No niin, nyt

satumainen_nainen

ollaan sitten uudessa ympäristössä.;)
Ei kyllä äkkisiltään näytä tapahtuneen mitään, korkeintaan hitaammaksi meni koko sivusto, jumissa kuin täi tervassa.:D Kaatopaikalleko ne rahtasi palvelimet?

Huomenta!;)

http://www.youtube.com/watch?v=1TD_pSeNelU

42

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitänyt tapahtua? Ei raudan muuttaminen aiheuta mitään kummempaa, nopeutta voi tulla lisää. Mutta se ei auta mitään, jos yhteydessä on heikkoja lenkkejä.

• tietäjä.

o heikoin lenkki

• satumainen_nainen

sitä nopeutta nyt sitten olla, mutkun on hitaampi kuin eilen.:)

• tulin.puskasta
        satumainen_nainen kirjoitti:

sanoi, olitpa sinä hurjan nopea. Kun kävin kaupassa.

• satumainen_nainen
        tulin.puskasta kirjoitti:

sanoi, olitpa sinä hurjan nopea. Kun kävin kaupassa.

et ostanut mitään tai korkeintaan yhden maitopurkin.:)

• tulin.puskasta

et ostanut mitään tai korkeintaan yhden maitopurkin.:)

täyteen. Ostin piimää ja viiliä. Sittemmin yritin pidätellä niin sain jo satia, et miks et oo käyny kaupassa. Mikään ei ole hyvä naisen kanssa asuessa;)

• satumainen_nainen

täyteen. Ostin piimää ja viiliä. Sittemmin yritin pidätellä niin sain jo satia, et miks et oo käyny kaupassa. Mikään ei ole hyvä naisen kanssa asuessa;)

jäänyt niitä heräteostoksia katselemaan.;)
        Niinhän se taitaa olla, joko olet liian nopea tai liian hidas...tai sitten et osaa ostaa kunnon tuotteita...ainahan sitä jotain marmattimista löytyy, jos sen pään ottaa.;D

• satumainen_nainen kirjoitti:

kiertää Honolululla sijaitsevan Dedicated Name Serverin kautta sun liikentees.

• satumainen_nainen
        LaardiBee kirjoitti:

kiertää Honolululla sijaitsevan Dedicated Name Serverin kautta sun liikentees.

Ainakin nuo mainokset vilahtelee nopeammin näytöllä.:D

• huomaaja.

Yhtä hidas kuin vanha-akka navetassa.

• satumainen_nainen

se vanha akka navetasta?

• ...

voi sua ressukkaa.taas jo huuhaalla.

• satumainen_nainen

ressukkaa, kun taas olet huuhaalla.;D

• kävijäinen

voi sua ressukkaa.....aina täällä

• hurjahilda1

on huomattavasti nopeempi, ei piiiitkään aikaan ole toiminut näin hyvin.
      Saas nähdä kuinka kauan kestää, kun menin kehuun.
      Mä nimittäin kerkesin jo ajatteleen, että läppäri on paskana, mutta eipä ollutkaan.

Kattellaan, sano, kuinka jatkossa....

• tulin.puskasta

tosissaan, ei melkeen ehdi kirjoittaa kun vilahtelee sivut eteenpäin.

• satumainen_nainen

nopeutui, mutta eihän täällä ole vielä ketään linjoilla...saas nähdä sitten illemmalla, kun linjat tukossa muutenkin.:)

• hurjahilda1

tosissaan, ei melkeen ehdi kirjoittaa kun vilahtelee sivut eteenpäin.

tossa sun nikkiäs, aikas hyvä..hauskaa huomenta sullekkin.

Juuh, nopeemmin jos toimis, niin olis pikkusen kiirus kirjottaa.

• tulin.puskasta
        hurjahilda1 kirjoitti:

kerroin eilen demollekin kuinka muutin elämäni ja tulin ulos puskasta, jotkut tulee kaapista minä tulin puskasta. Oli helpotus kun sai oman nimen.

• hurjahilda1

nopeutui, mutta eihän täällä ole vielä ketään linjoilla...saas nähdä sitten illemmalla, kun linjat tukossa muutenkin.:)

mielenkiintosta nähdä, illalla sitten totuus paljastuu.
        Toivottavasti tolla uudella palvelimella on kunnolla kapasiteetia pyörittää tätä.

