Siis onko Kurikkaan tullut joku uus katsastusasema ja paljonko siä maksaa katsastus ? A katsastukses on ainaki kallista.
Kurikan katsastusasema?
7
940
Vastaukset
- kokokoko
Vanhan Esson tiloihin tulee. Kukahan sitä alkaa pitämään ?
- yyyyyyyyyyyyyyyyyyyh
Ainakin lännen katsastuksesta on lähtenyt kävelemään se nuori kaljupäinen kaveri ja se on kurikasta. Varmaan se laittaa ton aseman. Toivottavasti hinta on halpee kun lännellä.
- Edullisin
Alavudella 66 on palvelua ja uusinta katsastus ei maksanut mitään.
- Hyvääpäivää1
Sielä mitää palvelua oo...yks katsastaja ja firma auki kuinka sattuu ! Olen käynyt kerran sen yhden ja viimeisen !!!
- foorti
Siis kuinka? Mitkähän ovat hinnat ja mistä löytyy tiedot...?
Sama se koska on auki kun vaan tietää.
- AutonRomu1
Seinäjoella on parhaat palvelut...
- Uusi asema
Pari euroa taitaa olla kalliimpi kuin A-Katsastus. Palvelu on kuitenkin todella asiallista ja ripeää, ja itse tilat ovat viihtyisät. Suosittelen, niin menee rahat pien-yrittäjälle ison ketjun sijaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978