Kahden kerroksen väkeä

mrs. bridges

(Upstairs, downstairs) uusitaan TV1:llä lauantaisin ja sunnuntaisin 18.12. alkaen klo 11.15.

11

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrs Bridges

      Aika nopeasti edellisen esityksen jälkeen. Sehän esitettiin viime vuonna kokonaan.

      Hieno sarja, ei silti. Ehkä tulee katsotuksi silloin tällöin, vaikka tapahtumat ovatkin hyvin muistissa. Britit ovat aina hallinneet epookin teon.

      • uutta kehiin!

        kerta se jo on? Siitä lähtien kun ensimmäisen kerran esitettiin. En aio katsoa. Näin saadaan halvalla näytettävää, senkun arkistosta otetaan ja nostetaan lupamaksuja! Miksi ihmeessä suostumme moiseen?


      • nostalgiaa...
        uutta kehiin! kirjoitti:

        kerta se jo on? Siitä lähtien kun ensimmäisen kerran esitettiin. En aio katsoa. Näin saadaan halvalla näytettävää, senkun arkistosta otetaan ja nostetaan lupamaksuja! Miksi ihmeessä suostumme moiseen?

        sarjaa on toivottu ja nimenomaan esitettäväksi viikonloppuna? Itse katsoin viime vuonna sarjan uudelleen hyvin nostalgisin tuntein ( vuosien tauon jälkeen, enkä muistanut kaikkea- huomasin) ja olin kiitollinen kun esitettiin uusintana. Kaikki eivät ole voineet katsoa varmaan esim töiden vuoksi joten viikonloppuesitykset ovat monelle ok. Erittäin lämminhenkinen sarja nykypäivään.


      • ms Buck
        nostalgiaa... kirjoitti:

        sarjaa on toivottu ja nimenomaan esitettäväksi viikonloppuna? Itse katsoin viime vuonna sarjan uudelleen hyvin nostalgisin tuntein ( vuosien tauon jälkeen, enkä muistanut kaikkea- huomasin) ja olin kiitollinen kun esitettiin uusintana. Kaikki eivät ole voineet katsoa varmaan esim töiden vuoksi joten viikonloppuesitykset ovat monelle ok. Erittäin lämminhenkinen sarja nykypäivään.

        Vaikka omistankin sarjan dvd-boksit, on silti mukavaa, että sarja näytetään jälleen uudelleen. Se vain on yksi kaikkien aikojen parhaimmista draamasarjoista.
        Tällä hetkellähän briteissä kuvataan sarjalle eräänlaista jatko-osaa, joka sijoittuu ilmeisesti toisen maailmansodan vaiheisiin. Mukana tosin ei ole enää kuin sama talo ja sisäkkö-Rose.

        Aikookohan yle esittää uuden sarjan myös? Odotan mielenkiinnolla!


      • ihana sarja
        ms Buck kirjoitti:

        Vaikka omistankin sarjan dvd-boksit, on silti mukavaa, että sarja näytetään jälleen uudelleen. Se vain on yksi kaikkien aikojen parhaimmista draamasarjoista.
        Tällä hetkellähän briteissä kuvataan sarjalle eräänlaista jatko-osaa, joka sijoittuu ilmeisesti toisen maailmansodan vaiheisiin. Mukana tosin ei ole enää kuin sama talo ja sisäkkö-Rose.

        Aikookohan yle esittää uuden sarjan myös? Odotan mielenkiinnolla!

        Odotan minäkin ja toivon, että jatko näytetään myös meillä. Olen varma, että moni on toivonut uusintaa, eikä läheskään kaikilla ole tallentavaa digiboxia. Jos on töissä arkena varsinkin vuorotyössä, ei voi seurata mitään sarjaa säännöllisesti.


      • myös tämä
        ihana sarja kirjoitti:

        Odotan minäkin ja toivon, että jatko näytetään myös meillä. Olen varma, että moni on toivonut uusintaa, eikä läheskään kaikilla ole tallentavaa digiboxia. Jos on töissä arkena varsinkin vuorotyössä, ei voi seurata mitään sarjaa säännöllisesti.

        Minunkin mielestäni sarja on loistava kaikinpuolin. Jos Yle pakottaa katsojat tuijottamaan uusintoja tätä katsoo mielellään.

        Kotimaisista sarjoista toivoisin näkeväni "Fallesmannin Arvon", jota saatavilla vain kirjaston VHS- kasetteina. Ihana, nostalginen vanhanajan kyläyhteisön kuvaus ansaitsisi todellakin jo uusintansa.
        Olisi hyvä saada edes DVD tästäkin Ylen sarjasta.


      • richardbellamy
        myös tämä kirjoitti:

        Minunkin mielestäni sarja on loistava kaikinpuolin. Jos Yle pakottaa katsojat tuijottamaan uusintoja tätä katsoo mielellään.

        Kotimaisista sarjoista toivoisin näkeväni "Fallesmannin Arvon", jota saatavilla vain kirjaston VHS- kasetteina. Ihana, nostalginen vanhanajan kyläyhteisön kuvaus ansaitsisi todellakin jo uusintansa.
        Olisi hyvä saada edes DVD tästäkin Ylen sarjasta.

        vihdoin viimein alkaa Kahden kerroksen väkeä. Sarjassa on 68 osaa, joten katsottavaa riittää.


    • ihana sarja

      En ole tajunnut, että sarja on esitetty viime vuonna, sillä en pysty katosomaan telkkaria arkipäivisin ja koska en omista mitään tallennusvälinettä, en edes lue päivien ohjelmatietoja. Ihanaa, että sraja tulee nyt viikonloppuisin, aamu jatkuu mukavasti, kun voi istahtaa tv:n ääreen. Ainakin minulle aika sopii juuri sopivasti, sillä viikonloppuaamuisin ei ole juuri ohjelmaa. Tosin jos sattuu reissaamaan, jaksot jäävät väliin. Harmi ettei jaksoilla ole esitysoikeutta laittaa niitä yle areenalle. Minä en ole aikaisemmin sarjaa katsonut, mutta nyt ihastuin siihen ihan totaalisesti!

    • koukussa

      Miksi sarja loppui kesken? Millonhan näytetään loput osat?

      • yhdenkerroksen

        "Jatkuu myöhemmin" luki TV1:n sivuilla.


      • katsova

        Ylen ohjelmapalautteesta tuli kysymykseeni seuraava vastaus:

        Kahden kerroksen väkeä sarjasta näemme uusintoja aikavälillä 10.9. -
        12.11.2011. Uusia jaksoja 13.12. - 27.12.2011.

        KEsätauko tuntuu hölmöltä. Ihan hyvin olisi voinut näyttää tätä sarjaa myös kesällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe