pillerien lopetus ja päänsärky

-AR81-

Hei!
Haluaisin kuulla vertaiskokemuksia. Lopetin e-pillereiden (Yasmin) syönnin vajaat kaksi viikkoa sitten, nyt kuukautisten loputtua minulla on ollut lähes viikon kestävä päänsärky. Muuten tuntuu kyllä että on ollut jotenkin virtkeämpi olo. Onko muilla vastaavia kokemuksia, onko normaalia?

-AR81-

5

7017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oceanflame

Minulla aivan sama juttu, lopetin myös yasmin pillerit tuossa kuukausi sitten, ja huomannut et päätä särkenyt useammin. Uskoisin, että on normaalia, johtuu varmaan hormoneista tämäkin vaiva. Mut kun ei millään viitsis särkylääkkeitäkää aina syödä..:/ ehkä se tästä, kun hormonit vähä tasottuu :) niin ja itsellä myös muuten paljon virkeämpi olo, oon onnellinen kun lopetin kyseiset pillerit :)

• samperinen

Täällä myös. Lopetin Yasmin pillerit kolme viikkoa sitten. Ja nyt päätä on särkeynyt tyhjennysvuodon jälkeen kaksi viikkoa. Lääkärissä olen käynyt ja Panacodia sain särkyyn. Sitä olen syönyt nyt kahden viikon aikana joka toinen päivä, kun säryn kanssa ei pärjää töissä. Milloinkohan tasaantuu? Minulla on migreeni, mutta tämä särky on erilaista kuin tavalliset migreenisäryt tai kohtaukset, ei auroja, eikä ohimokipua. Alkaa ottaa jo voimille kun ei ole särytöntä päivää.

Luulen itsekin että johtuu hormoneista ja toivon, että parin viikon päästä viimeistään hellittää.

• hill1

Sama ongelma, pari viikkoa ilman Yasminia ja nyt kahtena päivänä peräkkäin herätessä jäätävä päänsärky vasemmalla puolella... eikä ibumax tehoa. yksi päivä töissä myös huimasi niin paljon että luulin pyörtyväni hetkenä minä hyvänsä. hiukset ja naama rasvottunut reippaasti, mutta finnejä ei vielä ainakaan ole ruvennut pukkaamaan. liikunnan ilo on löytynyt uudelleen ja kilojakin on lähtenyt! ja ne kadotetut halut... tulossa takaisin:D joten yritän kestää nuo pään jomotukset vaikkei ookaan mukavaa sillä hetkellä...

• hghpofk

Sama täällä! Lopetin yasmin pillerit kaks viikkoa sitten, oli ihan kammottavat päänsäryt eka viikko putkeen, (niinkun kyllä aina taukoviikolla). Sitten ku kuukautiset loppuivat ajattelin että ehkä tämä tästä, mutta nyt toinen viikko on kulunut ja päänsärkyä ollut taas kaksi päivää putkeen.sellaista mihin herää aamulla, ja ei voi mennä nukkumaan illalla ilman lääkettä. Oi naiseutta :Dkai kai tämän pitäisi mennä ohi? :-D toivon niin

• ellinaaa

googlettelin asiaa ja kappas löysin tieni tänne. eli samaa vaivaa tasminetta-pillereiden (rinnakkaisvalmiste yasminille) lopetuksen jälkeen. juuri koskaan aiemmin en ole päivää pidemmistä päänsäryistä kärsinyt mutta nyt koko pää tuntuu aralta ja esim. hyppiminen mahdotonta. vieroitusoireita...? yhdyn myös edellisiin ja pakko todeta, että muuten fiilis on moninkertaisesti aiempaan nähden parempi - vaikea jotenkin edes uskoa, miten huonolla mielellä näköjään pillereiden takia on tullut elämää elettyä lähes seitsemän vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      276
      2132
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      43
      1914
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1832
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      65
      1493
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      85
      1369
    6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1284
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1273
    8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      219
      1163
    9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      57
      1155
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      173
      1004
    Aihe