SFC ry ja ACF ry

Ei kaikkeen ehdi

Olen jo näiden maksava jäsen.Kysymys,onko Suomessa vielä muita matkailuajoneuvo järjestöjä joihin saisin liittyä ?.Tekis niin kauheesti mieli saada auton eteen ja taakse lisää jäsennumero tarroja ,jäsenedut sivuseikka kunhan saisin rahoittaa niiden plantaasien kunnossapitoa vaikkei niitä itse tulekkaan isommin käytettyä. Siis lisää tietoa mihin sitä maksaisi että saisi auto ja vaunu mainoksia lisää jotka jäljittelee aikalailla toisiaan.

12

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistä hakemus

      jäsenyyttä, olisihan oiva juttu kun saisit autosi keulaan kunnon sonninpallit logon numeroituna.

    • Jäsen yksi

      ei se hirveetä aivo kapasiteettijä vaadi Ry:n perustaminen. Rustaat vaan niin paljon niitä yhistyksiä tehä ku tarroja autoon mahtuu. Ja jos ei kaikki siten mahu, ostat isomman ja vähillä akkunoilla jotta soppii enemmän tarroja ja niitä jäsennumeroja.Ja niitä sopii paljon ku oot kaikkissa yhistyksissä numero ykkönen.
      Eiks oo fiksu ajatus, noin niiku tarra mielessä

    • karavaanari,.,.

      Muuten tietäisit että on kaksi muuta mistä voit saada numerotarra. Vaan minulla on kaikki neljä vaan en kyllä pidä näkyvillä kun SFC tarra.

      • Lume jäsenyys

        kaikki tarrat on näytillä,sen ry:n tarraa pidetään kaapissa näkyvillä jonka jäsenyys oikeuttaa parhaisiin jäsenetuihin.SFC jäsenmaksu tulee yhdestä menopaluusta alennuksena esim Ecerölinellä Hel-Tal-Hel asuntoauton kanssa ja pidemmillä yhdistelmillä vieläkin enemmän.Ei ne uudet ry:t sellaisia etuja saa järkättyä jäsenilleen eikä ne siihen pystyisikään,jos nämä kekkeruusi jutut paikkansa pitää.Moni on jäsen vain sen takia että saa kesän aikana reissuillaan alennukset,vaikkei koskaan kävisikään SFC:n cämpinkeillä asumassa.Se on vähän niinkuin Venäläis nainen avioituu suomalaisen vanhan vaarin kanssa vain hyötyäkseen taloudellisesti ilman uskollisuutta.Siis lumeavioliitto .


      • Heikkoo on
        Lume jäsenyys kirjoitti:

        kaikki tarrat on näytillä,sen ry:n tarraa pidetään kaapissa näkyvillä jonka jäsenyys oikeuttaa parhaisiin jäsenetuihin.SFC jäsenmaksu tulee yhdestä menopaluusta alennuksena esim Ecerölinellä Hel-Tal-Hel asuntoauton kanssa ja pidemmillä yhdistelmillä vieläkin enemmän.Ei ne uudet ry:t sellaisia etuja saa järkättyä jäsenilleen eikä ne siihen pystyisikään,jos nämä kekkeruusi jutut paikkansa pitää.Moni on jäsen vain sen takia että saa kesän aikana reissuillaan alennukset,vaikkei koskaan kävisikään SFC:n cämpinkeillä asumassa.Se on vähän niinkuin Venäläis nainen avioituu suomalaisen vanhan vaarin kanssa vain hyötyäkseen taloudellisesti ilman uskollisuutta.Siis lumeavioliitto .

        Peräseinäjoen martoilla on myös henkilömaksuista alennus ajoneuvo alennuksen lisäksi.
        Ja monessa muussa yhdistyksessä samoin vaikka eivät niin paljon matkailua harrastakkaan, kuin tämä puutarhuri järjestön jäsenet. Joten sinun peruste oli huono, ottaen huomioon että peräseinäjoen marttojen vuosimaksu on 15 euroa


      • vin oilija
        Heikkoo on kirjoitti:

        Peräseinäjoen martoilla on myös henkilömaksuista alennus ajoneuvo alennuksen lisäksi.
        Ja monessa muussa yhdistyksessä samoin vaikka eivät niin paljon matkailua harrastakkaan, kuin tämä puutarhuri järjestön jäsenet. Joten sinun peruste oli huono, ottaen huomioon että peräseinäjoen marttojen vuosimaksu on 15 euroa

        Äläpäs rupea vinoilemaan Peräseinäjoen kustannuksella. Siellä on v. 92 ja 95 paras karaavaanialue. Ja mitä tarkoittanet alueen "martoilla" - voi vakuuttaa senkin oelvan täydellisen väärä käsitys.


    • tarroja tarroja

      painattaa itse erilaisia numerotarroja tarran tekijällä ja liimailla niitä ajoneuvoon. Voi teettää aivan oman maun mukaan isoja ja pieniä. Ja lisätä niihin vaikka oma kuvansa jos siltä tuntuu, numerot voi valita myös aivan itse.

      • topias22

        on Rutujen tarra autossani. Koville otti tarran hommaaminen ,mutta onnistuin. Ennenkuin Tarran saa hankittua ,niin täytyy pystyä ryyppäämään kaksivuotta yhtäsoittoa todistettavasti.
        Onnistuin . Onneksi pääsen lähtemään pian talveksi Rutujen mukaan aurinkorannikolle ,niin kyllä siellä rapula lähtee Rutujen kimpassa kaljotellessa.
        Kova talvi on tulossa sinnekin ryypätessä. Mutta mitä siellä oikein muutakaan tekisi vesisateessa ja myrskyissä


      • pgr
        topias22 kirjoitti:

        on Rutujen tarra autossani. Koville otti tarran hommaaminen ,mutta onnistuin. Ennenkuin Tarran saa hankittua ,niin täytyy pystyä ryyppäämään kaksivuotta yhtäsoittoa todistettavasti.
        Onnistuin . Onneksi pääsen lähtemään pian talveksi Rutujen mukaan aurinkorannikolle ,niin kyllä siellä rapula lähtee Rutujen kimpassa kaljotellessa.
        Kova talvi on tulossa sinnekin ryypätessä. Mutta mitä siellä oikein muutakaan tekisi vesisateessa ja myrskyissä

        Tulevaisuudessa ACF liittyy SFC:n jäseneksi. ACF:n säännöt on kopioitu suoraan SF-Caravan jäsenyhdistysten säännöistä, joten ei ole ristiriitaa. Asiat, joita molemmat ajavat ovat samoja. ACF ei ole missään vaiheessa pystynyt olemaan erilainen tai parempi matkailuautojärjestö, vaikka johtomiehet ovat olleet entisiä SFC-pamppuja. Eikä ole näköpiirissäkään, että ACF:n lausuntoja poliitikot kysyisivät. Siten ACF pysyy pienenä puuhasteluyhdistyksenä, SFC isona toimijana ja kaukaisena yksittäisen karavaanarin kannalta.


      • Arvo Paino
        pgr kirjoitti:

        Tulevaisuudessa ACF liittyy SFC:n jäseneksi. ACF:n säännöt on kopioitu suoraan SF-Caravan jäsenyhdistysten säännöistä, joten ei ole ristiriitaa. Asiat, joita molemmat ajavat ovat samoja. ACF ei ole missään vaiheessa pystynyt olemaan erilainen tai parempi matkailuautojärjestö, vaikka johtomiehet ovat olleet entisiä SFC-pamppuja. Eikä ole näköpiirissäkään, että ACF:n lausuntoja poliitikot kysyisivät. Siten ACF pysyy pienenä puuhasteluyhdistyksenä, SFC isona toimijana ja kaukaisena yksittäisen karavaanarin kannalta.

        arvoa kuten huomasimme tuossa vero jutussa.
        Kyllä sen näkee puheenjohtajan valokuvastakin missä se paino on. Ja se ei ole kovin painava juttu kun asioita ajetaan. Johan vastapuoli katsoo ettei kaveri hallitse edes syömiään, saati sitten jotain oikeita asioita


      • asuntoautoilja
        Arvo Paino kirjoitti:

        arvoa kuten huomasimme tuossa vero jutussa.
        Kyllä sen näkee puheenjohtajan valokuvastakin missä se paino on. Ja se ei ole kovin painava juttu kun asioita ajetaan. Johan vastapuoli katsoo ettei kaveri hallitse edes syömiään, saati sitten jotain oikeita asioita

        Nyt on mistettava että liitolla on myöskin SF-C Matkailuautoilijat ry. Kerho joka ajaa asuntoauloijan asiaa kuten ACF. Ollut jo ainakin 2 vuotta ja järjestää kevät ja syyspäivät vuosittain Salon Salakalliolla ja Peräseinäjoen Kalajärvellä.


      • asuntoautoilja kirjoitti:

        Nyt on mistettava että liitolla on myöskin SF-C Matkailuautoilijat ry. Kerho joka ajaa asuntoauloijan asiaa kuten ACF. Ollut jo ainakin 2 vuotta ja järjestää kevät ja syyspäivät vuosittain Salon Salakalliolla ja Peräseinäjoen Kalajärvellä.

        Matkailuautoilijat on perustettu 20.1.2007 ja Matkailuautoilijat ry. hyväksyttiin SF-C:n jäsenyhdistykseksi 20.5.2007. Matkailuautoilijat järjestää kaikille SF-C:n jäsenille avoimet Vappu ja kevätpäivät Salon Salakalliolla. Syyspäivien paikka vaihtelee vuosittain. Tänä vuonna syyspäivät olivat Jämsän Himoksella. Pikkujoulut kuuluvat perinteisesti loppuvuoden ohjelmaan. Yhdistetyt Talvi/Teatteripäivät ovat talviohjelmassa. Tänä talvena olimme Kuopion Rauhalahdessa. Sattui sopivasti mukavat pakkaskelit -30 astetta.
        http://www.matkailuautoilijat.fi/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe