..menneisyys läsnä vieläkin.. huuhaan tunnistaa hullukin..
hahahahahah
12
206
Vastaukset
jo kirjuutin et vanhat ylleensä ovatten hommees. Pitäs varroo tikkuu ku vanhoi muistelloo.
pervokki kirjoitti:
..vara parempi..kyllähän noita muisteloo jos päässä ei pätki..
..nyt ymmärrän pandasilmäni...
LaardiBee kirjoitti:
silmään, joka vanhoja heiloja muisteloo. Sanoo kansanviisaus.
saap miettii kumpaa siin käyttäs tikkuu vai nyrkkii.
Molemmatha nuo sattuut ainakkii sopivast.- Ques Who*
Mutta totuus ei pala tulessakaan. Huuhaa oli silloin hauskaa herjan heittoa. Keljuilu ei ollut nykyisen tapaista iholle käymistä, vaan pilke silmäkulmassa heitettyä fuulaa, josta ei kukaan vetänyt oikeasti hernettä nenuun. Jos. joku toisinaan pikku tuubassa ärtyi revitteleen, se oli seuraavana päivänä jo unohdettu. Siis, silloin ei muisteltu vanhoja, kuten tänään täällä tehdään? Vai,,, olenko mielestäsi väärässä?
Ques Who* kirjoitti:
Mutta totuus ei pala tulessakaan. Huuhaa oli silloin hauskaa herjan heittoa. Keljuilu ei ollut nykyisen tapaista iholle käymistä, vaan pilke silmäkulmassa heitettyä fuulaa, josta ei kukaan vetänyt oikeasti hernettä nenuun. Jos. joku toisinaan pikku tuubassa ärtyi revitteleen, se oli seuraavana päivänä jo unohdettu. Siis, silloin ei muisteltu vanhoja, kuten tänään täällä tehdään? Vai,,, olenko mielestäsi väärässä?
mikkää vanha ei pallaa vaik sie kuin itkisit. Pittää ellää tätä päivää ja männä poikkee jos ei jaksanna.
- Ques Who*
j.molli kirjoitti:
mikkää vanha ei pallaa vaik sie kuin itkisit. Pittää ellää tätä päivää ja männä poikkee jos ei jaksanna.
Jep, näin on ilmeisesti tehtävä, koska mielipiteet ovat noiden herjaajien puolella. Sinunkin.
On paljon parempia paikkoja jutella, kuin tämä lahonnut huuhaa. Ques Who* kirjoitti:
Jep, näin on ilmeisesti tehtävä, koska mielipiteet ovat noiden herjaajien puolella. Sinunkin.
On paljon parempia paikkoja jutella, kuin tämä lahonnut huuhaa.kun en tääl sano juuta tai jaata. Pittää ottaa tää sil hienol huumoril mist työ tääl tykkäättä.
Pieni henkäys positiivista hulluutta on aina tarpeen.... vanhakin nyt nuortuu!
*elämisen sietämäton keveys* :o))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566628Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404492- 542249
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391838Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171161
- 241144
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671087- 671018