mitenkäs tämä nyt oikein

miksi toi on vapaa!

menee. Katsokaas kun mulla on laajakaista siis, ei langaton (ainakaan pitäisi olla), ja tuota mulla on tietoturvana Norton laaja paketti, no, sitten mä kirjoittelen kyllä paljon tänne suomi24:ään ja täällähän tunnetusti liikkuu kaikenlaista outoa porukkaa. No, nyt just mä kirjotin pariin palstaan juttua yhdestä asiasta, juu, ei tosiaankaan mitään vainoharhasta tekstiä, asiaan liittyen lähetin kyllä sähköpostiakin yhteen firmaan (siis siihen kahdella palstalla olevaan tekstiin), mutta siis se meni firmaan se s-posti, ja firma on vasta huomenna auki, no, mitäs - nyt mä ihmettelen kun toi yks helvetin häiriintynyt kusipää mun naapurista kuuluu huutavan tuolla ulkona tästä asiasta omia sairaita huuteluitaan, näin on käynyt ennenkin että se hullu karjuu tuolla jostain jota mä oon kirjottanut. Siis missä se jätkä luuraa mun koneella, vai onks se joku sairas suomi24:n seriffi tai jotain....

Miten tämä on mahdollista, pitääkö mun pyytää poliisi tutkiin kuka mun konetta seuraa ... Siis se äijä on tosi sairas! Ja tosiaan haluaisin että se idiootti kuskattais täältä helvettiin ja kiireen vilkkaan, mutta milläs ton sairaan todistaa.... HULLU MIKÄ HULLU!

12

337

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13

      Taitaa olla koko naapurusto samanlaisia.

    • Ehkäpä se armas naapurisi on kiinnostunut samoista asioista kuin sinä ja samoin Suomi24:ää seuraavana lukenut sinun kirjoituksesi aiheesta. Ja reagoinut niihin omalla tavallaan. ; )

      • delete, vassokuu

        hehe. Just joo. Näin se menee. Mutta menköön. Sairashan se on kun huutaa täyttä kurkkua ulkona, kai sen jo kaikki tietää, että se äijä tarvii hoitoo, mutta kun tämän maan terveydenhuolto just jättää noi hoitamatta, tai sitten se on hoidossa eli sille jaetaan tabuja tosta vaan, tai sitten se on joku ääliö linnakundi tai siis just se vakio mielisairaalan asukki, joka just nyt sattuu oleen vapaalla, vaikka paras paikka sille olis ikuinen säilö valtion hoteissa.

        No, ei varmaan kauaa mee ennen kuin se vetää överiks jollain tavalla, toivottavasti tappaa ittens!


      • delete, vassokuu kirjoitti:

        hehe. Just joo. Näin se menee. Mutta menköön. Sairashan se on kun huutaa täyttä kurkkua ulkona, kai sen jo kaikki tietää, että se äijä tarvii hoitoo, mutta kun tämän maan terveydenhuolto just jättää noi hoitamatta, tai sitten se on hoidossa eli sille jaetaan tabuja tosta vaan, tai sitten se on joku ääliö linnakundi tai siis just se vakio mielisairaalan asukki, joka just nyt sattuu oleen vapaalla, vaikka paras paikka sille olis ikuinen säilö valtion hoteissa.

        No, ei varmaan kauaa mee ennen kuin se vetää överiks jollain tavalla, toivottavasti tappaa ittens!

        Olen kirjoitellut nettiin tällä yhdellä nimimerkilläni ehkä enemmän kuin sinä kaikilla omillasi yhteensä ja tunnetusti hulluja ja humalaisia ärsyttäen, mutta ei tässä kymmenessä vuodessa kukaan ole mua pystynyt vakoilemaan. Luulen että jo tietäisin, jos olisi...

        Älä sinäkään ole avuton kitisijä vaan asenna käyttöjärjestelmä jota naapuri ei taatusti pysty vakoilemaan ja hoida sillä nettiasiasi. Eiköhän joku Ubuntu sullakin toimisi?


      • 69
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Olen kirjoitellut nettiin tällä yhdellä nimimerkilläni ehkä enemmän kuin sinä kaikilla omillasi yhteensä ja tunnetusti hulluja ja humalaisia ärsyttäen, mutta ei tässä kymmenessä vuodessa kukaan ole mua pystynyt vakoilemaan. Luulen että jo tietäisin, jos olisi...

        Älä sinäkään ole avuton kitisijä vaan asenna käyttöjärjestelmä jota naapuri ei taatusti pysty vakoilemaan ja hoida sillä nettiasiasi. Eiköhän joku Ubuntu sullakin toimisi?

        Revin syyn kuin syyn tyrkytyksiisi. Tuolla iällä soisi ihmisen jo käyttävän päätään.


      • typo69
        69 kirjoitti:

        Revin syyn kuin syyn tyrkytyksiisi. Tuolla iällä soisi ihmisen jo käyttävän päätään.

        Revit...


      • ---
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Olen kirjoitellut nettiin tällä yhdellä nimimerkilläni ehkä enemmän kuin sinä kaikilla omillasi yhteensä ja tunnetusti hulluja ja humalaisia ärsyttäen, mutta ei tässä kymmenessä vuodessa kukaan ole mua pystynyt vakoilemaan. Luulen että jo tietäisin, jos olisi...

        Älä sinäkään ole avuton kitisijä vaan asenna käyttöjärjestelmä jota naapuri ei taatusti pysty vakoilemaan ja hoida sillä nettiasiasi. Eiköhän joku Ubuntu sullakin toimisi?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/ECHELON

        http://www.helsinki.fi/~vmkari/sonera-echelon/

        http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2009/07/29/cia-saa-jatkossakin-suomalaisten-maksutiedot/200917277/12

        http://www.piraattiliitto.org/uutiset/2009/12/ruotsin-fra-vakoilu-alkaa-hyvasti-kirjesalaisuus-lahdesuoja-ja-yksityiselaman-salat

        http://hejfra.se/


      • --- kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/ECHELON

        http://www.helsinki.fi/~vmkari/sonera-echelon/

        http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2009/07/29/cia-saa-jatkossakin-suomalaisten-maksutiedot/200917277/12

        http://www.piraattiliitto.org/uutiset/2009/12/ruotsin-fra-vakoilu-alkaa-hyvasti-kirjesalaisuus-lahdesuoja-ja-yksityiselaman-salat

        http://hejfra.se/

        Ootkohan nyt ihan varma että on edes murtautunut koneellesi. Käytä vähän aikaa toista nimimerkkiä ja katso jatkuuko huutelu. Ettei nyt vain kyseessä olisi tapaus että naapurisi on kuullut sinulta joskus sattumalta tuon nikin tai jos tuosta nimimerkistä pystyy päättelemään että kyseessä olet sinä.

        Vai katsooko naapurisi kiikareilla ikkunastasi.

        Jos kunnon virustorjunta ja palomuuri, niin ei siitä ihan yksinkertaiset ihmiset murtautumaan pysty.
        Toki tämäkin voi olla helppo jos asiansa osaa. Oletko ladannut naapurisi lähettämiä tiedostoja? (niissä voisi olla vakoiluohjelma piilotettuna jos avaa.)

        Todennäköisemmin en usko että olisi murtautunut koneellesi.


      • tööööööööööööööt
        69 kirjoitti:

        Revin syyn kuin syyn tyrkytyksiisi. Tuolla iällä soisi ihmisen jo käyttävän päätään.

        Syyn tuohon katkeruuteesi muita vastaajia kohtaan.


      • pellepupu
        sfinski80 kirjoitti:

        Ootkohan nyt ihan varma että on edes murtautunut koneellesi. Käytä vähän aikaa toista nimimerkkiä ja katso jatkuuko huutelu. Ettei nyt vain kyseessä olisi tapaus että naapurisi on kuullut sinulta joskus sattumalta tuon nikin tai jos tuosta nimimerkistä pystyy päättelemään että kyseessä olet sinä.

        Vai katsooko naapurisi kiikareilla ikkunastasi.

        Jos kunnon virustorjunta ja palomuuri, niin ei siitä ihan yksinkertaiset ihmiset murtautumaan pysty.
        Toki tämäkin voi olla helppo jos asiansa osaa. Oletko ladannut naapurisi lähettämiä tiedostoja? (niissä voisi olla vakoiluohjelma piilotettuna jos avaa.)

        Todennäköisemmin en usko että olisi murtautunut koneellesi.

        "Käytä vähän aikaa toista nimimerkkiä"
        Joka viestissähän se vaihtaa.


      • 69
        tööööööööööööööt kirjoitti:

        Syyn tuohon katkeruuteesi muita vastaajia kohtaan.

        Katkeruuteen? Eiköhän Repe ennemmin ole katkera Windowsin käytöstä, kun pitää tyrkyttää Linuxia joka paikassa. Vaikka tässäkään tapauksessa sillä käyttöjärjestelmällä ole mitään väliä.


      • töööööööööööööt
        69 kirjoitti:

        Katkeruuteen? Eiköhän Repe ennemmin ole katkera Windowsin käytöstä, kun pitää tyrkyttää Linuxia joka paikassa. Vaikka tässäkään tapauksessa sillä käyttöjärjestelmällä ole mitään väliä.

        Jos joku uskaltaa puhua muusta kuin Windowsista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe