Urbicin?

Urbicin

Muutamia vuosia sitten Suomessa ollessani tv:ssä mainostettiin "hyvänlaatuisesta eturauhasen liikakasvusta kärsiville" Urbicin-nimistä lääkettä. Nyt kun tarvitsisin itse, ei mainosteta enää.
Onko tuo reseptivapaa lääke?
Onko sitä vielä saatavissa/mikä olisi niihin vaivoihin paras reseptivapaa tällä hetkellä?
Onko kokemuksia auttaako mikä niihin oireisiin (virtsaamisvaikeudet, ..heikko suihku, ym.?

1

2761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

lääkkeet, niin reseptilääkkeet kuin reseptivapaatkin, hintoineen

http://www.yliopistonapteekki.fi

Se mitä tarkoitat on CURBICIN, sitä ei tod.näk. ole myynnissä, CURBISAL sen sijaan on. Kyseessä on luontaistuote, ei lääke laisinkaan.

Paluu ‹ CURBISAL KAPS 30 KPL
      CURBISAL KAPS 30 KPL
      Näytä suurempi tuotekuva
      CURBISAL KAPS 30 KPL

Normaalihinta 30,60 € (1,02 €/kpl)
      Tuotetieto

Sahapalmun (Sabal serrulata, Serenoa repens) hedelmäuutevalmiste miesten lievien eturauhasvaivojen hoitoon. Eturauhasvaivojen oireita ovat virtsasuihkun heikkous, tihentynyt virtsaamistarve ja heikko rakon tyhjentyminen. Vaivat voivat juoksuttaa vessaan myös yöllä häiriten unta. Sahapalmun kasvisterolit, etenkin betasitosterolit, vähentävät eturauhasen liikakasvua ja helpottavat oireita. Hoidon teho ilmenee muutaman kuukauden käytön jälkeen. Ennen valmisteen käyttöä on hyvä keskustella eturauhasvaivoista lääkärin kanssa. Rohdosvalmiste.
      Tuotteen käyttö

Miehille 1 kapseli päivässä. Kapseli niellään veden kera. Ei alle 12-vuotiaille lapsille ja nuorille. Valmistetta ei tule käyttää yhdessä eturauhasen liikakasvuun tarkoitetun lääkkeen, finasteridin, kanssa. Sahapalmu-uute voi heikentää veren hyytymistä. Jos käytössä on verenhyytymiseen vaikuttava lääke, tulee Curbisalin käytöstä keskustella lääkärin kanssa.
      Tuotteen koostumus

1 kapseli sisältää sahapalmu-uutetta 320 mg (Sabalis serrulatae fruct. extr. spir. oleos. (9-11:1) 320 mg). Apuaineet: Liivatepolysuksinaatti, glyseroli ja 85% glyseroli, titaanidioksidi (E 171), keltainen rautaoksidi (E 172) ja puhdistettu vesi.
      Myyntiluvan haltija/markkinoija

Cederroth"

Näyttää tulevan paljon edullisemmaksi ostaa 90 kpl:n pakkaus, se ei maksa kuin 61 euroa.

Kokeilemallahnan tuon teho selviää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe