mistä vois saada ilmaisen sähköpostin

joku tyyppi

voisko joku kertoo mistä sais ilmasen sähköpostin?

10

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hörhör..
    • qfwPeP7vvM

      gmail.com

    • forestwkcom

      www.luukku.com

      • ?

        Kuka moista huonosti toimivaa mainoskasaa käyttää?


      • ? kirjoitti:

        Kuka moista huonosti toimivaa mainoskasaa käyttää?

        "Ilmaisen" sähköpostin saa myös lähes aina oman laajakaista liittymän mukana. Mutta silti suosittelen gmailia :D

        Gmailillakin on huonot puolensa. Mikä joskus voi ärsyttää. Eli liitetiedostot.
        Lainaus suoraan gmailin ohjeista:
        "Gmail ei hyväksy suoritettavia tiedostoja, vaikka ne lähetettäisiin zip-muodossa (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z tai .gz). Jos suoritettavia tiedostoja lähetetään Gmail-tilillesi, viesti palautuu automaattisesti takaisin lähettäjälle.

        Voit lähettää ja vastaanottaa kokonaiskooltaan 25 megatavun (Mt) kokoisia viestejä (liitteet mukaan lukien). Kyseisen rajan ylittäviä viestejä ei lähetetä postilaatikkoosi, vaan ne palautetaan lähettäjälle. "


      • lähettää..
        sfinski80 kirjoitti:

        "Ilmaisen" sähköpostin saa myös lähes aina oman laajakaista liittymän mukana. Mutta silti suosittelen gmailia :D

        Gmailillakin on huonot puolensa. Mikä joskus voi ärsyttää. Eli liitetiedostot.
        Lainaus suoraan gmailin ohjeista:
        "Gmail ei hyväksy suoritettavia tiedostoja, vaikka ne lähetettäisiin zip-muodossa (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z tai .gz). Jos suoritettavia tiedostoja lähetetään Gmail-tilillesi, viesti palautuu automaattisesti takaisin lähettäjälle.

        Voit lähettää ja vastaanottaa kokonaiskooltaan 25 megatavun (Mt) kokoisia viestejä (liitteet mukaan lukien). Kyseisen rajan ylittäviä viestejä ei lähetetä postilaatikkoosi, vaan ne palautetaan lähettäjälle. "

        *.rar ja isonkin tiedosto menee kun pilkkoo winrarilla vaikka 20 Mt kokoisiksi paketeiksi.


      • Kuyt Kuypers
        sfinski80 kirjoitti:

        "Ilmaisen" sähköpostin saa myös lähes aina oman laajakaista liittymän mukana. Mutta silti suosittelen gmailia :D

        Gmailillakin on huonot puolensa. Mikä joskus voi ärsyttää. Eli liitetiedostot.
        Lainaus suoraan gmailin ohjeista:
        "Gmail ei hyväksy suoritettavia tiedostoja, vaikka ne lähetettäisiin zip-muodossa (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z tai .gz). Jos suoritettavia tiedostoja lähetetään Gmail-tilillesi, viesti palautuu automaattisesti takaisin lähettäjälle.

        Voit lähettää ja vastaanottaa kokonaiskooltaan 25 megatavun (Mt) kokoisia viestejä (liitteet mukaan lukien). Kyseisen rajan ylittäviä viestejä ei lähetetä postilaatikkoosi, vaan ne palautetaan lähettäjälle. "

        Ehkä isovelipostia parempia löytyy kuitenkin, haussa on itsellä ollut jo pitempään, gmail alkanut kyrsiä ihan kybällä, näin vuosien käytön jälkeen profilointi on jo varmaan täydellinen. Ad-sensen takia kai tuo vielä on olemassa, muutama sata euroa sieltä aina silloin tällöin tipahtaa tilille.


      • Kuyt Kuypers kirjoitti:

        Ehkä isovelipostia parempia löytyy kuitenkin, haussa on itsellä ollut jo pitempään, gmail alkanut kyrsiä ihan kybällä, näin vuosien käytön jälkeen profilointi on jo varmaan täydellinen. Ad-sensen takia kai tuo vielä on olemassa, muutama sata euroa sieltä aina silloin tällöin tipahtaa tilille.

        Suosittelen Gmailia. Itse käytän sitä, enkä ole huomannut mitääm huonoa.


      • linkkivinkkeri
        sfinski80 kirjoitti:

        "Ilmaisen" sähköpostin saa myös lähes aina oman laajakaista liittymän mukana. Mutta silti suosittelen gmailia :D

        Gmailillakin on huonot puolensa. Mikä joskus voi ärsyttää. Eli liitetiedostot.
        Lainaus suoraan gmailin ohjeista:
        "Gmail ei hyväksy suoritettavia tiedostoja, vaikka ne lähetettäisiin zip-muodossa (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z tai .gz). Jos suoritettavia tiedostoja lähetetään Gmail-tilillesi, viesti palautuu automaattisesti takaisin lähettäjälle.

        Voit lähettää ja vastaanottaa kokonaiskooltaan 25 megatavun (Mt) kokoisia viestejä (liitteet mukaan lukien). Kyseisen rajan ylittäviä viestejä ei lähetetä postilaatikkoosi, vaan ne palautetaan lähettäjälle. "

        tulee hyvin läpi kun suojaat paketin salauksella.


    • hyvin pelittää

      Ota hotmail.com tai hotmail.fi. Mulla on hotmail.com eikä mitään ongelmia sen kanssa, vaikka jotkut sitä moittivat. Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe