On täällä ainakin poistopolitiikka tosi outoa.
Huh huh!
17
266
Vastaukset
- huomaaja.
kuis niin - paska lähtee.
- demoniiih
Harmillista, kun todella hyvä ketju poistetaan..ja noi..hmm..No..noi muut vaan jää;o)...
- :c|
olevan poistajalla pallo todella hukassa. Varmasti tuollaisesta moderoinnista tulee loppu. Ylläpito ei ole poistajana, se kuitenkin siivoaisi herjat pois palstalta.
- demoniiih
:c| kirjoitti:
olevan poistajalla pallo todella hukassa. Varmasti tuollaisesta moderoinnista tulee loppu. Ylläpito ei ole poistajana, se kuitenkin siivoaisi herjat pois palstalta.
Maanmatosille on annettu vastuuta, mutta mitä matonen tekee...:o/...
demoniiih kirjoitti:
Maanmatosille on annettu vastuuta, mutta mitä matonen tekee...:o/...
ylläpidolle palautetta sähköpostilla. Turha palautelomakkeella mitään ilmoittaa, se on nähty. Alkaa olla jo todella sairasta moderointia kun poistetaan asialliset viestit ja jätetään tarkoituksella herjat ja solvaukset palstalle.
- demoniiih
ylläpidolle palautetta sähköpostilla. Turha palautelomakkeella mitään ilmoittaa, se on nähty. Alkaa olla jo todella sairasta moderointia kun poistetaan asialliset viestit ja jätetään tarkoituksella herjat ja solvaukset palstalle.
poistelu vääristää huuhaan luonnetta..sairaaseen suuntaan..Eikä siitä ole kenellekkään iloa..;o)...
- Eikä meidän
demoniiih kirjoitti:
poistelu vääristää huuhaan luonnetta..sairaaseen suuntaan..Eikä siitä ole kenellekkään iloa..;o)...
mielipiteellä ole mitään arvoa. Aivan turha palsta- Palaan takaisin inkkari saitille. Siellä vielä terve huumori kukkii.
- demoniiih
Eikä meidän kirjoitti:
mielipiteellä ole mitään arvoa. Aivan turha palsta- Palaan takaisin inkkari saitille. Siellä vielä terve huumori kukkii.
Eiköhän vain lähdetä siitä, et itse arvostamme itseämme ja toisiamme..;o)...
- Se on::::
demoniiih kirjoitti:
Eiköhän vain lähdetä siitä, et itse arvostamme itseämme ja toisiamme..;o)...
Apache forum.
Täällä on hyvin vähän enää arvostettavaa nykyään. ,(( - :c|
demoniiih kirjoitti:
poistelun takana on joku palstan häirikkö. Ei muuten voi herjaviestit jäädä näkyviin. Tämäkin ketju lähtee pian, se on varmaa. Poistaja ei voi sietää itseensä kohdistunutta asiallistakaan kritiikkiä. Poistakoon, mutta ylläpidolle lähtevään sähköpostiin se ei pääse käsiksi.
- demoniiih
Se on:::: kirjoitti:
Apache forum.
Täällä on hyvin vähän enää arvostettavaa nykyään. ,((..Olen huamannut, ettei oikein mikään täällä sytytä mua kirjoittelemaan..Jotenkin latistunut tunnelma:o/...
- demoniiih
poistelun takana on joku palstan häirikkö. Ei muuten voi herjaviestit jäädä näkyviin. Tämäkin ketju lähtee pian, se on varmaa. Poistaja ei voi sietää itseensä kohdistunutta asiallistakaan kritiikkiä. Poistakoon, mutta ylläpidolle lähtevään sähköpostiin se ei pääse käsiksi.
itsestään liikoja..Mut huuto hajoaa vain tuuleen..;o)..
demoniiih kirjoitti:
itsestään liikoja..Mut huuto hajoaa vain tuuleen..;o)..
poistaja ei kauaa täällä ole. Pyydän ylläpitoa seuraamaan tätä palstaa. Itsestään liikoja luuleva tulee vielä huomaamaan, että tais tulla seinä vastaan.
kun kokeilin, että onko siellä kukaan valvomassa. Mutta ihan kuin tamperelaisessa jääkiekkokaukalossa, tuomari on puusilmä.
- Ja toinen silmä
on ilmeisesti lasia? Noiden poistojen valossa. .))
tarkoitit?
Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.
Eihän tohon kääminpolttajaan tehoa kuin dynamiitti :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510