, että Jumala näkisi uhrautuvaisuutesi, kun oikein viimeiset roposi laitoit likoon toisten edestä ja nyt kärsit itse nälkää!!!! Älköön oikea kätesi tietäkö, mitä vasen tekee, kun annat. Ihan sama, oletko rutiköyhä vai upporikas, antamisen asenne ratkaisee kummassakin tapauksessa. Kannattaa siis odottaa sitä hetkeä, kun sääli toisia kohtaan ihan oikeasti sieppaisee rinnasta, jottei tule annettua väärin perustein säästöpossustaan tai kultaharkoistaan.

• neHuijasMeitä

8.3.09
      Piispan palkka
      Björkstrand Gustav, Porvoon uusi piispa, 151 310
      Heikka Mikko, Espoon piispa, 111 183
      Huotari Voitto, Mikkelin piispa, 95 811
      Huovinen Eero, Helsingin piispa, 113 360
      Mäkinen Kari, Turun piispa, 101 492
      Paarma Jukka, arkkipiispa, 137 880
      Peura Simo, Lapuan piispa, 99 978
      Pihkala Juha, Tampereen piispa, 104 252
      Riekkinen Wille, Kuopion piispa, 102 258
      Salmi Samuel, Oulun piispa, 100 221

10 piispan palkka yhteensä 1 117 745 euroa
      Pakolliset työnantajamaksut *) 300 000
      Yhteensä 1 417 745

Lähde: Vuoden 2007 verotulot, Iltasanomat

*) Arvio: Muun muassa työnantajan sosiaaliturvamaksu, lakisääteinen tapaturmavakuutusmaksu, työttömyysvakuutusmaksut, mahdollinen ryhmähenkivakuutusmaksu.

Pelkästään 10 piispan palkkoihin tarvitaan siis noin 7900 kirkon jäsentä maksamaan kirkollisveroa vuoden ajan. (Maksettavan kirkollisveron ollessa n. 180 euroa vuodessa.)

• !!!!!!!!!!!?????

http://kirkostaeroon.blogspot.com/2009/11/piispan-palkka-vertailussa.html

http://kirkostaeroon.blogspot.com/2009/03/piispan-palkka.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      64
      4431
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      97
      3678
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3321
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      18
      1879
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1129
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      82
      819
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      44
      803
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      105
      797
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      764
    Aihe