• satumainen_nainen
        hurjahilda1 kirjoitti:

onneksi tuo järjestelmä estää viestien liian nopean lähettämisen, sitähän tulisi meistäkin pikakirjoittajia tätä vauhtia.:D

• satumainen_nainen
        hurjahilda1 kirjoitti:

mielenkiintosta nähdä, illalla sitten totuus paljastuu.
        Toivottavasti tolla uudella palvelimella on kunnolla kapasiteetia pyörittää tätä.

olikin jo ehkäs aika saada toimiva, edes jotenkin toimiva systeemi...ehkä uusi omistaja on laittanut vähän vauhtia hommaan. Onhan ne pomonkin jo vaihtaneet ja uusia työntekijöitä.:)

• hurjahilda1

kerroin eilen demollekin kuinka muutin elämäni ja tulin ulos puskasta, jotkut tulee kaapista minä tulin puskasta. Oli helpotus kun sai oman nimen.

mä en yksinkertasesti kerennyt koko palstalle, ja sit kun kurkkasin joskus yhentoista aikaan, niin pastat....suljettu....

Oma nimi on tärkee, se on identiteetti kysymys vissiin, merkittävä tapahtumasi ansaitsee onnittelut.

Onnea siis ja menestystä ja kaikkea hyvää uudelle sinulle:)))))

• tulin.puskasta
        hurjahilda1 kirjoitti:

mä en yksinkertasesti kerennyt koko palstalle, ja sit kun kurkkasin joskus yhentoista aikaan, niin pastat....suljettu....

Oma nimi on tärkee, se on identiteetti kysymys vissiin, merkittävä tapahtumasi ansaitsee onnittelut.

Onnea siis ja menestystä ja kaikkea hyvää uudelle sinulle:)))))

ihan demon laittamin pääkalloliputuksin, meinasin merkkauttaa valtakunnalliseen kalenteriin oman nimipäivän; puskan päivä.

• hurjahilda1

olikin jo ehkäs aika saada toimiva, edes jotenkin toimiva systeemi...ehkä uusi omistaja on laittanut vähän vauhtia hommaan. Onhan ne pomonkin jo vaihtaneet ja uusia työntekijöitä.:)

että uusi veri virkistää kummasti..tää olis sitten kun verensiirto aneemiselle entiselle systeemille.

Mun on varmaan pakkoa alkaa siivoon tätä luukkua, ja laittaan pesukonen päälle. Onneks on vapaapäivä...

Kattelen myöhemmin, moikka.

• satumainen_nainen
        hurjahilda1 kirjoitti:

että uusi veri virkistää kummasti..tää olis sitten kun verensiirto aneemiselle entiselle systeemille.

Mun on varmaan pakkoa alkaa siivoon tätä luukkua, ja laittaan pesukonen päälle. Onneks on vapaapäivä...

Kattelen myöhemmin, moikka.

siivouspäivää sulle.=)
        Minä siirrän vielä parilla päivää, torstaakina alkaa vapaat, sitten voi siivoilla.:)

• hurjahilda1

ihan demon laittamin pääkalloliputuksin, meinasin merkkauttaa valtakunnalliseen kalenteriin oman nimipäivän; puskan päivä.

Muista sit ens vuonna tähän aikaan tarjota virtuaalliset nimpparikahveet palstalla..

Multa saat sitten virtuaallisen kukkakimpun, nyt ekan...ens vuonna toisen..

Moro, imuri huutaa kuljettajaa, nähdään...

• hurjahilda1

siivouspäivää sulle.=)
        Minä siirrän vielä parilla päivää, torstaakina alkaa vapaat, sitten voi siivoilla.:)

se meni, samaa sulle sitten Tosrtakina..

• vaan! Mulla pelittää palsta ihan ok kuten moni muukin on todennut, ei valittamista. Varsin aloin kokeileen, kun varoittivat jossain, että voi olla ettei uudet sivut päivity kaikille kunnolla ja olis otettava yhteyttä johkin paikkaan. Mun seikkailut ois loppuneet näissä maisemissa, jos noin ois käynyt. Sen olin päättänyt jo etukäteen.

• satumainen_nainen

Minä käytin konetta kiinni, kun tuo nokian päivitys jumitti taas...niin nyt alkoi nopeutua tämäkin sivusto.:)
        Alkuun oli tosi jumissa...saattoin johtua omasta koneesta kylläkin.

Minä käytin konetta kiinni, kun tuo nokian päivitys jumitti taas...niin nyt alkoi nopeutua tämäkin sivusto.:)
        Alkuun oli tosi jumissa...saattoin johtua omasta koneesta kylläkin.

passaa etukäteen tuomita, tiedä vielä kuinka hyvin nämä pelaa jatkossa, sen verran pitää olla positiivisella mielellä liikkeellä. Tietysti ois voinut jonkinlainen "roskakirjoitustensuodatin" tulla palstalle :)) Mutta eiköhän sekin parannus tule aikoinaan, ei hättäillä! Hättälemällähän ei saa kuin kuspäisiä lapsia aikaan :)))

• satumainen_nainen
        kerbiili62 kirjoitti:

passaa etukäteen tuomita, tiedä vielä kuinka hyvin nämä pelaa jatkossa, sen verran pitää olla positiivisella mielellä liikkeellä. Tietysti ois voinut jonkinlainen "roskakirjoitustensuodatin" tulla palstalle :)) Mutta eiköhän sekin parannus tule aikoinaan, ei hättäillä! Hättälemällähän ei saa kuin kuspäisiä lapsia aikaan :)))

jummijammi-vuosien jälkeen ei voi olla muuta kuin positiivisella mielellä liikkeellä.:)
        On tämän sivuston käyttäjiä jo koulittu niin hyvin, että kanttia riittää eikä hermoja vissiin kukaan enää menetä pelaamattoman palvelun takia.;)

• tulin.puskasta

jummijammi-vuosien jälkeen ei voi olla muuta kuin positiivisella mielellä liikkeellä.:)
        On tämän sivuston käyttäjiä jo koulittu niin hyvin, että kanttia riittää eikä hermoja vissiin kukaan enää menetä pelaamattoman palvelun takia.;)

valmiissa maailmassa, kun ei keskustelupalstat ole kuitenkaan se maailman ydin, vaan pieni välietappi käydä ja jatkaa matkaa.

• satumainen_nainen

valmiissa maailmassa, kun ei keskustelupalstat ole kuitenkaan se maailman ydin, vaan pieni välietappi käydä ja jatkaa matkaa.

nopeesti pelaa nuo linkitkin nyt, jotta kävinpä osallistumassa pariin arvontaan joutessani.;)

käyttäjiä paikalla, joten voihan tää jumittaa iltasella entiseen malliin, kunhan väkeä on enemmän paikalla. Toivottavasti olen väärässä :) Nyt kuulemaan "kylän" uusimmat juorut parturin luokse. Tosin en mä niistä välitä, mutta "maija" kertoo ne joka tapauksessa :))

• satumainen_nainen
        kerbiili62 kirjoitti:

käyttäjiä paikalla, joten voihan tää jumittaa iltasella entiseen malliin, kunhan väkeä on enemmän paikalla. Toivottavasti olen väärässä :) Nyt kuulemaan "kylän" uusimmat juorut parturin luokse. Tosin en mä niistä välitä, mutta "maija" kertoo ne joka tapauksessa :))

juorupäivää sulle sitten.:D
        Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, niin vähemmällä murheella pääsee.;)

• Mä eilen
      • satumainen_nainen

sanoa, mutta nyt tää alkoi toimimaan mulla ainakin. Tuossa jumitti, kun tulin palstalle, ei enää.:)

• Mä eilen

sanoa, mutta nyt tää alkoi toimimaan mulla ainakin. Tuossa jumitti, kun tulin palstalle, ei enää.:)

Ainakin voin lohduttautua että saatoin olla hetken oikeassa, ehkä,,, kai,,, voipi olla,,, ;)

• taisin sittenkin olla...perse mikä perse hela systeemi.:/
      Minä taidan poistaa minä-profiilini lopullisesti, kunhan pääsen käsiksi tuohon hiton minä-laatikkoon.

• pp

mähän oon siel laatikossa tai oikeestaan kahdes ;-P

• pp kirjoitti:

mähän oon siel laatikossa tai oikeestaan kahdes ;-P

niitä laatikoita ei edes löydy enää.;-P
        Saas nähdä kuinka käy tämän touhun kans, vai valmisteltiinko meitä jo näillä uudistussanomilla tähän tilanteeseen ja kohta ilmoitetaan, että ikävä kyllä emme pysty enää pitämään yllä minä-profiilia(tuohon väliin kuului muutama ruma sana, ne ei vaan näy siellä.;-P)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4548
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3326
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      182
      3135
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2168
    5. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      157
      1730
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1718
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      25
      1681
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1257
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe