Bulkkaus ja treffaus??

Sonnin massat

Mites jengi toteuttaa tämän kombon? Bulkkauksella tarkoitan tässä semmosta suht maltillista oman painon nostamista puhdasta safkaa pääosin syöden. Siltikin se tuppaa näyttämään irstaalta joidenkin silmiin. Nestettä kertyy ja fläsää myös ajan saatossa hiukan. Mutta tämä on se ainoa keino hankkia lihasta nopeiten. Painon jumittaminen samoissa vuodesta toiseen ei tuota tuloksia. Body naiset ehkä tämän vielä ymmärtävät, mutta yritä nyt selittää tavalliselle hoikalle söpölle suoli24 treffit kisulle, että ns.lihotat itseäsi tässä ja treenaat samalla. Siinä mietit sitten laitatko omaan profiiliin ruumiinrakenteen kohdalle Urheilullinen, Pyöreä vai Ylipainoinen. :D Toki ainakin itsellä lihakset näkyvät paidankin läpi sen verran vaikka painoa on yli 100kg natuna, mutta vatsakin toki kasvaa tässä syödessä, vatsalaukku venyypi ja leuan alle alkaa muodostumaan naisten karkottaja á la koalapussi. Sinkkuna vähän epämielyttävää kun haluaisi tavata jonkun mukavan kisun, mutta sitten on vähän sellainen pehmeä kondis. :/ Ja jos haluat urheilullisen naisen, niin kyllä aika moni nainen haluaa että se mieskin on urheilullinen. Offilla taas ei muut liikunnat niin kiinnosta kun saa jo nyt syödä niin paljon, että paino nousee. Tämä on kyllä hemmetin vaikea yhtälö. Eikä nyt kauheasti innostaisi olla yksinkään talvea. Tosi body munkit ehkä tähän pystyvät, mutta.. Seurustelevat body sonnit, olette hienossa asemassa! Olen kateellinen!

3

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gonamies73

Ei teikäläisten ongelma ole se bulkilla treffaillu, vaan treffailu sitten kun painonne on muutaman vuoden tehnyt sitä ylös-alas-liikettä ja nahkanne palanut riittävästi solariumissa. Sen jälkeen näytätte 25 vuotta ikäistänne vanhemmalta, joten puumatkaan eivät ole enää kiinnostuneita...

• tosimies.

Itse treenailen usein bulkilla ja en koe mitenkään treffailua ongelmaksi. Kartan sellaisia misuja ja kisuja
        jotka ovat liian ylimielisiä. Kyllähän sen kaikki tietää että ylimieliset misut ja kisut eivät ole kohteliaita, eli
        eivät siis älykkäitäkään.
        Ja eipä itseäni tuo bulkki edes rumenna, koska mulla on lihasta ja oon harteikas, ainoastaan vatsa pullottaa vaan enemmän ja vähän naamakin, tosin se voi johtua roinistakin joita käytän.

Annan neuvon. Karttakaa niitä ylimielisiä misuja. Ne vain luulee itsestään liikoja, mutta sovinismin nimessä me miehet joilla itsetunto on 100% vahva, valitsemme itse seuramme emmekä selittele mitään, mitä emme edes halua.

• tosimies.
        tosimies. kirjoitti:

Itse treenailen usein bulkilla ja en koe mitenkään treffailua ongelmaksi. Kartan sellaisia misuja ja kisuja
        jotka ovat liian ylimielisiä. Kyllähän sen kaikki tietää että ylimieliset misut ja kisut eivät ole kohteliaita, eli
        eivät siis älykkäitäkään.
        Ja eipä itseäni tuo bulkki edes rumenna, koska mulla on lihasta ja oon harteikas, ainoastaan vatsa pullottaa vaan enemmän ja vähän naamakin, tosin se voi johtua roinistakin joita käytän.

Annan neuvon. Karttakaa niitä ylimielisiä misuja. Ne vain luulee itsestään liikoja, mutta sovinismin nimessä me miehet joilla itsetunto on 100% vahva, valitsemme itse seuramme emmekä selittele mitään, mitä emme edes halua.

"tavalliselle hoikalle söpölle suoli24 treffit kisulle"

tarkoitat varmaan itseään täynnä olevalle jumppa-likalle jolla ei ole muuta kuin se hoikka kroppa ja pissiä korvien välissä. Onhan sen monet huomanneet.
        Kerran juttelin omalla lähisalilla tällaisen nuoren muijan kanssa. Vähän aikaa kului niin sitten muijalta kuului " täytyy pitää tuo kroppa kunnossa ettei tule läskimakkaroita vyötärölle ". tämän jälkeen juttelu päättyi ja ilmeisesti oli jokin ylimielinen vinkki siihen että minun tulisi laihduttaa, heheh!
        No enpä ole laihduttanut ja mikä tuossa eniten huvitti on tämän muijan ylimielinen asenne. Se kuvitteli heti olevansa iskuyrityksen kohteena vaikka tapanani on yleensä jutella normaalisti ihmisille, niin tämä varmaan luuli että olisin sitä iskemässä.

Kyllä teidän pikku tyttöjen kannattaisi katsoa sinne peiliin pari kertaa eikä nolata itseänne. Olette helvetin naurettavia typerine luuloharhoinenne.
        Minulle on tärkeämpää naisen älykkyys eikä sitä useinkaan näiltä nuoremmilta löydy. Miksi pilaisin kehitykseni ja alkaisin laihduttamaan jonkun pikku horoperseen vuoksi.

Satun olemaan onnellisesti nimittäin naimisissa juuri samanlaisen hoikan kropan omaavan nätin kimulin kanssa, mutta ilmeisesti kun vähän juttelet muille niin heti luullaan että ollaan iskemässä... ei vittu.

Jättäkää nämä tällaiset suoli24 kisut omaan arvoonsa. mielikuvituksenne vaan heidät tuntumaan liian haluttavilta vaikka oikeasti kyrpä luonne ja ylimielinen asenne ei ole hyvä yhtälö. Ja samanlaisia hempukoita koko suomi on täynnä, eikä siihen tarvita urheilua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1692
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      214
      1359
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1298
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe