Moikka,
halusin tulla antamaan tänne palstalle vinkkiä teille, jotka ette syystä tai toisesta ole tyytyväisiä ihonne kuntoon. Elikkäs, olen itse 26-vuotias nainen. Kärsin nuorempana aknesta, jonka seurauksena kasvojeni iho oli epätasainen ja arpien läikittämä. Olin jo pitkään haaveillut lääkärin suorittamasta TCA-happokuorinnasta, mutta hinnat on mielestäni aika tyyriitä, varsinkin opiskelijan lompakolle...Rohkaisin mieleni ja tilasin netin kautta (kun sieltä netistä saa nykyisi kaikkea mahdollista) TCA-kuorinta aineet kotiin. Tilasin 24% happoa, onko se nyt sitten keskivahvaa vai vahvaa happoa. Joka tapauksessa olen käsitellyt kasvojeni ihon yhteensä nyt kolme kertaa, ja kasvojen väri on silminnähden tasoittunut ja iho on muutenkin paremman näköinen. Happo maksoi viitisen kymppiä. Lääkärin tekemä kuorinta voi olla hinnaltaan 200 eurosta ylöspäin. Eli mielestäni oli kyllä hintansa väärti. Ei ne aknearvet kokonaan ole kadonneet, mutta vaalentuneet ainakin, eli olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen. Lisäksi ihohuokoset ovat pienentyneet. Aion vielä jatkaa kuorintojen tekemistä, mutta annan naaman nyt välillä hieman levähtää. Eli TCA auttaa siis arpiin, ihon epätasaisuuksiin, pigmenttihäiriöihin, ilmejuonteisiin, ryppyihin...Auttoiko jopa maksaläiskiin. Eli te joille TCA on täysin uusi juttu, niin siis kyse on siitä, että hapon avulla poistetaan uloimmainen ihokerros, ja alta paljastuu uusi, kaunis sileä iho. Voi käsitellä myös esim. selkää ja käsiä jos haluaa. Eli suosittelen kokeilemaan TCA-hoitoa joko kotona tai sitten lääkärissä jos kotikäsittely epäilyttää. Tosin kotona tehty hoito tulee tosi paljon halvemmaksi, mutta vaatii tietty varovaisuutta. Olen kyllä itse tosi iloinen, kun VIHDOIN olen löytänyt hoitomuodon joka oikeasti toimii.:) Kun ajattelee, miten paljon olen tuhlannut rahaa kaiken maailman kosmetologien tekemiin hoitoihin... (Tilasin ainetta suomenkielisesltä sivustolta www.perfectskin.nettisivu.org. Ainoa suomenkielinen sivusto, jonka olen löytänyt. Muut sivustot on englanniksi, en ole niistä uskaltanut tilata, koska ensinnäkin minua epäilyttää antaa luottokorttini numeroa jollekin nettikauppiaalle, ja muutenkaan en tajua kaikkea niistä englanninkielisistä jutuista.)
TCA kuorinta
6
995
Vastaukset
- m78aaa
ihoisten kannattaa olla varovaisia tämän kuorinnan kanssa. tilasin myös kotikäyttöisen tca kuorinnan ja iho oli 2 kuukautta aivan kauhea, eli mulle toi ei kyllä sopinut. en ole uskaltanu tehdä uudelleen.
- ruppana
mäkin tilasin samasta paikasta 24% tca hapon. tein sen juuri ekaa kertaa. ei kyllä oikeesti tuntunut miltään. millähän aineella ne youtubessa oikein näitä kuorintoja tekevät! oikein propelli kädessä kun niin kuumottaa tai jopa puudutuksessa. mulla ei ole aknea, haluan vain ihoani nuoremman näköiseksi. tässä kolmen ja neljänkympin välissä peilistä katsoo tosi väsynyt ja iholtaan eloton vanha hamppu. tilasin muuten dermarollerin nettexistä. se ainakin toimi jo ekalla kerralla! ei isosti, mutta selkeästi kuitenkin.
- yks vaan
Menin tuolle mainitsemallenne suomenkieliselle saitille ja sieltä puuttuu täysin tiedot miten tuotetta voisi tilata.
Pitää siis tilata jenkeistä... - luuuuuuumu
jännä juttu..sillä itse tilasin samasta paikasta 24%happoa, eikä tuntunut kuin vähä nipistelyä... kuoriutuiko ihosi ollenkaan? vähän huijattu olo, jos ei lähde tästä kuoriutuun:/
- ...
luuuuuuumu kirjoitti:
jännä juttu..sillä itse tilasin samasta paikasta 24%happoa, eikä tuntunut kuin vähä nipistelyä... kuoriutuiko ihosi ollenkaan? vähän huijattu olo, jos ei lähde tästä kuoriutuun:/
Onko kummallakaan alkanut kuoriutumaan iho? onko mitään muutosta tapahtunut? tiettekö koko naamalle tuon vai vaan osalle? kuitenkin paketit tulleet perille näköjään... kun tuo näyttää vähän huijaus-sivustolta
- ko
... kirjoitti:
Onko kummallakaan alkanut kuoriutumaan iho? onko mitään muutosta tapahtunut? tiettekö koko naamalle tuon vai vaan osalle? kuitenkin paketit tulleet perille näköjään... kun tuo näyttää vähän huijaus-sivustolta
Olen kokeillut kyseistä tuotetta ja aluksi ei ollut mitään vaikutusta ja ajattelin, että huijausta koko happo. Kokeilin kuitenkin happoa vielä niin, etten laittanut päälle ollenkaan sitä paketista mukaan tullutta voidetta ja sitten iho alkoikin jo vähän kuoriutumaan. Minulla on laajentuneita ihohuokosia nenänpielessä ja aion jatkaa hapon käyttämistä ilman voidetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6092782- 1071462
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671456Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381256
- 1141244
- 1011058
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 48940
- 47881