Miksi mies pitää blondeista?

Häh?

Minä olen suomalainen mies, mutta en silti ymmärrä, miksi suurin osa suomalaisista miehistä pitää blondeista. Hyvin harva suomalainen nainenhan on todella oikea blondi - oikeita Elovena-tyttöjä on harvassa.

Moni perussuomalainen, maantien väriset hiukset omaava nainen blondaa hiuksensa ollakseen haluttavamman näköinen, mutta MIKSI? Mikä niissä vaaleissa kutreissa niin viehättää?

Eiväthän blondin vaalennetut hiukset tee hänestä isorintaista. Niillä asioilla ei ole yhteyttä. Moni aidosti punatukkainen on paremman näköinen ja muotoinen.

117

12144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Robert N´keri

Ha ha ha! Jambo! Ma tykkä Soumi tyttö kaunis tyttö jos isot tissit ja vaaleet hiukset!

• Anonyymi

Ma ajaa taxxi.

• james blond

että blondi=neitseellinen nainen mikä nyt ei ainakaan nykypäivänä pidä paikkansa.

• Blondie-fani

Kullini on seissyt 31 vuotta yötä päivää kesät talvet ihanalle Blondie-yhtyeen laulajalle Deborah Harrylle. Lähetin hänelle aikoinani rakkauskirjeenkin, jossa pyysin häntä vaimokseni, mutta vastauksena tuli, että hän on lesbo. Debbie Harry oli vähän aikaa naimisissa bändinsä taustamuusikonkin kanssa, kunnes oivalsi pitävänsä enemmän naisista. Huonompi homma.

http://www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968

• TD
        Blondie-fani kirjoitti:

Kullini on seissyt 31 vuotta yötä päivää kesät talvet ihanalle Blondie-yhtyeen laulajalle Deborah Harrylle. Lähetin hänelle aikoinani rakkauskirjeenkin, jossa pyysin häntä vaimokseni, mutta vastauksena tuli, että hän on lesbo. Debbie Harry oli vähän aikaa naimisissa bändinsä taustamuusikonkin kanssa, kunnes oivalsi pitävänsä enemmän naisista. Huonompi homma.

http://www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968

Markku Uusipaavalniemi ja totuus rahasta 1/3
        http://www.youtube.com/watch?v=hzbGUxz2reo

TALOUSDEMOKRATIAN KANNATTAJAKORTIT
        Kannattajakortin allekirjoittajan pitää olla äänestämiskelpoinen (täysi ikäinen Suomenkansalainen), mutta lapun täyttäminen ei velvoita mihinkään. Tahtoo sanoa: vaaleissa voi ja pitää äänestää ketä haluaa. Nimmari ei siis tee allekirjoittajasta edes puolueen jäsentä.
        Jos olet jonkin puolueen jäsen tai allekirjoittanut jonkun toisen puolueen kannatuslapun, niin sekään ei haittaa. Allekirjoitus -operaatio tuo vain yhden valinnanmahdollisuuden lisää vaalilistoille. Ymmärtäkää kuitenkin, että jokainen allekirjoitus on tärkeä - nimiä kun pitää kerätä 5000 ja mielellään jo tänä syksynä.

Lukija! Jos haluat rahapolitiikkaan muutosta, eli murtaa 300 vuotta vallinneen tuhoisan noidankehän jossa RAHA = VELKA, niin täytä Suomen talousdemokratia ry:n kannattajakortti: http://www.teapartisan.org/pictures/kortti.pdf
        Lisätietoja: http://talousdemokratia.webs.com/
        (Voit kerätä myös ystäviltäsi/sukulaisiltasi kannattajakortit ja lähettää samassa kuoressa)!
        Postitus: Suomen Talousdemokratia ry / Österman, Emäsalontie 285, 06950 Emäsalo

Paljastetaan rahan valhe!
        http://www.facebook.com/group.php?gid=272097931075&v=info
        http://talousdemokratia.blogspot.com/

Kiitos ajastasi, tästä se lähtee!
        Lämpimin terveisin talousdemokratiaan luottavat

• Buahaahaaaaa!!!

Minä olen suomalainne nainen, mutta en ymmärrä, miksi suurin osa suomalaisista miehistä pitää itseään kaikkitietävinä. Hyvin harva suomalainen mies on fiksu ja kykenee todella ajattelemaan omilla aivoillaan. Oikeita miehiä on harvassa.

Ap on yksinkertainen ja outo tyrkky.

Ehkä sinun pitäisi päivittää tietosi? ...Uudestaan, please!
      Oletko savolainen, yleisessä tiedossa on, että siiinä tapauksessa, vastuu siirtyy lukijalle.

Ap:n kommentti on yhtä tyhjän kanssa, ehkä hänet on torjunut kaunis ja viehättävä blondi.
      Selvästi havaittavissa miehen kypsymättömyyttä ja seksuaalista turhautumista.

Eiväthän typerät kommentit tee miehestä mielenkiintoista, varsinkin, jos miehen äo on sama, kun kengän numero!! Onneksi olkoon.
      Moni aidosti fiksu ja mielenkiintoinen mies ei keskity ainoastaan naisen hiusten väriin , vaan naiseen itseensä.

Minä olen aidosti vaalea ja kurvikas nainen!!! (tunnen myötähäpeää aloituksesi puolesta)
      *nauraa poskihampaat maitohapoilla*

Nuija, keksi parempi provo!11!!
      Tiivistys Sinusta .... "Tyhjät tynnyrit kolisee eniten!!!"

Kiitos ja näkemiin!!

• Buahhahhahhaaa

"Minä olen aidosti vaalea ja kurvikas nainen!!! (tunnen myötähäpeää aloituksesi puolesta)
        *nauraa poskihampaat maitohapoilla*"

Sä oot Tuksu. Muahhahhahhaaa

• Buahaahaaaaa!!!
        Buahhahhahhaaa kirjoitti:

"Minä olen aidosti vaalea ja kurvikas nainen!!! (tunnen myötähäpeää aloituksesi puolesta)
        *nauraa poskihampaat maitohapoilla*"

Sä oot Tuksu. Muahhahhahhaaa

Sä oot Transu, vedä hame päällesi!
        Ooh ja aah! Kuinka söpö oletkaan..

Maineen menetystä ei suinkaan tule pelätä, vaan siihen tulee tähdätä! Wau!

Onnea uudelle elämälle.

• Punatukkainen tyttö

veroinen, vain blondi kykenee noin veret seisauttavaan vastineeseen. Oikein hengen jätti ja mielen tsaaritar, viiltävän analyysin helminauha. Kiitos ja hyvästi.

Punatukkainen tyttö kirjoitti:

veroinen, vain blondi kykenee noin veret seisauttavaan vastineeseen. Oikein hengen jätti ja mielen tsaaritar, viiltävän analyysin helminauha. Kiitos ja hyvästi.

Ettet vaan ihan purkista ole punaa päähäsi saanut. Suomessa kun aidot punapäät ovat todella harvinaisia, aidosti vaaleat hyvinkin yleisiä. Ei se tee naisesta ruskeahiuksista vaikka raitoja laitattaa, jos on perusväriltään vaalea.

Sorry, mut blondi (aito tai ei) on paljon seksikkäämpi ja kauniimpi naisella kuin ruskea, musta tai punainen Makuasioista voi kiistellä.

• piilo blondi
        ******************** kirjoitti:

Ettet vaan ihan purkista ole punaa päähäsi saanut. Suomessa kun aidot punapäät ovat todella harvinaisia, aidosti vaaleat hyvinkin yleisiä. Ei se tee naisesta ruskeahiuksista vaikka raitoja laitattaa, jos on perusväriltään vaalea.

Sorry, mut blondi (aito tai ei) on paljon seksikkäämpi ja kauniimpi naisella kuin ruskea, musta tai punainen Makuasioista voi kiistellä.

Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta voi huomauttaa:)))))

Olen oikealta väriltäni blondi. Nyt olen ollut 10v. mahonki-kupari yhdistelmän väri hiuksissani. Blondina ollessani huomasin, että minua pidettiin tyhmänä ja varsinkin miehet tulivat kertomaan blondi-vitsejä.
        Nyt olen saanut olla rauhassa blondi vitseiltä ja miehet suhtauvat minuun tasavertaisemmin.

• Tiesitkö tätä ?

Tykkään aidoista blondeista, kun he ovat fiksusti hillittyjä, ja kieltäytyvät räävittömästä suunsoitosta, eivätkä korosta muotojaan julkisesti, ja tietävät muutenkin naisellisuuden puhtauden ja VASTUUN SIITÄ !

Naisen röyhkeys on ILJETTÄVINTÄ, mitä tiedän, se on jotenkin brutaalia, ja nainen MENETTÄÄ KUNNIANSA sillä sekunnilla, kun erehtyy käyttäytymään, kuin sivistymätön törkeä moukka.

Valitettavasti sinun vastauksesi kertoi jostin muusta, kuin naisellisesta ja puhtaasta sielusta.-Sinä oot narsistinen, etkä oo kasvanu henkisesti, vaikka tissejä ja muita purjeita saattaa ollakkin, joten taidat vasta etsiä elämääsi.-Ei pelkkä narttumaisuus ole naisellista.

• Usko, ei Toivo
        ******************** kirjoitti:

Minun vaimoni on takuulla oikea punapää , ja tykkään siitä tosipaljon !

En aina hänestä isestään vaan hänen punaisesta tukastaan ja niistä siellä alhaalla,,

• Vaan ei taida löytyä
        Tiesitkö tätä ? kirjoitti:

Tykkään aidoista blondeista, kun he ovat fiksusti hillittyjä, ja kieltäytyvät räävittömästä suunsoitosta, eivätkä korosta muotojaan julkisesti, ja tietävät muutenkin naisellisuuden puhtauden ja VASTUUN SIITÄ !

Naisen röyhkeys on ILJETTÄVINTÄ, mitä tiedän, se on jotenkin brutaalia, ja nainen MENETTÄÄ KUNNIANSA sillä sekunnilla, kun erehtyy käyttäytymään, kuin sivistymätön törkeä moukka.

Valitettavasti sinun vastauksesi kertoi jostin muusta, kuin naisellisesta ja puhtaasta sielusta.-Sinä oot narsistinen, etkä oo kasvanu henkisesti, vaikka tissejä ja muita purjeita saattaa ollakkin, joten taidat vasta etsiä elämääsi.-Ei pelkkä narttumaisuus ole naisellista.

BB-talosta se elämäänsä etsii.

• Pistit aika

musertavan analyysin. Hyvä.

• sinun...
        Usko, ei Toivo kirjoitti:

Minun vaimoni on takuulla oikea punapää , ja tykkään siitä tosipaljon !

En aina hänestä isestään vaan hänen punaisesta tukastaan ja niistä siellä alhaalla,,

vaimosi on aito punapää. Aina, kun me rakastelemme, hänenn alapäänsä karvoitus oon punainen.

• Tiesin tämän!!!
        Tiesitkö tätä ? kirjoitti:

Hellou setämies.

http://www.youtube.com/watch?v=R3zPpfCQvVg

Tiedän, olen tollomagneetti!

• lurps

blondin pillua on siistimpi nuolla.

• yes...
        sinun... kirjoitti:

vaimosi on aito punapää. Aina, kun me rakastelemme, hänenn alapäänsä karvoitus oon punainen.

valitan, mutta ethän sinä itse sitä tiedä.

• yes, yes...
        lurps kirjoitti:

blondin pillua on siistimpi nuolla.

Voi tuota sivistyksen määrää. Sitä ei voi sanoin kuvata.

• sinä,,,
        sinun... kirjoitti:

Et ole ikinä saanut minkäänlaista pillua !

Netti pillua ei lasketa , niin se kyllä menee ,,

• ei väärennös

avoimesti ja tyhjentävästi kirjoittaa tämä buahaahaaaaah nainen itsestään, eipä olisi erikseen tarvinnut
        mainita, että on blondi, ehkä tämä tekee heistä mielenkiintoisen, kun on järki niin kaukana,,,,,,,,,,

• ---------------

Mitä se kertoo suominaisista että Tuksu ylittää uutiskynnykset... nbaistemme taso pohjalukemissa :(

• ecnis

Järkkyä!
        Totuus on kuulemma se että täällä pohjoismaissa ne vikat aidot blondin on, ja nekin kuulemma kuolee sukupuuttoon. Tervetuloa vaan Manuelit tänne niin sekin asia on varmistettu...

• YÖÖÖRRLL!

Kun avasin linkin, mahastani alkoi pyrkiä ylös eilisiltaisia makkaranpaloja... munankuoria... ranskanperunoita... lyijykynän pätkiä... kurkkusalaattia... arpakuutioita... Aivan kuin sarjakuvassa Cocco Bill. Pötsini pöyristyi täysin.

• Tummempimieleen785

tykkää muka blondeista. Oletkos tehnyt jonkun tutkimuksen asiasta?
      Mulla kaveripiireissä suurin osa tykkää tummemmista naisista ja tietysti naisista jolla on älliä päässä ja muutenkin ihmisen oloisia (tämä nyt ei tarkoita että blondit olis tyhmiä vaan että naisella pitää olla muutakin kuin ulkonäkö).

Sisältö se naisessa on kaikista parasta ja se ratkaisee, ulkonäkö tietysti alkuun voi olla kiinnostusta herättävä mutta eipä sillä pitkälle pötki jos vastakkainen sukupuoli on tyhmä kuin saapikas ja jutut mitä sattuu (koskee siis sekä miehiä että naisia).

Meikä ja mun kaverit on tykänneet enempi tummemmista, joten en allekirjoita tuota aloittajan kertomusta että suurinosa tykkää blondeista.

• Blondi funny

Blondit on vaan niin kauniita ja söpöjä, että niitä on kiva halia ja rutistaa. Vielä kun kaikki blondit tuoksuis vanilijalle tai vadelmalle.

• .........

Tässä saatta sitten olla kyseessä se geeniperimäjuttu. Suomalaiset ovat lähes sukua toisilleen, ja onhan sitä jossain tutkitukkin että ihmiset joilla on erillainen perimä suhteessa toiseen viehättää enemmän. Siksi varmaan niin moni pitää näistä tummista. Niin miehet kuin naisetkin.

• tottavei
        ......... kirjoitti:

Tässä saatta sitten olla kyseessä se geeniperimäjuttu. Suomalaiset ovat lähes sukua toisilleen, ja onhan sitä jossain tutkitukkin että ihmiset joilla on erillainen perimä suhteessa toiseen viehättää enemmän. Siksi varmaan niin moni pitää näistä tummista. Niin miehet kuin naisetkin.

Normaali Suomalainen mies etsii kumppanikseen naista joka synnyttäisi lapsia jotka olisivat mahdollisimman paljon hänen itsensä kaltaisia !

Sehän on sanomattakin selvää että jos kumppani on liian tumma niin lapsista tulee myös tummia joita ei edes tunnista omikseen !

Toki joukkoon mahtuu eritavoinkin ajattelevia mutta he kuuluvatkin marginaaleihin !

Naiset taasen ovatkin usein eri maata , he kun ajattelevat alapäällään .

• Anonyymi

(Tosi myöhään kirjoitettu) Haista paska!! Ei kaikki blondi oo tyhmiä, joskaan ei aina kauniitakaan xD

• yay for brunette!

Minua ainakin blondit kauhistuttavat nykyään yli kaiken. Huonoja kokemuksia nääs. Brunette olla pitää tai kiva punatukkainen tyttö jolla vähän pisamia :) Kamalinta on ne helvetin jo valmiiksi blondit jotka vielä blondaavat lisää ja tukka on lähes hopean värinen. Ei.

Olen muuten huomannut että blondeilla, tummatukkaisilla, ja punahiuksisilla on aika samantapaiset ruuminraakenteet.

• fiksu blondi

"Olen muuten huomannut että blondeilla, tummatukkaisilla, ja punahiuksisilla on aika samantapaiset ruuminraakenteet. "
        Meinaatko että ruumiinrakenne olisi jotenkin kiinni hiusten väristä, kätevää, kun väjää tukan saa samalla uudet muodot.. haloo.. Ja itse kampaajana tiedän että 98% suomalaisista naisista värjää hiuksiaan. Emme tiedä usein edes itse mikä olma väri nykyään olisi, sekin kun muuttuu vuosien varrella..

• Yhtä hyvin voisi
        fiksu blondi kirjoitti:

"Olen muuten huomannut että blondeilla, tummatukkaisilla, ja punahiuksisilla on aika samantapaiset ruuminraakenteet. "
        Meinaatko että ruumiinrakenne olisi jotenkin kiinni hiusten väristä, kätevää, kun väjää tukan saa samalla uudet muodot.. haloo.. Ja itse kampaajana tiedän että 98% suomalaisista naisista värjää hiuksiaan. Emme tiedä usein edes itse mikä olma väri nykyään olisi, sekin kun muuttuu vuosien varrella..

yleistää että kaikki parturit ovat huoria mutta kaikki huorat eivät ole partureita.

• pidän tummista

Olen aito ja alkuperäinen suomalainen mies itsekin, mutta en ole oikein koskaan pitänyt blondeista. Tummatukkaiset naiset vetävät, mutta toisaalta punatukkaiset suorastaan kammottavat.
      Siis jokaiselle jotakin. Kyllä meitä suomalaisiakin on moneen makuun.

• JK

Moi

Ihan sama loppupeleissä minkä väriset karvat on päässä tai onko ollenkaan.

Jostain syystä blondi eroittuu taustastaan vaan enemmän.

Muut asiat ratkaisee synkkaako vaiko ei.

On ollut tummia ja vaaleita, ei paljon eroa mutta kaikki isonenäiset naiset ovat olleet hyviä sängyssä, parhaalla kuitenkin nenä normaalikokoinen.

• Katinka51
        JK kirjoitti:

Moi

Ihan sama loppupeleissä minkä väriset karvat on päässä tai onko ollenkaan.

Jostain syystä blondi eroittuu taustastaan vaan enemmän.

Muut asiat ratkaisee synkkaako vaiko ei.

On ollut tummia ja vaaleita, ei paljon eroa mutta kaikki isonenäiset naiset ovat olleet hyviä sängyssä, parhaalla kuitenkin nenä normaalikokoinen.

Olen vaalea nainen,enkä omaksu itsestäni nimitystää blondi,,,,ai miksi? koska en ole ollenkaan tyhmä vaan ajattelen yleensä aina omilla aivoillani,,,enkä lähde mukaan mihinkään hömppään,,no vitsit tietty heh ;))

• Ei ymmärrä

Huvittaa koko viestiketju. Naurettavaa analysoida ihmisen luonnetta ja ominaisuuksia hiustenvärin perusteella. Kaikki tuntemani naiset valitsevat hiustensa värin ainoastaan sen mukaan, joka sopii heidän kasvojensa sävyyn/piirteisiin.

• fiksu blondi

Luulisi ettei enää 2000-luvulla olla niin tyhmiä että luultaisiin älykkyysosamäärän ja hiustenvärin kulkevan käsikädessä.

• Soturriii

Isot rinnat = turn off.
      Hiukset = whatever.

• mies3030

Blondit on tyhmiä - blondeilta saa helpommin. Joten ei tarvitse itse olla kovin älykäs.

• islani

Käsittääkseni miehet liittävät vaaleat hiukset nuoruuteen ja hedelmällisyyteen. Vanhemmalla iällä hiukset tummenevat. Kylmässä ilmastossa ihmiset olivat peittävästi pukeutuneita joten miehet valitsivat lisääntymiskumppanin hiusten värin perusteella. Korjatkaa mikäli olen väärässä.

• ...........
        islani kirjoitti:

Käsittääkseni miehet liittävät vaaleat hiukset nuoruuteen ja hedelmällisyyteen. Vanhemmalla iällä hiukset tummenevat. Kylmässä ilmastossa ihmiset olivat peittävästi pukeutuneita joten miehet valitsivat lisääntymiskumppanin hiusten värin perusteella. Korjatkaa mikäli olen väärässä.

Taas tuolla on kirjoittanut yks ihmenen kenen mielestä älykkyysosamäärä riippuu hiustenväristä. Pitäs vielä kysyä riippuuko se värjätystä blndista tukasta vai aidosta? X)
        Osa ihmisistä taas on ihan aidosti tyhmiä ja turhamaisia sekä tuo sen vielä esille.

Minulla on tähän asti ollut ruskeat, valeenruskeat, raidoitetut, punaset, violetit, pinkit, mustat, mustat joissa petrolinvärisiä raitoja, ja blondit muutamaan kertaan. jne. Kelpaisin varmaan kaikille :)
        Minusta on sitäpaitsi tylsää pitää samanvärisiä hiuksia vuodesta toiseen.
        Kyllä ne miehet varmaan katsovat luonnettakin valitessaan niinkuin itsekin, eikä vain hiustenväriä. Niin sekä ulkonäköä muuten. esim. ruumiinrakennetta.

• ole totta!

Miten helppous liittyy hiusten väriin?
        Itse olen vaalea(lapsena hiukseni olivat lähinnä valkoiset) ja silti vaadin mieheltäni älykkyyttä.
        Onneksi olen sellaisen löytänytkin; aivan upean suomalaisen miehen, joka osaa puhua ja pussata!
        Pitäisikö minun värjätä hiukseni tummiksi, jotta näyttäisin "älykkäämmältä"? Voisin kuvitella, ettei tummat hiukset sopisi vaaleisiin kasvoihini, jotka eivät rusketu edes etelän lomalla...

• mmmmiessss
        islani kirjoitti:

nainen on se joka sen valinnan tekee...:D

t:mies

• kovemmin!

Brunette nyt vaan donkkaa tykimmin.

• äly hoi...

No sittenhän sinulla ei ole ongelmia, kun et ole kovin älykäs.

• vaan tummista

Suomalaiset miehet EIVÄT pidä blondeista, ainakaan mitenkään erityisesti. Kyllä suoamalaisia miehiä kiinnostaa enemmän tumma, tummatukkainen, ruskea- tai mustasilmäinen.

• haloooooooo

jos katsot yhtään tarkemmin, niin kyllä se on kokonaisuus joka ratkaisee eikä tukan väri!!!! Ei auta pahemmin blondit kutrit jos on tonninpainoinen valas tai vastaavasti tumma tonnikeiju. Ihan sama kai se on minkälaisia hiuksia naiset haluavat pitää!!!!!! Niitä on itseasissa kiva muuttaa niin ei käy tylsäksi. Onhan pitkät hiukset naisellisimmat mutta jos se kiinnittää liikaa miesten huomion seksihimoihin, niin minäpä pidän lyhyttä mallia ja porhallan työelämässä!!!! Ihan tiedoksi että mieluummin värjään vaaleaksi, sillä se on lähinnä omaa väriä eikä juurikasvu siten näy nopeasti ja pahasti, sillä olin pienenä ihan blondi. Jos värjään tumman tukan, juurikasvu näyttää siltä, kuin olisin kaljuuntumassa. Eli se on huonompi vaihtoehto.

• Kyllä se totta on että blondit ovat suosituimpia :)
      Itse olen aito blondi ja sievä tyttö muutenkin.Kerran värjäsin hiukseni tummiksi ja huomasin että esim.ravintolassa vientiä oli paljon vähemmän ja kun värjäsin tukan takaisin blondiksi vientiä taas riitti jonoksi asti :D
      Ja toinen on pitkät hiukset.ne myös vetoavat miehiin paremmin :) Mutta tärkeintähän se on mitä ihminen on sisältä.Blondeilla saattaa olla parempi itsetunto kuin muilla? Ehkä se on se juttu.Miehet pitävät iloisista itsevarmoista naisista.Itse olen saanut positiivista palautetta siitä kun olen aina iloinen ja luonnollinen oma itseni..Tukan värjääminen kuuluu osana muotiin ja esim.kesällä on stailia olla blondi.
      Eivätkä kaikki blondit ole tyhmiä vaikka niin usein luullaankin.
      Mukavaa syksyä kaikille! Blondeille,bruneteille,punapäille ym...
      T: Blondi 4:ever

• voihan suru

Blondit ja pitkät hiukset. Entä jos hiukset ei vaan kasva... ja ei pidä värjäyksestä tai ole rahaa kampaajaan.

• Anonyymi

Jeesus mitä paskaa kirjoitat... "
        Blondeilla muka parempi itsetunto... Hahhah!

• pimpula'

Se että sinä pidät enemmän punahiuksisia naisia paremman näköisinä ei tarkoita että näin tekevät muutkin. Makuasia. Tosin jos ympärilleen katselee, niin paljon on pareja jossa molemmat ovat vaaleita. Ole onnellinen että pidät enemmän punapäistä, näin sinulla on vähemmän kilpailijoita muissa miehissä. Ethän pety jos löytämäsi punapää ei ole sitten aito. Suomalaiset naiset harvoin ovat punapäisiä. Vaaleita kylläkin moni on luonnostaan, ei se tummatukkaista naisesta tee jos hiuksia kirkastaa raidoilla.
      p.s. minkäväriset ne omat hiuksesi ovat vai joko olet kaljuuntunut?

• ............

Ensin valitetaan siitä, kun joku kertoo tykkäävänsä naisilla jonkun tietyn värisistä hiuksista, ja sitten ruvetaankin vittuilemaan hiuksettomuudesta. Just tätä akkojen tekopyhyyttä. Ja en ole itse kaljuuntunut, vaan minulla on pitkä tumma tukka. Ja koska kalju ei saa olla, niin voinen sitten myös sanoa, ettei saa myöskään olla blondi. Sellaiset häviävät aina bruneteille ja punapäille. Blondit hiukset saavat aikaan samanlaisen vaikutelman, kuin minihameet. Hutsuilla on sellaiset.

• Aito..
        ............ kirjoitti:

Ensin valitetaan siitä, kun joku kertoo tykkäävänsä naisilla jonkun tietyn värisistä hiuksista, ja sitten ruvetaankin vittuilemaan hiuksettomuudesta. Just tätä akkojen tekopyhyyttä. Ja en ole itse kaljuuntunut, vaan minulla on pitkä tumma tukka. Ja koska kalju ei saa olla, niin voinen sitten myös sanoa, ettei saa myöskään olla blondi. Sellaiset häviävät aina bruneteille ja punapäille. Blondit hiukset saavat aikaan samanlaisen vaikutelman, kuin minihameet. Hutsuilla on sellaiset.

idiootti. Piste.

• 16+7
        ............ kirjoitti:

Voihan vee, pohjoismaat on sitten sun mielestä täynnä hutsuja tukan värin perusteella... Helvetti mitä ääliöitä liikkeellä.

• Keinoblondi

Mistähän ne tytöt sitten tykkää. Ei ainakaan ....

• ......

Minulla on oma väri hiuksissa. Jos ne joku vaan hyväksyisi vielä niin kiva. Ettei tarvisi blondata ja saastuttaa luontoa. Olen kuitenkin sinkku, enkä tykkää käydä baareissa usein jostain syystä.

• Vain mielipide

Eh...mielenkiinnolla luin ketjua vähän yli puoleen sitten en jaksanut enää. Aihe toisti itseensä. Joten,päätinpäs asettaa osapuolet toisinpäin. Miksi tumma mies "yleisesti" kiinnostaa suomalaisia naisia enemmän? Siihen en osaa vastata kuin ja vain mitä itse ajattelen.
      Minä olen blondi,.......tietenkin.;). Kivan näköinen. Älykkyydestäni on moni varmasti montaa eri mieltä.
      Lapsesta asti olen kiinnittänyt huomiota tummiin ihmisiin, ja vain positiivisessa mielessä.
      70-luvulla, varsinkin alussa, Suomessa ei paljon tummia ollut. Ei minkään näköisiä. Television kautta tämmöinen lähiökakara näki muunkin näköisiä ihmisiä kuin vaaleita tai ristivärisiä suomalaisia.
      Tänä päivänä minua kiinnostaa enemmän tummaihoiset ja mustatukkaiset ihmiset ulkonäöllisesti kuin vaaleat pohjoismaalaiset. Kauneimpia ovat mielestäni välimeren ihmiset sekä aasialaiset. Mies joka kääntää pääni kadulla tai saa minut ajattelemaan eroottisia ajatuksia on poikkeuksetta tumma mies.
      Hyvin blondit miehetkin huomaan mutta päinvastaisisssa ajatuksissa. Keskiblondia tai ristiveristä en huomaa ollenkaan. Punatukkaikset saavat minut puistatuksiin. Punatukkaisissa en pidä ihon vaaleudesta. En pidä yleensäkään vaaleasta ihosta sillä se saa ihmisen näyttämään sairaalta ja kalpealta. Onhan noita julkisuudessakin..Madonna, Nicole Kidman. Jotkut varmaan jumaloi mutta minä näen vain aneemikon.
      Ei tähän muuta lisättävää ole. Kaikille kaikkea hyvää kaikesta huolimatta.
      En voi asialle enkä mielipiteilleni mitään

• Enkä tykkää

Kun suomalainen nainen on SUOMALAINEN NAINEN, eikä huoraa jokaisen sekarotuisen kanssa.
        Sinä muuten oot sekarotuinen itsekin, oot päältä muuta, kuin sisältä, ja hyi helevetin pntaliitäjä,. Toivottavsti saat taudin, jos et muuten viisastu.

• Miesmaku

Tumma tai musta on synkeämpi ja ei kaunis eikä nätti.

• miten se meni

Eikö keskisävy kelpaa? Tai keskiväri ja vaaleahko.

• pprmpjp
        miten se meni kirjoitti:

Eikö keskisävy kelpaa? Tai keskiväri ja vaaleahko.

Miksei blondit sitten menesty kauneuskilpailuissa? Mielestäni monet blondit ovat pelottavan hyökkääviä ja tyrkkyjä.

• Anonyymi

Haista sinäkin vittu

• viisausasuunaisessa

Siis eiköhän jokainen saa itse päättää millaisesta,ikäisestä ja oloisesta naisesta/ miehestä tykkää?
      Se on mielipideasia,josta ei voi ees kiistellä.
      Harva punatukkainenhan on aidosti ja oikeasti punatukkainen..ja ainakaan se ei ole perin suomalaista!

Oma mieheni,joka on itsekin vaalea(ja vaalentaa myös hiuksiaan..koska hällä ois muutoin aivan harmaat hiukset vaikkei viel oo vanhakaan)..pitää minusta..mutta myös siitä että olen itsekin vaalea ja pitkähiuksinen.
      Me sovimme toisillemme niin ulkoisesti.. kuin muutenkin:)
      Eiköhän se oo niin että maassa maan tavalla..

• kaikille,

vaikka koko joukkueelle. Kannattaa ottaa mallia. Blondissa on enemmän spermaa kuin monessa miehessä.

• ifgjhi0gjhdgjh

Ainakin on periaatteessa ihan sama minkä väriset hiukset naisella on kunhan se väri on AITO,mitään hemmetin maalipäitä mä en kyllä katsele hetkeäkään.

• SukiSuki_:,

Työtöt tykkää pojista ja pojat tykkää suklaasta, vaik pojat välil esittää, ettei niitä muka kiinnosta.!!!

• Meowness

Itse omistan keskivaaleat hiukset, kenties vähän sinne maantienharmaan suuntaan. Olivat tosiaan joskus kirkkaat blondit, mutta nykyään lämmemmän ja tummemman sävyset. Olen kuitenkin värjännyt tukkaani ylä-asteelta saakka tummemmiksi. Ihmiset ovat itseasiassa lähes joka kerta pöyristyneitä, kun kuulevat ettei kyseessä ole luonnollinen hiusvärini. Johtuu kai ihonsävystäni, ja omaan muutenkin joitakin aasialaisnaismaisia piirteitä, vaikka supisuomalainen olenkin.

Värjännyt olen aina siksi, että mielestäni tummat sekä sopivat minulle paremmin, että saavat minut näyttämään älykkäämmältä. En missään nimessä ole sitä mieltä, että blondit olisivat yhtään tyhmempiä, mutta stereotypiahan se kuitenkin on. Muistan lukeneeni joskus jostain tutkimuksestakin, missä testattiin ihmisten suhtautumista brunetteihin ja blondeihin. Testi suoritettiin niin, että kaksi identtistä kaksosta pistettiin kadunvarteen hajonneen auton kanssa. Toinen blondi ja toinen brune. Blondia varten pysähtyneet auttajat olivat suurimmaksi osaksi miehiä, ja häneltä kysyttiin asioita kuten "onko moottori käynnissä" yms. Brunea sen sijaan kohdeltiin useimmiten edes jonkin verran älykkäämpänä.
      Eli mikäli tahtoo tuota tutkimusta pitää lainkaan todenperäisenä, niin harmi vaan ihmiset tuntuvat edes alitajuisesti yhdistävän tiettyjä piirteitä blondeihin.

