..kuka perskele on poistanu mun aidon eilisen huuhaaviestini.. ?? oi aikoja oi tapoja.. eikö enää saa nauraa tyhmyydelle? finkbräu on jumala ja thäts it.. tytöt eivät saaneet ponuaa talliin ja sekö oli liian irvokasta huuhaalle?
höh
5
118
Vastaukset
- demoniiih
Sun viestis vaan on siirretty sinne poistettujen aloitusten palstalle...Siel on muuten hurjasti aloituksia..huuhaalta..;o)...
..ekaksi itse mokasin ja pistin vajaan aloituksen..aloitin huuhaakirjoituksen uudelleen ja näin VAIVAA.. ja nyt se on siirretty.. mun ensimmäiene oli oikesti hyvä toinen yritys hyvä tekele mutta passas jase poistetiin nyyhh..
- demoniiih
pervokki kirjoitti:
..ekaksi itse mokasin ja pistin vajaan aloituksen..aloitin huuhaakirjoituksen uudelleen ja näin VAIVAA.. ja nyt se on siirretty.. mun ensimmäiene oli oikesti hyvä toinen yritys hyvä tekele mutta passas jase poistetiin nyyhh..
ja Sinäkin, kun olet huuhaillut jo ihan kiitettävän ajan..Et ole oppinut huuhaanoikeinkirjoitusta..Sinulta tiätysti puuttuivat oikiat sanat...Ne taikasanat, joilla aloitus pysyy huulla..;o)...
demoniiih kirjoitti:
ja Sinäkin, kun olet huuhaillut jo ihan kiitettävän ajan..Et ole oppinut huuhaanoikeinkirjoitusta..Sinulta tiätysti puuttuivat oikiat sanat...Ne taikasanat, joilla aloitus pysyy huulla..;o)...
.suomessa pitää osata tulevaisuudessa englanninkieltä ruotiskieltä huuhaankieltä venjänkieltä ja murteita ettei kukaa pahastu jos ei ossaa kieltä.. kohta opastus kyltitkin on perskelä 10 eri kielellä..
- demoniiih
pervokki kirjoitti:
.suomessa pitää osata tulevaisuudessa englanninkieltä ruotiskieltä huuhaankieltä venjänkieltä ja murteita ettei kukaa pahastu jos ei ossaa kieltä.. kohta opastus kyltitkin on perskelä 10 eri kielellä..
Tulevaisuudessa vuorovaikuttaminen on haastavaa ja taitoa vaativaa..Lakitieteen opinnot katsotaan hyväksi..;o)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627