.yritys saavuttaa ihannepaino !
Vhh -perustuu illuusioon,perusteettomiin toiveisiin,unelmiin ja harhaan.
ns joulupukki dieetti.
Nykyaikainen ihminen karsii ensin tupakan ja viinan pois , lisää liikuntaa, vaihtaa nautinnon luomuun ja vasta sitten alkaa karppaamaan ja hakee terveysvaikutteisen ja kestävän kehityksen omaavan virallisen THL -suositteleman dieetin.
VHH-dieetti on wanhanaikainen
8
207
Vastaukset
- YrjöJurri
Eli tarkoitat VHH:n olevan taikuutta, siis silmänkääntötemppu. 21600 karppaajaa ei ole ole olemassa, ei Mattilaa, Veijoa tai Ykää?
- ALOITTAJA:
,,, mutta ja vain yksinomaan VAROTTAVANA ESIMERKKINÄ !
- 1458
Totta puhut, jo 1800-luvun lopulla havaittiin tärkkelyksen lihottava vaikutus.
siis vanhanaikainen. Asia on tietty melko pitkään, mutta sitä ei vaan ole osattu soveltaa.
On eletty markkinamiesten ehdoilla ja uskottu kaikkea mitä meille on syötetty. Nyt on kuitenkin havaittu, että liiallinen hiilareiden popsiminen on ihmiselle kovin haitallista.
Paino nousee helposti, verenpaine nousee ja samalla vielä sokeriarvot kimpoavat kattoon.
Helposti asian näkee amerikkalaisista nuorista ja keski-ikäisistä. Ylipaino hyvin usealla, diabetes uhkaa kansakunnan nuoria ja työssä käyvää väestöä.
Ranskikset ja burgerit sekä sokerituotteet ovat syynä katastrofiin.- rambrels Rooma
ON PAHASTA VAIKKA söisi rasvaa tai porkkanaa
3 SYNTIÄ: TUPAKKA VIINA JA YLENSYÖNTI. - Veijo
Totuus on huomattavasti vanhempi.
Lausuntoja löytyy pitkin matkaa alkaen 400 vuotta ennen ajanlaskun aloittamista.
- Veijo
Kuulutko THL:n ja Diabetesliiton kanssa samaa satuukerhoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675