Hei!
Haluaisin kuulla vertaiskokemuksia. Lopetin e-pillereiden (Yasmin) syönnin vajaat kaksi viikkoa sitten, nyt kuukautisten loputtua minulla on ollut lähes viikon kestävä päänsärky. Muuten tuntuu kyllä että on ollut jotenkin virtkeämpi olo. Onko muilla vastaavia kokemuksia, onko normaalia?
-AR81-
pillerien lopetus ja päänsärky
5
6573
Vastaukset
- oceanflame
Minulla aivan sama juttu, lopetin myös yasmin pillerit tuossa kuukausi sitten, ja huomannut et päätä särkenyt useammin. Uskoisin, että on normaalia, johtuu varmaan hormoneista tämäkin vaiva. Mut kun ei millään viitsis särkylääkkeitäkää aina syödä..:/ ehkä se tästä, kun hormonit vähä tasottuu :) niin ja itsellä myös muuten paljon virkeämpi olo, oon onnellinen kun lopetin kyseiset pillerit :)
- samperinen
Täällä myös. Lopetin Yasmin pillerit kolme viikkoa sitten. Ja nyt päätä on särkeynyt tyhjennysvuodon jälkeen kaksi viikkoa. Lääkärissä olen käynyt ja Panacodia sain särkyyn. Sitä olen syönyt nyt kahden viikon aikana joka toinen päivä, kun säryn kanssa ei pärjää töissä. Milloinkohan tasaantuu? Minulla on migreeni, mutta tämä särky on erilaista kuin tavalliset migreenisäryt tai kohtaukset, ei auroja, eikä ohimokipua. Alkaa ottaa jo voimille kun ei ole särytöntä päivää.
Luulen itsekin että johtuu hormoneista ja toivon, että parin viikon päästä viimeistään hellittää. - hill1
Sama ongelma, pari viikkoa ilman Yasminia ja nyt kahtena päivänä peräkkäin herätessä jäätävä päänsärky vasemmalla puolella... eikä ibumax tehoa. yksi päivä töissä myös huimasi niin paljon että luulin pyörtyväni hetkenä minä hyvänsä. hiukset ja naama rasvottunut reippaasti, mutta finnejä ei vielä ainakaan ole ruvennut pukkaamaan. liikunnan ilo on löytynyt uudelleen ja kilojakin on lähtenyt! ja ne kadotetut halut... tulossa takaisin:D joten yritän kestää nuo pään jomotukset vaikkei ookaan mukavaa sillä hetkellä...
- hghpofk
Sama täällä! Lopetin yasmin pillerit kaks viikkoa sitten, oli ihan kammottavat päänsäryt eka viikko putkeen, (niinkun kyllä aina taukoviikolla). Sitten ku kuukautiset loppuivat ajattelin että ehkä tämä tästä, mutta nyt toinen viikko on kulunut ja päänsärkyä ollut taas kaksi päivää putkeen.sellaista mihin herää aamulla, ja ei voi mennä nukkumaan illalla ilman lääkettä. Oi naiseutta :Dkai kai tämän pitäisi mennä ohi? :-D toivon niin
- ellinaaa
googlettelin asiaa ja kappas löysin tieni tänne. eli samaa vaivaa tasminetta-pillereiden (rinnakkaisvalmiste yasminille) lopetuksen jälkeen. juuri koskaan aiemmin en ole päivää pidemmistä päänsäryistä kärsinyt mutta nyt koko pää tuntuu aralta ja esim. hyppiminen mahdotonta. vieroitusoireita...? yhdyn myös edellisiin ja pakko todeta, että muuten fiilis on moninkertaisesti aiempaan nähden parempi - vaikea jotenkin edes uskoa, miten huonolla mielellä näköjään pillereiden takia on tullut elämää elettyä lähes seitsemän vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982