voisko joku kertoo mistä sais ilmasen sähköpostin?
mistä vois saada ilmaisen sähköpostin
10
534
Vastaukset
- Hörhör..
- qfwPeP7vvM
gmail.com
- forestwkcom
www.luukku.com
- ?
Kuka moista huonosti toimivaa mainoskasaa käyttää?
? kirjoitti:
Kuka moista huonosti toimivaa mainoskasaa käyttää?
"Ilmaisen" sähköpostin saa myös lähes aina oman laajakaista liittymän mukana. Mutta silti suosittelen gmailia :D
Gmailillakin on huonot puolensa. Mikä joskus voi ärsyttää. Eli liitetiedostot.
Lainaus suoraan gmailin ohjeista:
"Gmail ei hyväksy suoritettavia tiedostoja, vaikka ne lähetettäisiin zip-muodossa (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z tai .gz). Jos suoritettavia tiedostoja lähetetään Gmail-tilillesi, viesti palautuu automaattisesti takaisin lähettäjälle.
Voit lähettää ja vastaanottaa kokonaiskooltaan 25 megatavun (Mt) kokoisia viestejä (liitteet mukaan lukien). Kyseisen rajan ylittäviä viestejä ei lähetetä postilaatikkoosi, vaan ne palautetaan lähettäjälle. "- lähettää..
sfinski80 kirjoitti:
"Ilmaisen" sähköpostin saa myös lähes aina oman laajakaista liittymän mukana. Mutta silti suosittelen gmailia :D
Gmailillakin on huonot puolensa. Mikä joskus voi ärsyttää. Eli liitetiedostot.
Lainaus suoraan gmailin ohjeista:
"Gmail ei hyväksy suoritettavia tiedostoja, vaikka ne lähetettäisiin zip-muodossa (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z tai .gz). Jos suoritettavia tiedostoja lähetetään Gmail-tilillesi, viesti palautuu automaattisesti takaisin lähettäjälle.
Voit lähettää ja vastaanottaa kokonaiskooltaan 25 megatavun (Mt) kokoisia viestejä (liitteet mukaan lukien). Kyseisen rajan ylittäviä viestejä ei lähetetä postilaatikkoosi, vaan ne palautetaan lähettäjälle. "*.rar ja isonkin tiedosto menee kun pilkkoo winrarilla vaikka 20 Mt kokoisiksi paketeiksi.
- Kuyt Kuypers
sfinski80 kirjoitti:
"Ilmaisen" sähköpostin saa myös lähes aina oman laajakaista liittymän mukana. Mutta silti suosittelen gmailia :D
Gmailillakin on huonot puolensa. Mikä joskus voi ärsyttää. Eli liitetiedostot.
Lainaus suoraan gmailin ohjeista:
"Gmail ei hyväksy suoritettavia tiedostoja, vaikka ne lähetettäisiin zip-muodossa (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z tai .gz). Jos suoritettavia tiedostoja lähetetään Gmail-tilillesi, viesti palautuu automaattisesti takaisin lähettäjälle.
Voit lähettää ja vastaanottaa kokonaiskooltaan 25 megatavun (Mt) kokoisia viestejä (liitteet mukaan lukien). Kyseisen rajan ylittäviä viestejä ei lähetetä postilaatikkoosi, vaan ne palautetaan lähettäjälle. "Ehkä isovelipostia parempia löytyy kuitenkin, haussa on itsellä ollut jo pitempään, gmail alkanut kyrsiä ihan kybällä, näin vuosien käytön jälkeen profilointi on jo varmaan täydellinen. Ad-sensen takia kai tuo vielä on olemassa, muutama sata euroa sieltä aina silloin tällöin tipahtaa tilille.
Kuyt Kuypers kirjoitti:
Ehkä isovelipostia parempia löytyy kuitenkin, haussa on itsellä ollut jo pitempään, gmail alkanut kyrsiä ihan kybällä, näin vuosien käytön jälkeen profilointi on jo varmaan täydellinen. Ad-sensen takia kai tuo vielä on olemassa, muutama sata euroa sieltä aina silloin tällöin tipahtaa tilille.
Suosittelen Gmailia. Itse käytän sitä, enkä ole huomannut mitääm huonoa.
- linkkivinkkeri
sfinski80 kirjoitti:
"Ilmaisen" sähköpostin saa myös lähes aina oman laajakaista liittymän mukana. Mutta silti suosittelen gmailia :D
Gmailillakin on huonot puolensa. Mikä joskus voi ärsyttää. Eli liitetiedostot.
Lainaus suoraan gmailin ohjeista:
"Gmail ei hyväksy suoritettavia tiedostoja, vaikka ne lähetettäisiin zip-muodossa (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z tai .gz). Jos suoritettavia tiedostoja lähetetään Gmail-tilillesi, viesti palautuu automaattisesti takaisin lähettäjälle.
Voit lähettää ja vastaanottaa kokonaiskooltaan 25 megatavun (Mt) kokoisia viestejä (liitteet mukaan lukien). Kyseisen rajan ylittäviä viestejä ei lähetetä postilaatikkoosi, vaan ne palautetaan lähettäjälle. "tulee hyvin läpi kun suojaat paketin salauksella.
- hyvin pelittää
Ota hotmail.com tai hotmail.fi. Mulla on hotmail.com eikä mitään ongelmia sen kanssa, vaikka jotkut sitä moittivat. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402