Olenkos minä nyt sit ainoa rekattu täällä?
Kai munkin pitää mennä pois:(
Jöstas sendään
40
220
Vastaukset
- H / H
just NYT kurkkasin palstalle ohimennen, yritän pysyä hereillä hetken.
Joko katsoit karmeen leffan mistä vihjaisit toisaalla?
Huom. olen rekattu myös. - minä,
Ei täällä ole enää kuin noita jälkeenjääneitä latvakakkosia :)
Voi harmi. En minä kyllä oikein ymmärrä, miksi nämä huuhaan ongelmat levitetään toisillekin palstoille. Mutta niin kai sit tässä toimitaan:o/
- huomaaja.
on noussut kolme pykälää sijalta seitsemän sijalle neljä.
- H / H
paikalla kärjessä. Kyllä tämä toipuu. Ja pääasia että on 10 kärjessä. Sitten olisi pohjanoteeraus jos tipahtaisi listoilta. Toisaalta jos tuolta karsisi tietyt jonninjoutavuudet, niin sijoitus tippuisi paljon.
- huomaaja.
H / H kirjoitti:
paikalla kärjessä. Kyllä tämä toipuu. Ja pääasia että on 10 kärjessä. Sitten olisi pohjanoteeraus jos tipahtaisi listoilta. Toisaalta jos tuolta karsisi tietyt jonninjoutavuudet, niin sijoitus tippuisi paljon.
mutta ei kärkeen nouse eikä tarvitsekaan.
- teloittaja.
H / H kirjoitti:
Tämä ei toivu ikinä! Ajamme huuhaa paskan alas, vaikka väkisin. Jos, kerran vakkarit ajetaan palstalta??? Ajetaan myös kaikki muutkin helwettiin tältä saitilta, saatte uskoa tämän totuuden. Puskat luulee, että ovat ainoita osaavia. Tuli pieni erehdys nyt! Itsehän tilasitte ja sen saatte!
- huomaaja.
tuputuu kirjoitti:
Laatu ratkaisee, ei määrä...
nyt vaan pitäisi keksiä laatualoitus niin kyllä se siitä lähtee taas käyntiin.
huomaaja. kirjoitti:
nyt vaan pitäisi keksiä laatualoitus niin kyllä se siitä lähtee taas käyntiin.
Keksi sinä, mulla on pää ihan puuduksissa. Olen katsonut liikaa leffoja ja oma mielikuvitus on ihan hukassa.
- .
teloittaja. kirjoitti:
Tämä ei toivu ikinä! Ajamme huuhaa paskan alas, vaikka väkisin. Jos, kerran vakkarit ajetaan palstalta??? Ajetaan myös kaikki muutkin helwettiin tältä saitilta, saatte uskoa tämän totuuden. Puskat luulee, että ovat ainoita osaavia. Tuli pieni erehdys nyt! Itsehän tilasitte ja sen saatte!
teloittajakin on puska eikä rekkautunut tervetuloa vaan joukkoon
- huomaaja.
tuputuu kirjoitti:
Keksi sinä, mulla on pää ihan puuduksissa. Olen katsonut liikaa leffoja ja oma mielikuvitus on ihan hukassa.
kun olin puoli päivää järvellä.
Alkaa muuten lähtemään lehdet puista ja kohta sitä saa ihmetellä noita lehtipuhaltimia joilla ne lehdet puhalletaan vain toiseen paikkaan tuulen riepoteltavaksi pitkin katuja. Kun pitäisi olla lehti-imureita joilla ne vois imaista talteen ja kuljettaa vaikka kaatikselle. huomaaja. kirjoitti:
kun olin puoli päivää järvellä.
Alkaa muuten lähtemään lehdet puista ja kohta sitä saa ihmetellä noita lehtipuhaltimia joilla ne lehdet puhalletaan vain toiseen paikkaan tuulen riepoteltavaksi pitkin katuja. Kun pitäisi olla lehti-imureita joilla ne vois imaista talteen ja kuljettaa vaikka kaatikselle.Niinpä. Mutta kohta alkaa telkusta taas leffa, eli menen tyhmistämään itseäni lisää. Hyvää illanjatkoa.
- Onko nyt noloa?
. kirjoitti:
teloittajakin on puska eikä rekkautunut tervetuloa vaan joukkoon
No ei ole, mutta en paljasta nikkiäni teille reposteltavaksi. Saadaan näin puskasta enemmän hämminkiä aikaan. :DDDDD
- ehdottaja.
kaikki säpinä on nykyään siellä ex-vakkareiden palstalla. kannattaa mennä sinne.
- tulin pois
kun ei synny keskustelua.
- H / H
Kalastus vai:))) Lifessä ei ole elämää, on todettu. Ellei ole juuri nyt elpynyt?
H / H kirjoitti:
Kalastus vai:))) Lifessä ei ole elämää, on todettu. Ellei ole juuri nyt elpynyt?
Aikas kuolleelta sekin vaikuttaa. Ei kai kaikki oo oikeasti menneet pois:(
- H / H
tuputuu kirjoitti:
Aikas kuolleelta sekin vaikuttaa. Ei kai kaikki oo oikeasti menneet pois:(
moni varmasti tarkkailee tilannetta edelleen ja kommentoi kun/jos tulee tarve. Ennen joulua moni on palannut. Ei luusisi enää ikuisesti jatkuvan tuon loppumattoman ryöpytyksen. Huomasitko aluksi, ollaan mekin alapeukkujen suosiossa, nyt taitaa olla plussalla.
H / H kirjoitti:
moni varmasti tarkkailee tilannetta edelleen ja kommentoi kun/jos tulee tarve. Ennen joulua moni on palannut. Ei luusisi enää ikuisesti jatkuvan tuon loppumattoman ryöpytyksen. Huomasitko aluksi, ollaan mekin alapeukkujen suosiossa, nyt taitaa olla plussalla.
Täytyypäs sanoa että tosiaan hämmästyin, kun huomasin nuo yläpeukut. Kyllä tää tästä, ehkä hyväkin pitää välillä hiljainen hetki.
- hurjahilda1
täällä mäkin jumitan:))))))
- puska nyt-
Minulla on nikki, mutta en uskalla laittaa sitä tänne sitä esille. Täällä nyt käyn puskassa vaan.
- H / H
tunnettua nikkiä huuhaalla käynteihin vaan muille palstoille? Sama se kyllä täällä menestyy puskanakin ja voi kirjoitella, niinhän hyvin monet tekee.
Mikä ettei?
Olen huomannut, että parhaiten pärjää kun ei vastaa provoihin. Harva sitä jaksaa loputtomiin yksin riidellä.- puska.
tuputuu kirjoitti:
Mikä ettei?
Olen huomannut, että parhaiten pärjää kun ei vastaa provoihin. Harva sitä jaksaa loputtomiin yksin riidellä.Minä pelkään tätä palstaa, tulee sellainen kalisuttava olo.
enää näytä montaa rekattua olevan ja harvaksi on mennyt munkin käynnit täällä. Ei ole oikein löytynyt aloituksia minne vastailla, kun on aina joskus tullut tänne vilkaistua tai aloituksia kyllä on, muttei ne oikein kiihoita kirjoittelemaan :)
Laskeehan tään palstan taso entisestään, jos sinäkin menet muualle kirjoittelemaan :))- -----o,o--------
Mennään kaikki pois. Jääköön nämä nulliaiset tänne keskenään. EVVK!
En minä lopullisesti poistu kummiskaan. Arki vaan on välillä niin kiireistä, etten millään ehdi tänne. Kyllä tää tästä vielä nousee, on noussut ennekin.
-----o,o-------- kirjoitti:
Mennään kaikki pois. Jääköön nämä nulliaiset tänne keskenään. EVVK!
sillai noi "nulliaiset" haittaa, kun en edes aukaise noita epämääräisiä aloituksia. Pysyisivät pois spämmämästä asiallisista aloituksista ja lopettaisivat turhat itkut poistoineen.
tuputuu kirjoitti:
En minä lopullisesti poistu kummiskaan. Arki vaan on välillä niin kiireistä, etten millään ehdi tänne. Kyllä tää tästä vielä nousee, on noussut ennekin.
aika moni ajatella samanlailla kanssasi ja ovat hiukan odottavalla kannalla, et minne suuntaan tää palsta tästä muljahtaa. No, ainoa hyvä lienee tällä hetkellä, että pohjanoteeraus lienee nähty ja eipä tää palsta juurikaan syvemmälle voi enää vajotakaan sisällöltään :))
kerbiili62 kirjoitti:
aika moni ajatella samanlailla kanssasi ja ovat hiukan odottavalla kannalla, et minne suuntaan tää palsta tästä muljahtaa. No, ainoa hyvä lienee tällä hetkellä, että pohjanoteeraus lienee nähty ja eipä tää palsta juurikaan syvemmälle voi enää vajotakaan sisällöltään :))
Kyllä täällä on paljon hyviä kirjoittajia. Jostakin ihmeen syystä kaikki kerääntyvät aina niihin aloituksiin, joissa päivitellään palstan menoa. Paras kun vaan panee kunnolla huuhaten ja jättää ne siunailut sikseen.
- mr_von.huuhaa
tuputuu kirjoitti:
Kyllä täällä on paljon hyviä kirjoittajia. Jostakin ihmeen syystä kaikki kerääntyvät aina niihin aloituksiin, joissa päivitellään palstan menoa. Paras kun vaan panee kunnolla huuhaten ja jättää ne siunailut sikseen.
kirjoittajia kaikki normaalisti kirjoittavat, varta vasten tehty sonta on asia erikseen.
mr_von.huuhaa kirjoitti:
kirjoittajia kaikki normaalisti kirjoittavat, varta vasten tehty sonta on asia erikseen.
Minä en enää edes lue, jos huomaan että viesti on pelkkää sontaa. Keksin oman aloitukseni, jos en tykkää valmiista aloituksista.
tuputuu kirjoitti:
palstan tilaahan saa päivitellä hamaan tulevaisuuteen asti, kun sille linjalle lähtee ja onpa siihen aina välillä tullut itsekin syyllistyttyä, mutta ei toki kovin usein.
- ...
olet ainoa rekattu täällä.
- ...
ainakin ainoa joka tekee aloituksia.
- mr_von.huuhaa
... kirjoitti:
ainakin ainoa joka tekee aloituksia.
mutta nyt poistun, palatakseni, taas jossain välissä maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510