Muutamia vuosia sitten Suomessa ollessani tv:ssä mainostettiin "hyvänlaatuisesta eturauhasen liikakasvusta kärsiville" Urbicin-nimistä lääkettä. Nyt kun tarvitsisin itse, ei mainosteta enää.
Onko tuo reseptivapaa lääke?
Onko sitä vielä saatavissa/mikä olisi niihin vaivoihin paras reseptivapaa tällä hetkellä?
Onko kokemuksia auttaako mikä niihin oireisiin (virtsaamisvaikeudet, ..heikko suihku, ym.?
Urbicin?
1
2761
Vastaukset
- .
lääkkeet, niin reseptilääkkeet kuin reseptivapaatkin, hintoineen
http://www.yliopistonapteekki.fi
Se mitä tarkoitat on CURBICIN, sitä ei tod.näk. ole myynnissä, CURBISAL sen sijaan on. Kyseessä on luontaistuote, ei lääke laisinkaan.
Paluu ‹ CURBISAL KAPS 30 KPL
CURBISAL KAPS 30 KPL
Näytä suurempi tuotekuva
CURBISAL KAPS 30 KPL
Normaalihinta 30,60 € (1,02 €/kpl)
Tuotetieto
Sahapalmun (Sabal serrulata, Serenoa repens) hedelmäuutevalmiste miesten lievien eturauhasvaivojen hoitoon. Eturauhasvaivojen oireita ovat virtsasuihkun heikkous, tihentynyt virtsaamistarve ja heikko rakon tyhjentyminen. Vaivat voivat juoksuttaa vessaan myös yöllä häiriten unta. Sahapalmun kasvisterolit, etenkin betasitosterolit, vähentävät eturauhasen liikakasvua ja helpottavat oireita. Hoidon teho ilmenee muutaman kuukauden käytön jälkeen. Ennen valmisteen käyttöä on hyvä keskustella eturauhasvaivoista lääkärin kanssa. Rohdosvalmiste.
Tuotteen käyttö
Miehille 1 kapseli päivässä. Kapseli niellään veden kera. Ei alle 12-vuotiaille lapsille ja nuorille. Valmistetta ei tule käyttää yhdessä eturauhasen liikakasvuun tarkoitetun lääkkeen, finasteridin, kanssa. Sahapalmu-uute voi heikentää veren hyytymistä. Jos käytössä on verenhyytymiseen vaikuttava lääke, tulee Curbisalin käytöstä keskustella lääkärin kanssa.
Tuotteen koostumus
1 kapseli sisältää sahapalmu-uutetta 320 mg (Sabalis serrulatae fruct. extr. spir. oleos. (9-11:1) 320 mg). Apuaineet: Liivatepolysuksinaatti, glyseroli ja 85% glyseroli, titaanidioksidi (E 171), keltainen rautaoksidi (E 172) ja puhdistettu vesi.
Myyntiluvan haltija/markkinoija
Cederroth"
Näyttää tulevan paljon edullisemmaksi ostaa 90 kpl:n pakkaus, se ei maksa kuin 61 euroa.
Kokeilemallahnan tuon teho selviää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345