Ristin Voitolle ei naiset

ole tieteen tekijöitä.

Ristinvoitto käyttää uskovista tieteilijöistä nimitystä "tiedemies"

http://www.ristinvoitto.fi/sisalto/uutiset/hawkingin_teoriat_eivat_vakuuta_15092010/

Mitä tulee muuten sovinistiseen artikkeliin, niin uskohan ei saa edes vaikuttaa tieteen tekemiseen eli uskomukseen perustuvat asiat ei ole mitään tiedettä.

Uskovaiset tieteilijät ovat harvinaisuuksia ja muistaakseni heitä on vain muutama prosentti tieteilijöistä ja ja suhdeluku pienenee mitä merkittävämmästä tieteilijästä on kyse.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tieteilijä

4

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • averea

"Tavallisia tieteen työpaikkoja ovat olleet yliopistot."

Ihmeellistä luokittelua, Pe.ku.

Olen todella pettynyt sinuun, jos tiedemeiheiä tai -naisia lähdet arvioimaan tuon mukaan.
      Eivätkähän ne tulokset ole ne jotka ratkaisevat.

Yliopistoon nyt pääsee ihan just kuka vaan. Lukioon ei vaadita edes kaheksan keskiarvoa, ja jos on rahaa niin yliopiston oppilaat saattavat olla vaika jätealalta, ja tarkoitan tällä avointa yliopistoa.

Tiede on ala, joka tutkii asioita yhistäen ne aiemmin opittuun. Yhdenmukaisuus aiempien tutkimustulosten kanssa on ratkaisevaa. Arvomaailma tullee olla samanmoinen kuin muillakin tutkijoilla, tullakseen huomioiduksi. Tämän olen oppinut palstalta "ateismi".

En ole uskova. Ennemminkin agnostisti/ateisti. Typerää on puhua yleensä tieteestä jos ja kun(tässäkään tapauksessa)ei ole tiedossa kohdetta, jota tutkitaan.
      Ellei puhuta taas ianikuisesta aiheesta evoluutio.... Sen on monet fundikset katsoneet aiheelliseksi kumota luomiskertomuksella... You know... puhuva käärme sai Eevan lankeamaan jne.

Agnostikko olen................ ois kiva oikeesti tietää kuka 1.Moos.kirjan on kirjoittanut, tai koska.

• Ei saa luokitella ja luokittelua juuri avauksessani vastustinkin.

• averea
        Pe.ku kirjoitti:

Ei saa luokitella ja luokittelua juuri avauksessani vastustinkin.

Ai,ettet luokitellut..

"Uskovaiset tiedemiehet ovat harivinaisuuksia ja muistaakseni eitä on vain muutama prosentti tieteilijöistä ja suhdeluku pienenee mitä merkittävämmästä tieteilijästä on kyse."

Uskova ei voi olla siis merkittävä tiedemies..

No, tavallaan ymmärrän sinua, koska viimeisin Merkittävä Tiedemies on ollut Darwin, jonka ajatuksia/aikaansaannoksia juhlittiin tässä jokunen vuosi sitten.

Atet ottavat usein jutuisksi uskiksten epäloogisuuden...mä ehkä ennemin agnostikko, koska en ymmärrä miksi miten luonnonlait sulkevat pois luojan. Tutkijat vain tukivat sen aikaansaannoksia?

Ateisti oon siinä mielessä että uskovat keksivät "jumalalle"niitä haluja joita vain heillä vain siinä tilanteessa on....... en tiedä... Hyvää yötä.

• averea kirjoitti:

Ai,ettet luokitellut..

"Uskovaiset tiedemiehet ovat harivinaisuuksia ja muistaakseni eitä on vain muutama prosentti tieteilijöistä ja suhdeluku pienenee mitä merkittävämmästä tieteilijästä on kyse."

Uskova ei voi olla siis merkittävä tiedemies..

No, tavallaan ymmärrän sinua, koska viimeisin Merkittävä Tiedemies on ollut Darwin, jonka ajatuksia/aikaansaannoksia juhlittiin tässä jokunen vuosi sitten.

Atet ottavat usein jutuisksi uskiksten epäloogisuuden...mä ehkä ennemin agnostikko, koska en ymmärrä miksi miten luonnonlait sulkevat pois luojan. Tutkijat vain tukivat sen aikaansaannoksia?

Ateisti oon siinä mielessä että uskovat keksivät "jumalalle"niitä haluja joita vain heillä vain siinä tilanteessa on....... en tiedä... Hyvää yötä.

"Uskova ei voi olla siis merkittävä tiedemies.."

Tuollaista en ole sanonut ja avauksessani kritisoin juuri tuota sinunkin käyttämää sovinistista ilmaisua "tiedemies".

Se että uskovaisia tieteentekijöitä on harvassa ja harvenee mitää korkeamman tason tieteentekijästä on kyse, perustuu haastattelututkimukseen ja se ei ole luokittelua.
        Jos jotain ihmisryhmää on vähän niin se vähäinen määrä ei tee heistä huonoja ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1673
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      436
      1070
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1013
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      720
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe