"Elän parisuhteessa miehen kanssa"

kolmekymppinen mies

"Rekisteröimme parisuhteemme viime viikolla ja muutimme yhteen omakotitaloon". Näin kävin pomolleni sanomassa tänä aamuna. Hän ei ollut siitä moksiskaan vaan onnitteli naimisiinmenon johdosta. Vien maanantaina töihin kakkua ja tarjoan duunikavereille kakkukahvit. Nyt on oikeastaan tosi mukavaa kaikin puolin kun ei tarvitse leikkiä heteroa. Toivottavasti mahdollisimman moni uskaltaa arvostaa elämäänsa ja elää se omana itsenään.

161

21381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homoilla on tuoda

      julki sukupuolinen suuntautuneisuutensa - tuleeko minun kertoa että olen hetero aina ja kaikkialla?

      • vellu k

        Onnea viestiketjun aloittajalle! Niin sitä pitää!

        Ja sinulle, joka olet sitä mieltä että moinen on liiallista homouden esilletuontia, sanon vaan että mietipä kuinka paljon tavallisella työpaikalla saa kuunnella heteroiden loputtomia lässytyksiä vaimoista ja lapsista ja yhteisistä perhelomista yms.... Homoilla on ihan samanlainen oikeus puhua julkisesti omista perheasioistaan jos haluavat.


      • kolmekymppinen mies

        Esim. siksi kun firman juhliin on kutsuttu usein myös puolisot. Minullekin käytiin sanomassa että tyttöystäväsi/vaimosi on tervetullut. Korjasin vain virhekäsityksen.


      • ,.hihih
        kolmekymppinen mies kirjoitti:

        Esim. siksi kun firman juhliin on kutsuttu usein myös puolisot. Minullekin käytiin sanomassa että tyttöystäväsi/vaimosi on tervetullut. Korjasin vain virhekäsityksen.

        Mihinkään työpaikani pippaloihin en kyllä osastuisi jos sinne olisi tulossa julkihomo pari !

        En takuulla ja varmasti !


      • hohhoh..
        ,.hihih kirjoitti:

        Mihinkään työpaikani pippaloihin en kyllä osastuisi jos sinne olisi tulossa julkihomo pari !

        En takuulla ja varmasti !

        sitten paremmat pippalot kun homofoobiset änkyräeinarit jäisivät kotiinsa.


      • virsi 440
        vellu k kirjoitti:

        Onnea viestiketjun aloittajalle! Niin sitä pitää!

        Ja sinulle, joka olet sitä mieltä että moinen on liiallista homouden esilletuontia, sanon vaan että mietipä kuinka paljon tavallisella työpaikalla saa kuunnella heteroiden loputtomia lässytyksiä vaimoista ja lapsista ja yhteisistä perhelomista yms.... Homoilla on ihan samanlainen oikeus puhua julkisesti omista perheasioistaan jos haluavat.

        http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=62041

        http://webbinetti.net/juhasheimo/kirjoituksia/40virsikirjauudistus.htm


      • redemption

      • Heetero

        muutoinhan kaikki luulevat, että olet hoomo.


      • Hetero n. 100%
        ,.hihih kirjoitti:

        Mihinkään työpaikani pippaloihin en kyllä osastuisi jos sinne olisi tulossa julkihomo pari !

        En takuulla ja varmasti !

        älä välitä, jos työkaverisi tykkää jostain muusta kuin sinä, ei se tee sinusta hänenlaistaan, vai oletko jotenkin epävarma itsestäsi...
        Ja kolmikymppiselle, rohkea teko ja ihan hieno juttu jos voit hengittää vapaammin.


      • antitylsimys
        ,.hihih kirjoitti:

        Mihinkään työpaikani pippaloihin en kyllä osastuisi jos sinne olisi tulossa julkihomo pari !

        En takuulla ja varmasti !

        sua siellä ees kaivattaiskaan :D


      • sepitettä
        redemption kirjoitti:

        lakiliiton aikaa, eikä siis Kristuksen seuraajille kuulu homoseksuaalien eikä muidenkaan syrjiminen.

        No jos muistan oikein, niin enemmän olen kyllä nähnyt Paavalia siteerattavan homovastaisissa lausumissa kuin vanhaa testamenttia. Sekin on jäänyt epäselväksi, miltä osin vanha testamentti lakkasi olemasta - Jeesus ei nimittäin lausunut halaistua sanaa homoseksuaalisuudesta, vaikka monesta muusta asiasta sanaisen arkkunsa avasikin.


      • Ohoh !
        redemption kirjoitti:

        lakiliiton aikaa, eikä siis Kristuksen seuraajille kuulu homoseksuaalien eikä muidenkaan syrjiminen.

        Mitä Uusi Testamentti sanoo meille uudenliiton uskoville homoudesta ? Luepas Raamattua uudelleen.


      • ölkjasdfölkj
        redemption kirjoitti:

        lakiliiton aikaa, eikä siis Kristuksen seuraajille kuulu homoseksuaalien eikä muidenkaan syrjiminen.

        17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Vääryyttä pitää opettaa vääryytenä, eikä sitä pidä hyväksyä. Siksi Jeesus kehotti ihmisiä parannukseen. Ei todellakaan niin, että tehkää mitä haluatte, kaikki on nyt sallittua. Jumala osoittaa ihmiselle syntinsä, ja jos ihminen katuu ja uskoo Jeesuksen sovitustyöhön, saa hän ne anteeksi. Eikö raiskaajalle saa sanoa, että raiskaaminen on väärin ilman että "syrjii" tätä tämän erikoisten seksuaalisten halujen takia? AHAA! Tuossapa hyvä kohta puuttua, kun raiskaus on täysin eri asia. No niin on. Haureus on nimittäin ainoa synti, jota ihminen tekee omaa ruumistaan vastaan, kun kaikki muu on oman ruumiin ulkopuolella.


      • lökjasdfasdf
        ölkjasdfölkj kirjoitti:

        17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Vääryyttä pitää opettaa vääryytenä, eikä sitä pidä hyväksyä. Siksi Jeesus kehotti ihmisiä parannukseen. Ei todellakaan niin, että tehkää mitä haluatte, kaikki on nyt sallittua. Jumala osoittaa ihmiselle syntinsä, ja jos ihminen katuu ja uskoo Jeesuksen sovitustyöhön, saa hän ne anteeksi. Eikö raiskaajalle saa sanoa, että raiskaaminen on väärin ilman että "syrjii" tätä tämän erikoisten seksuaalisten halujen takia? AHAA! Tuossapa hyvä kohta puuttua, kun raiskaus on täysin eri asia. No niin on. Haureus on nimittäin ainoa synti, jota ihminen tekee omaa ruumistaan vastaan, kun kaikki muu on oman ruumiin ulkopuolella.

        tartun vielä tähän: Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Fariseukset ja lainoppineet halusivat, että ihmiset näkevät heidän hyvyytensä ja hurskautensa. Piti olla harras, ja sen piti ensisijaisesti näkyä ihmisille, ei Jumalalle. Paljon paremmin lakia noudattaa sellainen, joka aidosti haluaa noudattaa sitä Jeesuksen takia.

        Ei todellakaan voi ajatella niin, että kaikki on sallittua. Vääryyttä pitää opettaa vääryytenä, mutta tuomitseminen ei kuulu ihmisille.


      • ölkjasdf
        lökjasdfasdf kirjoitti:

        tartun vielä tähän: Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Fariseukset ja lainoppineet halusivat, että ihmiset näkevät heidän hyvyytensä ja hurskautensa. Piti olla harras, ja sen piti ensisijaisesti näkyä ihmisille, ei Jumalalle. Paljon paremmin lakia noudattaa sellainen, joka aidosti haluaa noudattaa sitä Jeesuksen takia.

        Ei todellakaan voi ajatella niin, että kaikki on sallittua. Vääryyttä pitää opettaa vääryytenä, mutta tuomitseminen ei kuulu ihmisille.

        niin ja sekin vielä, että tuohon on turha sekoittaa juutalaisten sapattihissejä joissa ei tarvitse tehdä työtä painamalla nappulaa tai muita "lain noudattamisia". "Rakastakaa lähimmäistä kuin itseänne, niin on kaikki laki täytetty." Ja siihen ei ihminen kykene.


      • ihan hetero

        ihmettelen, mitä merkitystä on sukupuolisella suuntautumisella työnhoitamiselle. Ei ihmisiä yleensä, ainakaan työelämässä kiinosta kenenkanssa yösi vietät. Homot vaan omassa ankkalammessaan luulevat, että maailman tärkein asia on kennelle pyllistän. Tasa-arvo on kannatettava asia mutta todellista syrjintää kokevat esimerkiksi vammaiset ihmiset ja ongelmat on aivan eriluokkaa, kun oman parisuhteen vapaa märehtiminen työpaikan kahvipöydässä.


      • 21
        ,.hihih kirjoitti:

        Mihinkään työpaikani pippaloihin en kyllä osastuisi jos sinne olisi tulossa julkihomo pari !

        En takuulla ja varmasti !

        pysyt sitten edelleen kaapissa, voiko sen näin ymmärtää.


      • samaa mieltä
        ihan hetero kirjoitti:

        ihmettelen, mitä merkitystä on sukupuolisella suuntautumisella työnhoitamiselle. Ei ihmisiä yleensä, ainakaan työelämässä kiinosta kenenkanssa yösi vietät. Homot vaan omassa ankkalammessaan luulevat, että maailman tärkein asia on kennelle pyllistän. Tasa-arvo on kannatettava asia mutta todellista syrjintää kokevat esimerkiksi vammaiset ihmiset ja ongelmat on aivan eriluokkaa, kun oman parisuhteen vapaa märehtiminen työpaikan kahvipöydässä.

        Yhteiskunnassa ollaan olevinaan nykyään niin suvaitsevaista, niin suvaitsevaista ja hyväksytään kyllä kaikenlaiset muoti-ilmiöt (kuten homoseksuaalisuus). Mutta kun minä kävelen esim. kaupungilla kehitysvammaisen veljeni kanssa niin nämä samat "suvaitsevaiset" katsovat todella todella pitkään ja pyörittelevät päitään tms.

        Kehitysvammaisuus ei siis ilmeisesti ole nyt IN, eikä kuulu näihin muoti-ilmiöihin, joten sitä ei tarvitse suvaita.


      • ahdasmielisyyttä ilm
        ölkjasdfölkj kirjoitti:

        17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Vääryyttä pitää opettaa vääryytenä, eikä sitä pidä hyväksyä. Siksi Jeesus kehotti ihmisiä parannukseen. Ei todellakaan niin, että tehkää mitä haluatte, kaikki on nyt sallittua. Jumala osoittaa ihmiselle syntinsä, ja jos ihminen katuu ja uskoo Jeesuksen sovitustyöhön, saa hän ne anteeksi. Eikö raiskaajalle saa sanoa, että raiskaaminen on väärin ilman että "syrjii" tätä tämän erikoisten seksuaalisten halujen takia? AHAA! Tuossapa hyvä kohta puuttua, kun raiskaus on täysin eri asia. No niin on. Haureus on nimittäin ainoa synti, jota ihminen tekee omaa ruumistaan vastaan, kun kaikki muu on oman ruumiin ulkopuolella.

        mitä .... sie raiskauksista puhut...... onko siul kaikki kohallaan, kyl ne valkotakkiset saa siut yhteiskuntakelpoiSEKSI, jos vaan haluvat. Minä ihmettelen ettet tuo julki hyväksikäyttöä, tappamista ja kaikkea pahuutta mitä maan päällä on. Ollaan suvaisetsevaisempia ihmisiä kohtaan, mikä ei minua satuta sen minä sallin kaikille kanssaihmisille. Ja voin sanoa että gay/homomiehet ovat asiallisia. Kaikki heterot eivät ole sitä, niissä on tosi paskoja kuten kirjoituksissa saa lukea.
        Itse olen avosuhteessa oleva hetero ja ystävinä on myös gay miehiä ilman mitään suhteita ja voin sanoa että he ovat aivan tavallisia ja mukavia miehiä. Toivon kaikille ihanaa syksyä ja erityisesti niille ahdasmielisille pervoille toivon oikein ihania käteenvetohetkiä.........


      • nettiXksi
        ,.hihih kirjoitti:

        Mihinkään työpaikani pippaloihin en kyllä osastuisi jos sinne olisi tulossa julkihomo pari !

        En takuulla ja varmasti !

        Kun 2010-luvun uusi presidentti Pekka Haavisto toivottaisi parinsa kanssa sulle kutsun..


      • ölkjasdf
        ahdasmielisyyttä ilm kirjoitti:

        mitä .... sie raiskauksista puhut...... onko siul kaikki kohallaan, kyl ne valkotakkiset saa siut yhteiskuntakelpoiSEKSI, jos vaan haluvat. Minä ihmettelen ettet tuo julki hyväksikäyttöä, tappamista ja kaikkea pahuutta mitä maan päällä on. Ollaan suvaisetsevaisempia ihmisiä kohtaan, mikä ei minua satuta sen minä sallin kaikille kanssaihmisille. Ja voin sanoa että gay/homomiehet ovat asiallisia. Kaikki heterot eivät ole sitä, niissä on tosi paskoja kuten kirjoituksissa saa lukea.
        Itse olen avosuhteessa oleva hetero ja ystävinä on myös gay miehiä ilman mitään suhteita ja voin sanoa että he ovat aivan tavallisia ja mukavia miehiä. Toivon kaikille ihanaa syksyä ja erityisesti niille ahdasmielisille pervoille toivon oikein ihania käteenvetohetkiä.........

        En minä heidän muuta olettanut olevankaan kuin ihmisiä. Logiikkasi kulkee näin: "Sano, että homous on hyvästä, koska hyväksikäytöt sun muut ovat paljon pahempaa!", tai "Sano että pahoinpitely on hyvästä, koska tappaminen on paljon pahempaa!" Et ajattele näin, mutta näin kirjoitit. Ajattelet että homous on ok, ja minun pitäisi myös ajatella että se on ok.


      • Helpponakkinen

        Kuules, ajattelepa niin, että ne homomiehet eivät ole viemässä sinun naisiasi eikä kilpailemassa niistä (jos siis olet heteromies). Ole vain onnellinen jokaisesta homosta, sinulle jää siten enemmän naisia, vai sekö kirpaisee, etteivät lesbot halua sinua?


      • äimpäin
        ,.hihih kirjoitti:

        Mihinkään työpaikani pippaloihin en kyllä osastuisi jos sinne olisi tulossa julkihomo pari !

        En takuulla ja varmasti !

        Tuskinpa noin ahdasmielistä ihmistä haluttaisinkaan minkäänlaisiin pippaloihin. Kantsii vaan olla kotona neljän seinän sisässä ettei vaan Homo tai lesbopari sinua vahingoita. :)


      • morooon

        Ahaa. Eli kannatat sitä, että homotkin voisivat avioitua. Ei tarttisi puhua rekisteröitymisestä. Hyvä hyvä. :)


      • hetero92

        muita homoja.rohkaisee tulemaan kaapista ulos.homofobia kun on ihmisillä sairaus..


      • Uskomaton ihminen
        Ohoh ! kirjoitti:

        Mitä Uusi Testamentti sanoo meille uudenliiton uskoville homoudesta ? Luepas Raamattua uudelleen.

        Ei sillä ole hyttysen kullin vertaa merkitystä ihmiskunnalle mitä jossain parituhatta vuotta sitten ihmisten kirjoittamassa kirjassa on sanottu! Homous ja heterous ihan sama. Jokaisen oma asia!
        Kristityt papit sen sijaan ovat harrastaneet lähinnä lapsiinsekaantumista! Sen se teidän pyhä kirjanne varmaan suvaitsee ja hyväksyy, etöllei peräti yllytä!


      • Älä paina nappulaa!
        ölkjasdf kirjoitti:

        niin ja sekin vielä, että tuohon on turha sekoittaa juutalaisten sapattihissejä joissa ei tarvitse tehdä työtä painamalla nappulaa tai muita "lain noudattamisia". "Rakastakaa lähimmäistä kuin itseänne, niin on kaikki laki täytetty." Ja siihen ei ihminen kykene.

        Koko Kristitty historia on julmaa veristä raiskausta kidutusta viattomien lasten ja naisten ja miesten kidutusta ja raiskausta ja murhaa! pait ovat raiskanneet lapsia ja polttaneet ihmisiä noitina!


      • ölkjasdffdsa
        Älä paina nappulaa! kirjoitti:

        Koko Kristitty historia on julmaa veristä raiskausta kidutusta viattomien lasten ja naisten ja miesten kidutusta ja raiskausta ja murhaa! pait ovat raiskanneet lapsia ja polttaneet ihmisiä noitina!

        On, ja miten se liittyy asiaan?


      • ölkjasdf
        ölkjasdffdsa kirjoitti:

        On, ja miten se liittyy asiaan?

        Tahdoin sanoa, ett jos puhutaan uskosta ihmisen henkilökohtaisella tasolla, niin älä sekoita siihen historian kaikkia vääryyksiä. Syyttäjä syyttää mistä ikinä pystyy, ja loputtomasti vaikka pyörii ympyrää ja koettaa kaivaa. Sano siis selkeästi mikä on väitteesi ja miksi näin on. Muuten et sano oikein mitään.

        Uusi testamentti ei muuten tietääkseni tunne pappeutta lainkaan.


      • hgnghj

        Aika ironinen kysymys... valtaväestö "tuo julki sukupuolista suuntautumistaan" joka paikassa, työpaikoilla mediassa missä vain, sitä ei vaan niin mieti kun sitä on tottunut koko ajan näkemään/kuulemaan :D


      • pappeja
        Uskomaton ihminen kirjoitti:

        Ei sillä ole hyttysen kullin vertaa merkitystä ihmiskunnalle mitä jossain parituhatta vuotta sitten ihmisten kirjoittamassa kirjassa on sanottu! Homous ja heterous ihan sama. Jokaisen oma asia!
        Kristityt papit sen sijaan ovat harrastaneet lähinnä lapsiinsekaantumista! Sen se teidän pyhä kirjanne varmaan suvaitsee ja hyväksyy, etöllei peräti yllytä!

        On sanomattakin selvää, ettei Raamattu kehoita pedofiliaan ja nämä "pappis" ihmiset ovat vain ihmisen irvikuvia. Saatana yrittää kaikin keinoin kukistaa Jeesuksen sanomaa. Kuten itseasiassa nyt sinunkin kauttasi.


      • noita myös
        Älä paina nappulaa! kirjoitti:

        Koko Kristitty historia on julmaa veristä raiskausta kidutusta viattomien lasten ja naisten ja miesten kidutusta ja raiskausta ja murhaa! pait ovat raiskanneet lapsia ja polttaneet ihmisiä noitina!

        noitia poltettii joskus keskiajalla. Eikai me nyt enää eletä keskiajalla? Jos joku pappi raiskaa jonkun, ei se tarkota että kaikki raiskaa. Tää menee nyt taas tälläseks yleistykseks. Sanoppa vielä että kaikki kristityt on tollasia. -.-'


      • oehgpjnhwjh
        vellu k kirjoitti:

        Onnea viestiketjun aloittajalle! Niin sitä pitää!

        Ja sinulle, joka olet sitä mieltä että moinen on liiallista homouden esilletuontia, sanon vaan että mietipä kuinka paljon tavallisella työpaikalla saa kuunnella heteroiden loputtomia lässytyksiä vaimoista ja lapsista ja yhteisistä perhelomista yms.... Homoilla on ihan samanlainen oikeus puhua julkisesti omista perheasioistaan jos haluavat.

        Totta mooses on oikeus puhua perheasioistaan, ja ihanaa jos puhuvat! Kyllä minäkin mainitsen keskustelun lomassa usein että on tehty miehen kanssa sitä tai aiotaan tehdä tätä, silloin kun se keskusteluun sopii. Mutta en kyllä mennyt erikseen asioikseni pomolle varta vasten ilmoittamaan, että olen mennyt miehen kanssa naimisiin :)


      • joo joo
        lökjasdfasdf kirjoitti:

        tartun vielä tähän: Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Fariseukset ja lainoppineet halusivat, että ihmiset näkevät heidän hyvyytensä ja hurskautensa. Piti olla harras, ja sen piti ensisijaisesti näkyä ihmisille, ei Jumalalle. Paljon paremmin lakia noudattaa sellainen, joka aidosti haluaa noudattaa sitä Jeesuksen takia.

        Ei todellakaan voi ajatella niin, että kaikki on sallittua. Vääryyttä pitää opettaa vääryytenä, mutta tuomitseminen ei kuulu ihmisille.

        taivas ja paratiisi: kristittyjen vai islaminuskoisten taivas.
        Kumpi Jeesus on oikea, kristittyjen vai islaminuskoisten?

        Ei edes islaminuskoiset ole palanneet kertomaan paratiisistaan!

        Kristinusko on edelleen se maailman vanhin vainooja.
        Pitääkö aina olla joku vainon kohteena?

        Vastaus: pitää olla, yleensä joku heikompi kansanosa,
        johon projisoidaan uskovaisten omat pelot ja negatiiviset tunteet!


      • Tosi on!
        vellu k kirjoitti:

        Onnea viestiketjun aloittajalle! Niin sitä pitää!

        Ja sinulle, joka olet sitä mieltä että moinen on liiallista homouden esilletuontia, sanon vaan että mietipä kuinka paljon tavallisella työpaikalla saa kuunnella heteroiden loputtomia lässytyksiä vaimoista ja lapsista ja yhteisistä perhelomista yms.... Homoilla on ihan samanlainen oikeus puhua julkisesti omista perheasioistaan jos haluavat.

        Heterot ovat normaaleja ja terveitä ihmisiä. Homot ovat vinksahtaneita. Mies, nainen ja lapset muodostavat perheen. Kaksi miestä ei, muuta kuin kakalta haisevan kämpän.


    • Järkyttävää.

      .

    • .............

      jokainen tekee oman valinnan elämässä ja luoja on luonot jotku toisenlaisiksi ja antakaa heidän elää.He ei siihen ole voinut itse vaikuttaa.

      Kuminkin olemme kaikki herran edessä samanvertaisia kun se aika koittaa.

      • vk

        samaa mieltä, onnea kaikille onnellisille


      • Eiolettamuaksia.

    • wgewrg

      Onko homoja oikeesti olemassa ?

      • piikkiähomppeleille

        ne on niin iljettäviä, että oksat pois. jos saisin päättää tuosta asiasta niin aijai ku homppelit sais kyytiä. anestesia olis ok.


      • Sori, repesin
        piikkiähomppeleille kirjoitti:

        ne on niin iljettäviä, että oksat pois. jos saisin päättää tuosta asiasta niin aijai ku homppelit sais kyytiä. anestesia olis ok.

        Anestesia?

        Kyllä kivun poistaminen leikkauksen ajaksi on minustakin ihan mukavaa


      • povfasp
        Sori, repesin kirjoitti:

        Anestesia?

        Kyllä kivun poistaminen leikkauksen ajaksi on minustakin ihan mukavaa

        haha mikä urpo.. olis kiva joskus tavata älykäs vihakiihkoilija, miks ne kaikki on "tarralenkkari" porukkaa


      • Kaapista ulos
        piikkiähomppeleille kirjoitti:

        ne on niin iljettäviä, että oksat pois. jos saisin päättää tuosta asiasta niin aijai ku homppelit sais kyytiä. anestesia olis ok.

        ei sun tarvitse hävetä homouttasi!


    • avioliitto..

      Mitä hyötyä siitä parisuhteen rekisteröimisestä on? Ei se ole ainakaan avioliitto, eli ette "menneet naimisiin".

      • :G

        Kävikö semmoinen mielessä, että rekisteröity parisuhde antaa homopareille joitakin samoja oikeuksia kuin avioliitto heteropareille, mm.perintöasioissa? Ymmärrän, kaikkia ihmisiä ei ole suotu järjellä.. Silti liputan samojen oikeuksien puolesta, heillekin. Hmm mitenköhän tilanne olisi, jos raamattuun olisi kirjoitettu, että pienemmän älykkyysmäärän omaavia pitää syrjiä koska he ovat syntisiä..

        Niin, kehottaisin teitä raamatunlukijat miettimään mitä se lähimmäisenrakkaus on. Ja muutenkin vähän sitä omaa raamatun tulkintaa.. Jos homot on saatanaa niin entäs nuo lukuisat halventavat tekstit naisista? Naisilta pää poikki vai?

        Syvälle on ihmismieliin juurtunut se kirja, ihan tällainen pieni toteamus vain.

        Aloittajalle onnittelut parisuhteen rekisteröimisestä!


      • ed..
        :G kirjoitti:

        Kävikö semmoinen mielessä, että rekisteröity parisuhde antaa homopareille joitakin samoja oikeuksia kuin avioliitto heteropareille, mm.perintöasioissa? Ymmärrän, kaikkia ihmisiä ei ole suotu järjellä.. Silti liputan samojen oikeuksien puolesta, heillekin. Hmm mitenköhän tilanne olisi, jos raamattuun olisi kirjoitettu, että pienemmän älykkyysmäärän omaavia pitää syrjiä koska he ovat syntisiä..

        Niin, kehottaisin teitä raamatunlukijat miettimään mitä se lähimmäisenrakkaus on. Ja muutenkin vähän sitä omaa raamatun tulkintaa.. Jos homot on saatanaa niin entäs nuo lukuisat halventavat tekstit naisista? Naisilta pää poikki vai?

        Syvälle on ihmismieliin juurtunut se kirja, ihan tällainen pieni toteamus vain.

        Aloittajalle onnittelut parisuhteen rekisteröimisestä!

        Jokainen ihminen on syntinen ja tekee joskus syntiä. Se joka muuta väittää "heittäköön ensimmäisen kiven"...
        Jeesus kehottaa kuitenkin pyrkiä välttämään tietoisesti syntiä ja kaikenlaista haureutta vertauksissaan.
        Kaikkia lähimmäisiään tulee rakastaa, mutta syntiä tulee vihata ja siitä pitäisi ainakin pyrkiä parannukseen. Miksi? Siksi koska synti on suuri(n)? este Jumalan ja ihmisen välillä..


      • Joopa joo!!!!!
        ed.. kirjoitti:

        Jokainen ihminen on syntinen ja tekee joskus syntiä. Se joka muuta väittää "heittäköön ensimmäisen kiven"...
        Jeesus kehottaa kuitenkin pyrkiä välttämään tietoisesti syntiä ja kaikenlaista haureutta vertauksissaan.
        Kaikkia lähimmäisiään tulee rakastaa, mutta syntiä tulee vihata ja siitä pitäisi ainakin pyrkiä parannukseen. Miksi? Siksi koska synti on suuri(n)? este Jumalan ja ihmisen välillä..

        Sitähän lähes kaikki kristityt papit ovat aina harjoittaneet!


      • leijaa
        Joopa joo!!!!! kirjoitti:

        Sitähän lähes kaikki kristityt papit ovat aina harjoittaneet!

        Aika hurja väite! Suorastaan pelottava. Noh, en hyväksy pedofiilejä enkä homoja!!!


      • vaan!
        Joopa joo!!!!! kirjoitti:

        Sitähän lähes kaikki kristityt papit ovat aina harjoittaneet!

        Tottakai se on haureutta! Valitettavasti nuo pedofiili "papit" ovat susia lampaiden vaatteissa. Eivät aitoja kristittyjä. Surullista mutta totta.


    • Hyi..

      Hyi..

      • hiihiihihihi

        kyllä ne heteromiehetkin tahtoo perseeseen naida, että taitaa nuo heterotkin yhtä paskalle haista :D


      • s&m hetero =D
        hiihiihihihi kirjoitti:

        kyllä ne heteromiehetkin tahtoo perseeseen naida, että taitaa nuo heterotkin yhtä paskalle haista :D

        noh eipä se kummalliselta tunnu, mutta onhan se kivaa, kun se ei ole ns. normaalisti sallittua...

        mut parhaimmat kiksit saan s&m leikeistä ;)
        Onnea vaan alkuperäiselle.

        T:Erään firman kouluttaja


      • luukutamisen ihanuus
        hiihiihihihi kirjoitti:

        kyllä ne heteromiehetkin tahtoo perseeseen naida, että taitaa nuo heterotkin yhtä paskalle haista :D

        Juu, katelkaapa heteropornoa. Ne tekee just sellaista, mikä myy, mistä HETEROMIEHET UNELMOI. Tehdäänks nykysin enää oleskaan sellaista, missä naisia ei pökittäis takaluukkuun? Joskus jopa miehetkin saa dildoo naisilta.

        PS. Luukutellaan kaikki vapaasti, jookosta?


      • Vieno Tuulahdus
        hiihiihihihi kirjoitti:

        kyllä ne heteromiehetkin tahtoo perseeseen naida, että taitaa nuo heterotkin yhtä paskalle haista :D

        Eihän naiset edes piere, saatika että niiden paska haisisi. :D


    • ei käy ilmi..

      ewrf43r4 tqt 2tt

    • tenula

      Eikö ole mahtavaa,kun voi elää ilman salailua.
      Kaikilla on oikeus siihen

    • Gyllene kuken

      ainoa jeesuksen morsian tällä palstalla, valitettavasti.

      • Jesuksen sulho

        Olen Jesuksen sulhanen: Ai kun tuntuu hyvältä kun Jesus tykittää takaapäin ja sitten minä!!


    • Ihan tavallista

      Myös siskoni elää parisuhteessa miehen kanssa.

    • _NinskuuB

      Ihanan suvaitsevainen ilmapiiri siellä teillä. Onnea siitä ja suhteen rekisteröimisestä :) Toivottavasti pian kaikkialla voi menetellä näin

    • Todella hienoa

      Onnittelut teille!

    • kuk i revan

      pieraisisin lähietäisyydeltä suoraan nenääsi ja katselisin miten menet onnesta sekaisin. Parisi nimi ei liene Onni, koska et kätkenyt.

      • hetskuliini

        niin tuskin kaikkia naisia naisit, ei ne homotkaan kaikki miehiä halua naida. Suurin osa homoista on kaappihomaja, eli hatun nosto kaverille joka uskaltaa tuoda asian julki.


    • ..

      Ei homot voi seksuaaliselle suuntautumiselleen mitään. Jokainen on sellainen kuin on, eikä siitä muuksi muutu. Mielestäni lehdissä viimeaikoina esillä ollut homoliittojen siunaaminen olisi kuitenkin väärin.
      Se olisi raamatun vastaista ja "väärin luojaa kohtaan", eikä sitä pidä hyväksyä.

      • Rikkalapio

        Vaan, pahuus tulee maailmasta ihmiseen. Tässä yksi Raamatun mukainen vertaus:

        Mat. 13: 24-30

        Vehnä ja rikkavilja

        Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois. Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?'

        Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
        Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'

        Rikkaviljavertauksen selitys.

        Mat. 13: 36-43
        Sitten Jeesus lähetti väkijoukon pois ja meni sisälle. Opetuslapset tulivat hänen luokseen ja sanoivat: "Selitä meille vertaus pellon rikkaviljasta. Hän vastasi heille: "Mies, joka kylvi hyvää siementä, on Ihmisen Poika. Pelto on maailma. Hyvä siemen tarkoittaa niitä, jotka kuuluvat taivasten valtakuntaan, rikkavilja niitä, jotka ovat Paholaisen vallassa.

        Paholainen, joka kylvi rikkaviljaa, on Saatana, elonkorjuu on maailman loppu, ja korjuumiehet ovat enkeleitä. Niin kuin rikkavilja kootaan ja hävitetään polttamalla, niin tapahtuu maailman lopussa. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka viettelevät pahaan ja harjoittavat vääryyttä. Enkelit heittävät heidät tuliseen pätsiin, ja siellä itketään ja kiristellään hampaita.
        Mutta Jumalan omat loistavat silloin Isänsä valtakunnassa niin kuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon!


      • Jumalauta Jumala
        Rikkalapio kirjoitti:

        Vaan, pahuus tulee maailmasta ihmiseen. Tässä yksi Raamatun mukainen vertaus:

        Mat. 13: 24-30

        Vehnä ja rikkavilja

        Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois. Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?'

        Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
        Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'

        Rikkaviljavertauksen selitys.

        Mat. 13: 36-43
        Sitten Jeesus lähetti väkijoukon pois ja meni sisälle. Opetuslapset tulivat hänen luokseen ja sanoivat: "Selitä meille vertaus pellon rikkaviljasta. Hän vastasi heille: "Mies, joka kylvi hyvää siementä, on Ihmisen Poika. Pelto on maailma. Hyvä siemen tarkoittaa niitä, jotka kuuluvat taivasten valtakuntaan, rikkavilja niitä, jotka ovat Paholaisen vallassa.

        Paholainen, joka kylvi rikkaviljaa, on Saatana, elonkorjuu on maailman loppu, ja korjuumiehet ovat enkeleitä. Niin kuin rikkavilja kootaan ja hävitetään polttamalla, niin tapahtuu maailman lopussa. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka viettelevät pahaan ja harjoittavat vääryyttä. Enkelit heittävät heidät tuliseen pätsiin, ja siellä itketään ja kiristellään hampaita.
        Mutta Jumalan omat loistavat silloin Isänsä valtakunnassa niin kuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon!

        Jos jumala olisi olemassa en antaisi jumalalle ikinä anteeksi tekemiään julmuuksia!


      • YÖK!

        voi mitään. Homous on psyykkinen sairaus.


      • Herran ei tarvitse
        Jumalauta Jumala kirjoitti:

        Jos jumala olisi olemassa en antaisi jumalalle ikinä anteeksi tekemiään julmuuksia!

        Ihmisten rikkomusten takia, Luojaansa kohtaa, näitä Julmuuksia tapahtuu maailmassa, ei Herra huvikseen anna niiden tapahtua. Jumala ei yhtä ihmistä kiusaa, vaan Saatana. Jumala ainoastaan siunaa omiaan tai ei siunaa. Jobin kirjassa tämä ilmenee seuraavasti:

        Saatana tahtoo koetella Jobia

        Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan. Herra kysyi Saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi: "Olen kuljeksinut pitkin ja poikin maita mantereita." Herra kysyi: "Oletko pannut merkille palvelijani Jobin? Ei ole maan päällä toista hänen kaltaistaan, niin vilpitöntä ja nuhteetonta ja jumalaapelkäävää, ei ketään, joka niin karttaisi kaikkea pahaa."

        Saatana vastasi Herralle: "Miksi ei Job olisi jumalaapelkäävä?
        Sinähän olet sulkenut hänet suojelukseesi, hänet ja hänen perheensä ja omaisuutensa. Olet siunannut kaiken mihin hän ryhtyy, ja hänen karjansa leviää yli maan. Mutta ojennapa kätesi ja tartu siihen mitä hänellä on. Saat nähdä, että hän kiroaa sinua vasten kasvoja!" Herra sanoi Saatanalle: "Hyvä on. Saat tehdä mitä haluat kaikelle mitä hänellä on. Mutta häneen itseensä et saa koskea." Sitten Saatana lähti pois Herran edestä.


    • Olet perverssi

      eikä sille mitään voi. Homous tulisi kieltää lailla.

    • RealMcJesus

      Joo siitä vaan ja voi kauheeta!
      Kyllä homojen kanssa vähän aikaa jaksaa mut aika usein taas ei. Tulee aina näitä uskomattomia homohössäkohtauksia, varsinkin homon ja tyhmempien naisten ja tietysti homojen kesken. ' APUA '. Milloin on prkl joku vaate tai käyttäytyminen tai tyyli niin ' hyrskyn myrskyn'. Jokin pohja näkyy elämänfilosofiasta usein, ja siellä on kakkahuumori ja hinttihihitys. Ei millään pahalla, mutta se vie usein homolta uskottavuuden ja persoonallisuuden.

      • syytinkisepi

        mikä on nyky meno. akat miehistyy ja äijät naisistuu
        onneks oon vanaha ukko ja eläny nuoruuden sillon ku oli vielä hommat paremmin
        prkl


      • Heteros

        Mä en silleen homoja mitenkään syrji ,mut aikas naurettavan näköstä ku isot miehet yrittää käyttäytyä niinku naiset.Liekö se tahallista vai tahatonta?


      • Heteros kirjoitti:

        Mä en silleen homoja mitenkään syrji ,mut aikas naurettavan näköstä ku isot miehet yrittää käyttäytyä niinku naiset.Liekö se tahallista vai tahatonta?

        Tämän hetkisen isäpuolen veli on homo ja on ollut kimpassa miehen kanssa jo parikymmentä vuotta ja ei voi muuta sanoa miehistä, että kyllä siinä ennakkoluulot karisi kun niitten kanssa pääsi jutulle.Aina ovat ystävällisiä ja yhtä innostuneita karaokesta kuin minäkin ja tekevät muuten tosi hyvää ruokaa (ei mikään ihmekään et niillä on menestyvä ravintola oulussa).Minun kokemuksen mukaan homot ei oo sen kummempia kuin heterotkaan, en elä 1900 luvun ahdasmielisen ajattelun mukaan vaan olen siirtynyt 2000 luvulle niin muittenkin pitäisi!


      • YÖK!
        teru84 kirjoitti:

        Tämän hetkisen isäpuolen veli on homo ja on ollut kimpassa miehen kanssa jo parikymmentä vuotta ja ei voi muuta sanoa miehistä, että kyllä siinä ennakkoluulot karisi kun niitten kanssa pääsi jutulle.Aina ovat ystävällisiä ja yhtä innostuneita karaokesta kuin minäkin ja tekevät muuten tosi hyvää ruokaa (ei mikään ihmekään et niillä on menestyvä ravintola oulussa).Minun kokemuksen mukaan homot ei oo sen kummempia kuin heterotkaan, en elä 1900 luvun ahdasmielisen ajattelun mukaan vaan olen siirtynyt 2000 luvulle niin muittenkin pitäisi!

        vaan vinksahtaneita paskakasoja.


    • hetero mies

      jos mies kehuu asuvansa parisuhteessa toisen miehen kanssa en voi todellakaan onnitella.ja mitä kyseiseen kakkuun tulisi karvaalta se maistuisi hetero miehen suussa.en vaan voi ymmärtää homoja. se vaan on mielestäni sairasta.suhde rintamalla minun mielestäni on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välisiä suhteita.no eipä minun ole pakko homoja ymmärtääkkään.olen monesti jutellut ihmisen kanssa ja kun on tullut esille tämän homous olen astunut 100 askelta taaksepäin.en enää halua olla kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä!.en ole mikään homo fobiikko,mutta se vaan on mielestäni tosi sairasta.miksi ei voi vaan olla ja vaikka puhua harrastuksistata tms. ei aina pidä avautua ja kertoa jokaisesta komerossa asuvasta hirviöstä.

      • lepakonäiti

        jos sinulle tai lähipiiriisi syntyisi lapsi,joka ajanmyötä osouttautuisi homppeliksi tai lepakoksi,muuttaisitko käsityksesi heidänlaisistaan ihmisistä??


      • Elämänsyksy

        Toivottavasti ymmärrät olla koskaan hankkimatta lapsia, sillä jos lapsi-parkasi sattuisi olemaan homoseksuaali, juoksisit 100 askeleen päähän etkä sen koommin puhuisi lapsellesi. Vaatisitpa vielä, että lapsesi on vietettävä loppu elämänsä yksin, koska se, mitä hän teksisi omassa kodissaan rakastettunsa kanssa, olisi sinun asiasi ja sinusta sairasta.


      • lepakonäiti
        Elämänsyksy kirjoitti:

        Toivottavasti ymmärrät olla koskaan hankkimatta lapsia, sillä jos lapsi-parkasi sattuisi olemaan homoseksuaali, juoksisit 100 askeleen päähän etkä sen koommin puhuisi lapsellesi. Vaatisitpa vielä, että lapsesi on vietettävä loppu elämänsä yksin, koska se, mitä hän teksisi omassa kodissaan rakastettunsa kanssa, olisi sinun asiasi ja sinusta sairasta.

        nimimerkki elämänsyksy! todellakaan asia ei kuuluisi sinulle mitä lapsesi tekisivät omassa kodissaan,olivatpa he sitten heteroita tai seksuaalivähemmistöläisiä.tuskin heitäkään kiinnostaisi mitä sinä puuhailet rakkaasikanssa kodissasi.yksityisyys ollapitää.yhtä rakkaita lapset kuitenkin minulle ovat,vaikka toinen on lepakko.häpeä häntä en missään olosuhteissa.aikakovien paineiden alla hänkin joutuu elämään,koska nykyyhteiskunta on vielä niin suvaitsematonta.


    • JA TYHMÄ!

      ENSIN HAETAAN SELLAINEN TYÖPAIKKA JOSTA SAADAAN POTKUT MOISESTA!, SITTEN VASTA KERROTAAN. SITTEN HAASTETAAN FIRMA OIKEUTEEN JA VAADITAAN VAIKKA 100 000€!!, JA SE SAADAAN VAIKKA ESIM. RAISKAUKSESTA MAKSETAAN VAIN 5000.
      100000 ON HYVÄ SUMMA PITÄÄ HAUSKAA JOSSAIN HOMO-PARATIISISSA, ESIM. THAIMAA...

      • realismus

        pitkällisen Hollywoodin masinoiman kampanjan seurauksena. Sadan vuoden päästä taas kukaan ei puhu homoudesta. Homoutta korostavat vuosikymmenet ovat oikku historian saatossa, ja ovat johtaneet yhteiskunnan rappioon ja vallan ja resurssien uusjakoon. Näin tulee käymään nytkin.


      • korttpakka
        realismus kirjoitti:

        pitkällisen Hollywoodin masinoiman kampanjan seurauksena. Sadan vuoden päästä taas kukaan ei puhu homoudesta. Homoutta korostavat vuosikymmenet ovat oikku historian saatossa, ja ovat johtaneet yhteiskunnan rappioon ja vallan ja resurssien uusjakoon. Näin tulee käymään nytkin.

        Ei oikeesti näin...Missä tynnyrissä te olette asuneet? Siis nythän tällä palstalla 2/3 on homofoobisia kommentteja. Asumme Euroopassa ja vieläpä Suomessa, tosinsanottuna yhdessä maailman parhaista maista. Tämän sivun perusteella ei vaikuta siltä, että se paikka olisikaan ansaittu.

        En puhu nyt kotiin vetävistä ja lehdissä seikkailevista poliitikoista ja ministereistä, en hissukka presidentistämme, en "yllättävistä" lamoista tai yms yms.
        Aihe on suvaitsevaisuus, joka ei tietenkään ole sama kuin hyväksyntä johon homot pyrkivät ja aihepiiriä on kavennettu vielä siitä julkihomouteen.

        Itse olen hetero poika, kohta 15, eikä mielestäni sillä olekaan väliä mitä te yksittäiset ihmiset ajattelette, kumminkaan kellään teistä ei ole energiaa muuhun kuin foorumeilla jauhamiseen. Tämä keskusteluhan ei tule vaikuttamaan mihinkään, joten ainoa haittapuoli teidän asenteessanne on, että istutatte fobianne lapsiinne.
        Eikä nyt auta tuollainen esim. Hetero miehen; "en ole homofoobikko, muuten vaan juoksen maratonin matkan karkuun kun kuulen sanan #homo#".

        Itse olen siis vasta nuori ja niissä joita minä tunnen, ei tietenkään aikuisia mukaan laskettuna, en ole törmännyt yhteenkään homo-foobikkoon. Uusi sukupolvi on jo siis valmis hyväksymään homot, joten turpa kiinni te "heterot", joilla ei ole energiaa nostaa persettänne penkistä.
        Silmissäni teillä on oikeus mielipiteeseenne, mutta kukaan ei jaksa sitä kuunnella :D

        Tunnen itsekin muutaman homon, mukavia ihmisiä, oikeastaan jokainen on mukavampi kuin oma isäni. Ja olkaa nyt fiksuja, älkääkä missään nimessä edes vihjatko mitään pedofiliaan kohdistuvaa, mitä usein kuulen seksuaalisuus-keskusteluissa.

        Tämä oli vain korjausta tämän sivun mielestäni "epäkorrekteihin" kommentteihin, joten pointtia tästä olisi ilman tiivistelmää liian (helpon) turhauttavaa löytää. Onnittelut ensimmäiselle kirjoittajalle, ei tietenkään 1. kommentoijalle, koska mielestäni pääsi on täynnä shaibaa.

        Tiivistelemäni on siis:
        Älkää uskoko kaikkea mitä raamattu sanoo, (vaikkei se tekstistäni ilmennytkään), mutta älkää myöskään koettako käännyttää ihmisiä uskostaan, koska uskonnot ovat yksittäisille ihmisille valon ja toivon läheitä, eikä toisilta saisi koskaan viedä mitään niin tärkeää. Heterot, älkää kiusatko homoja nettikeskusteluissa, jos ei oikeasti ole pokkaa lähteä pahoinpitelemään ihmisiä aatteensa puolesta, (josta voi joutua edesvatuuseen -> vankilaan) niin pitäkää turpanne kiinni. Kiusaaminen on muutenkin rumaa, kokemusta on. Homot ovat normaaleja, heterot ovat normaaleja, eikä kuten realismus sitä kuvasi; "oikku historian saatossa" tämä "oikku" on jo monia tuhansia vuosia vanha, tämän perustelun kuulee aina, mutta antiikin Kreikassa homous oli OK. Suvaitsevaisuus on mukavaa ja jos haluat olla vielä mukavampi niin koeta saada itsesi hyväksymään homot. Unohdin melkein mainita, että joka kerta kun olen sanonut "homo" tässä argumentissa, olen myös samalla tarkoittanut leboja, niiden molempien kirjoittaminen olisi vaivalloista ja vaihtelu sekoittaisi lukijan. Jos kiinostuit seksuaalisuudestasi takiani, ole hyvä vain ja käy http://www.seta.fi/, jos taas kiinostuit miten alle 15 v. tietää näin paljon enemmän kuin sinä, käy http://www.protu.fi/, aikuisetkin pääsee ja nappulatki...no se on 8 luokalaisista ylöspäin.
        Vastatkaa, koska haluan nauraa jutuillenne :D


      • Meike_
        korttpakka kirjoitti:

        Ei oikeesti näin...Missä tynnyrissä te olette asuneet? Siis nythän tällä palstalla 2/3 on homofoobisia kommentteja. Asumme Euroopassa ja vieläpä Suomessa, tosinsanottuna yhdessä maailman parhaista maista. Tämän sivun perusteella ei vaikuta siltä, että se paikka olisikaan ansaittu.

        En puhu nyt kotiin vetävistä ja lehdissä seikkailevista poliitikoista ja ministereistä, en hissukka presidentistämme, en "yllättävistä" lamoista tai yms yms.
        Aihe on suvaitsevaisuus, joka ei tietenkään ole sama kuin hyväksyntä johon homot pyrkivät ja aihepiiriä on kavennettu vielä siitä julkihomouteen.

        Itse olen hetero poika, kohta 15, eikä mielestäni sillä olekaan väliä mitä te yksittäiset ihmiset ajattelette, kumminkaan kellään teistä ei ole energiaa muuhun kuin foorumeilla jauhamiseen. Tämä keskusteluhan ei tule vaikuttamaan mihinkään, joten ainoa haittapuoli teidän asenteessanne on, että istutatte fobianne lapsiinne.
        Eikä nyt auta tuollainen esim. Hetero miehen; "en ole homofoobikko, muuten vaan juoksen maratonin matkan karkuun kun kuulen sanan #homo#".

        Itse olen siis vasta nuori ja niissä joita minä tunnen, ei tietenkään aikuisia mukaan laskettuna, en ole törmännyt yhteenkään homo-foobikkoon. Uusi sukupolvi on jo siis valmis hyväksymään homot, joten turpa kiinni te "heterot", joilla ei ole energiaa nostaa persettänne penkistä.
        Silmissäni teillä on oikeus mielipiteeseenne, mutta kukaan ei jaksa sitä kuunnella :D

        Tunnen itsekin muutaman homon, mukavia ihmisiä, oikeastaan jokainen on mukavampi kuin oma isäni. Ja olkaa nyt fiksuja, älkääkä missään nimessä edes vihjatko mitään pedofiliaan kohdistuvaa, mitä usein kuulen seksuaalisuus-keskusteluissa.

        Tämä oli vain korjausta tämän sivun mielestäni "epäkorrekteihin" kommentteihin, joten pointtia tästä olisi ilman tiivistelmää liian (helpon) turhauttavaa löytää. Onnittelut ensimmäiselle kirjoittajalle, ei tietenkään 1. kommentoijalle, koska mielestäni pääsi on täynnä shaibaa.

        Tiivistelemäni on siis:
        Älkää uskoko kaikkea mitä raamattu sanoo, (vaikkei se tekstistäni ilmennytkään), mutta älkää myöskään koettako käännyttää ihmisiä uskostaan, koska uskonnot ovat yksittäisille ihmisille valon ja toivon läheitä, eikä toisilta saisi koskaan viedä mitään niin tärkeää. Heterot, älkää kiusatko homoja nettikeskusteluissa, jos ei oikeasti ole pokkaa lähteä pahoinpitelemään ihmisiä aatteensa puolesta, (josta voi joutua edesvatuuseen -> vankilaan) niin pitäkää turpanne kiinni. Kiusaaminen on muutenkin rumaa, kokemusta on. Homot ovat normaaleja, heterot ovat normaaleja, eikä kuten realismus sitä kuvasi; "oikku historian saatossa" tämä "oikku" on jo monia tuhansia vuosia vanha, tämän perustelun kuulee aina, mutta antiikin Kreikassa homous oli OK. Suvaitsevaisuus on mukavaa ja jos haluat olla vielä mukavampi niin koeta saada itsesi hyväksymään homot. Unohdin melkein mainita, että joka kerta kun olen sanonut "homo" tässä argumentissa, olen myös samalla tarkoittanut leboja, niiden molempien kirjoittaminen olisi vaivalloista ja vaihtelu sekoittaisi lukijan. Jos kiinostuit seksuaalisuudestasi takiani, ole hyvä vain ja käy http://www.seta.fi/, jos taas kiinostuit miten alle 15 v. tietää näin paljon enemmän kuin sinä, käy http://www.protu.fi/, aikuisetkin pääsee ja nappulatki...no se on 8 luokalaisista ylöspäin.
        Vastatkaa, koska haluan nauraa jutuillenne :D

        Kiitos. Protulla tulee aina uskonkipinä, että teitä viisaitakin tulevia aikuisia on olemassa.

        t. Naisista tykkäävä nainen & protuohjaaja


      • korttpakka kirjoitti:

        Ei oikeesti näin...Missä tynnyrissä te olette asuneet? Siis nythän tällä palstalla 2/3 on homofoobisia kommentteja. Asumme Euroopassa ja vieläpä Suomessa, tosinsanottuna yhdessä maailman parhaista maista. Tämän sivun perusteella ei vaikuta siltä, että se paikka olisikaan ansaittu.