Ulkonäön suhteen pidän itse kyllä myös bruneista, vaikka välillä tekisikin mieli värjätä takaisin vaaleiksi. Poikaystäväni on sitä mieltä, että blondit hiukset saisivat minut näyttämään liian paljon seksilelulta. Siksi hän toivookin, että pitäydyn tämänhetkisessä hiusvärissäni.

• nahkasaha

Kyllä paras bondi on ollut Roger Moore, näistä uudemmista en välitä.

• ---------------

Aito punapää on iholtaan kalpea ja useimilla on kesakoita,silmäripset myös punertavat.

• totuussss

Joo ja aidoilla blondeilla on silmäripset valkoiset. Eli brune voittaa. ;)

• hömmmm

Ehkä se kauneus piileekin juuri siinä että niitä on niin harvassa, kas kun tummahiuksiset muodostavat maailmassa selvän enemmistön vaaleisiin verrattuna ja se mitä on harvassa ja vaikea saavuttaa sitä tavoitellaan ja pidetään hyvänä. Toki punatukkaiset taitavat olla vielä isompi vähemmistö värin suhteen mutta johtuneeko vaaleaverikköjen suosio enempi siinä että historia ja länsimainen kulttuuri on aina ihannoinut kultakutreja.
      Myös se seikka, että jos itsellä on tummempi hipiä niin luonnollisesti sitten haluaa kumppaninsa olevan erinlainen kuin itse. Esimerkiksi itse kun olen suht vaalea verinen niin itseäni kiehtovat brunetit kauneine silmineen ja hiuksineen enemmän kuin blondit.

• Ja Mutta

Punapäisiä löytyy kaikista Roduista ja kansoista !

Mikä lienee sille selitys mutta tämä on FAKTA !

• lamppux

No siksi tietenkin miehet pitää "blondeista" että tuntevat itsensä vähänkin viisaammaksi kuin ovat .
      eikös blondeja pidetä tyhminä.

• mielummin vaalea

Hirveän näköistä on se kun suomalainen joka on vaalea tai maantienvärinen värjää hiuksensa mustiksi ja näyttää gootilta tai elävältä ruumiilta, ja juurikasvu näkyy päälaella valkoisena raitana...YÄK.

• syrjitty aito blondi

Ketjun aloittaja on väärässä.Itse olen aito elovena-tyttö syntymästäni asti.Nyt olen pian 50v,eikä minun hiusteni väristä pidä yksikään mies.Joka paikassa,missä olen ystävieni kanssa,minua katsotaan halveksuen,eikä kukaan tule edes puhumaan kanssani.Ystävilläni on punaiset ja mustat hiukset,ja heitä kyllä lähestytään jatkuvasti.
      Toisaalta mietin,että jos nämä ihmiset ovat noin kiintyneitä pelkkään ulkonäköön,on parempi,etteivät he tulekaan juttusille.

• geneetikko

Sinisilmäisyyden aiheuttava geeni on syrjäytyvä geeni. Sama geenipaketti pyrkii tyrkkäämään myös vaaleita karvoja. Ja vastaavasti ruskeasilmäisyys yhdistyy useimmiten myös tummiin hiuksiin. Älkää parkuko, poikkeuksia toki on, mutta yleislinjoista muodostuu maailman säännöt. piste.

Geneettisesti jokainen olento pyrkii lisäämään ja varmentamaan todennäköisyyttä, että sen jälkeläiset ovat sen omia.
      Siksi vaaleat geenit omaava mies haluaa omien geeniensä ajamana vaaleageenisen naaraan.
      Tällöin se tunnistaa jälkeläisensäkin niiden vaaleudesta - jos jälkeläisillä on ruskeat silmät, niin palaneen käry haiskahtaa...

Naaraan kannalta taas mahdollisimman erilaiset geenit toisivat sen jälkeläisille parhaan immuunivasteen, joten naisella ei värigeenistä johtuvaa valintapainetta juuri ole.

Periaatteessa vaalegeenisen naisen kannataisi geneettinen eroavuus maksimoidakseen jopa pyrkiäkin lisääntymään mieluummin tumman kuin samanalaisen vaalean kanssa. No, niinhän naiset haluavatkin.... :-)

Rintojen koko sen enempää kuin mikään muukaan rakenneseikka ei todellakaan korreloi hiusvärin kanssa. Sinisilmäisyyden (= eli ei-ruskeasilmäisyys, sinisilmäisen geenin aiheuttama silmien oikea väri voi olla mitä vain ruskeasta poikkeavaa) suosio sinisilmäisten miesten keskuudessa on esimerkki ainoastaan geneettisen perimämme suuresta halusta varmentaa jälkeläisten omistajuus.

Mieshän ei periaatteessa mitenkään muuten kuin visuaalisesti voi tietää jälkeläistensä omistajuutta, jostain yksinkertaisesta syystä nainen kyllä tietää sen aina. Jätä kotitehtäväksi pohtia, mistä tämä johtuu.

Resessiivisten geenien avulla tämä on varmempaa. Siksi näiden väistyvien piirteiden suosio pariutumisvalinnassa on ja pysyy.

• lortto

blondien jalkoväli on tunnetusti helpompi hoidella,ja tällä tarkoitan pillun nuolemista.

• hah!!!

sulla ei ainakaan seiso einukki

• Testattu

Molemmat mun vaimot (siis yksi kerrallaan) on blondeja, hoikkia ja isorintaisia. Blondeilla ei näy viikset eikä muutkaan karvat.. ei vainaskaan, jotenkin tuntuvat vaan söpöiltä ja luotettavilta. Made in Finland.

• Anonyymi

Hahhah vai eivät näy... Tuo on yleinen harhaluulo. Mumun vaalealla ystävälläni kasvaa todella rehottava vaalea säärikarvoitus, enemmän kuin joillain miehillä.. Eikä hän ole ainoa laatuaan.

• vk

moni oikeasti blondi mies on pieni...

• cckkckc

hahahahhaahhahahahhaha ei oo totta! mä oon blondi koska se sopii mulle! ja en tosissaankaAN Kuvittele et oon isorintane kun mul on blondit hiukset, mä tykkään mun sporttisesta erittäin epäkurvikkaasta vartalosta x''D

• namuja ovat

Blondinainen on niin ehana

• Tietämätön nainen

Hyvä suomalainen mies, Luin viestisi ja annan "mielipiteeni": Olen itse ruskeatukkainen, enkä IKINÄ HALUAISI OLLA BLONDI, vaikka maksettaisiin! Niin tuo on hyvä kysymys..... se voi olla makuasia tai sitten se on median luomaa "harhakuva" tai jotain...... Mutta minulle hiusvärillä ei ole väliä.... Se ei ratkaise mitään, vaan naisen luonne/persoona ...... Terveisin Tietämätön nainen (ei ole oikea nimimerkkini) XD

• TÄYSILLÄ TUTKAAN

Tärkeintä ja puoleensavetävintä naisessa on järkevyys, jos nainen on tyhmä niin en himoitse häntä vaikka hän olisi, kuinka kaunis.
      Siis hyvät teot, puheet ja naisellinen pukeutumis tyyli ovat ne, jotka tekevät naisesta naisellisen ja puoleensa vetävän.

Tai mikäs sen kauniimpaa katseltavaa olisi, kuin kurvikas isopyllyinen Plondi läpinäkyvissä rintaliiveissä ja mustissa tai vaaleanruskeissa kiiltävissä 20 Den sukkahousuissa. Häntä voisin pidellä sylissä pidenpäänkin.

• SILLÄ O ISOT VIIKSET

Ja sillä on niin, kuin karvahatut kainaloissa ja kaks karvahattua haarojen välissä. Se piereskelee pahanhajuisesti ja pukeutuu kuin naapurin raudoittaja Rape.
      Siinä ei ole mitään naisellisuutta sen vehkeitä lukuunottamatta. Enkä edes niistä välitä, koska se on niin luontaanpoistyöntävä.

Tässä pojat teille sellainen ja minä en valehtele, sillä sen minkä lupaan sen myös pidän, joten
      OLKAA HYVÄ!
      NOPEIN VIE OMAKSEEN!
      Voin myös vaihtaa johonkin käypään: Esim. Säkilliseen perunoita, Pappa Tunturiin, että pääsis edes naesiin.

• luvatonleikki

HELLOU PULUSENI!!

Minä Olen Blondi ja olen hillittömän isorintainenkin vielä....
      Kuulun MENSAAN ja osaan olla silti "ihanan naisellinen"....
      Eli ; olen siis kaikkea muuta kuin prototyyppi...jos sellasta
      on edes olemassa...
      Olen ollut aina kaunis ja rintava ja vieläpä pirun älykäs ...ja
      miehet ovat tykänneet tai pelänneet...ja minäpä olen hyödyn-
      tänyt moisia tunteita...ja mulla on ollut tähänkin asti vallan
      hauska elämä; On ollut reissuja Balille, Mexikoon,Peruun,
      Tokioon...jne..(ilman perseenantoa, Olen ollut POMO!!)
      Ja mulla on aivan SAAKUTIN UPEA MIES IHAN OMANA!!!!
      Että, näin me blondit töppäillään.......

• erppa 58v

ei se hiusten väri ratkaise vaan se jalkoväli ratkaisee!

• Blue eyes & blond

Siinähän se syy onkin et niitä on harvassa. Aito blondi on kun ferrari ja tavis brunet on taas jotain corolloita. vetyperoksiidi blondit on taas jotain teinituninki tojotia. Harmi vaan nämä hehkeät eloveenat eivät tajua suojella katoavia geenejänsä vaan parhaimillaan näitten lapset ovat mulatteja.

• hewlejd

olette siitä jos nainen on kalju?

• colorist...

kyllä tämä suomityttö värjää hiuksia ihan muista syistä, kuin Sinun haluamisiesi vuoksi... eikä edes blondiksi, vaan maantien väristä kultakupariin.
      Kerrottakoon nyt sinullekin tissifriikille, että sellaisiakin miehiä on, jotka eivät tykkää isoista rinnoista, viisveisaavat hiusten väristä jne. Ihan muut arvot useimmilla parisuhteeseen johtaa.

• nii-i

Naisena mun on nyt tällä kertaa pakko olla sitä mieltä et blondeilla on hauskempaa. Mun hiukset ovat olleet vuoroin tummat, vuoroin vaaleat, ja aina on enemmän käynyt flaksi blondina! Rinnat eivät ole isot, mutta vaalea hiusväri korostaa mielestäni hyviä puoliani paremmin.

• aj4

No itse en ole niin blondien perään. Kannan itse kuitenkin blondi geeniä ja todennäköisesti minun jälkeläiset ovat blondeja ainakin 13 ensimmäistä vuottaan.

Mutta tuo väite ettei blondeilla olisi isompia rintoja kuin punapäillä ei mene kyllä minulle läpi. Mitä olen katsellut niin suomen blondeilla on isommat rinnat, perse ja kaljavatta. Ja kun nuo kaksi jälkimmäistä on pelissä mukana niin sitä katselee mielummin punapäitä. Joilla muuten oikeasti on usein kesakoita ja kalpea iho. Joista kumpikaan ei häiritte minua läheskään niin paljon kun läskiperse. Ja siinävaiheessa kun maantien värinen menee blondaamaan hiuksensa ja käy solariumissa. Hänestä tulee halvan transseksuaalin näkönen. Siinä vaiheessa katselee mielummin brunetteja jotka näyttävät luonnolliselta. Täysin musta hiuksisia en ole montaa tavannut, monet brunetit värjäävät hiukset mustiksi. Mikä on minusta vain askel huonompaan suuntaan.

• Lökäpökä...

Olet hieman yksinkertainen. Makuja on monia, eivätkä suinkaan kaikki pidä isoista rinnoista vaan esimerkiksi muhkeat perseet naisella on monen mieleen.

Suurin osa miehistä kelpuuttaa hyvän näköisen naisen olipa tämä väriltään millainen tahansa.

Vaalea koetaan kuitenkin geneettisesti haluttavimmaksi, koska se on harvinaisinta eli geenit todennäköisimmin mahdollisimman erilaisia, ja lisäksi hyvin vaalea on ainoa hiusten väri, jonka perusteella pystyy arvioimaan naisen ikää. Hiukset tummuvat iän myötä ja mitä vaaleampi, sitä nuoremman vaikutelman se antaa alitajuisesti, vaikka pöhlökin tajuaa että hiusten väriä voi muuttaa eikä vaalea 30v ole nuorempi kuin tummatukka 20v.

• ei voi kiistellä

• Minä......

En ole koskaan ymmärtänyt tätä värikeskustelua. Olen itse puoliksi israelilainen, puoliksi suomalainen. Hiukset ja silmät on tummat, ja olen saanut miehiltä huomiota enemmän kuin olen halunnut. Enkä ainoastaan suomalaisilta miehiltä vaan italialaisilta, arabeilta ym. Viehättävyys ei ole sidonnaista väriin. Jos on hyvä runko (naiselliset muodot), pituutta ja hyvä naama, niin kyllä vastakkainen sukupuoli kiinnittää huomiota, oli minkä värinen tahansa.

Mä en siis ole itse huomannut, että suomalaiset miehet jotenkin erityisesti pitää blondeista. Mutta jos pitävät, niin syy siihen ei ole mikään, mitä täällä on aikaisemmin ehdotettu. Osa suomalaisistahan polveutuu uralilaisista ja on sekoitus uralilaista ja eurooppalaista. Etenkin itä- ja pohjoissuomalaisissa on uralilaista verta. Uralilaiset, joita Suomeen tuli n. 4000 vuotta sitten, eivät alunperin olleet kovin vaaleita. Heille on tyypillistä myös lyhyt pituus ja roteva ja vanttera vartalonmalli. Uralilaisethan ovat aasialaisia, joten on luonnollista, että he tunsivat vetoa vaaleita skandinaavisia naisia kohtaan. Tänne tulleet uralilaiset naiset naivat eurooppalaisia (myös pohjoismaalaisia) naisia sitä tahtia, että uralilaiset geenit hävisivät suomalaisten mtDNA:sta (X-kromosomista). On luonnollista, että alunperin aasialaiset miehet tunsivat vetoa vaaleita skandinaavinaisia kohtaan, eikä tuo viehtymys ole vuosituhansien sekoittumisenkaan jälkeen hävinnyt. Ja toisaalta monet vaaleat naiset, kuten ruotsalaiset, ovat oikeastikin viehättävän näköisiä ja sopivat suomalaisille miehille hyvin. Mutta kyse ei ole vain väristä, vaan skandinaaviset naiset ovat kasvonpiirteiltään ja vartaloltaan paljon paremman näköisiä kuin venäläiset maatuskat.

• Minä....

Siis uralilaiset miehet ottivat eurooppalaisia naisia puolisoikseen, ei naiset....

• Anonyymi

Pituutta?? Kyllä lyhyemmät naiset ovat yleisesti ottaen enemmän miesten mieleen.. Se on naisellista

• aaaaaaahhhhhhhhhhhhh

blondit antaa anaalia :P

• satu.setä

Siihen en ota kantaa mistä suurin osa Suomalaisista miehistä pitää, mutta itse aina blondeista pitäneenä vain vain hyvillään lukea tätä viestiketjua kun ei onneksi kaikki kilpaile minun kanssa niistä blondeista ;)
      Selittäkääpäs kumminkin se miksi kaikissa saduissa blondi on aina hyvis. Prinsessa tai joku vastaava ja se pahis noidantytär on aina tumma? En tiedä onko meille ikuisille blondifaneille lapsena syötetty liikaa niitä satuja? Entäpä onko se mainittu "suurin osa suomalaisista miehistä" ollu kuvittamassa noita satuja, vai miksi aina asia on niin päin?

• ---------------

Jaa niinku Lumikissa vai? "Hiukset mustat kuin ebenpuu...." Merenneito Ariel on punapää ja Kaunottaren ja hirviön Kaunotar on brunette.

• noo..
        --------------- kirjoitti:

Jaa niinku Lumikissa vai? "Hiukset mustat kuin ebenpuu...." Merenneito Ariel on punapää ja Kaunottaren ja hirviön Kaunotar on brunette.

Eiks tuhkimolla ole maantienruskeat hiukset :P

• ei pelkkä vaaleus

Hehän pukeutuvat usein seksikkäämmin, avara kaula-aukko, tiukat vaatteet, korkeammat korot kuin maatiaisserkuillaan. Myös hiusmuoti on naisellisempi, ei mitään Paula Lehtomäki-lookia. Mistähän Suomen naiset ovat keksineet tämä lähes miesmäisen tukkamallin, tukka on tasapitkä, kuin pata päässä leikattu. Suomalaisen naisen erottaa ulkomailla hyvin tukkamallistaan, huonosta ryhdistä, huonosti istuvista vaatteista, löntystelevästä kävelystä, matalakorkoisista kengistä jne. Eteläeurooppalainen nainen ei tule koskaan niin vanhaksi, ettei säilytä tyylikkyyttään pukeutumisessa sekä pidempää, hyvin kammattua ja leikattua tukkaansa.

• hmmmmmmmxrr

Minäkin olen suomalainen mies, enkä silti ymmärrä, miksi suurin osa kaikista maapallon miehistä pitää blondeista.

En pidä blondien ulkonäöstä enkä halua isorintaista naista.

Alkuperäiseen viestiisi viitaten, muodoilla ja hiusten värillä ei ole yhteyttä.

• kaksi eri asiaa

Isot rinnat ovat harvoin kauniit, ainakaan vapaina.

• isorintaisista....

naisista olivat ne blondeja tai brunetteja. Ei kyse ole hiusten väristä vaan kokonaisuudesta. Katsohan fst:tä juuri nyt, syy siihen, miksi jotkut ovat blondeina kauniinta selviää kyllä. Nam, nam, mikä nainen ;)

• yerytyet

Tykkään blondeista. Aika moni suomalaisnainen yrittää näyttää salma hayekiltä, mutta pillukarvat paljastaa totuuden. Olkaa vaan rohkeasti blondeja.

Olipas tyhmä viesti ;)

• ukkia

Kyl työ ootte kaikki tyhmii! Jokaisel on sen väriset hiukset ku on ja mitä helvetin välii niil pillukarvoil on...aika samanlainen römpsä se siel jalkojen välis joka akal taitaa olla. Antaa kaikkien kukkien kukkia...

• Rockrock

Moni blondaa hiuksensa antaakseen itsestään helpon kuvan ja saadakseen helpommin miehen.
      Jos tavallisen tyylisistä naisista puhutaa niin minun mieltymyksissäni blondit tulevat viimeisenä. Järjestys on seuraava:

Mustat
      punaiset
      blondit (jos rokkari tms)
      Brunetit
      blondit (jos tavis)

• Anonyymi

Oon blondi joka värjää punasek xD

• Anonyymi

Afrikkalaisena miehenä pidän suomiblondeista. Olen seksuaalisesti aktiivinen enkä aio vakiintua vielä vuosiin. Lapsia aion myös tehdä suomalaisen naisen kanssa, koska haluan siirtää siementäni suomalaiseen perimään.

• Anonyymi

Aidoilla blondeilla on parhaat ja harvinaiset geenit. Tummatukkaisia, sieluttomia tummasilmiä on maailma väärällään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      388
      12644
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      269
      5542
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      236
      4073
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      285
      3101
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      23
      2105
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      20
      1910
    7. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      53
      1575
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      21
      1188
    9. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      168
      988
    10. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      935
    Aihe