Olin olohuoneessa polvistuneena
ja kysyin jumalalta miksi en saa
apua rukouksella ja sub chatin
puolelle ilmestyi teksti:
joskus piru pitää niin tiukasti
kiinni ettei millään pääse irti.
Kun luin pirkko jalovaaran
sivuilta että hän auttoi yhtä tälläistä miestä:
Saako seurakuntalaiset autettua
1
394
Vastaukset
- ,mnbvc
Kirkossa on katto korkealla ja seinät leveät. Helsingin seurakuntayhtymän tuoreen sijoituksen perusteella rahaakin näyttää riittävän.
Yhteinen kirkkoneuvosto päätti kokouksessaan 19. elokuuta, että seurakuntayhtymä ostaa Helsingin Lauttasaaren uudelle kirkkoherralle ja hänen perheelleen 900 000 euron arvoisen asunnon. Hulppeassa 131,5 neliön kerrostalohuoneistossa on lisäksi 80 neliön kattoterassi merinäkymin.
Helsingin seurakuntayhtymän kiinteistöjohtajan Markku Koskisen mukaan asunnon ostoon ei käytetty kuitenkaan tavallisten kirkollisveronmaksajien euroja.
- Verotulot ja säästöt pidetään laskennallisesti erillään kiinteistösijoitusrahoitusta, vaikka ovat toki kaikki seurakunnan pääomaa.
Myös kiinteistösijoitussalkun varoja käytetään muun muassa seurakunnan yhteisten tapahtumien rahoittamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779