        En puhu nyt kotiin vetävistä ja lehdissä seikkailevista poliitikoista ja ministereistä, en hissukka presidentistämme, en "yllättävistä" lamoista tai yms yms.
        Aihe on suvaitsevaisuus, joka ei tietenkään ole sama kuin hyväksyntä johon homot pyrkivät ja aihepiiriä on kavennettu vielä siitä julkihomouteen.

        Itse olen hetero poika, kohta 15, eikä mielestäni sillä olekaan väliä mitä te yksittäiset ihmiset ajattelette, kumminkaan kellään teistä ei ole energiaa muuhun kuin foorumeilla jauhamiseen. Tämä keskusteluhan ei tule vaikuttamaan mihinkään, joten ainoa haittapuoli teidän asenteessanne on, että istutatte fobianne lapsiinne.
        Eikä nyt auta tuollainen esim. Hetero miehen; "en ole homofoobikko, muuten vaan juoksen maratonin matkan karkuun kun kuulen sanan #homo#".

        Itse olen siis vasta nuori ja niissä joita minä tunnen, ei tietenkään aikuisia mukaan laskettuna, en ole törmännyt yhteenkään homo-foobikkoon. Uusi sukupolvi on jo siis valmis hyväksymään homot, joten turpa kiinni te "heterot", joilla ei ole energiaa nostaa persettänne penkistä.
        Silmissäni teillä on oikeus mielipiteeseenne, mutta kukaan ei jaksa sitä kuunnella :D

        Tunnen itsekin muutaman homon, mukavia ihmisiä, oikeastaan jokainen on mukavampi kuin oma isäni. Ja olkaa nyt fiksuja, älkääkä missään nimessä edes vihjatko mitään pedofiliaan kohdistuvaa, mitä usein kuulen seksuaalisuus-keskusteluissa.

        Tämä oli vain korjausta tämän sivun mielestäni "epäkorrekteihin" kommentteihin, joten pointtia tästä olisi ilman tiivistelmää liian (helpon) turhauttavaa löytää. Onnittelut ensimmäiselle kirjoittajalle, ei tietenkään 1. kommentoijalle, koska mielestäni pääsi on täynnä shaibaa.

        Tiivistelemäni on siis:
        Älkää uskoko kaikkea mitä raamattu sanoo, (vaikkei se tekstistäni ilmennytkään), mutta älkää myöskään koettako käännyttää ihmisiä uskostaan, koska uskonnot ovat yksittäisille ihmisille valon ja toivon läheitä, eikä toisilta saisi koskaan viedä mitään niin tärkeää. Heterot, älkää kiusatko homoja nettikeskusteluissa, jos ei oikeasti ole pokkaa lähteä pahoinpitelemään ihmisiä aatteensa puolesta, (josta voi joutua edesvatuuseen -> vankilaan) niin pitäkää turpanne kiinni. Kiusaaminen on muutenkin rumaa, kokemusta on. Homot ovat normaaleja, heterot ovat normaaleja, eikä kuten realismus sitä kuvasi; "oikku historian saatossa" tämä "oikku" on jo monia tuhansia vuosia vanha, tämän perustelun kuulee aina, mutta antiikin Kreikassa homous oli OK. Suvaitsevaisuus on mukavaa ja jos haluat olla vielä mukavampi niin koeta saada itsesi hyväksymään homot. Unohdin melkein mainita, että joka kerta kun olen sanonut "homo" tässä argumentissa, olen myös samalla tarkoittanut leboja, niiden molempien kirjoittaminen olisi vaivalloista ja vaihtelu sekoittaisi lukijan. Jos kiinostuit seksuaalisuudestasi takiani, ole hyvä vain ja käy http://www.seta.fi/, jos taas kiinostuit miten alle 15 v. tietää näin paljon enemmän kuin sinä, käy http://www.protu.fi/, aikuisetkin pääsee ja nappulatki...no se on 8 luokalaisista ylöspäin.
        Vastatkaa, koska haluan nauraa jutuillenne :D

        Olipa mukavaa lukea noin älykästä tekstiä noin nuorelta pojalta.

        Itse en ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä maailmassa on vain yksi ja ainoa oikea tapa elää ja jotka sitten kiihkossaan vaativat muitakin mahtumaan tuosta yhdestä ahtaasta muotista läpi. Vaatimukset "vääränlaisten" ihmisten "poistamisesta" ovat pikemminkin sairaita. Kaikkien ei tarvitse elää samanlaista elämää.

        Se, että kaksi homoa on onnellisia keskenään, ei ole yhtään keltään pois. Paljon pahempi vaihtoehto olisi väen väkisin ängetä elämänsä jostakin normatiivisesta muotista läpi ja teeskennellä koko loppu ikänsä jotakin muuta kuin mitä on. Ei homous ole nykyään yhtään sen yleisempää kuin muinoinkaan, nykyään ihmisellä on vaan ainakin jossakin määrin onneksi oikeus olla oma itsensä. Kyllä niitä tarinoita kuulee, miten vasta vanhainkodissa on uskallettu tunnustaa oma homoseksuaalisuus, toki vasta sen jälkeen kun heteronormatiivinen elämä on kukkahattutätien mieliksi oikein suoritettu.

        Onneksi nykyään ei tarvitse luopua omasta itsestään sekä seksuaalisuudestaan noiden samaisten kapeakatseisten kukkahattujen mieliksi. Onnittelut aloittajalle!


      • 55v
        korttpakka kirjoitti:

        Ei oikeesti näin...Missä tynnyrissä te olette asuneet? Siis nythän tällä palstalla 2/3 on homofoobisia kommentteja. Asumme Euroopassa ja vieläpä Suomessa, tosinsanottuna yhdessä maailman parhaista maista. Tämän sivun perusteella ei vaikuta siltä, että se paikka olisikaan ansaittu.

        En puhu nyt kotiin vetävistä ja lehdissä seikkailevista poliitikoista ja ministereistä, en hissukka presidentistämme, en "yllättävistä" lamoista tai yms yms.
        Aihe on suvaitsevaisuus, joka ei tietenkään ole sama kuin hyväksyntä johon homot pyrkivät ja aihepiiriä on kavennettu vielä siitä julkihomouteen.

        Itse olen hetero poika, kohta 15, eikä mielestäni sillä olekaan väliä mitä te yksittäiset ihmiset ajattelette, kumminkaan kellään teistä ei ole energiaa muuhun kuin foorumeilla jauhamiseen. Tämä keskusteluhan ei tule vaikuttamaan mihinkään, joten ainoa haittapuoli teidän asenteessanne on, että istutatte fobianne lapsiinne.
        Eikä nyt auta tuollainen esim. Hetero miehen; "en ole homofoobikko, muuten vaan juoksen maratonin matkan karkuun kun kuulen sanan #homo#".

        Itse olen siis vasta nuori ja niissä joita minä tunnen, ei tietenkään aikuisia mukaan laskettuna, en ole törmännyt yhteenkään homo-foobikkoon. Uusi sukupolvi on jo siis valmis hyväksymään homot, joten turpa kiinni te "heterot", joilla ei ole energiaa nostaa persettänne penkistä.
        Silmissäni teillä on oikeus mielipiteeseenne, mutta kukaan ei jaksa sitä kuunnella :D

        Tunnen itsekin muutaman homon, mukavia ihmisiä, oikeastaan jokainen on mukavampi kuin oma isäni. Ja olkaa nyt fiksuja, älkääkä missään nimessä edes vihjatko mitään pedofiliaan kohdistuvaa, mitä usein kuulen seksuaalisuus-keskusteluissa.

        Tämä oli vain korjausta tämän sivun mielestäni "epäkorrekteihin" kommentteihin, joten pointtia tästä olisi ilman tiivistelmää liian (helpon) turhauttavaa löytää. Onnittelut ensimmäiselle kirjoittajalle, ei tietenkään 1. kommentoijalle, koska mielestäni pääsi on täynnä shaibaa.

        Tiivistelemäni on siis:
        Älkää uskoko kaikkea mitä raamattu sanoo, (vaikkei se tekstistäni ilmennytkään), mutta älkää myöskään koettako käännyttää ihmisiä uskostaan, koska uskonnot ovat yksittäisille ihmisille valon ja toivon läheitä, eikä toisilta saisi koskaan viedä mitään niin tärkeää. Heterot, älkää kiusatko homoja nettikeskusteluissa, jos ei oikeasti ole pokkaa lähteä pahoinpitelemään ihmisiä aatteensa puolesta, (josta voi joutua edesvatuuseen -> vankilaan) niin pitäkää turpanne kiinni. Kiusaaminen on muutenkin rumaa, kokemusta on. Homot ovat normaaleja, heterot ovat normaaleja, eikä kuten realismus sitä kuvasi; "oikku historian saatossa" tämä "oikku" on jo monia tuhansia vuosia vanha, tämän perustelun kuulee aina, mutta antiikin Kreikassa homous oli OK. Suvaitsevaisuus on mukavaa ja jos haluat olla vielä mukavampi niin koeta saada itsesi hyväksymään homot. Unohdin melkein mainita, että joka kerta kun olen sanonut "homo" tässä argumentissa, olen myös samalla tarkoittanut leboja, niiden molempien kirjoittaminen olisi vaivalloista ja vaihtelu sekoittaisi lukijan. Jos kiinostuit seksuaalisuudestasi takiani, ole hyvä vain ja käy http://www.seta.fi/, jos taas kiinostuit miten alle 15 v. tietää näin paljon enemmän kuin sinä, käy http://www.protu.fi/, aikuisetkin pääsee ja nappulatki...no se on 8 luokalaisista ylöspäin.
        Vastatkaa, koska haluan nauraa jutuillenne :D

        Fiksu kirjoitus, oletko todella vasta 15 v. Mielipiteesi kuulostavat kypsemmiltä.


    • jölsdfj

      pomo leikkii korrektia. kohta on yyyteet ja saat kenkää. homot hoitoon

      • huppelihei

        Sorppa vaan, meiltä kyllä läks noin kakskyt hetero ukkoo! Mitäs siihen sanot???


    • Hymppelipyy

      Mä en ainakaan suostu ottamaan sulta kakkua vastaan. Hyi!

    • sukupuoli neutraali

      teille! On kysymys parisuhteesta. Sen muodostavat kaksi toisiinsa rakastunutta ihmistä. Aito Rakkaus ei katso sukupuolta, ikää, rotua, ynms. siksi on olemasssa paljon erilaisia pareja/perheitä

      • 10+8

        Minäkin olen tyytyväinen suhteeseeni kumisaappaani kanssa. Aito rakkaus ei katso sukupuolta, rotua, ikää eikä kohteen laatua.


    • Hyi helvetti

      oksettaa kaltaisesi.

      • rakkaus niiltä on

        Mitä muuta voi odottaa ankean lapsuuden jälkeen, kun itsensätyydyttäviä tyyppejä jotka eivät tiedä mitä rakkaus on?
        Jos tietäisivät osaisivat jopa antaakin


    • SEKSIHURJASTELIJOITA

      .

      että pitää sitä suuntautuneisuutta tuoda vasiten esille joka paikassa?????

      .

      • On ja

        monet homoista sekaantuvat myös pikkupoikiin.


      • Kysmerkki

        Eli jos sinä menisit naimisiin, niin et vahingossakaan kertoisi kenellekään töissä?


      • hiiviskelijä
        On ja kirjoitti:

        monet homoista sekaantuvat myös pikkupoikiin.

        Sulla on varmaan omia kokemuksia. Moneenko oot seonnut?


      • Oikeus ei voita
        On ja kirjoitti:

        monet homoista sekaantuvat myös pikkupoikiin.

        Skinheadit ja muut heikompien alistajat sekaantuvat lapsiin! MUTTA SAATANA VIEKÖÖN NIITÄ EI KYLLÄ TUOMITA! Suomessa ainakaan. Oikeus ei tapahdu!


    • .........

      Hienoa että uskalsit sanoa noin. Mutta helpompaa sinulle olisi varmasti ollut jos jos et olisi sitä koskaan peitellyt. Kumppanisi kuitenkin on iso osa elämääsi ja varmasti on vaikea keskustella tekemistäsi asioista tuomatta hänen nimeään tai sukupuoltaan esille. Miksi edes yrittää..

    • sienet maistuvat

      Jos viestiketjun aloittaja söisi edes kolme kertaa viikossa kärpässienimuhennosta, hän olisi onnellinen ja lopettaisi turhat haihattelut.

    • Ksyjä?

      Miksi piti aiemmin leikkiä heteroa? Oletko nyt parantuntu.

      • slaknasplrö<

        Tuskin kukaan on heteroa esittänyt!!!! Ihmiset vain olettavat kaikken olevan tai ei olevan. Aloittaja lienee halunnut kuitenkin onnensa jakaa, etkö sinäkin haluaisi kertoa että olet mennyt naimisiin. Mitä väliä sillä onko mies vai nainen? Jokaisella on oikeus onneen.


      • Ksyjä
        slaknasplrö< kirjoitti:

        Tuskin kukaan on heteroa esittänyt!!!! Ihmiset vain olettavat kaikken olevan tai ei olevan. Aloittaja lienee halunnut kuitenkin onnensa jakaa, etkö sinäkin haluaisi kertoa että olet mennyt naimisiin. Mitä väliä sillä onko mies vai nainen? Jokaisella on oikeus onneen.

        Minulle on aivan sama jos mies haluaa toisen miehen työntyvän peräaukkoonsa elimellään ja saa siitä tyydytyksen tai onnen. Pääasia että tuollaiset pysyvät kaukana minusta.

        Kyllä nainen ja mies sopivat paremmin yhteen koska he muodostavat luonnollisen lisääntymiskelpoisen parin. Onneksi homot eivät voi lisääntyä joten homous varmasti häviää maailmasta sukupuuttoon ajan myötä.


      • Mikä onni on
        slaknasplrö< kirjoitti:

        Tuskin kukaan on heteroa esittänyt!!!! Ihmiset vain olettavat kaikken olevan tai ei olevan. Aloittaja lienee halunnut kuitenkin onnensa jakaa, etkö sinäkin haluaisi kertoa että olet mennyt naimisiin. Mitä väliä sillä onko mies vai nainen? Jokaisella on oikeus onneen.

        olla mieleltään kieroutut perverssi?


    • YH-isukki

      Pitää vissii mennä kertoo pomolle,että ostin just uuden sohvan ja olen hetero!
      *ihmettelee koko hiton juttua*

    • makele

      Eikös kukaan näistä homppeleista tajuu ett kukaan teistä ei ois edes syntynyt ilman heteroseksiä......
      lopettakaan se homostelu heti :-)

      • No voi elämän kevät! Itse en halua lääkäriksi, mutta en olisi elossa ilman lääkäreitä. En halua talonrakentajaksi, mutta ei olisi asuntoa ilman talonrakennustaitoa.

        Kaikki eivät halua elää heteronormatiivista elämää, vaikka eivät toisaalta olisi elossa ilman sitä. Tuo nyt on vihoviimeinen perustelu että "no entäs jos kaikki muutkin olisivat niin kuin sinä". Mutta kun kaikki eivät ole, eikä heidän tarvitsekaan olla, kuten "kaikki muutkin".

        Mielestäni yksi syy pahoinvointiin on nimenomaa se, että on olemassa kaiken maailman muotteja, joista jokaisen olisi mentävä läpi.

        Ja jos luonnollisuudesta aletaan naputtaa, niin emmehän muutenkaan elä "luonnollista" elämää ehkäisyinemme, lääkkeinemme ym. On esimerkiksi epäluonnollista elää paljon pidempään kuin on hedelmällinen. Sen sijaan luonnollisia ovat mm. kannanvaihtelut (niitä on joka lajilla) eli ensin lisäännytään kuin sienet sateella ja sitten ravinnon ja elintilan loppuessa kanta romahtaa. Pikkuhiljaa taas aletaan lisääntyä ja kierre vain jatkuu. Ihmisethän ovat tätä menoa menossa kohti ensimmäistä romahdustaan.

        Mutta tunteissa ja järjen käytössähän ihminen juuri eroaa eläimestä. Mielestäni on vain hyvä, ettei ihmiselämä ole täysin kuten luontodokumentissa. Mutta ainahan löytyy näitä kapeakatseisia ihmisiä, joiden mielestä se _oma_ tapa elää on joku yleismaailmallinen ja muuttumaton totuus.


      • teemaa,
        mirkku-87 kirjoitti:

        No voi elämän kevät! Itse en halua lääkäriksi, mutta en olisi elossa ilman lääkäreitä. En halua talonrakentajaksi, mutta ei olisi asuntoa ilman talonrakennustaitoa.

        Kaikki eivät halua elää heteronormatiivista elämää, vaikka eivät toisaalta olisi elossa ilman sitä. Tuo nyt on vihoviimeinen perustelu että "no entäs jos kaikki muutkin olisivat niin kuin sinä". Mutta kun kaikki eivät ole, eikä heidän tarvitsekaan olla, kuten "kaikki muutkin".

        Mielestäni yksi syy pahoinvointiin on nimenomaa se, että on olemassa kaiken maailman muotteja, joista jokaisen olisi mentävä läpi.

        Ja jos luonnollisuudesta aletaan naputtaa, niin emmehän muutenkaan elä "luonnollista" elämää ehkäisyinemme, lääkkeinemme ym. On esimerkiksi epäluonnollista elää paljon pidempään kuin on hedelmällinen. Sen sijaan luonnollisia ovat mm. kannanvaihtelut (niitä on joka lajilla) eli ensin lisäännytään kuin sienet sateella ja sitten ravinnon ja elintilan loppuessa kanta romahtaa. Pikkuhiljaa taas aletaan lisääntyä ja kierre vain jatkuu. Ihmisethän ovat tätä menoa menossa kohti ensimmäistä romahdustaan.

        Mutta tunteissa ja järjen käytössähän ihminen juuri eroaa eläimestä. Mielestäni on vain hyvä, ettei ihmiselämä ole täysin kuten luontodokumentissa. Mutta ainahan löytyy näitä kapeakatseisia ihmisiä, joiden mielestä se _oma_ tapa elää on joku yleismaailmallinen ja muuttumaton totuus.

        vaikkapa seuraavilla muuttujilla;
        - lapsi - pedofiili
        - murhaaja - uhri

        Jos heikottaa, mene isin luokse vapisemaan.

        Hyi helvetti.


      • teemaa, kirjoitti:

        vaikkapa seuraavilla muuttujilla;
        - lapsi - pedofiili
        - murhaaja - uhri

        Jos heikottaa, mene isin luokse vapisemaan.

        Hyi helvetti.

        En tiedä kelle kirjoitit, mutta pedofiileistä ja murhaajista on haittaa toisille. Sen taasen ei pitäisi haitata yhtään ketään jos kaksi homoa elää onnellisesti yhdessä.

        Tuo on typerää, että etsitään muka "moraalisia" syitä inhota erilaisuutta. "Ovathan pedofiilitkin erilaisia, siksi kaikkia seksuaalisuudeltaan valtaväestöstä poikkeavia tulee syrjiä ja inhota".

        Pikemminkin näistä "en hyväksy maailmassa kuin itseni kaltaisia ihmisiä ja muita inhoan" -ihmisistä on todellista vahinkoa.


      • hyssykät!
        mirkku-87 kirjoitti:

        No voi elämän kevät! Itse en halua lääkäriksi, mutta en olisi elossa ilman lääkäreitä. En halua talonrakentajaksi, mutta ei olisi asuntoa ilman talonrakennustaitoa.

        Kaikki eivät halua elää heteronormatiivista elämää, vaikka eivät toisaalta olisi elossa ilman sitä. Tuo nyt on vihoviimeinen perustelu että "no entäs jos kaikki muutkin olisivat niin kuin sinä". Mutta kun kaikki eivät ole, eikä heidän tarvitsekaan olla, kuten "kaikki muutkin".

        Mielestäni yksi syy pahoinvointiin on nimenomaa se, että on olemassa kaiken maailman muotteja, joista jokaisen olisi mentävä läpi.

        Ja jos luonnollisuudesta aletaan naputtaa, niin emmehän muutenkaan elä "luonnollista" elämää ehkäisyinemme, lääkkeinemme ym. On esimerkiksi epäluonnollista elää paljon pidempään kuin on hedelmällinen. Sen sijaan luonnollisia ovat mm. kannanvaihtelut (niitä on joka lajilla) eli ensin lisäännytään kuin sienet sateella ja sitten ravinnon ja elintilan loppuessa kanta romahtaa. Pikkuhiljaa taas aletaan lisääntyä ja kierre vain jatkuu. Ihmisethän ovat tätä menoa menossa kohti ensimmäistä romahdustaan.

        Mutta tunteissa ja järjen käytössähän ihminen juuri eroaa eläimestä. Mielestäni on vain hyvä, ettei ihmiselämä ole täysin kuten luontodokumentissa. Mutta ainahan löytyy näitä kapeakatseisia ihmisiä, joiden mielestä se _oma_ tapa elää on joku yleismaailmallinen ja muuttumaton totuus.

        Mikä vimma on homoilla ja lesboilla ilmoittaa jokaiselle parisuhteestaan? En minäkään heterona vouhkaa kaikille eläväni naisen kanssa. Onko se jotenkin hienompaa olla homo,vai haetaanko siinä kehuja,vai mitä? Minusta homot ja lesbot eivät ole yhtään hienompia tai huonompia,kuin heterotkaan. Just aloittajan kaltaiset ihmiset tekevät näistä ryhmistä naurettavia.


      • m.t.t
        hyssykät! kirjoitti:

        Mikä vimma on homoilla ja lesboilla ilmoittaa jokaiselle parisuhteestaan? En minäkään heterona vouhkaa kaikille eläväni naisen kanssa. Onko se jotenkin hienompaa olla homo,vai haetaanko siinä kehuja,vai mitä? Minusta homot ja lesbot eivät ole yhtään hienompia tai huonompia,kuin heterotkaan. Just aloittajan kaltaiset ihmiset tekevät näistä ryhmistä naurettavia.

        Ihan sama vimma aloittajalla on julistaa tapaustaan kuin ihmisillä yleensäkin on kertoa parisuhteensa rekisteröimisestä eli naimisiinmenosta...Etkö itse kertoisi siitä muka kellekään? ;)

        Muutenkin vähän kumma ajatus, että elämästään kertominen olisi muka jotenkin "ylpeilyä".


      • ...
        hyssykät! kirjoitti:

        Mikä vimma on homoilla ja lesboilla ilmoittaa jokaiselle parisuhteestaan? En minäkään heterona vouhkaa kaikille eläväni naisen kanssa. Onko se jotenkin hienompaa olla homo,vai haetaanko siinä kehuja,vai mitä? Minusta homot ja lesbot eivät ole yhtään hienompia tai huonompia,kuin heterotkaan. Just aloittajan kaltaiset ihmiset tekevät näistä ryhmistä naurettavia.

        Et varmaan vouhkaa, mutta etkö muka todella koskaan töissä kerro kellekään, että olet tehnyt naisystäväsi kanssa jotakin (esim. ollut lomalla, käynyt leffassa tms.)? Olen työpaikassa, jossa ei pahemmin omasta yksityiselämästä mesota, mutta kummasti kaikki vaan puhuu että vaimoni teki sitä ja tätä ja lasten kanssa oltiin siellä ja täällä... ihan normaalia kanssakäymistä se on. Enemmän herättää työkavereissa ihmetystä, jos ei koskaan mainitse sanallakaan mitään yksityiselämästään. Samaten kaikki kyllä työpaikalla tietävät, jos joku menee naimisiin.

        Kyllä mulle lesbona tulee joskus sellainen olo, että heterot tolkuttaa työpaikalla kaikille omaa elämäänsä ja tekevät suuntautumisensa täysin tiettäväksi. Toisaalta on aikas vaikeaa olla mainitsematta MITÄÄN omasta puolisosta, kun kuitenkin on eletty yhdessä vuosikymmen. En tosiaankaan hae mitenkään erikseen huomiota mutta yritäpä itse olla täysin hiljaa omasta elämästäsi töissä ja tuttaville...


      • ........
        ... kirjoitti:

        Et varmaan vouhkaa, mutta etkö muka todella koskaan töissä kerro kellekään, että olet tehnyt naisystäväsi kanssa jotakin (esim. ollut lomalla, käynyt leffassa tms.)? Olen työpaikassa, jossa ei pahemmin omasta yksityiselämästä mesota, mutta kummasti kaikki vaan puhuu että vaimoni teki sitä ja tätä ja lasten kanssa oltiin siellä ja täällä... ihan normaalia kanssakäymistä se on. Enemmän herättää työkavereissa ihmetystä, jos ei koskaan mainitse sanallakaan mitään yksityiselämästään. Samaten kaikki kyllä työpaikalla tietävät, jos joku menee naimisiin.

        Kyllä mulle lesbona tulee joskus sellainen olo, että heterot tolkuttaa työpaikalla kaikille omaa elämäänsä ja tekevät suuntautumisensa täysin tiettäväksi. Toisaalta on aikas vaikeaa olla mainitsematta MITÄÄN omasta puolisosta, kun kuitenkin on eletty yhdessä vuosikymmen. En tosiaankaan hae mitenkään erikseen huomiota mutta yritäpä itse olla täysin hiljaa omasta elämästäsi töissä ja tuttaville...

        Siis tätä yritin selittää aiemmin, ilmeisesti ymmärsitte väärin sanani.


    • bi-tyttönen

      Oi onneksi olkoon :) Rohkea teko kertoa siitä pomolle varsinkan jos ei tiedä miten se suhtautuu homoihin.
      Toivottavasti Avioliitonne sujuu onnelliseti.

      • en usko

        että tuo rekisteröinti kestää, toivottavasti ilmoittaa myös kun rekisteröiniti päättyy.


    • Rehellisyys maan perii, ja luottamus pomosi ja sinun välillä lisääntyy. Saman tein itsekin jokunen vuosi sitten sillä erotuksella, että kerroin olevan transvestiitti. Eipähän tarvinnut pomon kuulla asiaa kyliltä. Sehän oli selvää, että asia hänen korviinsa olisi ennemmin tai myöhemmin kiirinyt, kun vapaa-aikanani aika paljon naislookissa kylillä liikun.

      Jos pomo on avarakatseinen, niin kyllä se kertoo paljon yrityksestäkin - sen, että yritys elää nykyajassa!

    • Onnittelen....

      Onnea parisuhteen johdosta...Silti en ymmärrä, miksi sitä pitää käydä erikseen pomolle sanomassa...En viellä ainakaan ole tuntenut mitään syytä hehkuttaa pomolle olevani hetero ja parisuhteessa naisen kanssa.

      Se jos olisi suuttunut ja antanut monoa, niin kusisi omille nilkoilleen aika reippaasti...Joten sekään argumentti ei päde.

      Ilmeisestit jotkut tuntevat sen tärkeäksi, että oma seksuaalinen suuntautuminen ja parisuhde tilanne huudetaan kaikille mahdollisille. Toivottavasti elätte onnellisena.

      "Leikkiä heteroa"...Eikai kenenkään tarvitse piillottaa omaa seksuaalista suuntaumistaan, ellei sitä väärin esille tuo...Tyypillistä homoseksuaalina olen tähän asti pitänyt henkilönä normaalina ja aivotoiminta samanlainen, eli hänen ei tarvitse leikkiä tai tehdä kuten julkkishomot "Tää on kuule niin IHANAAA".

      • nainen ja mies

        Jaa, en voi sille mitään että homoparit aiheuttavat vastenmielisyyttä. Onhan se luonnotonta hommaa. En siis pidä homoista. Avioliitosta tuossa yhdessä asumisesta ei ole eikä tule kysymykseen. En tule äänestämään puoluetta joka vähänkin ajaa homojen asioita!


    • ja ällöttävää.

      Luonnollista on laittaa pippeli pimppiin. Luonnotonta on yhdistää kaks pippelii yhteen. Luonnotonta on yhdistää kaks pimppii yhteen.

    • mymmelmammel

      Minä ainaskin toivotan onnea. Tuo ihmisten ruma puhuminen homoliitoista kuvaa vaan heidän omaa tyhmyyttään. Eihän heterotkaan ruodi ja pohdi miten kukakin pari nai tai tekee kahden kesken. Miksi aina kaivetaan homo/lesbo seksi esiin. Eikä heteroilla ole muuta mielessä kuin seksi, mitä moninainsimmissa muodoissa. Mitä se kelleen kuulluu mitä kaksi ihmistä tekee kahdestaan.
      Olen itse hetero, mutta tunnen muutaman sateenkaari parin. Kivoja ihmisiä, eikä kukaan heistä ole yrittänyt "hyökätä" kimppuuni seksuaalisessa tai muussa mielessäkään. Heterot on kyllä ahdistelleet.

      Hei haloo porukat. Suvaitsevuutta kehiin!!!

    • rinika

      sinun,kaverisi ja pomosi kannalta, kun kerran joudutte tekojanne läpikäymään Pyhän Jumalan tuomioistuimen edessä. Teillä on selitykset vähissä.

      • Leikitäänpäs pientä ajatusleikkiä.

        On olemassa Hyvä Jumala. Hän on luonut meidät kaikki ja suunnittelee etukäteen kaikki tekomme. Hän siis tietää että olemmeko me ns. luonnollisia heteroita vai luonnottomia homoja. Hän on myös tietää aiommeko toteuttaa tätä seksuaalisuuttamme, koska hän on ITSE sen suunnitellut. Sitten Tuomiopäivänä on kylmästi heittää suunnitelmansa mukaan homot helvettiin, vaikka ITSE LOI HEIDÄT SELLAISIKSI? Ja me vielä kehtaamme kutsua häntä Rakastavaksi Isäksi? En minä ainakaan tuota kovin kivana isänä pidä...

        Entäs sitten uskovainen homoseksuaali, joka uskoo Jeesukseen Kristukseen ja hänen ristikuolemaansa? Joutuuko hänkin helvettiin vaikka Jeesus sanoi, ettei kukaan joka häneen uskoo, joudu kadotukseen?
        Sittenhän Jeesus olisi huijannut meitä, eikä sekään ole kovin kivasti tehty...

        Syötkö äyriäisiä? Palas sitten helvetissä, ei niitä saa syödä. Pidätkö jänistä märehtijänä? Raamatun mukaan se on. Kivitätkö aviorikoksen tehneet? Et?. MIksi sitten oikeutat kristinuskolla tuollaista homojenvastaista sontaa? Ei ole mikään ihme että ateistit ja vapaa-ajattelijat kouhkaavat uskotojen vaarallisuudesta ja ankeudesta, kiitos kuuluu sinunlaisillesi ihmisille.

        Samantien voitaisiin siteerata Jeesusta lisääkin: oletkos kerron synnitön kun sinulla on "ensimmäinen kivi kädessäsi?"


      • J-laa pelkäävä
        wer-wet kirjoitti:

        Leikitäänpäs pientä ajatusleikkiä.

        On olemassa Hyvä Jumala. Hän on luonut meidät kaikki ja suunnittelee etukäteen kaikki tekomme. Hän siis tietää että olemmeko me ns. luonnollisia heteroita vai luonnottomia homoja. Hän on myös tietää aiommeko toteuttaa tätä seksuaalisuuttamme, koska hän on ITSE sen suunnitellut. Sitten Tuomiopäivänä on kylmästi heittää suunnitelmansa mukaan homot helvettiin, vaikka ITSE LOI HEIDÄT SELLAISIKSI? Ja me vielä kehtaamme kutsua häntä Rakastavaksi Isäksi? En minä ainakaan tuota kovin kivana isänä pidä...

        Entäs sitten uskovainen homoseksuaali, joka uskoo Jeesukseen Kristukseen ja hänen ristikuolemaansa? Joutuuko hänkin helvettiin vaikka Jeesus sanoi, ettei kukaan joka häneen uskoo, joudu kadotukseen?
        Sittenhän Jeesus olisi huijannut meitä, eikä sekään ole kovin kivasti tehty...

        Syötkö äyriäisiä? Palas sitten helvetissä, ei niitä saa syödä. Pidätkö jänistä märehtijänä? Raamatun mukaan se on. Kivitätkö aviorikoksen tehneet? Et?. MIksi sitten oikeutat kristinuskolla tuollaista homojenvastaista sontaa? Ei ole mikään ihme että ateistit ja vapaa-ajattelijat kouhkaavat uskotojen vaarallisuudesta ja ankeudesta, kiitos kuuluu sinunlaisillesi ihmisille.

        Samantien voitaisiin siteerata Jeesusta lisääkin: oletkos kerron synnitön kun sinulla on "ensimmäinen kivi kädessäsi?"

        Jumalalle kelpaa se, minkä Hän on luonut. Jumala ei toteuta homotemppuja tai liitä heitä parisuhteeseen. Ajatusleikkisi ei sitä tosiasiaa muuta.
        Homosuhde on Jumalan edessä kauhistus, avioliitto se ei edes ole.


      • Saulus2
        wer-wet kirjoitti:

        Leikitäänpäs pientä ajatusleikkiä.

        On olemassa Hyvä Jumala. Hän on luonut meidät kaikki ja suunnittelee etukäteen kaikki tekomme. Hän siis tietää että olemmeko me ns. luonnollisia heteroita vai luonnottomia homoja. Hän on myös tietää aiommeko toteuttaa tätä seksuaalisuuttamme, koska hän on ITSE sen suunnitellut. Sitten Tuomiopäivänä on kylmästi heittää suunnitelmansa mukaan homot helvettiin, vaikka ITSE LOI HEIDÄT SELLAISIKSI? Ja me vielä kehtaamme kutsua häntä Rakastavaksi Isäksi? En minä ainakaan tuota kovin kivana isänä pidä...

        Entäs sitten uskovainen homoseksuaali, joka uskoo Jeesukseen Kristukseen ja hänen ristikuolemaansa? Joutuuko hänkin helvettiin vaikka Jeesus sanoi, ettei kukaan joka häneen uskoo, joudu kadotukseen?
        Sittenhän Jeesus olisi huijannut meitä, eikä sekään ole kovin kivasti tehty...

        Syötkö äyriäisiä? Palas sitten helvetissä, ei niitä saa syödä. Pidätkö jänistä märehtijänä? Raamatun mukaan se on. Kivitätkö aviorikoksen tehneet? Et?. MIksi sitten oikeutat kristinuskolla tuollaista homojenvastaista sontaa? Ei ole mikään ihme että ateistit ja vapaa-ajattelijat kouhkaavat uskotojen vaarallisuudesta ja ankeudesta, kiitos kuuluu sinunlaisillesi ihmisille.

        Samantien voitaisiin siteerata Jeesusta lisääkin: oletkos kerron synnitön kun sinulla on "ensimmäinen kivi kädessäsi?"

        Kirje Roomalaisille 22-27

        He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi, ja he ovat vaihtaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisten ihmisten ja lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuviin. Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät mielihalujensa valtaan sellaiseen saastaisuuteen, että he keskinäisissä suhteissaan häpäisevät oman ruumiinsa. He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa -- olkoon hän ikuisesti ylistetty, aamen.

        Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan.


      • Saulus2 kirjoitti:

        Kirje Roomalaisille 22-27

        He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi, ja he ovat vaihtaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisten ihmisten ja lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuviin. Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät mielihalujensa valtaan sellaiseen saastaisuuteen, että he keskinäisissä suhteissaan häpäisevät oman ruumiinsa. He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa -- olkoon hän ikuisesti ylistetty, aamen.

        Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan.

        että juuri tuo osa Raamatusta on Jumalan sanaa?

        J-laa pelkäävälle:
        Kuka homot sitten loi? Saatanako? mutta Eihän Jumala anna Saatanalle valtaa siihen. Joten Jumala loi homot. Ja minusta Jumala ei ole Rakastava Isä jos rankaisee OMIA LAPSIAAN noin.

        Minä en usko TEIDÄN Jumalaanne. Uskon Jeesukseen Kristukseen johon uskovat saavat syntinsä anteeksi, eikä ole väliä ovatko he homoja vai heteroita.
        Lyön vetoa, että Jeesus olisi nykyään homoseksuaalisen parissa. Hänhän viihtyi ns. "likaisten" ja syntisten ihmisten kanssa.

        Aamen.


    • veikkaanpa

      Usein ne työkaverit ja muut tutut ovat näin jo aikapäivää sitten päätelleet, vaikka sitä ei olisi kukaan ääneen sanonutkaan sinulle...
      Eli ilmoituksesi ei liene yllätys.

    • hyi helvevetti!

      Niinkuin usa:narmeijassa yhtäkään heteroa ei kiinnosta homoutesi, älä avaudu siitä vaan pysy kaapissa!

      • onnen nainen

        vilpittömät ja sydäntäyteiset onnittelut!
        En jaksanut lukea koko ketjua läpi joten voi olla että toistankin edellisiä.
        Onnittelut myös rohkeasta ratkaisustasi! Duuniporukoistasi varmaan aika moni on ounastellut parisuhdettasi, mutta ovat hetken päästä varmasti helpottuneita kun olet itse tuonnut suhteesi julki. Ei tarvitse arvailla ja miettiä miten suhtautua. Itse olen aina ajatellut, että ei todellakaan kenellekkään kuulu kuka kenenkin vieressä elämänsä elää ja että kenenkään ei ole hyvä olla yksin. Tästä lähtee oma suhtautumiseni.
        Ihmettelen porukoiden jyrkkää kantaa mies ja naispareja kohtaa. Olen itse pesun kestävä hetero ja monen lapsen äiti, elän hyvässä ja kaikin puolin antoisassa avioliitossa mieheni kanssa. En voi ymmärtää ihmisiä jotka nostavat itsensä toisia ylemmäksi ja voivat näin arvottaa toisten elämänkumppanin valinnan jotenkin huonommaksi tai vähemmän hyväksytyksi.


      • Perus massaa

        Ne ihmiset jotka eivät hyväksy erillaisuutta. Oli sitten kyse homoista vammaisista, erillaisesta ihon väristä.
        Jos ei pysty tekemään töitä tai muuten tulemaan toimeen erillaisen/erillaisten ihmisten kanssa. Silloin on vielä itse itseltäänkin kaapissa KAIKESSA !!!

        Jos ei pidä erillaisista ihmisistä sen JOKAINEN PITÄKÖÖN OMANA TIETONAAN ja JÄTTÄVÄT KAIKKI IHMISET RAUHAAN.
        Ihmiset jotka eivät muita hyväksy ovat vain epävarmoja itsestään ja pelkäävät, että jos työpaikalla on vaikka homo/lesbo tai muuten erillainen ihminen niin itsessä voi herätä outoja tunteita joita ei osaa käsitellä. Kun etenkin Suomalaisille miehille ei ole opetettu, että tunteista ja kaikesta muustakin voi puhua.


      • Luonto..
        Perus massaa kirjoitti:

        Ne ihmiset jotka eivät hyväksy erillaisuutta. Oli sitten kyse homoista vammaisista, erillaisesta ihon väristä.
        Jos ei pysty tekemään töitä tai muuten tulemaan toimeen erillaisen/erillaisten ihmisten kanssa. Silloin on vielä itse itseltäänkin kaapissa KAIKESSA !!!

        Jos ei pidä erillaisista ihmisistä sen JOKAINEN PITÄKÖÖN OMANA TIETONAAN ja JÄTTÄVÄT KAIKKI IHMISET RAUHAAN.
        Ihmiset jotka eivät muita hyväksy ovat vain epävarmoja itsestään ja pelkäävät, että jos työpaikalla on vaikka homo/lesbo tai muuten erillainen ihminen niin itsessä voi herätä outoja tunteita joita ei osaa käsitellä. Kun etenkin Suomalaisille miehille ei ole opetettu, että tunteista ja kaikesta muustakin voi puhua.

        Itse olet kovin raukka.Olet suorastaan törkeän röyhkeä!!!Häpeä! Kehtaatkin arvostella ihmisiä jotka eivät hyväksy homoja luonnollisena asiana ( samaan sarjaan kuuluvat pedofiilit )!!!
        Ei tässä kukaan vammaisia tai värillisiä ihmisiä ole hyväksymättä. Koetapas ymmärtää, tietysti jos on lusikalla annettu ei voi odottaa kauhalla otettava...


    • J-laa pelkäävä

      >>>>>>>>>onnitteli naimisiinmenon johdosta

      • gr

        Ei ole nykyään


      • J-laa pelkäävä
        gr kirjoitti:

        Ei ole nykyään

        Sama on aurinko ollut maailman alusta ja on maailman loppuun.


    • mycatz

      Onnittelut! Minusta on hienoa, kun uskaltaa olla avoimesti sellainen kuin on. Itse olen bi-nainen, mutten uskalla/halua aina kertoa suuntautumisestani. Ihailen keskustelun aloittajaa!

      Raamattu on tosiaan ahdasmielinen, naiset on porttoja jne. En ymmärrä sitä juttua, että se lähimmäisenrakkaus ei ulotukaan erilaisiin ihmisiin. Miksi jumala loi homot, jos se kerran on syntiä? En ymmärrä.

      Tsemppiä kaikille homoille, lesboille ja bisseille! :)

    • h

      Onnittelut teille kummallekin!!!
      Itsekin rekisteröidyssä parisuhteessa toisen naisen kanssa elävänä olen iloinen, että olet uskaltanut pomolle ja työyhteisölle kertoa. Ja että he ovat olleet niin positiivisia.
      Itse pyrin mahdollisuuksien mukaan korjaamaan ihmisten väärinkäsitykset (esim. jos toiset puhuvat miehistään, korjaan että ei ole miestä vain nainen).

      Onnittelut!

    • viaton

      Mitä pahaa siinä on,tykkää mistä tykkää,ei siinä mitään vikaa ole!En vain älyä miksi miehiä haukutaan jos he ovat miesten kanssa,mutta naiset ovat "kiihottavia,rohkeit jne"

    • Eikutaijoo

      Mä en tiedä, mutta haluisin olla voikukka tai kielo.
      Olis niin ihanaa ku amppari surisis mun terälehdillä.
      Olen vankina ihmisen kehossa ja mä olen kaappikukka.
      En uskalla sanoa töissä kellekään, saati juhliin mennä
      maljakon kanssa.

    • Jarrunen

      Voi.
      Sieltä se löytyy. Luomistarinasta.
      Kas kun ei tullut kahta miestä luotua ja se second sen ekan häntäluusta.
      Turha hakea sympatiaa, juokaa kaapissa teetä ja olkaa hiljaa.

      Ihania kielisuudelmia teille.

    • yo-mies 1294838

      Kansa tahtoo samaa, 60% eli enemmistö on homojen kirkkovihkimisen kannalla.

      Maassa maan enemmistön tavalla PERSUT, niinkuin vaalisivuillanne hoetaan :D


      Ja nyt voi itsekin tunnustautua kaapista ulos:
      Olen vasuri.
      Meidät vasenkätiset olisi tapettu keskiajalla.

      Olkoon siis tämä vuosisata suvaitsevaisuuden vuosisata..

    • w.c.fields

      Mitäpä tässä muuta sanomaan kuin toivottamaan onnea valitsemallasi tiellä.

    • YH-isukki

      Mite hitossa tähän koko jumala edes liittyy....ja kuka se hiton jumala oikein on?
      Hitto et toi kirkko pitää sotkee joka paikkaan...hoitas vaa kirkko omat asiansa ensiks kuntoon....sehän vast rikollispesä on!
      Ja kyllä aku ankka on parempaa luettavaa kuin raamattu *mieltä*

      • MR87guyhhh

        Huomaa kyllä että suurin osa porukasta, poimii vaan sen HOMOUDEN sieltä tekstistä. Olet omasta mielestä ollut todella rohkea. Kun olet noin uskaltanut tehdä jopa työpaikallasi. Se vaatii todella paljon että, uskaltaa tulla kaapista kokonaan ulos.

        Eikö se ole jokaisen ihan oma asia mistä tykkää? Kun kuitenkin itselleen täällä vain eletään!


    • avoliitossa elävä

      Harmi kun en pääse osallistumaan kakkukahveille.
      Onnea teille molemmille.

      • saatana nauraa...

        On synti, ja raamatussakin suoraan kiellettyä... Mikä ihme teitä riivaa? Joka mediassa yritetään normalisoida luonnotonta käyttäytymistä, ja jopa kirkko on eksynyt samaan junaan...


      • yliopistomies X
        saatana nauraa... kirjoitti:

        On synti, ja raamatussakin suoraan kiellettyä... Mikä ihme teitä riivaa? Joka mediassa yritetään normalisoida luonnotonta käyttäytymistä, ja jopa kirkko on eksynyt samaan junaan...

        Homous on luonnollinen asia ollut jo miljoonia vuosia monille eläinlajeille.
        Homolokkeja myöten.
        Sinisorsista [Anas platyrhynchos] 19% muodostaa homopareja.

        1500 lajilla on havaittu homoutta. Siis luonnonmukaista. MOT


      • lo097gbv
        yliopistomies X kirjoitti:

        Homous on luonnollinen asia ollut jo miljoonia vuosia monille eläinlajeille.
        Homolokkeja myöten.
        Sinisorsista [Anas platyrhynchos] 19% muodostaa homopareja.

        1500 lajilla on havaittu homoutta. Siis luonnonmukaista. MOT

        Homous ei missään nimessä ole luonnollista. Jumala ei todellakaan ole luonut kahta samaa sukupuolta olevaa olemaan yhdessä.
        Niitä kun sattuu jumalallekkin vahinkoja, valuvirheitä.
        Ne on niitä homoja ja lesboja ne valu virheet.
        Ne pitäisi eroittaa omaan maahansa elämään, koska ne on meidän maan häpeätahra.
        Pitäisi toisekseen tehdä joku sairaala, jossa homot, sekä lesbot voitaisiin parantaa, että niistä tulisi normaaleja.
        Normaalejahan ne eivät ole.


    • Yualle

      "Rekisteröimme parisuhteemme viime viikolla ja muutimme yhteen omakotitaloon".

      Meinaatko ihan tosissasi, että pomosi tajusi asian todellisen laidan...? Moni pomo on niin tampeksi, että ei välttämättä...:> Luulee edelleen, että kumppanisi on nainen :)

    • Homo Sapiens

      Ihan sama sukupuolesta tai suuntauksesta tai rodusta tai... Kunhan on laillista Suomen lain mukaan mun mielestä.

    • helevettiäkö se pomolle kuuluu mitä itte kukanen kotonaan tekee ,.,.

    • onneee vaaan

      nyt ollaan niin avonaisia, että. Tein tässä vähän aikaa sitten tutkimusta ja lopputyötä henkilöistä, jotka kuuluvat seksuaalivähemmistöön ja ovat töissä. Kyllä oli arka aihe. eipä tullut vastauksia, eikä pahemmin päässyt haastattelemaan. Samoja vastuksia tuli, mitä löyty netistä. oli ainakin erillainen työ, mitä muilla :)
      Itseäni ei haittaa, vaikka työkaveri olisi homo, mutta kaikki ei ajattele sillai. Firman saunailloissa voi vaan jollakin olla jotain hamapaankolossa.

      Mutta onnea.

      t: 30vuotias, naimissa oleva perheellinen mies, "terveellisemmän työyhteisön puolesta" taistelija.

    • onneksi olkoon!

      Onneksi olkoon! Onnea uuteen kotiin ja liitolle pitkää ikää!

    • -

      kyllä kiinnostusta on kun katsoo lukijamäärää

    • miehen kanssa

      enkä aio enää koskaan rekisteröidä minkäänlaista parisuhdetta, jos tästä eroon pääsen.
      Pomolle en ole kertonut mitään. Enkä tarjoa kakkukahveja kellekään. Ei ole yhtään mukavaa olla
      hetero ja elää puutteessa. Arvostan elämääni sen verran, että lähden kohta lätkimään ja tyydyn irtosuhteisiin.

    • Ettäsetutkimuksista

      Väestöliiton tutkimusprofessori Osmo Kontula ei tuoreesta tutkimuksesta kovasti innostu. Hänen mukaansa homouden syistä ei vallitse maailman tiedeyhteisössä minkäänlaista yksimielisyyttä, vaikka tutkimuksia on tehty sadoittain. Ruotsalaistutkimus edustaa hänen mukaansa evolutiivista lähestymistapaa. Kilpailevia selityksiä ovat muun muassa kulttuuria ja oppimista painottavat teoriat ja psykologian leimautumisteoriat.

      Homouden jonkinasteinen periytyvyys on varsin kiistatonta. Tästä Kontula ei kuitenkaan pidä vahvimpana näyttönä kyseistä ruotsalaistutkimusta, vaan tuhansien ihmisten kaksostutkimuksia. Niissä on osoitettu, että toisen identtisen kaksosen homoseksuaalisuus lisää myös toisen kaksosen todennäköisyyttä kiinnostua samasta sukupuolesta.

      Kysyttäessä, miten tutkimusprofessori selittäisi homoseksuaalisuuden syytä pikkulapselle, Kontula hylkää tieteen kielen.

      "Sanoisin, että henkilö on homoseksuaali siksi, että se tuntuu siitä henkilöstä miellyttävältä."

      http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ruotsalainen homotutkimus ei hätkäytä suomalaisprofessoria/1135237266483

    • Munkki possu

      pullathan voit ottaa suoraan siitä valmistuslinjalta, tuoretta paararin pitkoa.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe