Harkka Yhtiöt

661326

Onko teillä samanlaisia kokemuksia heistä kuin minulla. Vein autoni huoltoon sähkövian takia palvelu tiskillä vastaanotto hetkellä oli törkeää ja ylimielistä. Työtilausta en saanut kirjallisesti vaikka sitä pyysin. En myöskään mitään arvioita hinnasta mitä homma tulisi maksamaan. Ainoastaan luvattiin että auto on valmis klo 16.00 mennessä. Tämä oli minulle erittäin tärkeä seikka kun olin matkalla aamulla Helsinkiin. Mitä vielä soitin klo 14.00 kysyin mitä auton korjaus maksaa. Ei vastausta työtä ei ollut vielä aloitettu mutta valmistuisi kyllä saman päivän aikana. Soitin 16.00 ja edelleen luvattiin että auton saan tulla hakemaan saman päivän aikana. Mitä vielä liike meni kiinni ja minulle ei kukaan viittinyt ilmoittaa että autoani ei saada korjatuksi. Sain seuraavana päivänä klo 14.00 soiton että autoni on valmis ja se pitäisi heti tulla hakemaan kun heidän pihalla on niin täyttä. Kerroin olevani Helsingissä kiitos heidän onnettomien lupaustan vuokra-autolla ja kysyin kukas sen mahtaa maksaa? Huutamista ja vittuilua sain osakseni. Kahvitauollani piipahdin kuluttajaviraston sivuilla ja lähetin emailina muutamia otteita sieltä heille koskien autoni korjausta ja sijaisautoni hyvitystä. Autoani kuin hain sain melkoisen vastaanoton minut haukuttiin pystyyn ja käskettiin häipymään heidän tontilta tulematta koskaan enää takaisin. En tosin ole koskaan aikonutkaan käyttää uudestaan heidän palveluitaan.

Onko kukaan teistä kokenut Harkka Yhtiöiltä samanlaista kohtelua kuin minä koin?

Harkka Yhtiöt
- Hinaavat autoja, korjaavat autoja jne.
Varokaa heitä..heihin ei yksinkertaisesti voi luottaa. Palvelun taso suorastaan erittäin surkeaa ja loukkaavaa.

12

4525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+11

Itsellä kävi kerran samalla lailla, ei tosin tuossa otsikon liikkeessä
      - varasin puhelimella ajan, puhelimessa annettiin karkea hinta-arvio
      - vein sovittuna aikana autoni korjaukseen ja palvelu tiskillä nihkeää ja ylimielistä, (häiritsin pahasti pasianssia?)
      - pyysin myös kirjallista työtilausta ja kustannusarviota, mutta ei niitä kuulemma ollut tapana antaa kaikenmaailman pikkujutuissa
      - työs valmistumisajankohtaakin oli kovin vaikea arvioida

Totesin, että perutaan koko juttu ja että lähden johonkin autokorjaamolle. Ja niin tein. Työnä oli etujarrulevyjen ja -palojen, sekä toisen etupyörän laakerin vaihto n10v vanhaan autoon.

• koiraGK

Miksi viet autosi paikkaan, joka kuulostaakin pahalta???

• PIIPER

Kyllä olen saanut Harkka yhtiöltä samanlaista todella huonoa palvelua. Heidän toimintansa tuntuu olevansa vain pelkkää rahastusta. Hinausauto lähetetään paikalle, vaikka ilmoitetaan, että sitä ei tarvita. Otetaan hinausmaksu yli 200 euroa, vaikka autoa ei hinata metriäkään. Ja puhelimessa huudetaan suoraan huutoa ja lyödään luuri korvaan, kun yritetään keskustella epäkohdista. Ihmettelen miten Autoliitto, jonka kautta tämän yrittäjän palvelua saa, pitää tällaista yrittäjää listoillaa, Kyllä tässä samalla menee Autoliitonkin maine, jota olen tähän asti pitänyt herrasmies palvelunantajana. Olen myös kuullut muutaman muunkin asikkkaan saaneen Harkka oy:ltä asiatonta ja surkeata palvelua.

• PenttiPuumalainen

On sellaiset kokemukset, etten suosittele enkä käytä yhtiön palveluksia. Minua myös on laskutettu tekemättömistä töistä, perintäyhtiönsä kautta peritty. Kuluttajariitalautakunnan päätöstä ei ole noudatettu jne.
      Minua myös ihmetyttää autoliiton kytkös ja maine.

• Anonyymi

Eivät hyväksyneet päästö lappua jonka takia auto oli hylätty ja korjattu vetosivat johonkin lakiin jota hakivat puoli tuntia mapeistaan no menin pää katsastus asemalle katsoivat päästölapun ja antoivat leiman.

• Anonyymi

Jostain syystä hinausyhteistyö Autoliiton kanssa on päättynyt :)

• Anonyymi

rentoja ukkoja, kerran hinauksessa rekankyydissä antoi cocacolan ja kaverille pussin nuuskaa.

• Anonyymi

Näköjään kaikenlaista suharia autonkorjaajina.

• Anonyymi

Onko vielä tätä firmaa?

• Anonyymi

Jou

• Anonyymi

Harkan katsastaja rikkoi kytkimen. Leima tuli silti. Olin ihmeissäni kun lähdin liikkeelle ja tyhmyyttni ajoin läheiseen korjaamoon joka totesi vian.
      Menin talaisin ja Harkka ylimielisesti totesi että ei ole vastuussa vanhojen autojen vioista, voit valittaa minne haluat. Korjaus maksoi 800€. Tein virheen kun en jäänyt pihaan ja ottanut poliisia paikalle.

• Anonyymi

Minulla myös erittäin huono kokemus Harkka yhtiöstä. Hinautin heillä autoni, puhelimessa pyysin käyttämään parkkikiekkoa ja pihassa johon auto hinattiin on viisi eri merkintää parkkikiekon käytöstä. Eivät silti käyttäneet ja yllätysyllätys parkkisakko tuli. Pesivät kätensä koko asiasta ja lopettivat yhteydenpidon. Lasku jäi harteilleni, vaikka en ollut asiassa mitenkään vastuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin

Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000
      Maailman menoa
      396
      5765
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      20
      2364
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      199
      2221
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      113
      1597
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      93
      1544
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1053
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1052
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      1019
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      955
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      816
    Aihe