Matkahuolto on hidas

vittuuntunut.

Matkahuolto ei toimi nopeasti. Laitoin paketin eräälle henkilölle matkahuollon kautta. Henkilö on jo lunastanut paketin,mutta rahoista en ole vieläkään kuullut mitään. Matkahuollosta kerrottiin, että tämä
on aivan normaalia. Siinä voi kuulema mnnä viikkokin ,että rahat ilmestyvät tililleni.
Se oli sitten viimeinek kerta,kun tämän kautta mitään paketteja lähettelen.

27

3342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+3

      tilitetään vain 2 kertaa kuussa eli jos huonosti menee postissa niin rahat tulee kahdenviikon päästä.Eli matkahuolto nopea jos viikossa lupaa,

      • hähäh,.--

        No joo,tilasin tanskasta tavaraa,se saapui matkahuollon MyPack systeemin kautta lähimpään Siwaan.
        Sain postissa tiedon keskiviikkona,paketti oli tullut toimipisteeseen edellisen viikon torstaina,kuitenkin ehdoissa sanotaan että toimipiste on velvollinen säilyttämään pakettia vain 7 päivää!?


    • Odottaapakettiayhä

      Hidas lafka, en suosittele!

    • ABC logistikko

      Kannattaa viedä itse. Rahahan on jo niin vanha keksistö, ettei se viikossa tai kahdesta ole kiinni. Parempiakaan tavarankuljettajia ei maastamme löydy.

    • Seniorlogistikko

      Kannattaa tutustua myös TKSL ja matkahuollon kuljetus ehtoihin?

      Mitä seuraa jos paketti viivästyy?

      Katoaa ?

      Rikkoutuu käyttökelvottomaksi?

      Mitkä ovat lähettäjän ja vastaanpottajan vastuut ?

    • Äkäpussi

      Todella hidas. Älkää lähetätkö paketteja

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.matkahuolto.fi/seuranta?parcelNumber=MH896934896FI

        Ne on vieläkin siellä Loimaa MH ne kaiuttimet ne on ollut siellä koko viikonloppu mene vaikkapa katsoman sinne jos et usko tai katso toi linkki ne on siellä Loimaa MH vaikka luke 5.6.2020 että lähetys on matkalla :(

        Tuelleko ne ikinä tai ollekan perille ne kaiuttimet :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuelleko ne ikinä tai ollekan perille ne kaiuttimet :(

        05.06.2020 16:02 Loimaa
        Lähetys on matkalla

        05.06.2020 10:52 Loimaa
        Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Loimaa

        05.06.2020 10:40 Loimaa
        Olemme saaneet lähetyksen kuljetettavaksi

        Sinä on noi perjantaina nyt on maanantai klo 16 ei ole perjantai jälken mitän kuulunut :(

        Se on vieläkin siellä Loimaa MH :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        05.06.2020 16:02 Loimaa
        Lähetys on matkalla

        05.06.2020 10:52 Loimaa
        Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Loimaa

        05.06.2020 10:40 Loimaa
        Olemme saaneet lähetyksen kuljetettavaksi

        Sinä on noi perjantaina nyt on maanantai klo 16 ei ole perjantai jälken mitän kuulunut :(

        Se on vieläkin siellä Loimaa MH :(

        Noi ne itse ilmoittavat.

        Toimitusseuranta näyttää, että paketti on ollut matkalla jo vuorokauden. Miksei se ole vieläkään perillä?

        Paketin kuljetusaika on 1–3 arkivuorokautta, joten paketti on vielä matkalla. Ilmoitamme vastaanottajalle tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun paketti on noudettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi ne itse ilmoittavat.

        Toimitusseuranta näyttää, että paketti on ollut matkalla jo vuorokauden. Miksei se ole vieläkään perillä?

        Paketin kuljetusaika on 1–3 arkivuorokautta, joten paketti on vielä matkalla. Ilmoitamme vastaanottajalle tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun paketti on noudettavissa.

        Loimaa MH meni kinni klo 16 että se paketti mitä oli perjantaina aamu päivällä lähetetty sielttä niin se lähte sielttä aikaisintaan Tistaina :(


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sittä minua eniten vittutta että kun käyn siellä k rauta mh asiamies niin ne ei raski esim soitta sinne Loimaa MH asiamies ja kysyä koska se paketti sielttä lähte ja koska minä sen saan kun sinä tyhmäkin tajua että sinä on jotain häikkä kun tsekka sittä seuranta linkistä ja nekin siellä mh sen tajua mutta ei raski jeesata.

        Ne sano että se paketti on Turussa mutta että se on pysäytetty kun se paina yli 35 kiloa mutta että ne selvittä missä se on ja soitta minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne sano että se paketti on Turussa mutta että se on pysäytetty kun se paina yli 35 kiloa mutta että ne selvittä missä se on ja soitta minulle.

        Niin sittä ei saa laitta lähi pakettina ne pysäyttä se jos se paina yli 35 kiloa se pitä laitta rahti pussina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sittä ei saa laitta lähi pakettina ne pysäyttä se jos se paina yli 35 kiloa se pitä laitta rahti pussina.

        Ne soitti sielttä MH ja sanoi että se on yli painoinen että ne lähettä sen takasin lähettäjälle en tiedä lähettääkö hän sen minulle takasin rahti pussina vai peruntuko se kauppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne soitti sielttä MH ja sanoi että se on yli painoinen että ne lähettä sen takasin lähettäjälle en tiedä lähettääkö hän sen minulle takasin rahti pussina vai peruntuko se kauppa.

        Ja lähettäjä ei ole ikinä lähettänyt mh hän teki niin kun ne häntä neuvoi siellä mh :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lähettäjä ei ole ikinä lähettänyt mh hän teki niin kun ne häntä neuvoi siellä mh :(

        Siellä on tietenkin ollut joku kesä työntekijä siellä mh mutta kyllä nidden jotain hyvitystä pitäisi maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on tietenkin ollut joku kesä työntekijä siellä mh mutta kyllä nidden jotain hyvitystä pitäisi maksa.

        Minä joudun varman myös maksa ylimääräistä jos haluan ne kaiuttimet :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä joudun varman myös maksa ylimääräistä jos haluan ne kaiuttimet :(

        Mh tiena tuplasti enemmän kun joutu 2 kerta lähettä kun ne ensimäinen kerta ehdotta väärä tapa lähettä että se paketti joutu lähettämän takasin lähettäjälle ja hän joutu lähettä se paketti uudellen :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mh tiena tuplasti enemmän kun joutu 2 kerta lähettä kun ne ensimäinen kerta ehdotta väärä tapa lähettä että se paketti joutu lähettämän takasin lähettäjälle ja hän joutu lähettä se paketti uudellen :(

        Tietenkin sinä mh mene pitkä aika ennen kun paketti likahta takaisin lähettäjälle ja hän joutu lähettämän se uudelle minulle mitä aina vain tarkoitta sittä että paljon arvokasta aika mene hukkaan eli sen takia mh on hidas :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin sinä mh mene pitkä aika ennen kun paketti likahta takaisin lähettäjälle ja hän joutu lähettämän se uudelle minulle mitä aina vain tarkoitta sittä että paljon arvokasta aika mene hukkaan eli sen takia mh on hidas :(

        Minulla olisi jo ollut ne kaiuttimet jos ei mh oli mokannut :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla olisi jo ollut ne kaiuttimet jos ei mh oli mokannut :(

        Ne soitti mh että ne laitta sen lähetyksen minulle matkan se on minulla huomenna tai yli huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne soitti mh että ne laitta sen lähetyksen minulle matkan se on minulla huomenna tai yli huomenna.

        Lainan vähän lanka.

        Jo onko tämä normalia.

        Mitä mielttä olette MH chatti bottista.

        05.01.2021 16:47 Turku

        Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa
        Matkahuollosta Turku

        05.01.2021 16:35 Turku

        Lähetys on matkalla

        04.01.2021 18:07 Turku

        Olemme saaneet lähetyksen kuljetettavaksi

        Aina vain siellä Turku ja yli vrk mennyt ja 08.01.2020 pitäisi olla Vaasassa mutta miten se on mahdollista kun se on aina siellä Turku.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Matkahuolto boikottiin, esti tehokkaasti palvelupuheluiden hintaa korottamatta 8:sta sentistä 2:n euroon minuutti, nykyään hidas ja epäluotettava, näillä puheluhinnoilla ei kannata soittaa, kohdallani on pakettipalvelu, eikä soitosta ole mitään hyötyä, joku ämmä vastaa siellä enkelten äänensävyllä näin; ei voi mitään tai jotenkin muuten, oli aika, jolloin moni ei kussutkaan Matkahuoltoon päin, ansaitsee saman kohtalon nyt ja aina.

    • Anonyymi

      Todella hidas toimitus. Ulkomailta tilattaessa saa paketin nopeammin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe