Hei! Olen 12 vuotias Poika.
Kysyisin teiltä saanko minä ostaa Kiinalaisia (Siis Pommeja ei Ihmisiä) ilman vanhenpien mukanaoloa uutenavuotena? Entä se sellainen paketti jossa on niitä k12 raketteja saanko ostaa ilman vanhenpia. vanhemmat kyllä tietää että ostan mutta ne on menossa Uutenavuotena matkalle ja menen mummolaan maalle räjäyttelee. Joudubn menee itse ostaa koska mummo ei voi liikkua. Anteeksi kun kysyn tätä näin aikaisin mutta unohdan kumminkin sen sitten uutenavuotena
Kiinanpommit? Auttakaa
8
389
Vastaukset
- ????
jos unohat ostaa niin onko sillä sitten väliä.
- rakettipoika98
Kyllä minä muistan ostaa niitä. tarkoitin että unohdan kumminkin kysyä teiltä täällä Suomi24ssä.
- Rakettipoika98
rakettipoika98 kirjoitti:
Kyllä minä muistan ostaa niitä. tarkoitin että unohdan kumminkin kysyä teiltä täällä Suomi24ssä.
Vastatkaa nopeesti!!!!!
- j.kaartelija
Rakettipoika98 kirjoitti:
Vastatkaa nopeesti!!!!!
syö paskaa
- dynyn keksijä.
Rakettipoika98 kirjoitti:
Vastatkaa nopeesti!!!!!
mut tuu hakeen multa aitoo dynyy ja nallei, ne ei oo nalle karkkei. BOOOOMS hyvästi.
- minä,
Ei saa ostaa
Pienimpiä Suomessa myytäviä paukkuja ovat noin kahden senttimetrin mittaiset papatit, joita myydään mattoina, joissa on noin 40 papattia yhdessä. Papattimatossa yksittäiset papatit on sidottu tulilangoistaan yhteen, jolloin ne paukkuvat maassa tiheässä sarjassa. Ennen vuotta 2009 papattien ikäraja oli 12, mutta uuden lainsäädännön mukainen ikäraja on 18 vuottaniin varmaan. paskaa puhuit. mulla on miljoona rakettia komerossa. odottaa vaan uudenvuodenaattoa. K'KKK'K'K'K'K'K
- minä,
seppo_myllis_2.0 kirjoitti:
niin varmaan. paskaa puhuit. mulla on miljoona rakettia komerossa. odottaa vaan uudenvuodenaattoa. K'KKK'K'K'K'K'K
http://www.tem.fi/index.phtml?98603_m=97708&s=3804
11.12.2009
Tiukennettu laki voimaan: Kaikki ilotulitteet K-18, suojalasien käyttö pakolliseksi
Tiukennettu laki voimaan: Kaikki ilotulitteet K-18, suojalasien käyttö pakolliseksi
Ilotulitteita koskeva tiukentunut laki astuu voimaan ensi viikolla 16.12.2009. Uusi laki rajoittaa ilotulitteiden luovuttamista yksityiseen kulutukseen. Lain voimaantulon jälkeen ei alle 18-vuotiaalle saa enää myydä tai luovuttaa mitään ilotulitteita. Ilotulitteita käytettäessä suojalasien käytöstä tulee pakollista. Lakia on tarkoitus tarkentaa vielä asetuksella, jonka mukaan ilotulitteiden käyttöaikaa rajataan nykyisestä uuden vuoden yönä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713